Λάσπη και στοχοποίηση από δημοσιογράφο της ΕΦΣΥΝ

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΜΟΥ ΕΡΙΞΕ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΕ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ. ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΜΕ ΦΙΜΩΣΕΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΑΠΤΟΥΝ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΤΟΠΟΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΟΥ.


Η επιστολή που ακολουθεί εστάλει στην Εφημερίδα των Συντακτών στις 3. Σεπτεμβρίου 2018 προκειμένου να δημοσιευθεί. Την επόμενη μέρα πληροφορήθηκα ότι ΔΕΝ θα την δημοσιεύσουν. Αυτή είναι η δημοσιογραφία τους. Μου πέταξαν λάσπη, με στοχοποίησαν και μετά με φίμωσαν. Για μία ακόμη φορά οι Μπολσεβίκοι απέδειξαν ότι είναι αντιδημοκράτες.

Γράφει ο Ιωάννης Αμπατζόγλου*
Ο κ. Γιώργος Πετρόπουλος σε άρθρο του στις 30 Αυγούστου στην Εφημερίδα των Συντακτών (ΕφΣυν) με τίτλο «Είπατε τίποτα για την πέμπτη φάλαγγα;» (εδώ) παρουσιάζει ένα μεγάλο μέρος ενός άρθρου μου (όχι όμως όλο το άρθρο) με τίτλο «Πανικός στην κυβέρνηση εν όψει του συλλαλητηρίου στη ΔΕΘ, λάσπη από την Εφημερίδα των Συντακτών». Το άρθρο μου εκείνο αφορούσε το πρωτοσέλιδο της ΕφΣυν της 27ης Αυγούστου που είχε ως θέμα το συλλαλητήριο στη ΔΕΘ στις 8 Σεπτεμβρίου και στο οποίο διαφώνησα με τις θέσεις του αρθρογράφου. Ο κ. Πετρόπουλος χρησιμοποιεί σαν τίτλο του τελευταίου άρθρου του μια φράση που αναφέρω στο άρθρο μου μιλώντας για αυτόν και συγκεκριμένα λέω ότι είναι «Υπέρμαχος των θέσεων των Σκοπιανών, ενώ υποτίθεται ότι βρίσκεται στο ελληνικό στρατόπεδο. Είπατε τίποτα για την πέμπτη φάλαγγα;».

Σε αυτό το άρθρο λοιπόν, στις 30 Αυγούστου, ο κ. Πετρόπουλος ξεκινάει ως εξής: «Πλήρη επιβεβαίωση του βασικού θέματος της ΕφΣυν... αποτελεί η επιστολή που έφτασε στην εφημερίδα μας». Εννοεί τη δική μου επιστολή, δηλ. το άρθρο μου. Τελικά το δυνατό σημείο του κ. Πετρόπουλου είναι οι εισαγωγές που κάνει στα γραπτά κείμενά του. Την προηγούμενη φορά χαρακτήρισα ως τρίποντο από τα αποδυτήρια την εισαγωγή που είχε κάνει στο άρθρο του. Αυτή την φορά όμως με δυσκολεύει. Πως να απαντήσω σε μία τέτοια εισαγωγή; Ο συγκεκριμένος άνθρωπος ή δεν απευθύνεται σε εμένα ή διάβασε κάποιο άλλο άρθρο και νομίζει ότι το έγραψα εγώ. Τέλος πάντων, το άρθρο αυτό βρίσκεται στον τοίχο μου στο facebook (εδώ) αλλά και στον διαδικτυακό τόπο antibaro.gr (εδώ), μπορεί να το διαβάσει ο καθένας και να βγάλει τα συμπεράσματά του.

Μετά λοιπόν από την εξαιρετική εισαγωγή του, ο κ. Πετρόπουλος περνάει στο βιογραφικό μου το οποίο το προβάλλει και τον ευχαριστώ πολύ για αυτό. Απλώς να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο είναι ένα στοιχειώδες βιογραφικό. Το πλήρες επιστημονικό βιογραφικό μου καταλαμβάνει χώρο τριάντα σελίδων.

