Ελληνικός και Σκοπιανός εθνικισμός και ιμπεριαλιστικοί σχεδιασμοί στην περιοχή των Βαλκανίων

Γράφει ο Προκόπης Κωφός  …..

«Η Μακεδονία είναι μία και ελληνική». Αυτή είναι μια ακραία εθνικιστική και άκρως αλυτρωτική θέση που βασίζει την ελληνικότητα της Μακεδονίας στο αρχαίο βασίλειο της Μακεδονίας, παραγράφοντας εντελώς στενόμυαλα, για να
το εκφράσω όσο επιεικέστερα γίνεται, την ιστορία όλων όσων συνέβησαν στην περιοχή αυτή εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια, τη ρωμαϊκή κατάκτηση, τη βυζαντινή περίοδο, την κάθοδο των Σλάβων και των Βουλγάρων στα Βαλκάνια, την κυριαρχία των Οθωμανών και την απελευθέρωση από την Οθωμανική κυριαρχία. O αλυτρωτισμός σε όλο του το μεγαλείο! Οι συνοδευτικές επεξηγήσεις, πως δεν επιδιώκουμε αλλαγή συνόρων και δεν διεκδικούμε εδάφη από τους γείτονές μας, βρίσκονται σε ευθεία αντίθεση με τη βασική εθνικιστική και αλυτρωτική θέση πως «Η Μακεδονία είναι μία και ελληνική».

Απέναντι σ’ αυτόν τον ελληνικό αλυτρωτισμό η άλλη πλευρά προβάλει τον δικό της με τη θέση πως υπάρχει «μακεδονική εθνότητα» που όπως όλα τα έθνη στον κόσμο δικαιούται και διεκδικεί το δικό της έθνος-κράτος, μια θέση που τη βασίζει επίσης στο αρχαίο βασίλειο της Μακεδονίας, παραγράφοντας επίσης στενόμυαλα, για να το εκφράσω και πάλι όσο επιεικέστερα γίνεται, την ιστορία όλων όσων συνέβησαν στην περιοχή αυτή εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια, τη ρωμαϊκή κατάκτηση, τη βυζαντινή περίοδο, την κάθοδο των Σλάβων και των Βουλγάρων στα Βαλκάνια, την κυριαρχία των Οθωμανών, την απελευθέρωση από την Οθωμανική κυριαρχία. O αλυτρωτισμός των Σκοπιανών σε όλο του το μεγαλείο κι αυτός! Οι διαβεβαιώσεις που πιθανόν θα δοθούν και οι συμφωνίες που θα υπογραφούν πως δεν θα επιδιωχθεί η δημιουργία μακεδονικού έθνους-κράτους βρίσκονται σε ευθεία αντίθεση με τη βασική εθνικιστική και αλυτρωτική θέση περί της ύπαρξης «μακεδονικής εθνότητας».

