Ο Θεός Συγχωρά εύκολα...

α. Να μπορούσαμε να καταλάβουμε τη θυσία του Υιού Του! Μας λέει ο Χριστός «για σας θυσιάστηκα...». Την καρδιά μας θέλει. Εμάς τους ίδιους θέλει.

Εμείς κάμνουμε γιορτές και προσφέρουμε δώρα, μα ο Θεός εμάς θέλει, όχι μόνον τα δώρα μας. Μοιάζουμε σαν τη μάνα που στέλλει τα μωρά της για να δώσουν φαγητό στον παππού, χωρίς να πηγαίνει η ίδια. Και ο παππούς λέει: «μα εγώ δεν θέλω φαγητά. Θέλω τη μάνα σας».

β. Να μην περιμένουμε να μας αγαπήσουν τα παιδιά όπως τους αγαπούμε εμείς. Ο γονιός αγαπά παραπάνω. Κι ο Θεός, σαν πατέρας, μας αγαπά πιο πολύ απ’ ότι τον αγαπούμε εμείς. Γι’ αυτό να μην τον πικραίνουμε. Όταν αισθάνομαι την αγάπη του Θεού να με κατακλύζει, είναι δυνατό να αμαρτήσω;Και ο φύλακας άγγελος μας αγαπά και μας προστατεύει. Φωνάζει, βέβαια, όταν πάμε να αμαρτήσουμε: «μη... μη...». Ύστερα, αφού επιμένουμε, υποχωρεί. Έτσι σιγά σιγά η συνείδηση μας πωρώνεται.

γ. Ο Θεός συγχωρά εύκολα, επειδή μας αγαπά̇ θέλει τη σωτηρία μας. «Χάρισμα σου...» λέει. Είναι έτοιμος να χαρίσει το χρέος. Θυσιάστηκε για τη σωτηρία μας, ενώ εμείς είμαστε αμαρτωλοί. Αυτό αποδεικνύει την πολλή του αγάπη. Και λέει: «αγαπάτε τους εχθρούς σας», διότι κι εκείνοι είναι παιδιά του. Δια του καλού νικά το κακό.

δ. «Ζητείτε την Βασιλείαν του Θεού και ταύτα πάντα προστεθήσονται...». Όλα όσα έχουμε ανάγκη ο Θεός πλουσιοπάροχα μας τα δίνει, αρκεί να παραδώσουμε τον εαυτό μας σ' Αυτόν.

ε. Πρέπει να μην βγαίνει από τον νου μας η αγάπη που έχει για μας ο Θεός. Δεν υπάρχουν λόγια για να ευχαριστήσουμε τον Θεό, τόσα που υπόφερε για μας, για τις αμαρτίες μας, γι’ αυτό κι εμείς ν΄ αντέχουμε, να μακροθυμούμε.

στ. Ο Θεός θέλει την καρδιά μας όλη.

Διδαχές παππού Παναή

Από το βιβλίο «Εμπειρία Αγιότητος»

Έκδοση «Ιερού Ησυχαστηρίου Αγίας Τριάδος, Λυθροδόντας»
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

13 σχόλια :

  1. Ο ΘΕΟΣ ΠΑΝΤΑ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΥΒΡΙΖΟΥΝ ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ..... ΔΙΟΤΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΒΑΖΕΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ...


    Stergios Zaglaras19 Αυγούστου 2018 - 7:27 μ.μ.
    Αλλά μετά διαμαρτύρεσθε όταν σας λέω:
    Με την βοήθεια θα καραπουτάνας παναγίας θα σας γαμήσουμε τον καραπούστη χριστό.

    http://www.ksipnistere.com/2018/08/blog-post_298.html#comment-form

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για το ξυπνηστε ρε

    Εάν ένα σκυλί δεν σε πλησιάσει, αφού σ' έχει κοιτάξει στα μάτια, τότε θα πρέπει να πας σπίτι και να εξετάσεις τη συνείδησή σου."����
    Woodrow Wilson

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια μικρή απάντηση για όλους τους σκοταδιστές απανταχού της γης , είτε λέγονται Βουδισταί, ή Ινδουισταί , ή Μουσουλμάνοι , ή Χριστιανοί ή πιστεύουν στα τελώνια (εδώ γελάμε χε χε χε μπορεί να είναι και 45 ή ακόμα και 145 χα χα και όχι μόνο 23 χε χε χε ) .

