CRACKS ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ













ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΟΜΙΑ ΤΗΝ ΑΤΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ.


Η Ελλαδα ειναι σε αυτην την θλιβερη κατασταση διοτι η πλειοψηφια των κατοικων, εγκατελειψε τις παναρχαιες Ελληνικες αξιες και σχεδον ολοι εφαρμοζουν στις ζωες τους τα  “ηθη” των δυτικων αλλα και ολων των λαων οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο. 


Τα αποτελεσματα τραγικα καθως οι εξασθενημενοι απο την σεξουαλικη διαφθορα σε ηθικο, πνευματικο και κατ επεκτασιν πολιτικο και στρατιωτικο επιπεδο ραγιαδες ειναι πλεον εντελως ανημποροι, με συνεπεια να ειναι
παθητικοι θεατες στον ιδιο τους τον  αφανισμο. 
Ο Χριστος ειναι η αιτια για καθε τι καλο που γινεται στο συμπαν.
Η νεα ταξη πραγματων ειναι παντοτε η αιτια για πασης φυσεως καταστροφη. 
Ειναι  γνωστο οτι ο “θεος” των νεοταξιτων ο εωσφορος ειναι η αιτια για καθε κακο που συμβαινει.

Να περασουμε να το δουμε αυτο σημερα μεσα απο μια αληθινη ιστορια η οποια μεταφερθηκε στον κινηματρογραφο, για το πως εχασε αδικα την ζωη του ενα ικανο και νεο ομορφο κοριτσι γεματο ζωη εξαιτιας των ανθρωπων της μοδας, 
της “εξελιξης” και της “προοδευτικοτητας”. 



Σε μια εσωκλειστη σχολη θηλεων στην Αγγλια του 1930 μια παρεα απο συμμαθητριες συμμετεχουν στην ομαδα καταδυσεων του σχολειου.  

Οι αιτιες για την συμμετοχη τους στο αγωνισμα ειναι για να ξεφυγουν απο την μονοτονια,αλλα και για να ειναι οσο το δυνατον περισσοτερο διπλα στην προπονητρια των καταδυσεων. 

Τα συντηρητικα κοριτσια του σχολειου θαυμαζαν πολυ την προπονητρια, για την διαφορετικοτητα της καθως νομιζαν οτι ολες τις γυναικες γινονται “ξεχωριστες” και “σπουδαιες”,εαν ειναι οπως η νεοταξιτρια δασκαλα των καταδυσεων. 

Η δασκαλα των καταδυσεων ειναι η “προοδευτικη” και η “ανοιχτομυαλη” με τις “εξελιγμενες” αντιληψεις σε σχεση με ολες τις υπολοιπες πραγματικα σοβαρες δασκαλες του σχολειου

Η προπονητρια των καταδυσεων προερχεται απο την νεα ταξη, για αυτο θα εχει βαμενα νυχια, θα καπνιζει και θα εχει καθε σιχαμερη νεοταξικη πλανη ως συμπεριφορα και ως προτυπο.

Η δασκαλα οπως καθε γνησια νεοταξιτρια θα μαθει στις μαθητριες της να καπνιζουν και να αποκτησουν πολλες απο τις δικες της νεοταξικες ελεεινες και καταστροφικες για καθε γυναικα συνηθειες, οι οποιες καταστρεφουν τις κοινωνιες και τα εθνη.

Η προπονητρια φροντιζει να αποκτησουν  καποια απο τα νεαρα κοριτσια οσο το δυνατον πιο χειροτερο χαρακτηρα.


Της ζωες των κοριτσιων του σχολειου και ειδικα της ομαδας των καταδυσεων θα αναστωσει ο ερχομος ενος ξεχωριστου κοριτσιου απο την ισπανια.

Το κοριτσι αυτο ειναι παρα πολυ καλη αθλητρια στις καταδυσεις για αυτο θα κερδισει αμεσως τον θαυμασμο και το ενδιαφερον της προπονητριας. 

Οι υπολοιπες κοπελες αισθανονται ασχημα που δεν τις υπολογιζει πλεον η δασκαλα τους την οποια την ειχαν ως προτυπο και για πολυ “σημαντικο” προσωπο. 

Η αδιαφορια της δασκαλας για εκεινες θα προκαλεσει τον φθονο και το μισος για την νεα και ομορφη μαθητρια απο την ισπανια. 

Επισης γρηγορα ο θαυμασμος της δασκαλας για τις αθλητικες ικανοτητες της Φαμμια θα εξελιχθει σε παραφορο παρα φυση ερωτα. 

Το νεαρο κοριτσι ως φυσιολογικο ατομο αρνειται με καθε τροπο να κανει ερωτα με την δασκαλα του. 

Ομως μετα απο ενα παρτι στο δωματιο των κοριτσιων η Φαμμια θα μεθυσει και θα χασει προσωρινα τις αισθησεις της. 

