ΟΙ ΠΟΡΝΙΚΟΙ ΝΕΟΤΑΞΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ















Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΟΣΕΣ 
ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΜΓΑΤΙΚΕΣ 
ΕΛΛΗΝΝΙΔΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ
ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

 
 
 
ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ 
ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΩΣ 
ΕΘΝΟΣ. 


Oi γυναικες ηταν παντοτε τα θεμελια της Ελληνικης κοινωνιας. 


Δυστυχως τωρα την συγχρονη εποχη γκρεμισαν το θεμελια αυτα σε πολυ μεγαλο βαθμο.



Δεν ειναι πλεον οι γυναικες για τους γνησιους Εληνες ανδρες αδερφες, φιλες, και μετα ερωμενες.


Εχουν χασει καθε σεβασμο κατα γενικη ομολογια.


 

Ολοι οι ανθρωποι εχουν δικαιωμα να κανουν λαθη.

Ομως η αξιας σε εναν Ελληνα ειναι να αναγνωριζει τα λαθη του, να τα διορθωνει και οχι να τα συνεχιζει.
 
 
Εδω και δεκα περιπου χρονια σε παγκοσμιο επιπεδο εχουμε την αλλαγη των μαγιο στο γυναικειο πολο. 
 
 
 
 
 
Η αλλαγη εγινε οπως αναφερθηκε για να ειναι ακομη πιο "σεμνες" οι αθλητριες. 
 
 
 
 
Εντουτοις οπως αποδειχτηκε τα προηγουμενα μαγιο ηταν πολυ σεμνα και πολυ κομψα.
 
 
 
 
 
Αυτα τα μαγιο τα οποια φορουν την τελευταια δεκαετια οι αθλητριες καλυπτουν ολο το σωμα, ειναι πολυ ασχημα ως σχεδιο και το χειροτερο ειναι οτι αφηνουν ακαλυπτα τα οπισθια των κοριτσιων. 
 
 
 
 
Το αποτελεσμα ειναι να αυξανονται οι ακαθαρτες ορεξεις και οι ορμες για σοδομισμους και πασης φυσεως ανωμαλια.
 
 
 
 
Φυσικα εδω με βαση τις διδαχες των αγιων και κατα γενικη ομολογια ολων των Ελληνων δεν μιλαμε για αθλητισμο, αλλα για καθαρα πορνικους αγωνες.
 
 
 
Οι πορνικοι αυτοι αγωνες διεγαγονται με βαση τα ηθη και τα εθιμα των Φοινικων δωδεκαθειστων οι οποιοι εισεβαλαν το 1519 π.χ., στην Ελλαδα και εκτοτε κατοικουν μονιμα μεχρι και σημερα στην Ελληνικη επικρατεια. (1) 
 


Οι εωσφοριστες μετερεψαν τους ανθρωπους σε ζωα τα οποια χωρις κανεναν ελεγχο μανιωδως επιθυμουν να μεταδωσουν τα ακαθαρτα υγρα τους με καθε  μεσον.



Ειναι γνωστο και διαχρονικο οτι οι προαιωνιοι εχθροι του Ελληνικου εθνους εξουσιαζουν μονον τους αμαθεις και οσους βρισκονται μεσα στην σεξουαλικη διαφθορα.


Ποιες ειναι οι συνεπειες στην σημερινη εποχη απο την σεξουαλικη διαφθορα ;

 


Οι συνεπειες ειναι ολεθριες, διοτι μας επεβαλαν ως αδυναμους μεσα απο την αμαθεια και την σεξουαλικη διαφθορα τα παρανομα μνημονια, τους  αστεγους τις αυτοκτονιες, την  ανεργια,την ανομια, την αταξια και την οριστικη απωλεια της εθνικης μας κυριαρχιας. 
 
 
 
 
 
 
Ενα ακομη πολυ τρομερο ειναι οτι οι νεοταξιτες 
στερησαν απο τις νεες γεναιες , το ωραιοτερο των συναισθηματων τον αγνο Εληνοχριστιανικο ερωτα. 
 
 
 
 
Σας εχω αναφερει παρα πολλες φορες οτι  επι αιωνες οι ηθικες και  σωστα ντυμενες Ελληνιδες γεννουσαν Αγιους, Αγιες και Ηρωες. 
 



 
Στον αντιποδα οι σημερινες ραγιαδοπουλες στην συντριπτικη τους πλειοψηφια,γεννουν ανηθικους,
δειλους, θηλυπρεπεις, κιναιδους, πορνες και ομοφυλοφιλες. 
 