Στη συνέχεια μας θυμίζει ποιό είναι το είδος της δημοσιογραφίας που πρεσβεύει και αναφερόμενος σε εμένα, λέει ότι είμαι «ενεργός σε όλες τις δραστηριότητες ενάντια στη Συμφωνία των Πρεσπών και μάλιστα από αυτούς που διακατέχονται από τις πιό ακραίες απόψεις». Πράγματι, στο πρώτο έχει δίκιο, είμαι ενεργός στον αγώνα για την ακύρωση αυτής της κατάπτυστης συμφωνίας. Τώρα εάν διακατέχομαι από τις πιο ακραίες απόψεις αυτό σηκώνει λίγο συζήτηση. Ποιός αποκαλεί ακραίες τις απόψεις μου και τι απόψεις έχει αυτός που αποκαλεί ακραίες τις δικές μου απόψεις; Στο άρθρο μου είχα γράψει για τον κ. Πετρόπουλο, ότι είναι «υπέρμαχος των θέσεων των Σκοπιανών» και αυτό προκύπτει από τις απόψεις που έχει στο θέμα αυτό. Επίσης τον είχα αποκαλέσει «Μπολσεβίκο», το οποίο δεν νομίζω να τον ενοχλεί, μάλλον καμάρι θα το έχει που είναι Μπολσεβίκος. Όταν λοιπόν ένας Μπολσεβίκος ελληνικής καταγωγής έχει φιλοσκοπιανές απόψεις σχετικά με το μεγάλο εθνικό μας θέμα για την Μακεδονία και ισχυρίζεται ότι εγώ, για το ίδιο θέμα, διακατέχομαι «από τις πιο ακραίες απόψεις», μου περιποιεί τιμή! Πράγματι για αυτόν οι απόψεις μου είναι ακραίες. Είναι ακραίες επειδή ισχυρίζομαι ότι εκτός από εθνική αλήθεια αποτελεί και επιστημονική αλήθεια το δίκαιο αίτημα των Ελλήνων διαδηλωτών να μην παραδοθεί το όνομα της Μακεδονίας στο γειτονικό Σλαβικό κρατίδιο, να μην βαπτιστούν «Μακεδόνες» οι Σλάβοι και να μην βαπτιστεί «Μακεδονική» η Σλαβική γλώσσα τους. Άραγε, αμφιβάλλει ο κ. Πετρόπουλος ότι τα προαναφερόμενα αποτελούν αλήθειες, ιστορικές και επιστημονικές; Για αυτά δεν παίρνει θέση. Δεν συζητάει το σκεπτικό μου, απλά μου ρίχνει λάσπη λέγοντας ότι «ο Αμπατζόγλου έχει ακραίες απόψεις». Δεν τον ενδιαφέρει η ουσία του θέματος. Αυτό που τον ενδιαφέρει είναι μόνον να περάσουν στα γρήγορα οι θέσεις των συντρόφων του που μας κυβερνούν. Επομένως ο κ. Πετρόπουλος ΔΕΝ πείθει. Απλώς χρησιμοποιεί χαρακτηρισμούς για τις απόψεις μου («ακραίες απόψεις»). Επομένως οδηγεί τον αναγνώστη να συμπεράνει ότι εγώ είμαι «ακραίος». Μα φυσικά, αυτός που έχει «ακραίες απόψεις», είναι «ακραίος». Με αυτόν τον τρόπο όμως ο κ. Γιώργος Πετρόπουλος κάνει κάτι άλλο. Με στοχοποιεί. Ρίχνοντάς μου την «ρετσινιά» του «ακραίου». Ίσως αυτός να είναι ο τρόπος του ώστε να κλείνει στόματα...