Τοτε πηγαινει και την παιρνει η ανωμαλη δασκαλα στο δωματιο της και να τις κανει παρα φυση ερωτα. 

Το επομενο πρωι η δασκαλα ειναι ενθουσιασμενη και παραφορα ερωτευμενη με την μαθητρια της.

Η Φαμμια οταν ανεκτησε πληρως τις αισθησεις της ειχε 
καταλαβει τι ειχε γινει το προηγουμενο βραδυ, για αυτο 
δεν δεχεται πλεον να εχει καμια απολυτως σχεση με την αρρωστη ψυχικα δασκαλα. 

Η δασκαλα φοβουμενη την καταγγελια θα επιστρατευσει τις υπολοιπες μαθητριες τις ομαδας καταδυσεων εναντια στην μαθητρια απο την Ισπανια η οποια ειχε αρνηθει τα ανωμαλα ερωτικα της αισθηματα.   

Τα υπολοιπα κοριτσια για να κερδισουν εκ νεου την ευνοια της προπονητριας τους θα ξυλοκοπησουν πολυ ασχημα την συμμαθητρια τους η οποια θα εχει τραγικο τελος. 

Προκειται για αληθινη ιστορια με πολυ σπουδαια ηθικα διδαγματα και τι συνεπειες εχει ο εωσφορισμος και η νεα ταξη στις ζωες των ανθρωπων που δεν ειναι πραγματικοι
ορθοδοξοι χριστιανοι.



Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. 
 
ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΜΟΥ (ΝΕΑ ΤΑΞΗ).
Δυστυχως η κακια, αγνοια, η αποτυχια και η εθνικη κατασστροφη 
οφειλονται στην αγνοια.



Η σωστη παιδεια είναι το πιο βασικο για την επιβίωση του Ελληνκου εθνους.

Η ιδια η ορθοδοξη χριστιανικη θρησκεια εδραιωθηκε σε Ελληνικο και σε παγκοσμιο επιπεδο μεσα από τον τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.
ΑΜΑΘΕΙΑ 
Οι χειρότεροι εχθροι του Χριστιανισμου και του Ελληνικου εθνους είναι η κακια και η αμαθεια. 


Για αυτό ο Σωτηρας Ιησους Χριστος ηρθε για να επιβεβαιωσει τον υπατο τον Φιλοσοφων τον Αριστοκλη δισκασκοντας τό γνωσεσθε  τὴν ἀλήθεια, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς.


ΟΛοι οσοι δεν γνωριζουν την  αληθεια και τις αληθειες είναι αμαθεις.


Αντίθετα με τον Σωτηρα Ιησου Χριστο και τον Αριστοκλή, οι εωσφοριστες από τα αρχαια χρονια διδαξαν το πιστευε και μη ερευνα, με μοναδικο σκοπο να κρατουν τους ανθρώπους στο εωσφορικο σκοταδι και κατω από την δικη τους τυραννικη εξουσια.


Ο Σωτηρας Χριστος μας ζητησε να γνωρίζουμε την αληθεια για να ειμαστε σε θεση να απελευθερωθούμε από το θανασιμο εωσφορικο σκοταδι.

Στο σημειο αυτό να θυμισω τα λογια του Χριστοδουλου, με το παράδειγμα για τον κυμα, για τον οποιο ελεγε ο Χριστόδουλος, ότι τον πλαθεις και τον κανεις όπως εσυ επιθυμεις. Αυτό που ηθελε να μας πει είναι ότι εάν δεν εχεις πολύ ισχυρη πιστη και Ελληνοχριστιανικη παιδεια, εισαι ερμαιο στα χερια των ανθρωπιων της νεας ταξης, οι οποιοι σε κανουν ότι θελουν.
Το μεγαλυτερο και σπουδαιοτερο παράδειγμα για το τι είναι η αμαθεια, και για το ποιες είναι οι φοβερες συνεπειες της, μας το δινει ο Αριστοκλής στο εργο του με την επωνυμια Αλκιβιάδης.
Ο φιλόσοφος Σωκρατης συναντα στον δρομο τον Αλκιβιαδη, που πηγαινε να προσευχηθεί. 



Ο Σωκρατης λοιπον σταματα τον Αλκιβιαδη και του απεθυνει μια σειρα από ερωτήσεις. Αρχικα τον ρωτησε που πηγαινει .

Ο Αλκιβιάδης απαντησε ότι πηγαινει να προσευχηθεί.