 
 
Οι ηθικες και πολυ σωστα ντυμενες γυναικες, δημιουργουν υγιη ερωτικα συναισθηματα. 
 
 
 
 
 
Αυτο εχει διαχρονικα αποτελεσμα το Ελληνικο εθνος να επιβιωνει και να μεγαλουργει. 
 
 
 
 
 
Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. 
 
 
 
 
 
Εξαιτιας των χρηστων ηθων και της σωστης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα, από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.
 
 
 
 
 
 
 
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 
 
 
 
 
 
 
 
Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. 
 
 
 
 
Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος.
 
 
 
 
 
 
Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 
 
 
 
 
 
 
 
Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 
 
 
 
 
 
Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων.
 
 
 
 
 
 
Μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. 
 
 
 
 
 
 
 
Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. 
 
 
 
 
 
Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας. 
 
 
 
 
 
Ακομη και ο Μ. Αλεξανδρος με παρα εμπειρους και περισσοτερους στρατιώτες,με ένα πανισχυρο Ελληνκο Μακεδονικο κρατος σε ολους τους τομεις εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο.
 
 
 
 
 
 
Η ΜΟΔΑ.
 



 
Ο νεοταξικος τροπος ζωης ειναι πολυ κενος και σαπιος. 
 
 


 
Αφηνει ολους τους ανθρωπους αδειους απο συναισθηματα και ηθικες αξιες. 



 
 
Οσοι το αντιληφθουν αυτο απομακρυνονται παρα πολυ γρηγορα απο αυτη την παρακμιακη κατασταση. 
 




 
 
Η συντριπτικη πλειοψηφια αυτην την εποχη αγεται και φερεται με βαση αυτα τα οποια θα καθορισει η νεοταξικη μοδα.
 
 
 
 
 
Τι ειναι ομως η μοδα ; 
 
 
 

Η μοδα ειναι μια σειρα απο ανηθικες εωσφορικες
κοινωνικες συμπεριφορες, από την αρχαιοτητα, τις οποιες διδαξαν σκοπιμα απο το το 1519 μ.χ., οι φοινικες δωδεκαθειστες οταν εισαβαλαν στην
Ελλαδα μεχρι και σημερα. 
 
 
 



 
Οι Φοινικες δωδεκαθειστες κατοικουν μεχρι και τις ημερες μας στην Ελληνικη επικρατεια.    
 
 
 
 
 
Η φοινικικη εωσφορικη μοδα ρυθμιζει τα παντα την διατροφη, την ενδυση, την διασκεδαση, την ψυχαγωγια, την επιμορφωση την αρχιτεκτονικη, τα κοινωνικα πρωτυπα, και εν γενει για καθε πτυχη της ζωης των κατοικων του Ελλαδικου Χωρου. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η "μοδα" λοιπον ειναι οι αποψεις που εχουν  για την ζωη, ειτε για τις περισσοτερες πτυχες της ζωης μια ομαδα, ενα κοινωνικο συνολο, ειτε η συντριπτικη πλειοψηφια των κατοικων μιας χωρας.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ποιος ομως εχει την μοδα ; Ποιος την ελεγχει ; 
 
 
 
 
 
 

Η ΜΑΝΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΑ "ΜΑΡΚΑΡΟΝΤΑΙ" ΟΠΩΣ ΤΑ ΖΩΑ

 
 
 
Η μοδα ελεγε ο αειμνηστος Σαββας Αχιλλεως ειναι Θεοκαταρατη. 
 
 
 
 
 
 
Γιατι ομως το ελεγε αυτο ο παπα Σαββας ; 



Διοτι ο Θεος εδωσε απο υπερμετρη αγαπη την ελευθερια και το δικαιωμα επιλογης στον ανθρωπο να κανει οτι εκεινος επιθυμει.  
 
 
 
 
 
 
Τωρα ομως που οι ανθρωποι εφτασαν σε αυτο το σημειο καταπτωσεως βλεπει ο θεος τα παιδια του τους ανθρωπους στα χερια του εωσφορου να υποφερουν και δεν μπορει να επεμβει διοτι μας εδωσε το απολυτο και απαραβιαστο δικαιωμα της ελευθεριας και των επιλογων. 
 




ΟΙ ΠΟΡΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ.
 
 
 
Με τον ερχομο των εβραιων δωδεκαθειστων απο την Αιγυπτο αρχισε η καταστροφη καθε τι του Ελληνικου.
 
 
 
 
 
 
 
Η αρχαιοι Ολυμπιακοι αγωνες ηταν για να βελτιωνουν το σωμα, το ηθος και τοιο πνευμα. 
 
