«ΕΚΑΝΕ τον ΣΤΑΥΡΟ του και ΞΕΨΥΧΗΣΕ» – ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ για τον ΠΕΤΡΟ ΦΥΣΣΟΥΝ

Με ζεστά λόγια και προσωπικές εξομολογήσεις, που του είχε εμπιστευτεί τα τελευταία χρόνια ο Πέτρος Φυσσούν αποχαιρέτησε ο πνευματικός του πατέρας Βασίλειος, τον σπουδαίο ηθοποιό που έφυγε την περασμένη Δευτέρα από τη ζωή, αποκαλύπτοντας παράλληλα ότι άφησε όλο το αρχείο του στον Ιερό ναό Αγίου Νικολάου Πευκακίων στον Λυκαβηττό.

«Στις 05:30 τα ξημερώματα της ημέρας που έφυγε, ο διπλανός του
(σ.σ. στο δωμάτιο του νοσοκομείου) τον είδε ακίνητο και φοβήθηκε για το μοιραίο. Σηκώθηκε από το κρεβάτι του και έπιασε το χέρι του Πέτρου. Ήταν κρύο. Κίνησε να φωνάξει τις νοσοκόμες και τότε ο Πέτρος σήκωσε το παγωμένο χέρι του. Έκανε τρεις φορές το σταυρό του και ξεψύχησε μόνος στο δωμάτιο» είπε ο πνευματικός του Πέτρου Φυσσούν.
Με βουρκωμένα μάτια οι παρευρισκόμενοι άκουγαν τον ιερέα που βοήθησε με όλες τις δυνάμεις του τον ηθοποιό στις οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών.
Πριν από δώδεκα χρόνια ο Πέτρος Φυσσούν είχε βρεθεί μπροστά σε ακόμη μία δοκιμασία. Η μοναχοκόρη του Άννια, φέρελπις ηθοποιός, αποφάσισε να εγκαταλείψει το θέατρο. Οι τότε κριτικές για εκείνη ήταν διθυραμβικές και όλοι μιλούσαν για ένα παιδί που θα συνέχιζε επάξια το έργο του πατέρα του πάνω στη σκηνή.Κι όμως, εκείνη αποφάσισε να αφήσει τα πάντα πίσω της, καριέρα οικογένεια και κοσμική ζωή και να αφιερωθεί στον μοναχισμό.

https://voliotaki.blogspot.gr

loading...

1 thought on “«ΕΚΑΝΕ τον ΣΤΑΥΡΟ του και ΞΕΨΥΧΗΣΕ» – ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ για τον ΠΕΤΡΟ ΦΥΣΣΟΥΝ

  1. Η φθορά των ανθρώπινων χαρακτήρων και γενικά της Συμπεριφοράς του περιβάλλοντος χώρου και η αγανάκτηση, αποτρέπει τη συνέχιση της παραμονής στους Στόχους και στα Εγκόσμια, με αποτέλεσμα, τη προσφυγή στο Μοναχισμό, που ίσως ανακουφίζει το Ανθρώπινο αίσθημα Περισσότερο,
    Και στο λεγόμενο, Καλλιτεχνικό χώρο, υπάρχει μεγάλη διαφθορά,
    που ίσως ήταν αδύνατον να ανεχθεί η κόρη του Άννια Φυσσούν.
    Πέτρο να είσαι στο Παράδεισο, και να βλέπεις τους σπουδαίους ρόλους σου από ψιλά ,,,g,,,

Comments are closed.