Τοτε ο Σωκρατης του απαντησε ότι πολύ οι οποιοι πηγαινουν να προσευχηθουν, στους “θεους” χωρις να το γνωριζουν εξαιτιας της αγνοιας και της αμαθειας τους, νομιζουν ότι προσευχονται και ζητανε πολυ καλα πραγματα για τους εαυτους τους και για ολους τους δικους τους ενώ στην πραγματικοτητα, χωρις καθολου να το καταλαβαινουν ζητουν εκεινοι οι ιδιοι  την καταστροφή τους, και τον αφανισμο τους, καθως και ολων των δικων τους ανθρωπων.
Ολα αυτά συμβαινουν εξαιτιας της αμαθειας κα της πνευματικης-ηθικης εξαθλιώσεως. 
Το ιδιο ακριβως γινεται στην σημερινη εποχη οπου οι ραγιαδες προσευχονται στον Χριστο να τους δωσει χρηματα, αξιωματα, ακριβα, σπιτια,αυτοκίνητα και γυναικες για να κανουν πασης φυσεως σεξουαλικες ανωμαλίες. 
Μονον που τετοιου είδους προσευχες δεν τις κανει ποτε αποδεκτες ο ιησους Χρστος , παρα μονον ο εωσφορος, με τις γνωστες  συνεπειες.

Ό θεος βοηθα μονον αυτους που αγωνιζονται σκληρα, μονον οσους πολεμουν, μονον οσους ζουνε χωρις σεξουαλικες ανωμαλίες.
Μονον αυτοι οι οποιοι ζουνε ηθικα και αγωνιζονται θα εχουν την υποστηριξη από τον θεο.
 Αντίθετος δεν βοηθα ποτε οσους ζουνε μεσα την σεξουαλικη διαφθορα.
Επισης ο Θεος δεν βοηθα ποτε οσους είναι καθημενοι σε έναν καναπε, και περιμενουν την ελευθερια, να τους δωθει ως “δωρο”, χωρις να βοηθουν τον συνανθρωπο, χωρις να ζουνε ηθικα.
 Το πιο κλασικο παράδειγμα οι εβραιοι οι οποιοι εκαναν σεξουαλικες ανωμαλίες, ενώ ταυτόχρονα λατρεψαν δαιμονες. Τοτε ο Θεος περιμενε να πεθανει μεχρι και ο τελευταίος από τους εβραιους που ειχε αμαρτησει ενώπιον του. Μονον τοτε πηγε τους υπολοιπους εβραιους που δεν ειχαν αμαρτησει στην γη της επαγγελιας.
Καθως ο αληθινος θεος είναι ο θεος του καλου, της δικαιοσυνης, της αγαπης, της ταξης, της ηθικης, για αυτό δεν βοηθησε ποτε ανα τους αιωνες, τους σαπιους που ζουνε μεσα στην σεξουαλικη διαφθορα, την αδικια, την ανομια, την αταξια κλπ.  
Ο Θεος δημιουργος των παντων (ο Ιησούς Χριστός), είναι γεματος αγαπη, καλοσυνη, ταπεινοτητα. 
Αυτό διοτι είναι αγαθος και στον αγαθο, δεν υπαρχει καμια κακια, κανενα μισος, όπως μας διδαξε ο Πλατων, στο εργο για την δημιουργια του κοσμου, στο εργο του με την επωνυμια Τιμαιος. 
Ο Χριστος είναι γεματος αγαπη ειναι αιτια μονον για κάθε τι καλο που συμβαινει, καθως είναι ο θεος της απολυτης αγαπης, της δικαιοσυνης, της ομορφιας, της ταξης. Αντίθετα ο εωσφορος ειναι ο απολυτος “θεος” του μισους, της αδικιας, του ψευδους, της καταστροφης των παντων.
 Ο Εωσφορος είναι η αιτια για κάθε τι κακο που συμβαινει. 
Ο Εωσφορος είναι αυτος που μισει κάθε τι καλο, ωραιο, δικαιο, που εφτιαξε ο Θεος.
 Για αυτό ο Εωσφορος ανα τους αιωνες μεσα από τους λαους που πιστευουν σε αυτόν, προκαλει διαφορα τρομερα δεινα στην Ελλαδα, αλλα και σε ολους τους χριστιανους ανα τον κοσμο.
Ακομη σκεφτείτε το εξης, ποιος ανθρωπος δικαιος, ηθικος, γεναιος,θα ηθελε για θεο-χρισττο , έναν θεο εκδικητικο, βρωμικο, που δινει “δοκιμασιες”, συμφορες σε αθωους ανθρώπους, ειτε σε αθωα παιδια, μεχρι τελειωτικου αφανισμου, μεχρι θανατου. 
Επειτα ποια θα ηταν η διαφορα του με τον εωσφορο; 
Aπολυτως καμια. Ειναι λοιπον τελειως αδυνατον ο θεος που μας εδωσε την ζωη, την ελευθερια, την υγεια, την φυση, της θαλασσες, τα δαση, τα ζωα, τα πτηνα, ο θεος που σταυρωθηκε από αγαπη για εμας, να κανει τοσο φτηνες, να κανει τοσο βρωμικες πραξεις, οπως κανει ο ανθρωποκτονος εωσφορος.
Ποιος ανθρωπος δικαιος, ηθικος, γεναιος,θα ηθελε για θεο του, έναν θεο εκδικητικο, βρωμικο, που δινει “δοκιμασιες”, συμφορες σε αθωους ανθρώπους, σε αθωα παιδια, μεχρι τελειωτικου αφανισμου, μεχρι θανατου. 
Ομως δεν θα ηταν ηταν απιθανο να εδινε ο θεος καποιες δοκιμασιες στο μετρο του δυνατου για κάθε ανθρωπο ώστε να τον βοηθησει να γινει καλυτερος, αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα ηταν αιτια για τον βασανισμο, για την καταστροφή, για τον θανατο αθωων ανθρωπων, η αθωων παιδιων.
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΛΛΑ
ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ
ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ.
Εάν η ζωη ηταν μονον προσευχες, καθως και υποστηριξη του Χριστου μεσω “θεόσταλτων σωτηρων”  τοτε οι προγονοι μας οι αγιοι Ελληνες του μεσαιωνα, αυτοι οι τέλειοι χριστιανοι δεν θα χρειαζοταν να πολεμησουν ποτε, αλλα θα επρεπε να καθοταν ολους εκεινους τους αιωνες δικαιωματικα στα σπιτια τους – καναπέδες να περιμενουν τον αντιστοιχο βατατζή, τον οποιο περιεμνουν οι ραγιαδες σημερα.
ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ;
Διοτι οι Ελληνιδες γυναικες του μεσαιωνα, ζουσαν χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα, κάθε ημερα εκαναν ελεημοσύνες, πηγαιναν σε εσπερινους, αγρυνπιες κλπ.Της Κυριακες πηγαιναν παντοτε στην Θεια λειτουργεια, η οποια αποτελουσε για εκεινους τροπο ζωης.
Σε εβδομαδιαια βαση επισκεπτοταν φτωχούς στα νοσοκομεια οι οποιοι ηταν αρωστοι ενω δεν ειχαν συγγενείς και φιλους.
Ακομη πηγαιναν και επισκεπτοταν στα φτωχοκομεία, φτωχούς, οι οποιοι δεν ειχαν παρεα και συγγενείς.
Για τους ιδιους λογους επισκεπτοταν κρατουμενους. Από τετοιου είδους πραγματικες Ελληνιδες γεννηθηκαν οι ηρωες της Αλωσεως (29 Μαιου 1453).
ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ
ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΚΑΝΑΝ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΕΣ ΑΛΛΑ
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΤΑΝ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
ΒΑΣΗ OΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ
ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ.
 