 
 
 
 
Ομως σταδιακα ολα αυτα αλλαξαν. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Στα αξιωματα των αρχαιων Ελληνων υπηρχε μεταξυ αλλων η πεποιθεση οτι εχουμε μετά θάνατον ζωη, οπως μας διδαξε ο υπατος των Φιλοσοφων ο Αριστοκλης.  
 
 
 
 
 
Οσοι εφευγαν απο την ζωη ηταν ιερα προσωπα για τους αρχαιους. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι περισσοτεροι αθλητικοι αγωνες γινονταν για να τιμηθουν καποιοι σημαντικοι αποδημησαντες.
 
 
 
 
 
 
 
 
Στον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο ειχαν εξεχουσα θεση οι αθλητικοι αγωνες με τους οποιους τιμουσαν ολα τα σημαντικα προσωπα τα οποια ειχαν φυγει απο την ζωη. 
 
 
 
 
 
Συνεπως οι Ολυμπιακοι αγωνες δεν ηταν καθαρα αθλητικοι αγωνες αλλα ηταν αγωνες αθλητικοι και θρησκευτικοι παραλληλα διοτι τιμουσαν τους νεκρους.
 
 
 
 
Ταυτοχρονα στους Ολυμπιακους αγωννες λατρευοταν οι Αιγυπτιοι δαιμονες του εβραικου-φοινικικου δωδεκαθεου. 



 
 
Ειναι γεγονος οτι η ανασταση Ελληνικου εθνους εγινε με τον ερχομο ομως του Χριστου και τις διδασκαλιες των αποστολων, οι Ελληνες θα ασπαστουν τον χριστιανισμο και θα αναστηθουν ηθικα, πενυματικα και  στην συνεχεια σε ολους τους τομεις.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Οταν στην θεση του εωσφορικου εβραικου δωδεκαθεου πηρε ο Χριστιανισμός, αλλαξε η παγκοσμια ιστορια και σωθηκε ο πλανητης και ενα μερος των ανθρωπων απο τον ολοκληρωτικο αφανισμο.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι Εβραικοι Ολυμπικακοι αγωνες δεν ηταν μονον αθλητικοι αγωνες αλλα ηταν πανω απο ολα σατανιστικοι, με αγωνιστικες ιεροπραξιες και τελετουργιες παγανιστικες. 
 
 
 
 
 
 
 
Ενας ακομη παρα πολυ σημαντικος λογος για τον οποιο καταργησε ο Αγιος Θεοδοσιος τους εβραικους ολυμπιακους αγωνες ειναι οτι οι γυναικες ειχαν δικαιωμα να παρακολουθουν τους πορνικους παγανιστικους αγωνες.
 
 
 
 
 
 
 
Το  αποτελεσμα ηταν να οδηγουνται στην σεξουαλικη διαφθορα και τον εωσφορισμο.
 
 
 
 
 
 
 
 
Επειδη ειχαν δικαιωμα να παρακολουθουν οι γυναικες τους αγωνες επι τουτου δεν επιτρεποταν να αγωνιζονται ντυμενοι οι ανδρες αθλητες.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αρκετες φορες οι ολογυμνοι και καλογμνασμενοι
ανδρες, με την ειδικη εκγυμναση-διατροφη,οπως ηταν φυσικο , υπο την συνεχη παρουσια τοσων ωραιων γυναικων ερχοταν σε στυση. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι μοναδικες γυναικες οι οποιες ειχαν δικαωμα να παρακολουθουν τους γυμνικους αγωνες μεσα στο σταδιο της αρχαιας Ολυμπιας ηταν οι οι μαυρες μαγισσες,οι ιερειες της εβραικης-Αιγυπτιακης θεας Δημητρας-Ισιδος. (1)
 
 
 
 
Σχετικα με την απαγορευση της συμμετοχης των γυναικων στους Ολυμπιακους αγωνες υπηρχαν ειδικες διαταξεις οπως μας αναφερει ο Παυσανιας. 
 
 
 
 
 
 
 
Η ποινη για οσες γυνναικες θα παρακολουθουσαν παρανομα τους αγωνες θα ηταν να τις πεταξξουν απο τον Τυπαιον ορος και να τις σκοτωσουν (Παυσανιας V 6.7).
 
 
 
 
 
 
Εντουτοις υπηρχαν καποιες κατηγοριες γυναικων στις οποιες επιτρεποταν να συμμετεχουν και να παρακολουθουν τους εβραικους Ολυμπιακους αγωνες.
 