Οι δυο αυτοί εκ διαμέτρου αντίθετοι εθνικισμοί που αντλούν όλως περιέργως και οι δύο τα… «επιχειρήματά» τους από το αρχαίο βασίλειο της Μακεδονίας, την επικράτεια δηλαδή μιας βασιλικής δυναστείας, που όπως κάθε βασιλική επικράτεια του μακρινού παρελθόντος ελάχιστη σχέση είχε με τα έθνη και τους λαούς που ήταν κάτω από την εξουσία της, οι δύο αυτοί εθνικισμοί είναι εντελώς ασύμβατοι και ασυμβίβαστοι μεταξύ τους. Πώς, λοιπόν, φτάσαμε στην  πολιτική του λεγόμενου «έντιμου συμβιβασμού», που καλούνται να υλοποιήσουν δύο ασύμβατοι και ασυμβίβαστοι μεταξύ τους εθνικισμοί; Μήπως οι δύο πλευρές αποφάσισαν ξαφνικά να παραιτηθούν από τον εθνικισμό τους και η μία πλευρά να δεχτεί πως «η Μακεδονία δεν είναι μία και ελληνική» και η άλλη πλευρά να δεχτεί πως «δεν υπάρχει έθνος Μακεδόνων»; Όχι, βέβαια! Καμία πλευρά δεν παραιτήθηκε από τον εθνικισμό και τον αλυτρωτισμό της και καμιά πλευρά δεν αποφάσισε πως αυτοί οι αλυτρωτισμοί δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα για τους δύο λαούς, που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να ζήσουν και να προκόψουν με την εργασία τους και με τις πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας του ο καθένας. Άλλοι είναι αυτοί που αποφάσισαν και για δικούς τους σκοπούς αυτόν τον συμβιβασμό, προωθώντας τα δικά τους συμφέροντα και τις δικές τους επιδιώξεις. Συγκεκριμένα,αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι πως ο πέραν του Ατλαντικού σύμμαχος και οι σύμμαχοί του προωθούν τους γεωπολιτικούς σχεδιασμούς τους στην περιοχή και οι δύο εθνικισμοί καλούνται να ευθυγραμμιστούν με τα σχέδια και τις επιδιώξεις τους. Και μόνο η έννοια του συμβιβασμού που πρέπει υποτίθεται να κάνουν οι δύο εθνικισμοί χωρίς να παραιτηθούν από την ουσία των αλυτρωτικών τους επιδιώξεων, καθιστά τον όποιο «έντιμο συμβιβασμό» επιτευχθεί θνησιγενή, που θα αμφισβητηθεί ενδεχομένως από την επόμενη κιόλας μέρα, από τη στιγμή που οι δύο εθνικισμοί, είτε και οι δύο ταυτόχρονα είτε ο καθένας ξεχωριστά, θα κληθούν να ευθυγραμμιστούν με νέους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς που θα υπαγορεύουν όχι τον εθνικισμό ενός «έντιμου συμβιβασμού» όπως τώρα, αλλά έναν αδιάλλακτο εθνικισμό.Και μόνο η έννοια του συμβιβασμού που πρέπει υποτίθεται να κάνουν οι δύο εθνικισμοί χωρίς να παραιτηθούν από την ουσία των αλυτρωτικών τους επιδιώξεων, καθιστά τον όποιο «έντιμο συμβιβασμό» επιτευχθεί θνησιγενή, που θα αμφισβητηθεί ενδεχομένως από την επόμενη κιόλας μέρα, από τη στιγμή που οι δύο εθνικισμοί, είτε και οι δύο ταυτόχρονα είτε ο καθένας ξεχωριστά, θα κληθούν να ευθυγραμμιστούν με νέους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς που θα υπαγορεύουν όχι τον εθνικισμό ενός «έντιμου συμβιβασμού» όπως τώρα, αλλά έναν αδιάλλακτο εθνικισμό.Και μόνο η έννοια του συμβιβασμού που πρέπει υποτίθεται να κάνουν οι δύο εθνικισμοί χωρίς να παραιτηθούν από την ουσία των αλυτρωτικών τους επιδιώξεων, καθιστά τον όποιο «έντιμο συμβιβασμό» επιτευχθεί θνησιγενή, που θα αμφισβητηθεί ενδεχομένως από την επόμενη κιόλας μέρα, από τη στιγμή που οι δύο εθνικισμοί, είτε και οι δύο ταυτόχρονα είτε ο καθένας ξεχωριστά, θα κληθούν να ευθυγραμμιστούν με νέους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς που θα υπαγορεύουν όχι τον εθνικισμό ενός «έντιμου συμβιβασμού» όπως τώρα, αλλά έναν αδιάλλακτο εθνικισμό.θα κληθούν να ευθυγραμμιστούν με νέους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς που θα υπαγορεύουν όχι τον εθνικισμό ενός «έντιμου συμβιβασμού» όπως τώρα, αλλά έναν αδιάλλακτο εθνικισμό.θα κληθούν να ευθυγραμμιστούν με νέους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς που θα υπαγορεύουν όχι τον εθνικισμό ενός «έντιμου συμβιβασμού» όπως τώρα, αλλά έναν αδιάλλακτο εθνικισμό.

Η αντιπαράθεση για την ονομασία, των «αδιάλλακτων» από τη μια μεριά που διοργανώνουν συλλαλητήρια και των «μετριοπαθών» από την άλλη που προωθούν τον λεγόμενο «έντιμο συμβιβασμό», δεν εκφράζει ούτε πατριωτισμό, ούτε τα συμφέροντα της χώρας και του λαού της, αντίθετα, και οι δύο πλευρές αυτής της αντιπαράθεσης κινούνται στην κατεύθυνση της εξυπηρέτησης των διεθνών γεωπολιτικών ιμπεριαλιστικών σχεδιασμών στα Βαλκάνια και στην ευρύτερη περιοχή γενικότερα.