Για αυτο ολους εκεινους τους αιωνες αυτοι οι τέλειοι αγιοι- ηρωες χριστιανοι, της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, πολεμουσαν ΣΥΝΕΧΕΙΑ για να παραμεινουν ελευθεροι, για να εχουμε την Ελληνοχριστιανικη αυτοκρατορια.
 Ο Χριστος δεν τους εστειλε ποτε κανεναν βατατζή. 
Η ελευθερια του ανθρωπου ειναι το πιο ακριβο αγαθο ,δεν δινεται δωρεαν ουτε απο τον Χριστο ουτε απο τους ανθρωπους, χρειαζεται πολυς αγωνας, πολυς κοπος, πολυ αιμα για να παρεις πισω την ζωη σου. 
Αυτό μας το εδειξαν οι πολεμοι, οι αγωνες των προγονων μας, οι οποιοι πολεμουσαν , για τοσους αιωνες.
Η προσμονη “θεόσταλτων σωτηρων” από τον τριαδικο θεο είναι ένα  από τα μεγαλύτερα δειγματα αμαθειας και παρακμης των νεοραγιαδων, οι οποιοι σαπισμένοι από την σεξουαλικη διαφθορα αναμενουν βοηθεια από τον θεο.


Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ 
ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΑΙΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 120 ΠΑΡ.4




Κρείττων γαρ επαινετός πόλεμος ειρήνης χωριζούσης Θεού μας διδαξε με τις ευλογιες του Ιησου Χριστου  ο Άγιος Γρηγόριος ο θεολογος.


Οπως μας διδαξε ενας παρα πολυ μεγαλος αγιος της
Ορθοδοξιας μας, δεν μπορουμε να κατηγορησουμε εναν χριστιανο που παιρνει το οπλο για να κατατροπωσει τον εχθρο, απο την στιγμη που ο εχθρος εχει ως σκοπο να αφανισει τον Ελληνα, την πιστη του και την πατριδα του.  

Δεν γινεται να αγαπαμε τους παντες ακομη και τους εχθρους μας και να τους επιτρεπουμε να μας σφαξουν διοτι τοτε δεν θα ειμαστε στην ζωη για να διαδωσουμε το εργο του Χριστου, δεν θα μπορουμε να αγαπησουμε. 