Ποιό κάτω φαίνεται να ενοχλείται επειδή έχουν χαρακτηριστεί ανεπιθύμητα πρόσωπα για την Θεσσαλονίκη οι Έλληνες πολιτικοί που υπέγραψαν την παράδοση της Μακεδονίας στους Σκοπιανούς. Τι θέλει να του εξηγήσω ο κ. Πετρόπουλος; Τι δεν καταλαβαίνει;

Σχετικά με τον κ. Παυλόπουλο τώρα. Έγινε η παράδοση του ονόματος της Μακεδονίας στις Πρέσπες και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν αντέδρασε, ενώ το Σύνταγμα του δίνει το δικαίωμα να έχει λόγο και μπορεί αν θέλει να ανατρέψει αυτή την κατάσταση. Ωστόσο δεν αντιδρά. Τι θέλει ο κ. Πετρόπουλος να είμαστε υπερήφανοι για τον Πρόεδρό μας;

Σχετικά με αυτό που αναφέρει «για την πρόθεση των διοργανωτών να φτάσει η πορεία στο Βελλίδειο». Που είναι το πρόβλημα; Ο κ. Τσίπρας όταν ήταν στην αντιπολίτευση έλεγε ότι «η αστυνομία δεν δικαιούται να απαγορεύει τους πολίτες να κινούνται στην επικράτεια», πρωτοστατούσε μάλιστα σε κινητοποιήσεις και ενθάρρυνε τον κόσμο να συμμετέχει σε διαμαρτυρίες (εδώ). Τόση μετάλλαξη έχουν πάθει. Μετάλλαξη και άνοια. Όχι απλά ξεχνούν τι λέγανε, αλλά τώρα υποστηρίζουν τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που υποστήριζαν τότε.

Σχετικά με την πιθανότητα που αναφέρει, να αξιοποιηθεί το συλλαλητήριο από «φασιστικά και εγκληματικά στοιχεία» έχω να πω τα εξής. Ο Σύριζα όταν ήταν στην αντιπολίτευση επέρριπτε τις ευθύνες των επεισοδίων στην αστυνομία και στους προβοκάτορές της, όπως τους αποκαλούσε. Τώρα για όλα τα επεισόδια φταίνε οι διαδηλωτές. Πάλι η άνοια και η μετάλλαξη των απόψεών τους. Τέλος πάντων, κατά την γνώμη μου η αστυνομία θα πρέπει να είναι συγκρατημένη και να μην ξεκινήσει τα επεισόδια αναίτια όπως έκανε στο Πισοδέρι. Αυτό εξαγριώνει τον κόσμο και δημιουργεί επιπλέον ταραχές. Τώρα σχετικά με την πιθανή δράση πάσης φύσεως τραμπούκων εγώ τι μπορώ να πω; Ας το έχει υπόψιν της η αστυνομία και ας συλλάβει όποιον κουκουλοφόρο εντοπίσει. Έτσι θα μειωθούν οι πιθανότητες ακραίων επεισοδίων.

Ο κ. Πετρόπουλος αναφέρει ότι στην κεφαλή της πορείας θα υπάρχουν ιερωμένοι και η εικόνα του Αγίου Δημητρίου. Δεν ξέρω αν θα γίνει αυτό, μάλλον αμφιβάλλω ότι θα γίνει, αλλά εάν υποθέσουμε ότι θα γινόταν, που θα ήταν το κακό; Μήπως ο κύριος αυτός έχει αλλεργία στις εικόνες των Αγίων, στους ιερείς, ή και στα δύο;

Ο κ. Πετρόπουλος αναφέρει ότι «ο κ. Αμπατζόγλου αποκαλύπτει πλήρως τον τρόπο που σκέπτονται κάποιοι – αν όχι όλοι – από τους διοργανωτές του συλλαλητηρίου, με όσα γράφει για τον... Γιώργο Πετρόπουλο, τον οποίο αποκαλεί μπολσεβίκο...». Επομένως με θεωρεί έναν από τους διοργανωτές του συλλαλητηρίου. Ο κ. Πετρόπουλος λέει ψέμματα. Διοργανωτές είναι οι Παμμακεδονικές Ενώσεις Υφηλίου και οι Επιτροπές Αγώνα. Και όταν λέμε Επιτροπές Αγώνα εννοούμε τις επιτροπές αγώνα των πόλεων. Σε κάθε πόλη υπάρχουν τέτοιες επιτροπές. Εγώ έχω φτιάξει μία ομάδα στο facebook με το όνομα «Πισοδέρι 2018 Επιτροπή Αγώνα», δεν ανήκω σε Επιτροπή Αγώνα κάποιας πόλης. Αυτά έχουν δημοσιοποιηθεί εδώ και πολύ καιρό. Ο κ. Πετρόπουλος, ο οποίος συστήνεται ως δημοσιογράφος, αυτό δεν το ήξερε;