Με άλλα λόγια, αυτή τη στιγμή δεν προωθείται καμιά απολύτως λύση του «μακεδονικού ζητήματος», ενός προβλήματος που είναι αποκλειστικό δημιούργημα των δύο εθνικισμών, ούτε βρισκόμαστε μπροστά σε μια ευκαιρία για να λυθεί το πρόβλημα αυτό. Αυτή τη στιγμή προωθούνται οι γεωπολιτικοί ιμπεριαλιστικοί σχεδιασμοί των «συμμάχων» μας στην περιοχή και οι κυβερνήσεις των δύο χωρών απλά αναλαμβάνουν το μερίδιο που τους αναλογεί για την προώθησή τους. Το «μακεδονικό ζήτημα-πρόβλημα» που το θα εξακολουθεί να υπάρχει, να εκδηλώνεται και να αξιοποιείται όσο θα συνεχίσουν να λειτουργούν, να εκδηλώνονται και να εκφράζονται οι δύο αυτοί εθνικισμοί.

Και για να το κάνω πιο λιανά, οι άνθρωποι καλής θέλησης που διακατέχονται από γνήσια πατριωτικά αισθήματα δεν έχουν κανένα λόγο να ανησυχούν για το ζήτημα της ονομασίας, είτε με γεωγραφικό προσδιορισμό είτε χωρίς. Ο μόνος πραγματικός λόγος ανησυχίας για όσα συμβαίνουν σήμερα δεν είναι η ονομασία των Σκοπίων, αλλά οι γεωπολιτικοί ιμπεριαλιστικοί σχεδιασμοί που προωθούνται στην περιοχή με όχημα την ονοματολογία.

Προκόπης Κωφός

loading...

19 thoughts on “Ελληνικός και Σκοπιανός εθνικισμός και ιμπεριαλιστικοί σχεδιασμοί στην περιοχή των Βαλκανίων

  1. ΜΗΠΩΣ ΚΥΡΙΑ??? ΚΩΦΕ ΕΚΩΦΑΘΗΣ ΣΥΝΕΠΡΙΑ ΑΚΡΑΤΟΥ ΡΟΠΗΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΝ ΚΑΘΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΝ ΚΩΦΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΩΡΟΣ ΠΑΣΧΩΝ ΕΞ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΟΥ ΣΤΡΑΒΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΜΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ.

  2. AEI ΓΆΜ….ΣΟΥ ΡΈ ΜΟΥΝΟ….ΧΕΙΛΟ…..

  3. οσο θελεις βροντα στου κωφου την πορτα..