Επισης με αυτην την νεοταξικη και εωσφορικη “λογικη” θα ειχε εξαφανσιτει απο τον παγκοσμιο χαρτη πολλους αιωνες πριν το Ελληνικο εθνος.

Δεν ειναι χριστιανικο και λογικο να αγαπαμε τους εχθρους μας μεχρι θανατου. (1) 
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΙ  ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ.
ΙΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ,
Ηταν εντελως αδυνατον ενας απο τους κορυφαιους αγιους της ορθοδοξιας, ο οποιος προσφερε τα παντα στο Ελληνικο εθνοςγια να επιβιωσει και να μεγαλουργησει τους επομενους αιωνες να διδασκειπραγματα εναντια στον Ιησου Χριστο. 

Τις διδαχες του αγιου Γρηγοριου του Θεολογου 
ασπαστηκαν και εφαρμοσαν ολους τους επομενους αιωνες ολοι οι Ελληνες χριστιανοι.

Αυτος ομως που εφαρμοσε περισσοτερο απο ολους τους υπολοιπους τις διδασκαλιες του αγιου Γρηγοριου, ηταν ο κορυφαιος στρατιωτικος αγιος της Ορθοδοξιας μας ο Αγιος Νικηφορος ο β Φωκας.




Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ 
ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΒΙΑΙΗ ΕΦΑΡΜΟΦΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 120 ΠΑΡ.4
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.

Για αυτόν τον λογο επετρεψε για πρωτη και μοναδικη φορα σε ολο τον κοσμο ο τριαδικος θεος, να διακοψουν την λειτουργια του, το μνημοσυνο του, μεσα στον κορυφαιο ναο του Χριστιανισμου, την Αγια Σοφια, και να ψαλλουν τον Ελληνα Βασιλια Νικηφορο, ως αργαλεο θανατο των Σαρακηνών.

Ακομη και τοσο γεναιος πολεμιστης που ηταν ο Νικηφόρος ο β,τοσο μεγαλος στρατηγος, που ηταν αυτοκρατορας στην κορυφαια αυτοκρατορια του κοσμου, μπροστα στον θεο, δεν ηταν παρα ενας απλος ανθρωπος, μεχρι εκεινη την στιγμη, καθως δεν ειχε γινει ακομη αγιος. 

Εν τουτοις οι καταστροφες των αραβων, ηταν τοσες πολλες επι πολλους αιωνες εις βαρος των αθωων Ελλήνων.
Τα μαρτυρια των Ελλήνων δεν ειχαν τελος ολους εκεινους τους αιωνες, από τους αγαρηνους, με σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων. 
Για αυτό επετρεψε ο θεος να διακοπτουν την δοξολογια του μεσα στην Αγια Σοφια, και να δοξολογουν τον Νικηφορο τον β Φωκα.
Ο αγιος Νικηφόρος είναι ο μοναδικος βασιλιας στον οποιο εγινε η υψιστη τιμη να διακοπτουν το μνημοσυνο του θεου μεσα στην αγια Σοφια τον κορυφαιο ναο της οικουμενης και να ψαλλουν εκεινον ως Αργαλεο θανατο των σαρακηνων, εγινε αντικειμοενο υβρεων-βιαιοτήτων εξαιτιας των εβραιων. 
Ουδέποτε στα παγκοσμια χρονικα  εγινε μια τετοια τιμη σε οποιοδήποτε άλλο βασιλια ουτε καν στον κορυφαιο Ελληνα ολων των εποχων τον Ιερο Βασιλειο τον β.

Ουτε στον κορυφαιο αυτοκρατορα ολων των εποχων τον ιερο Βασιλειο τον β τον βουλγαροκτονο δεν εγινε τετοια τιμη, ουτε σε κανεναν άλλο Ελληνα αυτοκρατορα, να τους ψαλλουν μεσα στην κορυφαια εκκλησια του κοσμου, διακοπτωντας το μνημοσυνο του Σωτηρα Ιησου Χριστου. Αυτό ηταν ξεκάθαρα ένα δειγμα, ότι ο Νiκηφορος θα γινοταν Αγιος.


Ο ιδιος ο ιησους Χριστος ,επιτρεπει την νομιμη αμυνα, διαφορετικα δεν θα επετρεπε, στους Ελλήνες να αμυνονται επι τοσους αιωνες και να εχουμε αυτοκτρατορια.
Σχετικα την νομιμη αμυνα ειναι συμφωνος και ο επισκοπος Πλωμαριου το 1913 μ.χ., ο οποιος σε σχετικο του βιβλιο αναφερει οτι ο χριστιανος θα πρεπει να εξαντλησει ολα τα μεσα ωστε να αποφυγει τον φονο. 