    Επιστήμη είναι η ανθρώπινη δραστηριότητα που επεξεργάζεται και συστηματοποιεί τη γνώση της αντικειμενικής πραγματικότητας, μέσα από τις ικανότητες, την ειδίκευση, την πείρα και τον συντονισμό της επιστημονικής εργασίας που περιλαμβάνει κυρίως τη μεθοδολογία ώστε μέσα από το πείραμα να είναι δυνατή η επαλήθευση ή η διάψευση της θεωρίας. Αποτέλεσμα αυτής της δραστηριότητας είναι το σύνολο της γνώσης που αποκτήθηκε μέχρι εκείνη τη στιγμή και αποτελεί τη γενική επιστημονική εικόνα του κόσμου και γι αυτό η επιστήμη είναι το αναγκαίο προϊόν της ανάπτυξης του ανθρώπινου πολιτισμού.

    Αντίθετα, θεολογία είναι η συστηματοποίηση της διδασκαλίας κάποιας θρησκείας που προσπαθεί φιλοσοφικά, και δη ιδεαλιστικά, να θεμελιώσει την ύπαρξη του θεού σαν παγκόσμια και απόλυτη ιδέα. Χρησιμοποιώντας απεγνωσμένα τον ιδεαλισμό (βλ Πλατωνα )και σοφιστικοειδή λογική προσπαθεί να πείσει ότι η θρησκεία και η επιστήμη μπορούν να συμβιβαστούν, ώστε να μπορεί να παίζει σε διπλό ταμπλό. Όμως το δογματικό περιεχόμενο της θεολογίας που θεωρείται αιώνιο, απόλυτο, και αμετάβλητο από το χρόνο την καθιστά ασυμβίβαστη με την επιστήμη που είναι ρευστή και ευμετάβλητη στο χρόνο αφού η σωρευτική της γνώση την εξελίσσει, την διαμορφώνει ποιοτικά (την αλλάζει) με το χρόνο.
    Εάν η Θεολογία ήταν γνώση θα τη λέγαμε Επιστήμη .:
    Η θρησκευτική πίστη,
    σημαίνει ισχυρή πεποίθηση σε κάτι, παρά την απουσία απόδειξης, αποτελεί προδοσία τής ανθρώπινης ευφυίας, υπονομεύει την επιστημονική γνώση και την καλλιέργεια ήθους. Σε περίπτωση, που υπήρχαν σοβαρές αποδείξεις για τα δόγματά της κάθε θρησκείας ,(χα χα και του δωδεκάθεου ), τότε δέν θα επρόκειτο για πίστη, αλλά για γνώση.
    Νεοκλής Ρούσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ. Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

      Δωδεκάθεο. Η Πατρώα Θρησκεία των Αιγυπτίων ενώ κατηγορούν τον Χριστιανισμό ως μη ελληνική θρησκεία, οι δωδεκαθεϊστές… αιγυπτιολάτρες!

      Οι θεοί του Ολύμπου ήταν αιγυπτιακοί και όχι ελληνικοί, όπως μαρτυρούν οι ίδιοι οι αρχαίοι Έλληνες συγγραφείς.

      Σύμφωνα με τις μαρτυρίες κυρίως του Ηρόδοτου, του Εκαταίου του Αβδηρίτη και του Διόδωρου Σικελιώτη, οι τάχα «υπερ-Έλληνες» νεοπαγανιστές οφείλουν πολλές ευχαριστίες στους Αιγύπτιους μετανάστες του τόπου μας, επειδή οι πρόγονοί μας πήραν από τον αρχαίο αιγυπτιακό πολιτισμό, τους περισσότερους θεούς στους οποίους πιστεύουν σήμερα οι νέο-ειδωλολάτρες. Μάλιστα, αγαπούν τόσο πολύ τους αιγυπτιακής προέλευσης «θεούς», που την θρησκεία στην οποία τους εντάσσουν, την ονομάζουν «Πατρώα Θρησκεία». Βεβαίως, αυτό δεν είναι ψέμα, διότι το δωδεκάθεο αποτελούσε πράγματι «Πατρώα Θρησκεία», όχι όμως των Ελλήνων, αλλά των Αιγυπτίων!