  4. Αν ειμαστε εντιμοι και νηφαλιοι θα πρεπει να το παραδεχτουμε.Η ουσια της πολιτικης αντιπαραθεσης στην χωρα μας αλλα και σε ολο τον κοσμο ειναι η εντελως διαφορετικη και αντιδιαμετρικη πολιτικη οπτικη των πολιτων-μαζων.Υπαρχει χασμα αγεφυρωτο μεταξυ των πατριωτων (θιασωτων τροφιμων και απολογητων του εθνικου κρατους) και των διεθνιστων-μαρξιστων και πασης φυσεως ιδεολογων αριστερων που εχουν ως κυριο ιδεολογικο προταγμα της παλη των ταξεων.Η οργανωση των κοινωνιων συμφωνα με τα παραπανω δογματα ειναι εντελως διαφορετικη και καταλυτικα ξεχωριστη στην καθε περιπτωση.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΣΥΝΙΣΤΩΣΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΔΙΧΑΣΜΟΥ ενω υπαρχουν και αλλες (θρησκειας,πολιτισμου,παιδειας, κλπ) ησσονος κατα την γνωμη μου σημασιας ιδιως οταν μιλαμε για δυτικες κοινωνιες.Προκειται για ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΔΥΟ ΚΟΣΜΩΝ.Η υπερισχυση των μαρξιστικων προταγματων δημιουργει νομοτελειακα ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΕΣ και αντιστοιχα η επικρατηση των εθνικων-πατριωτικων ιδεολογιων δημιουργει εθνικα κρατη(δικτατοριες η αντιπροσωπευτικες ολιγαρχιες κατ ευφημισμο δημοκρατιες).Ο ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ως σταση και αποψη διαχειρισης των ανθρωπινων πραγματων θα μπορουσε να δωσει καταλυτικες λυσεις ωσμωσης και κατα το δυνατον συνυπαρξης των δυο κοσμοαντιληψεων αν υποστειλει ουσιαστικα τις αντιθεσεις μεγενθυνοντας σταδιακα τα οφελη της διεθνους συνυπαρξης και συνεργασιας χωρις ομως να ακυρωνει την εθνικη υποσταση και την πατριδα.Ιδιως αν στις οργανωτικες δομες του εθνικου κρατους επαναεισαγει τον θεσμο της ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, τις μικρες αυτοδιοικουμενες κοινωνιες-δημους με χαλαρους αμφικτυονικους δεσμους.Ειναι αυτονοητο οτι ως εχουν τα πραγματα η συγκρουση και ο εμφυλιος ειναι τα προσεχως νομοτελειακα και περαν πασης αμφιβολιας αναμενομενα.Το εθνικο-πατριωτικο κρατος ΔΕΝ μπορει να διαχειριστει την ανεκκλητη(οχι ανεξηγητη) ροπη μεγαλου μερους του λαου προς τον διεθνισμο του τυπου "προλεταριοι ολου του κοσμου ενωθειτε" του τυπου "ουκ εστι Ελλην μηδε Ιουδαιος…..κλπ" η του τυπου "τι εχω εγω να χωρισω με τον τουρκο εργατη". Οι αποψεις αυτες υπαρχουν στους πολιτες κατα φυσικο και απαραβιαστο τροπο οπως ο ηλιος που βγαινει απο την Ανατολη και οι ηγεσιες θα πρεπει να βρουν τροπο να διαχειριστουν τα δεδομενα αυτα οπως διαχειριζονται τα αντιστοιχα προταγματα και θεσφατα των πολιτων με πατριωτικα και εθνικιστικα χαρακτηριστικα.Απαιτειται ειλικρινεια απο τις πολιτικες ηγεσιες καθε πλευρας και δημιουργικος διαλογος προς την κατευθυνση που προανεφερα.Ομως γαιδουρια ,ηλιθιοι,και ιδιοτελεις ΙΔΙΩΤΕΣ (με την αρχαιοελληνικη εννοια) υπαρχουν οπως η αμμος της θαλασσας.Εξου και το αναμενομενο αποτελεσμα που προανεφερα που δεν ειναι αλλο παρα η συγκρουση η αλληλουπονομευση, η οικονομικη καχεξια,η διαφθορα και στο τελος καπακι ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ.Αξιζει ομως να κανουμε τα παντα για να τον αποφυγουμε!!!Και ο δρομος ΥΠΑΡΧΕΙ!!Αυτο λεω.

  5. Ρε Θεωρητικοί του κώλου δεν πάτε να κόψετε τον λαιμό σας. Καλά κάνουν και σας βρίζουν οι απλοί σχολιαστές.

  6. πολλά λόγια χωρίς ουσια. και ακαταλαβίστικο άρθρο.

  7. ΑΡΓΕΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΗΣΜΟΝΕΙ Η ΠΣΟΛΗ ΤΟΥ ΚΟΚΟΡΑ! ΚΟΜΜΟΥΝΟΕΙΔΕΣ ΕΚΠΕΤΑΓΜΑ ΣΑΠΙΩΝ ΠΕΡΙΚΛΑΝΙΔΙΩΝ

  8. εσύ δεν εισαι Προκόπης, ανεπρόκοπος εισαι. Ουτε Κωφός, Προδότης εισαι.

    Λοιπόν κοίταξε να δεις Ανεπρόκοπε Προδότη, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, Η ΜΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΉ.
    ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΟΜΙΤΑΤΖΗΔΕΣ ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΓΥΦΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΜΕ.
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΣΤΕΝΑΖΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΦΕΣΙ !!!!
    ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!