Εαν ομως αυτο δεν ειναι εφικτο τοτε εχει καθε δικαιωμα, οπως και ο καθε ανθρωπος να υπερασπιστει την ζωη του.

ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ.


Αλλο ενα σημαντικοτατο παραδειγμα ειναι ο Ελληνας βασιλιας απο την Καππαδοκια ο Ηρακλειος, ο οποιος πρωτου να ξεκινησει το θρυλικο επος του εναντια στους περσες, πηγε και παντρευτηκε την εξ αιματος ανηψια του την Μαρτινα. 


Η Μαρτινα ηταν κορη της αδερφης του και ο λαος μαζι με τον αγιο  πατριαρχη Σεργιο αντεδρασαν σε αυτον τον γαμο.


Αυτο τον γαμο τον εκανε διοτι η πρωτη του γυναικα η Ευδοκια πεθανε πολυ προωρα απο επιληψια.

Εντουτοις ο Χριστος αξιωσε αυτον τον υπεροχο Ελληνα να ξεπερασει σε επιτευγματα τον μεγα Αλεξανδρο και να κρατησει δια παντος ζωντανο το Ελληνικο εθνος.

Ο βασιλιας Ηράκλειος ξεπερασε σε αρκετους τομεις τον M. Αλεξανδρο και κρατησε ζωντανη την Ελλαδα στην πιο κρισιμη ιστορικη καμπη ολων των εποχων.

Εάν δεν υπηρχε ο Ηράκλειος παρα τα χρηστα ηθη των προγονων μας η Ελλαδα θα ειχε σκλαβωθεί στους περσες.(2)
Δυστυχως ο Ιδιος ανθρωπος παντρευτηκε την εξ αιματος ανηψια του την Μαρτινα με την οποια εκανε πολλα παιδια. Ποιος ο ανθρωπος που ξεπερασε σε ποσους τομεις και επιτεύγματα τον Μεγα Αλεξανδρο. ​

Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 


Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 


Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 


Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 


Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. 



Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. 



Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας. 



Ακομη και ο Αλεξανδρος με παρα πολύ εμπειρους και με πολύ περισσοτερους στρατιώτες, σε σχεση με τον Ηρακλειο, και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο.

 Κατά την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες.
 Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο , ο πρωτος Ελληνας χριστιανος Αυτοκρατορας , ο Ηράκλειος, εκαναν οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων.

Ειχαμε δηλαδή εισβολή , και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.
 
Η σωστη προσευχη χρειαζεται καθαρη καρδια-ηθικη και παιδεια διαφορετικα δεν μπορεις να επιτυχεις τιποτα., παρα μονον την καυαστροφη σου.
Όμως το πιο βασικο το οποιο τονιζει ο υπατος των φιλοσοφων στο εργο του Αλκιβιάδης, είναι ότι ολοι οσοι είναι αμαθεις και διακατέχονται από εωσφορικη αλαζονεια, τοτε τις προσευχες τους τις κανουν αποδεκτες οι εβραιοι δαιμονες του εβραικου δωδεκαθεου με αποτέλεσμα να οδηγούνται στην καταστροφή.
 
Στο εργο του Αλικιβιαδης μεταξυ αλλων ο μεγας Αριστοκλής κανει αναφορα και για την μεγαλη ελειψη ικανοτητων ολων οσων επιζητουν αξιωματα τα οποια δεν τα αξιζουν.
Φυσικα ο υπατος των φιλοσοφων δεν ξεχνα να αναφερει στο εργο του και την αιωνια Ελληνικη μαστιγα τους εβραιους εωσφοριστες του δωδεκαθεου οι οποιοι ολους οσους πολεμουσαν για την Ελλαδα τους έστελναν στην εξορια στις φυλακες, και στον θανατο μεσω της θανατικης ποινης για το “αδίκημα” της προδοσίας,
Ενσωματωμένη εικόνα 1

(1) ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΟΙ
ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΕΣ.

Η ηθικη ζωη και η Ελληνικη παιδεια είναι τα διαχρονικα τα μοναδικα μεσα  για να εχουμε αρχικα δικαιωμα στην εθνικη επιβίωση, και λιγο αργοτερα να εχουμε δικαιωμα στην ελευθερια, ειτε με ειρηνικο, ειτε με βιαιο τροπο, συμφωνα με το αρθρο 120 ,παραγραφος 4, του Ελληνικου συνταγματος.


Διαβαστε και δειτε σχετικα , με το αρθρο 120 του συνταγματος τους καθηγητές Συνταγματικου δικαιου Γιωργο Κασιματη, Βασιλη Σπυρου, και αλλους.

Ελληνες μπορειτε να κανετε οσες απεργιες θελετε, οσες διαδηλώσεις θελετε, οσους πολιτικους φορεις θελετε. 


Επισης μπορειτε να περιμενετε οσους “σωτηρες ” θελετε .