      Όταν λοιπόν οι νεοπαγανιστές (και οι κρυφοί θαυμαστές τους) διατυπώνουν το γνωστό τους εθνικιστικό υβρεολόγιο για τον Χριστιανισμό, επειδή δήθεν αποτελεί… εβραϊκή θρησκεία ή δήθεν αποτελεί θρησκεία μιας ξένης κοσμοθεωρίας (βλέπε ντοκιμαντέρ «Black Μπεεε»), τότε οι Χριστιανοί οφείλουμε να τους θυμίζουμε με επιμονή την αιγυπτιακή προέλευση της θρησκείας του δωδεκαθεϊσμού. Αν δέχονται ότι οι εισαγόμενοι θεοί της Αιγύπτου αποτελούσαν «Πατρώα θρησκεία» των Ελλήνων, εξίσου τους είναι αδύνατο να αρνηθούν ότι ο Χριστιανισμός αποτελεί την πίστη των Πατέρων μας εδώ και 17 αιώνες.

      Οι μαρτυρίες

      Μαρτυρία 1: Ηρόδοτος

      Ο αρχαίος Έλληνας ιστορικός Ηρόδοτος (περ. 484 – περ. 430 π.Χ.) γράφει:

      α) «Τα ονόματα όλων σχεδόν των θεών ήρθαν στην Ελλάδα από την Αίγυπτο. Ξέρω από τις έρευνες που έκανα ότι ήρθαν απ’ έξω και συγκεκριμένα από την Αίγυπτο, διότι τα ονόματα αυτά ήταν γνωστά στους Αιγυπτίους από τα βάθη των αιώνων»[1].

      Ο Ηρόδοτος δεν εννοεί βέβαια ότι τα ίδια τα ονόματα των θεών του Ελληνικού πανθέου ήρθαν από την Αίγυπτο (γνωρίζει τη διαφορά στις ονομασίες τους, π.χ. Άμμων και Ζευς), αλλά ότι οι Ελληνικοί θεοί προσδιορίστηκαν και η λατρεία τους εγκαθιδρύθηκε και καθορίστηκε με βάση τους Αιγυπτιακούς[2]

      Μαρτυρία 2: Ηρόδοτος

      Επίσης, σε άλλο σημείο ο Ηρόδοτος συμπληρώνει:

      «… σχετικά με τις μυστικές τελετουργίες της Δήμητρας, τις οποίες οι Έλληνες αποκαλούν Θεσμοφόρια […] ήταν οι κόρες του Δαναού που έφεραν αυτή την τελετή από την Αίγυπτο και δίδαξαν τις Πελάσγιες γυναίκες πώς να την εκτελούν»[3].

      Μαρτυρία 3: Ηρόδοτος

      Επιπλέον, ο Έλληνας ιστορικός μας βεβαιώνει τα εξής για τις Διονυσιακές τελετές (τις θυσίες προς τιμήν του, το έθιμο της φαλλικής λιτανείας κ.λπ.):

      «Δεν θα παραδεχτώ ποτέ ότι οι παρόμοιες τελετές που οργανώνονται στην Ελλάδα και την Αίγυπτο είναι το αποτέλεσμα απλής σύμπτωσης – αν αλήθευε αυτό, οι τελετές μας θα είχαν Ελληνικό χαρακτήρα και δεν θα είχαν εισαχθεί πρόσφατα στην Ελλάδα. Ούτε θα δεχτώ ποτέ ότι οι Αιγύπτιοι πήραν από τους Έλληνες αυτό ή οποιοδήποτε άλλο έθιμό τους»[4].

      Φανταστείτε: ο ίδιος ο Ηρόδοτος ομολογεί ότι οι τελετές αυτές δεν είχαν ούτε καν ελληνικό χαρακτήρα!