Ο κ. Πετρόπουλος επίσης αναφέρει ότι επιβεβαιώνω ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα εκβιαστεί από τους διοργανωτές του συλλαλητηρίου. Θα επαναλάβω αυτό που γράφω στην αρχή του άρθρου, ότι δηλ. ο άνθρωπος αυτός (ο σύντροφος τέλος πάντων) μπορεί να διάβασε κάποιο άλλο άρθρο και να νομίζει ότι το έγραψα εγώ. Το άρθρο μου βρίσκεται στον τοίχο μου στο facebook (εδώ) αλλά και στον διαδικτυακό τόπο antibaro.gr (εδώ), μπορεί να το διαβάσει ο καθένας και να βγάλει τα συμπεράσματά του.

Τέλος, απευθυνόμενος προς τον κ. Πετρόπουλο έχω να του πω τα εξής: Σύντροφε, σε αυτή την επιστολή έχω αφήσει κάτι αναπάντητο; Δεν θα μπορέσουμε να συμφωνήσουμε κάποια στιγμή τουλάχιστον στα αυτονόητα; Σε κάθε περίπτωση θα κάνω μία τελευταία προσπάθεια και τουλάχιστον θα έχω τη συνείδησή μου ήσυχη ότι δεν θα φταίω εγώ για την μεταξύ μας ρήξη. Γιώργο Πετρόπουλε, σε καλώ να έρθεις στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης στη ΔΕΘ, ώστε να διαμαρτυρηθούμε μαζί για την παρουσία των ΜΑΤ (αυτά που θα καταργούσε ο Αλέξης), όπως έκανες τόσα χρόνια (πριν το 2015). Μόνο που τώρα θα είμαστε πιο κόσμιοι. ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ;

Υ.Γ. Επειδή δεν αμφιβάλλω για τα δημοκρατικά αισθήματα της ΕφΣυν, θεωρώ ότι τουλάχιστον η παρούσα επιστολή θα δημοσιευθεί ΟΛΟΚΛΗΡΗ στην εφημερίδα σας. Σε αντίθετη περίπτωση θα την προβάλλω σε κάθε ενδιαφερόμενο διαδικτυακό τόπο με την υποσημείωση ότι, εστάλει στην Εφημερίδα των Συντακτών και δεν δημοσιεύθηκε.

*Ο Ιωάννης Αμπατζόγλου είναι Ακτινοφυσικός Ιατρικής, διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του ΔΠΘ και Επιστημονικά Υπεύθυνος του Τμήματος Ιατρικής Φυσικής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης. Συμμετείχε στις διαμαρτυρίες στο Πισοδέρι στις 17 Ιουνίου 2018 τη στιγμή κατά την οποία στις Πρέσπες παραδίδονταν το όνομα της Μακεδονίας στους Σκοπιανούς. Ήταν αυτός που βιντεοσκόπησε με το κινητό του τον αιμόφυρτο διαδηλωτή ο οποίος τυλιγμένος με την αιματοβαμμένη σημαία των Μακεδονικών Συνταγμάτων του Μεγάλου Αλεξάνδρου έγινε viral και ευαισθητοποίησε την Ελληνική και Διεθνή κοινή γνώμη. Έχει δημιουργήσει ομάδα στο Facebook με τίτλο «Πισοδέρι 2018 Επιτροπή Αγώνα».
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. Γέμισε ο τόπος από
    δήθεν αντιφασίστες,
    δήθεν αντιρατσιστές,
    δήθεν δημοκράτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


Αρθρα Αναγνωστων

[Άρθρα Αναγνωστών][twocolumns]

Υγεια

[Υγεία][threecolumns]

Μυστηρια

[Μυστήρια][threecolumns]

Περιεργα - Απιστευτα

[Περίεργα - Απίστευτα][threecolumns]
Loading...

Πολιτικη

[Πολιτικά][threecolumns]

Οικονομικα

[Οικονομικά][threecolumns]

Αρχαια Ελλαδα

[Αρχαία Ελλάδα][twocolumns]

Life Style

[Life Style][bsummary]