Τιποτε από όλα αυτά δεν τους ενοχλεί, τιποτε δεν τους φοβιζει.

 Ένα μονο πραγμα τρεμουν την επιστοφη στα χρηστα ηθη. Διοτι τοτε και μονον τοτε θα κερδίσουμε την ελευθερια μας. 


Μονον τοτε θα καταργησουμε το στημενο ελεγχομενο κατά γενικη ομολογια” πολίτευμα” ολων των Ελληνων και τα προδοτικα κομματα.

Μονον τοτε θα γινει αποδεκτη από τους γνησιους Ελληνες , η επι  12 χρονια προταση μου , για αλλαγη πολιτεύματος.

Με την αλλαγη πολιτεύματος θα εχουμε καταργηση των κομματων. Η επιλογή των υποψηφιων θα γινεται από τους Ελληνες , με βαση τον εντιμο ηθικο βιο. 



Προσοχη δεν θα κατεβαινουν από μονοι τους υποψήφιοι, θα τους επιλεγουμε εμεις. Οι εκλογες θα γινονται με κληρο.

Μολις παρανομησει καποιος αμεσως του αφαιρουμε το αξιωμα και τον τιμωρούμε αυτό διοτι την ανωτατη εξουσια σχετικα με θεματα δικαιοσυνης θα την εχουμε μονιμος εμεις οι Ελληνες ο λαος.


Στις εκλογες αυτές δεν θα εχουν δικαιωμα όλα τα μελη των σημερινων κομματων , και οι συγγενείς τους μεχρι εκτου βαθμου.


 Μονον οι γνήσιοι και ηθικοι Ελληνες θα εχουν δικαιωμα συμμετοχης. Για να γινουν όμως όλα αυτά χρειαζεται πολύ υψηλη πραγματικη Ελληνικη παιδεια ,και ηθικες αρχες, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. 


Οι ελαχιστοι σωστοι πολιτικοι δεν τους επιτρεπουν μεσα απο το απολυτως ελεγχομενο πολιτευμα να προσφερουν το παραμικρο στην πατριδα. 

Σε περιπτωση που τολμησουν να κανουν κατι καλο ειτε τους εκβιαζουν ειτε τους τιμωρουν αδικα.

Οι μοναδικες λυσεις για την εθνικη μας επιβιωση κατα γενικη ομολογια ειναι μονον αυτες οι οποιες σας προτεινει η στηλη ισχυς δια της γνωσεως.

Ορθοδοξια, χρηστα ηθη, ιστορικη γνωση, μουσικα σχολεια, αρθρο 120 του Ελληνικου συνταγματος παραγραφος 4, αλλαγη πολιτευματος και δια παντος καταργηση των κομματων. 

Στρατιωτικη θητεια-εκπαιδευση για ολες τις γνησιες Ελληνιδες γυναικες, 
συμμαχια με την Συρια και γαμοι με τις Συριες. 


Ολα τα προαναφερομενα κατα γενικη ομολογια με μαθηματικη ακριβεια θα μας οδηγησουν στην εθνικη επιβιωση.

Στο σημειο αυτο να επαναλαβω για να μην το ξεχνα κανενας Ελληνας οτι 
ολοι οι ελεγχομενοι απο τους νεοταξιτες “ψευτοπατριωτες” δεν ζητουν ποτε την εφαρμογη του αρθρου 120 του Ελληνικου συνταγματος, δεν ζητουν ποτε την αλλαγη του πολιτευματος και φυσικα δεν ζητουν ποτε ιερο εθνικο συνδυασμο τον οποιο μονον η στηλη ισχυς δια της γνωσεως προτεινει.  

Για αυτο δεν θελουν οι νεοταξιτες την στηλη ισχυς δια της γνωσεως.


(2) Εξαιτιας της σεξουαλικης διαφθορας, την ελειψη παιδειας και ηθικων αρχων το μελλον των ραγιαδων ειναι απολυτως προβλεψιμο και προσχεδιασμενο.

Ολοι οι προδοτες θα συνεχισουν να ψηφιζουν μνημονια για αυτο και το δημοσιο χρεος δεν θα εξωφληθει ποτε καθως οι προδοτες εβραιοι πολιτικοι σε συνεργασια με τους δανειστες θα επιμηκυνουν επ αοριστον το χρεος με καθε πιθανο και απιθανο τροπο.

Φυσικα οι προδοτες εβραιοι πολιτικοι δεν θα διαγραψουν μονομερος το τελειως παρανομο χρεος. 


Τα πάντα θα ιδιωτικοποιηθούν σε εξευτελιστικές τιμές δίχως να μειωθεί καθόλου το χρεος, τα περιουσιακα στοιχεια της πλειοψηφίας θα κατασχεθουν διοτι όταν δεν χρεοκοπει επισημα ενα κράτος χρεοκοπουν οι “πολίτες”-ραγιαδες οι οποιοι θα μετατραπούν σε φθηνους δουλους των δανειστων. 