      Διαγραφή
    2. Μαρτυρία 4: Εκαταίος Αβδηρίτης και Διόδωρος Σικελιώτης

      Όπως και ο Ηρόδοτος, την εισαγωγή θεοτήτων από την Αίγυπτο, επιβεβαιώνει και ο Διόδωρος Σικελιώτης (1ος αι. π.Χ.) για τον οποίο μάλιστα γνωρίζουμε πως βρίσκεται σε συμφωνία με τον «Εκαταίο τον Αβδηρίτη, που επισκέφτηκε την Αίγυπτο στις αρχές του τρίτου προ Χριστού αιώνα»[5].

      Άρα, ο Διόδωρος αποδέχεται και επιβεβαιώνει μια μαρτυρία δύο αιώνες αρχαιότερη, σύμφωνα με την οποία:

      «… από την Αίγυπτο πήραν όλες τις γνώσεις για τις οποίες θαυμάστηκαν από τους Έλληνες. Ο Ορφέας, για παράδειγμα, πήρε από την Αίγυπτο τις περισσότερες από τις μυστικές τελετουργίες, τις οργιαστικές τελετές που συνοδεύουν τις περιπλανήσεις του και τη μυθική παράδοση για τις εμπειρίες του στον Άδη. Γιατί η λατρεία του Όσιρι είναι ίδια μ’ εκείνη του Διονύσου, ενώ της Ίσιδος είναι πανομοιότυπη με την αντίστοιχη της Δήμητρας και μόνο τα ονόματα έχουν αλλάξει»[6].

      Είναι ντροπιαστικό, ότι οι νεοπαγανιστές θέλουν να μας επιβάλλουν ως δήθεν ελληνική, μια εντελώς ξένη θρησκεία την οποία οι πρόγονοί μας εισήγαγαν αυτούσια από την Αίγυπτο!

      Μαρτυρία 5: Εκαταίος Αβδηρίτης και Διόδωρος Σικελιώτης

      Επίσης, οι δύο ιστορικοί συμφωνούν μαζί με τον Ηρόδοτο για την εισαγωγή των πρωτόγονων διονυσιακών τελετών:

      «… οι Έλληνες, παίρνοντας από την Αίγυπτο τα όργια και τις εορτές του Διονύσου, τιμούν το γεννητικό μόριο τόσο στα μυστήρια τους όσο και στις τελετουργίες και θυσίες προς τιμήν του θεού και το ονομάζουν φαλλό»[7].

      Για άλλη μια φορά αξίζουν «συγχαρητήρια» στους νέο-ειδωλολάτρες και στον Θόδωρο Μαραγκό που έφτιαξε ολόκληρο ντοκιμαντέρ για να υμνήσει τις τόσο «λεπτεπίλεπτες» και «διακριτικές» τελετουργίες όπως αυτή, κατά την οποία θα πρέπει να φανταστούμε τους πρόγονούς μας να προσκυνούν με υψωμένα τα χέρια έναν… ορθωμένο φαλλό-τοτέμ σαν ιθαγενείς πρωτόγονης φυλής! Έ-λ-ε-ο-ς!

      Μαρτυρία 6: Σχόλιο στα «Αργοναυτικά» του Απολλώνιου Ροδίου

      Μια ακόμη σημαντική πληροφορία προκύπτει από σχόλιο στα «Αργοναυτικά» του Απολλώνιου Ροδίου (IV, 257-262c) το οποίο ξεκάθαρα αναφέρεται σε δώδεκα [ιβ] θεούς της Αιγύπτου ως προστάτες των ζωδιακών συμβόλων[8]:

      «Ίππυς δε τους Αιγυπτίους πρώτους γεγενήσθαι στοχάζεται εκ της του αέρος κράσεως και εκ του γονιμώτατον είναι το του Νείλου ύδωρ. γεγονέναι δε αυτούς φησιν ο Απολλώνιος προ του πάντα τα άστρα φανήναι. καθό την τε φύσιν κατανοήσαι αυτών δοκούσι και τα ονόματα θείναι, και τα μεν ιβ [12] ζώδια θεούς βουλαίους προσηγόρευον»[9].