 
 
 
 
 
Αυτες ηταν οι Ελληνιδες παρθενες και οι ανυπαντρες.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αυτες συμμετειχαν και στις εωσφορικες εβραικες τελετες στις οποιες γινοταν καθε σεξουαλικη ανωμαλια και διαστροφη (Παυσανιας V 13.9) και (Παυσανιας VI 20.9).  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aκομη ο Παυσανιας μας αναφερει οτι απο ολα τα εβραικα ολυμπιακα αγωνισματα οι γυναικες ειχαν δικαιωμα συμμετοχης μονον στους Ιππικους αγωνες.  
 
 
 
 
 
Η επιλογη των αγνων Ελληνιδων γυναικων απο τους εβραιους ιερεις του δωδεκαθεου γινοταν σκοπιμα με μοναδικο στοχο.
 
 
 
 
Αυτος ηταν να αυξανεται η δαιμονολατρεια, η σεξουαλικη διαφθορα, η ανομια και η αταξια ωστε να επελθει η πνευματικη,  η ηθικη καταπτωση για να επακολυθησει η πολιτικη, η στρατιωτικη και η κοινωνικη καταρρευση του Ελληνικου εθνους.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η ενεργεια του Αγιου Θεοδοσιου να καταργησει τους εβραικους ολυμπιακους αγωνες ειναι μια πραξη υπερμετρης αγαπης προς τον  αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο τον οποιο αγαπουσε και υποστηριζε παρα πολυ και δεν αντεχε να βλεπει τον εξευτελισμο τους.
 
 
 
 
 
Η ενεργεια του αυτη αποσκοπουσε στην προστασια του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους.
 
 
 
 
 
OI ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΖΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ.
 
 
Απο την εποχη του αγιου Κωνσταντινου εως την εποχη του αυτοκρατορα Θεοδοσιου εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του μεσαιωνα. *
 
Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος η Υπατια. 
 
 
 
 
 
Την εποχη εκεινη και οι τεραστιοι νεοπλατωνικοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη των αυτοκρατορων.
 
 
 
Οι αυτοκρατορες γνωριζουν προσωπικα τους μεγαλους φιλοσοφους και ρητοτρες τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζουν  στο επιστημονικο τους εργο το οποιο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο. 
 



 
 
 
Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου στο ειδος του στα παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου και πνευματικου εργου καθως οι αγιοι Ιεαραρχες μετετρεψαν τον ιουδαικο χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο, αμεσως ο αγιος και μεγας Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
 
 
 
 
Εαν οι αυτοκρατορες ηταν εναντια στον Ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο δεν θα επετρεπαν ποτε και σε καμια περιπτωση την ενσωματωση αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.
 



Ακομη αμεσα οι αυτοκρατορες θα τιμωρουσαν τους αγιους ιεραρχες και θα τους αφαιρουσαν ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα.  
 



Φυσικα θα απαγορευαν την διδασκαλια του Πλατωνα και στους αγιους ιεραρχες στην φιλοχριστιανη Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους. 
 


Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε κανενας αυτοκρατορας καθως ολοι οι φιλοσοφοι διδασκαν ελευθερα τον Πλατωνα.
 


Μεταξυ αλλων οι αυτοκρατορες θα εκλειναν και ολες τις φιλοσοφικες σχολες.
 


Ο αγιος Θεοδοσιος εδωσε Ελληνοχριστιανικη παιδεια στα παιδια του και αυτα με την σειρα τους στα δικα τους παιδια.
 
 
Το αποτελεσμα ηταν να ανοιξει ο δρομος στην Ελληνιδα αγια Ευδοκια-Αθηναιδα να εξελιξει και να επανιδρυση την ανωταση φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη της Κωνσταντινουπολης  
.
 
 
Το 425 μ.χ. με  διαταγμα του Θεσοδοσιου του β αναβαθμιζεται και επανιδρυεται η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης κατοπιν επιθυμιας της αγιας αυτοκρατειρας Ευδοκιας-Αθηναιδας.
 
 
 
 
 
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 
 
 
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
 
 
 
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος, για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   
 
 

Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
 
 


Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. 


Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 
 
 



 
 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως 
  
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται,
ένα μικρο μερος, με βαση τις παγκοσμιες μαθηματικες σταθερες, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
 
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων.  
 
 
 
 
 
 
 
ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ 
ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΞΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΕΞΕΛΙΞΗ
ΑΝΘΡΩΠΙΑ. 
 
Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΕΞΕΥΓΕΝΙΖΕΙ ΚΑΙ 
ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΕΣ
ΑΡΕΤΕΣ.


ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

Μουσικά σχολεία.






   
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ-
ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ  ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ

 
 

 
 
 

 
 
(1) ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ 
ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 
ΕΒΡΑΙΚΟ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ :
 
 



(1) ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. 
Μεσα απο τα εωσφορικα ειδη της Φοινικικης μουσικης, οι λατρεις του φρυγικου δαιμονα Σαβαζιου ο οποιος μετονομαστηκε σε Διονυσο και υιοθετηθηκε απο τον αρχιδαιμονα Δια, προξενησαν φοβερη γενοκτονια στην Ελλαδα.   
 
 
 
Η οργιαστικη διονυσιακη λατρεια, αναμειχτηκε με αλλα τοπικα εωσφορικα στοιχεια, οπου δημιουργηθηκε ο ορφισμος, μια νεα θρησκεια, η οποια άρχισε να εξαπλωνεται σε ολη την Ελλαδα, από τον 8ο π. Χ. αιωνα.
 
 
 
 
Οι φανατικοι λατρεις του φρυγικου δαιμονα των οργίων και της κραιπαλης, διέδιδαν τη νέα θρησκεια με πρωτοφανή βιαιότητα.
 
 
 
 
 
Ο εκστασιασμένες δαιμονικες πορνες του μεθυσου δαιμονικου Διονυσου, ετρεχαν τις νυχτες στις ερημιές ουρλιάζοντας, καταβρόχθιζαν ωμά τα ατυχα ζώα που έβρισκαν μπροστά τους, αλλά και τους ανδρες που τυχαινε να συναντήσουν. 
 
 
Αναφέρεται ότι μαιναδες κατασπάραξαν και εφαγαν τον Ορφεα. 
 
 
 
Επίσης οι λατρεις του Διονυσου ηταν υποχρεωμενοι να παιρνουν μέρος στα εμετικά "ιερα οργια".
 
 
 
 
Εκει στις αισχρες Διονυσιακες εορτες εκαναν τρομερες ηθικές αθλιοτητες. 
 
 
 
 
 
 
 
Η καθε γυναίκα, εγγαμη η μη, ήταν υποχρεωμενη στο ονομα του δαιμονικου θεου, να ανεχτει τις σεξουαλικες βρωμερες και διεστραμμενες ορεξεις του καθε εβραιου εωσφοριστη του δωδεκαθεου. 
 
 
 
 
 
Οι βιασμοι γυναικων και η ασκηση καθε είδους βίας κατά την διάρκεια των εορτων, όχι μόνο δεν θεωρουνταν έγκλημα, αλλά ηταν μερος της λατρειας του μεθυσου και εωσφορικου "θεου".
 
 
 
 
Η "ιερη" πορνεια επισης ήταν λατρευτικη απαιτηση των δαιμονων. 
 
 
 
 
 
Οσοι αρνουνταν να τη δεχτουν και να συμμετασχουν στα εμετικα οργια κατασφαζονταν ως εχθροι του νέου δαιμονα. 
 
 
 
Μια περιγραφη αυτης της τρομερηςγενοκτονιας
μας δίνει ο μεγαλος τραγικος ποιητης Ευριπιδης στην τραγωδια του «Βάκχες».



Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ


Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 

Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο  το 1500  π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 

 
Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 
 

Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 
 

Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 


Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια στο Αργος της Πελοποννησου. 



Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στη. 



Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες γιανα νικησει τους εβαιρους δαναους.



Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι  προσκαλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Εβραιων. 


Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 



Συμφωνα με του Αριστοκλη Ισοκρατη, Θουκυδιδη, οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 

 ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :

 Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 

Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 

Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).


Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 

O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 

Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 


Εκει  στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).

Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι.



 Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων  στους παλιούς καιρους.

Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο, ενω ο Δαναός από την Αίγυπτο, οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 

Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.

 Την Βιοωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.


ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.


 

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο· 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.
 
 
 
 

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι. 2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.
 
 
 

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι,
2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. 
Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.

Γράψτε το Σχόλιο σας
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

33 σχόλια :


Αρθρα Αναγνωστων

[Άρθρα Αναγνωστών][twocolumns]

Υγεια

[Υγεία][threecolumns]

Μυστηρια

[Μυστήρια][threecolumns]

Περιεργα - Απιστευτα

[Περίεργα - Απίστευτα][threecolumns]
Loading...

Πολιτικη

[Πολιτικά][threecolumns]

Οικονομικα

[Οικονομικά][threecolumns]

Αρχαια Ελλαδα

[Αρχαία Ελλάδα][twocolumns]

Life Style

[Life Style][bsummary]