    Αν εσένα δεν σου αρέσουν αυτά, ή φοβάσαι μην τυχόν και προσβληθούν οι φίλοι σου οι γκέουλες τότε φόρα διπλή σερβιέτα, βάλε καλσόν δικτυωτό και τραβα να κανεις πιάτσα.
    Αν πάλι δεν θελεις τράβα να ζήσεις μαζι με τους πολιτισμένους Ευρωπέ(αι)ους, τους προοδευτικούς φιλους σου

    ΟΥΣΤ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΤΗΝ Π@Π@ΡΙ@ ΣΟΥ ΕΔΩ !!!
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΧΟΛΙΟ Η ΘΑ ΤΟ ΣΒΗΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΘΙΓΟΝΤΑΙ…..

  9. Αφού δεν κατάλαβες το άρθρο πώς ξέρεις ότι είναι χωρίς ουσία; Αλήθεια, το διάβασες ή το βρήκες μεγάλο για τα μέτρα σου;

  10. Αυτό το "θα ελευθερώσουμε όλες τις σκλαβωμένες πατρίδες" για πότε λέτε να το κάνετε; αν είναι μαζευτείτε όλοι εσείς οι… υπερπατριώτες και πηγαίνετε να πολεμήσετε. Εσείς όμως, όχι να στείλετε τα παιδιά του κόσμου να σκοτωθούν για τα αφεντικά σας. Πηγαίντε να πολεμήσετε και ω! τι έκπληξις για σας. Δε θα σας εμποδίσουμε καθολου. Να 'σαστε σίγουροι. Μη σου πω ότι θα σας στείλουμε και με το ζόρι. Κι έτσι θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Κι εσείς θα πατε να πολεμήσετε για τα αφεντικά σας κι εμείς θα σας ξεφορτωθούμε.

  11. ΄Οπως εσύ ασς πούμε. ΄Η μόνο εσύ;

  12. οταν θα γινει αυτο να εισαι σιγουρος οτι πρωτα θα ξεφορτωθούμε μια και καλή μερικούς προδότες σαν του λογου σου.
    το τι θα κανουμε μετά ειναι δικο μας πρόβλημα, πάντως να εισαι σιγουρος οτι δεν θα κανουμε όπως εσεις αυτα που σας λέει ο πατερούλης Σταλιν και ο χρηματοδότης σας ο Ροθτσιλντ.

  13. 12:25 1:03 ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

  14. Τωρα αμα σε μαμησει και χασεις οραση και ακοη θα εχει αδικο? αν σε καταστησει κωφο ας πουμε?

  15. Ε ΝΑΙ ΕΙΧΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΄΄ΛΟΓΙΟΥ'' ΝΑ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΕΙ ΠΙΤΑ ΜΕ ΦΥΛΛΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΥΡΙ ΤΙΠΟΤΑ !!!

  16. Ρε 2.36 σου έχω πει μη γράφεις πολλά σχολια γιατί εκτίθεσαι. Πάλι στα περισσότερα σχόλιά σου ή μπερδεύεις τα γράμματα ή κάνεις αναγραμματισμούς. Φαίνεσαι από μακριά ότι είσαι ο ίδιος που τα γράφει. Αντε ψώνιο που μου υπογράφεις και με γυναικεία ονόματα για να εκφράσεις τον θαυμασμό σου προς το πρόσωπό σου. Ψωνάρα , ε, ψωνάρα.

  17. Ε, ναι, 2.28 ότι είχες χαρακτηριστικό του ¨λογιου" το είχες δεν μπορούμε να πούμε!!!! Χα χα χα ψωνάρα.

  18. Χου χουουουου!!! Ε, 12.15 βλέπεις τι σου γράφει ο 2.26;;; Τελικά τον αρθρογράφο τον λένε Κωφό αλλά εσύ θα κουφαθείς.

  19. Είσαι και πονηρός 1.03 εκτός από ψωνάρα. Μας λες ότι πρώτα θα ξεφορτωθείτε εμάς και μετά θα πάτε να πολεμήσετε για τις "αλύτρωτες πατρίδες". Δηλαδή θα πάτε να πολεμήσετε του Αγίου Ποτέ. Αμ γι' αυτό βγαίνεις και κάνεις το νταή.

Comments are closed.