      Βεβαίως, η επιρροή αυτή από την Αίγυπτο συνεχίστηκε και κατά την ελληνιστική εποχή. Γνωρίζουμε ότι η ελληνιστική θεότητα του Ερμή του Τρισμέγιστου «προέκυψε από τη μεταφορά στην ελληνική Θρησκεία του αιγυπτιακού Θεού Θωθ […] Με την εγκαθίδρυση της δυναστείας των Πτολεμαίων, Έλληνες έποικοι εγκαταστάθηκαν μεταξύ άλλων και στην ιερή πόλη του Θωθ. Από αυτόν τον ελληνικό πυρήνα και από την συγκρητιστική τάση της εποχής προέκυψε η ταύτιση του Ερμή και του Θωθ. Σε όστρακο που χρονολογείται από τον 2ο αι. π.Χ. ιερέας του Θωθ τον αναφέρει ως Τρισμέγιστο. Η ονομασία του αυτή ήταν φυσικό να αποδοθεί και στον αντικαταστάτη του, τον Ερμή […] Την εποχή λοιπόν των Πτολεμαίων μεταφράζονται τα ιερά αιγυπτιακά κείμενα του Τρισμέγιστου Θωθ ως Τρισμέγιστου Ερμή πλέον»[10].

      Διαγραφή
    3. Μάλιστα, η αιγυπτιολατρεία είναι προφανής ακόμα και στις πιο «κατώτερες» θρησκευτικές της εκδηλώσεις, καθώς στην Αιγυπτιακή θρησκεία συνυπήρχαν ο ανθρωπομορφισμός και η αντίληψη για θεούς με μορφές ζώων. Οι πρόγονοί μας λοιπόν ήταν κανονικότατα παγανιστικά «πρόβατα» της αιγυπτιολατρείας, αφού τα απομεινάρια ακόμα και ζωόμορφων δανείων είναι υπαρκτά στην δήθεν «ελληνική πατρώα θρησκεία»:

      1) Σύνδεση του Διόνυσου με μορφή ζώου μας αναφέρει ο Πλούταρχος (50-120 μ.Χ.):

      «Γιατί οι γυναίκες των Ηλείων, όταν ψάλλουν ύμνους στον Διόνυσο, τον παρακαλούν να έρθει σ’ αυτές με πόδι ταύρου; Ο ύμνος έχει ως εξής:

      Έλα, ήρωα Διόνυσε, / στον ιερό ναό των Ηλείων, / μαζί με τις Χάριτες, / στον ναό, με το ταυρίσιο πόδι σου, σπεύδοντας.

      Μετά τραγουδούν δυο φορές: ‘’Άξιε ταύρε’’»[11].

      2) Αλλά και ο Όμηρος, ενδεχομένως να μας έχει παραδώσει ίχνη ζωόμορφων χαρακτηριστικών για τη θεά Ήρα, με μια φράση την οποία επαναλαμβάνει στην Ιλιάδα 14 φορές: «βοώπις πότνια Ήρη» (βοώπις= η έχουσα οφθαλμούς βοός, η βοϊδομάτα).

      3) Ο Arthur Bernard Cook, στο εκτενές κεφάλαιο «Ο Δίας ως ταύρος» παραθέτει παράσταση ενός Διός Ολβίου με κέρατα ταύρου σε στήλη της Αυτοκρατορικής εποχής (1ος αι. μ.Χ.) από τα περίχωρα της Κυζίκου[12].

      4) Επίσης, η μυθική θεότητα Εκάτη, εμφανίζεται συχνά με τη μορφή διάφορων ζώων, όπως άλογο, σκύλος, λύκος κ.λπ[13].

      5) Γνωστότατος είναι και ο τραγόμορφος θεός Πάνας που περιγράφεται με κέρατα, σώμα τριχωτό, κάτω άκρα τράγου και πόδια με σχιστή οπλή[14]. Μάλιστα, ο Ηρόδοτος γράφει: «Στην Ελλάδα, ο Ηρακλής, ο Διόνυσος κι ο Πάνας θεωρούνται οι νεότεροι θεοί. Στην Αίγυπτο, αντίθετα, ο Πάνας είναι πολύ αρχαίος…»[15].

      Διαγραφή
    4. Οι παραπάνω μαρτυρίες είναι αρχαιότατες και ξεκάθαρες. Το Δωδεκάθεο δεν είναι τίποτε άλλο παρά η «πατρώα θρησκεία» των… Αιγυπτίων και δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα η οποία απλώς εισήγαγε ξένους θεούς και τους άλλαξε τα ονόματα.

      Να προσθέσουμε ότι καμία αντίρρηση των νεοπαγανιστών στις παραπάνω μαρτυρίες δεν πρέπει να γίνεται δεκτή. Όταν αρχαίες μαρτυρίες αναφέρουν τους δήθεν ελληνικούς θεούς ως αιγυπτιακούς, η μόνη μαρτυρία που θα μπορούσε να συζητηθεί είναι κάποια που θα έλεγε ότι οι θεοί δεν εισήχθησαν από την Αίγυπτο.

      Δεν γνωρίζουμε να υπάρχει τέτοια ευθεία μαρτυρία άρνησης εισαγωγής θεών από την Αίγυπτο, αλλά και αν υπάρχει και θελήσουν να χαρακτηρίσουν το ζήτημα ως αμφιλεγόμενο, και πάλι τίποτε δεν βεβαιώνει τους νεοπαγανιστικούς ισχυρισμούς ότι η δήθεν «ελληνική πατρώα θρησκεία» δεν ήταν αιγυπτιακή!

      Μπορούμε λοιπόν κλείνοντας, να πούμε ότι οι νεοπαγανιστές μπορούν κάλλιστα να χαρακτηριστούν ως… αιγυπτιολάτρες, και αφού ως γνήσια «πρόβατα» υιοθέτησαν μια εισαγόμενη θρησκεία.

      Διαγραφή
  4. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΡΟΥΣΟΣ; ΠΟΣΟΙ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ;
    ΑΛΛΗ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙ ΘΕΟΥ Ο ΙΣΑΑΚ ΝΕΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ.



    Νεύτων Ισαάκ 1643-1727
    (ο «πατήρ της φυσικής και της ουρανίου μηχανικής»)

    - «Είναι τυφλός εκείνος που δεν βλέπει αμέσως στην αρίστη και σοφοτάτη διάταξη των όντων, την άπειρη σοφία και αγαθότητα του παντοδυνάμου Δημιουργού, μωρός δε (=ανόητος) εκείνος που δεν τον ομολογεί»

    - «Ο Θεός κυβερνά όλα τα πράγματα και γνωρίζει όλα τα πράγματα, που υπάρχουν και εκείνα που μπορεί να υπάρξουν… Είναι παρών σε όλους τους τόπους, είναι περισσότερο ικανός με τη θέλησή του να κινήσει τα σώματα δια του απεριορίστου και ομοιομόρφου αισθητηρίου του και δια του τρόπου αυτού να διαμορφώσει και αναμορφώσει τα μέρη του σύμπαντος, παρ’ όσον εμείς με τη θέλησή μας μπορούμε να κινούμε τα μέρη του δικού μας σώματος» (στο έργο του Οπτικά)

    - «Γιατί εκείνος ήταν [ο Θεός], που τα δημιούργησε [τα άτομα] για να τα θέσει σε τάξη. Και, εφ’ όσον το έκανε αυτό, δεν είναι φιλοσοφικό να αναζητούμε οποιαδήποτε άλλη Προέλευση του Κόσμου ή να παριστάνουμε πως προέκυψε από το Χάος με τους Νόμους της Φύσης μόνο» (στο έργο του Οπτικά)

    - «Το εξαιρετικώς ωραίο αυτό σύστημα του Ηλίου, των πλανητών και των κομητών, είναι δυνατόν να προέλθει μόνο από τη σκέψη και την κυριαρχία μίας σκεπτομένης και παντοδυνάμου Yπάρξεως. Και αν τα σταθερά άστρα αποτελούν κέντρα άλλων, παρόμοιων συστημάτων, τότε πρέπει όλα αυτά, αφού δημιουργήθηκαν από έναν σοφό συμβουλάτορα, να υπόκεινται στην κυριαρχία του Ενός…Το Ον αυτό κυβερνά τα πάντα, όχι ως ψυχή του κόσμου, αλλά ως Κύριος επί πάντων… Ο Θεός είναι παντοδύναμος και πανταχού παρών και δια της υπάρξεώς του παντού και πάντοτε δημιουργεί τον χρόνο και τον χώρο» (στο έργο Principia)

    - «Σίγουρα ανήκει στη φυσική φιλοσοφία, το να πραγματευόμαστε το Θεό από τα φαινόμενα της φύσης» (στο έργο Principia)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΟΥΣΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΠΕΡΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ.

    Νικόλαος Κοπέρνικος, 1473-1543
    (ιερέας, υποστηρικτής του ηλιοκεντρικού συστήματος)

    - «Η αστρονομία είναι η κορυφή όλων των πνευματικών τεχνών και πρέπει να θεωρείται η περισσότερο ευγενής ενασχόληση του ελεύθερου ανθρώπου, από όλους τους κλάδους των μαθηματικών. Όπως είναι ίδιον όλων των ευγενών τεχνών να προφυλαχτούν από την κακία, το δε ανθρώπινο πνεύμα να ασχολείται με καλύτερα πράγματα, αυτό η αστρονομία πρέπει να το πραγματοποιήσει σε μεγαλύτερο βαθμό. Και τούτο διότι δίδει μεγάλη απόλαυση στο πνεύμα. Διότι ποιος δεν διαβλέπει την εσωτερική και πληρεστάτη τάξη, που κατευθύνεται από τη θεία σοφία και δεν ωθείται προς τα υψηλά και δεν οφείλει να θαυμάζει τον Αρχιτέκτονα όλων των πραγμάτων, στον οποίο υπάρχει η ύψιστη μακαριότης και κάθε καλό;»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ 7000 ΧΙΛ. ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΑΣ.ΟΛΟΙ ΕΧΕΤΕ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από ότι γνωρίζουμε, οι Δελφοί και άλλοι Ναοί, είναι 8 + χιλ ετών, σε πια
    χρονολόλογη αναφέροντε αυτές οι μετακομίσεις θεών? Μήπως 20-30 χιλ χρόνια πριν?

    Ότι και να είναι, ανθελληνικό σκουλήκι, επί χιλιάδες χρόνια αυτοί οι Θεοί
    έπλασαν το γένος των Ελλήνων που η λάμψη τους είναι άσβεστη.

    Ήταν Έλληνες και θελαν το καλό της Ελλάδας, ο γιαχβέ των εβραίων μισούσε
    και μισεί τον ελληνισμό, τον οποίο έκανε και κάνει τα πάντα για να σβήσει.
    Αλλά ποτέ ΔΕΝ θα τα καταφέρει, έχει μπροστά του ένα τοίχος από Ελληνικά στηθοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΖΑΓΚΛΑΡΑ? ΠΟΣΑ ΓΑΜΗΣΙΑ ΕΦΑΓΕΣ ΧΘΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΡΑΦΑ ΡΑΚΙ? ΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑΑ ΣΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΙΖΝΕΣΜΑΝ Ο ΧΑΣΙΚΛΗΣ ΜΠΕΚΡΗΣ ΑΠΟ ΜΤΗΝ ΚΡΑΝΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ....ΧΑΑΑΑΑΑΑ ΡΟΧΑΛΕΣ ΠΛΑΚΩΣΤΕΤΟΝ ΣΤΙΣ ΡΟΧΑΛΕΣ

      Διαγραφή
    2. Η ομοφυλία είναι ριζωμένη στον βόθρο της κούτρας σου, άλλοι σκέφτοντε
      πως να βρουν δουλιά, άλλοι μελετούν ή γυμνάζοντε, όλοι κάτι κάνουν
      για να καλυτερέψουν την ζωή τους και την ζωή των παιδιών τους,
      εσύ έχεις την πούτσα στο στόμα νύχτα μέρα και ονειρεύεσαι
      ομοφιλικές διαστροφές χα..χα..χα..χα..χα..
      πως μπορείς και αναπνέεις ρε λεπρε?

      Διαγραφή


Αρθρα Αναγνωστων

[Άρθρα Αναγνωστών][twocolumns]

Υγεια

[Υγεία][threecolumns]

Μυστηρια

[Μυστήρια][threecolumns]

Περιεργα - Απιστευτα

[Περίεργα - Απίστευτα][threecolumns]
Loading...

Πολιτικη

[Πολιτικά][threecolumns]

Οικονομικα

[Οικονομικά][threecolumns]

Αρχαια Ελλαδα

[Αρχαία Ελλάδα][twocolumns]

Life Style

[Life Style][bsummary]