Το βιοτικο επειδο θα εκμηδενστει για την πλειοψηφια.

Φυσικα σε μια χωρα στην οποια εγινε πραξικοπημα και εχει καταλυθει το Ελληνικο συνταγμα κανενας προδοτης δεν τιμωρηθηκε και ουτε θα τιμωρηθει ποτε. – 

Την ευθυνη την εχουν αποκλειστικα οι προδοτες ραγιαδες οι οποιοι διοτι ειναι διορισμενοι στο δημοσιο ειτε γιατι τους κανουν διαφορα ρουσφετια συνεχιζουν να υποστηριζουν και να“νομιμοποιουν” ολους τους προδοτες. 


Οι εγκληματικες και κακουργηματικες ευθυνες βαραινουν 
αποκλειστικά και μόνο τους ραγιαδες οι οποίοι, φοβούμενοι μήπως τους απολυσουν ειτε δεν τους κανουν τα ρουσφετια τα οποια επιθυμουν, συνεχιζουν να συμμετεχουν σε στημενες και παρανοιμες εκλογες, διοτι εχει καταλυθει το Ελληνικο συνταγμα.

Οι σαπισμενοι και εξαθλιωμενοι απο την σεξουαλικη διαφθορα ραγιαδες αδιαφορουν πληρως για την εφαρμογη του αρθρου 120 παραγραφος 4 του Ελληνικου συνταγματος,την απονομή δικαιοσύνης, για την πατρίδα τους και δυστυχώς για τα παιδιά τους.

Ολα τα παιδια θα πληρώσουν πανάκριβα-θανασιμα την προδοσια των γονιων τους-βοθροραγιαδων. 

 

Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .

Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.

Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;

Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως;

 


Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.

Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  


Ενσωματωμένη εικόνα 1


loading...

10 thoughts on “CRACKS ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

  1. ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΛΑΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.

    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΑΓΙΑΔΕΣ, ΖΩΑ ΚΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ.

    Ανώνυμος19 Ιανουαρίου 2018 – 3:20 μ.μ.
    Απορρίφθηκε η αίτηση ασύλου ενός Πακιστανού που είχε αποκηρύξει τη μουσουλμανική θρησκεία και έγινε ανθρωπιστής, στο Ηνωμένο Βασίλειο, επειδή δεν απάντησε σωστά σε ερωτήσεις για τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους.

    Το υπουργείο Εσωτερικών της χώρας δήλωσε πως η αποτυχία του Χαμζά μπιν Γουαλαγιάτ να αναγνωρίσει τον Πλάτων και τον Αριστοτέλη ως ανθρωπιστές φιλοσόφους, έδειξε ότι η γνώση του για τον ανθρωπισμό ήταν «στην καλύτερη περίπτωση υποτυπώδης».

    Επίσης, ανέφερε πως ο Γουαλαγιάτ δεν αντιμετωπίζει διώξεις για τις πεποιθήσεις του. Στην απορριπτική επιστολή του, που έχει στα χέρια της η Guardian, αναφέρει πως ο ισχυρισμός του ότι κινδυνεύει στο Πακιστάν και πως θα μπορούσε να σκοτωθεί η οικογένειά του λόγω των πεποιθήσεών του και της απόρριψης του Ισλάμ, ήταν αβάσιμος.

    Πηγή: Δεν έδωσαν άσυλο σε Πακιστανό στη Βρετανία γιατί δεν ήξερε τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη | iefimerida.gr

  2. Το Βυζάντιο, που δεν ήταν παρά η Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, καθιέρωσε με ωμή βία τον χριστιανισμό ως επίσημη θρησκεία της αυτοκρατορίας. Ο χριστιανικός κόσμος ποτέ δεν θέλησε να παραδεχτεί το βίαιον της υπόθεσης, παρ’ όλο που ατέλειωτες ιστορικές μαρτυρίες, γραπτές και αρχαιολογικές, βοούν προς αυτή την κατεύθυνση.
    Διαβάζοντας τα παρακάτω εύκολα μπορεί κανείς να αντιληφθεί ότι οι αγριότητες των τζιχαντιστών του ISIS και ο φανατισμός των ταλιμπάν ωχριούν μπροστά στις φρικαλεότητας των χριστιανών ορθοδόξων του μεσαίωνα. Στην Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία οι ιθαγενείς αναγκάστηκαν να αποδεχθούν τον χριστιανισμό κατά τα πρώτα 1000 χρόνια με αυτές τις μεθόδους τρομοκράτησης και βασανισμού.
    Υπάρχουν όμως κι έντιμοι χριστιανοί οι οποίοι το αναγνωρίζουν. Θα αναφέρουμε μια τέτοια περίπτωση:
    Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ, Πρύτανις στο Πανεπιστήμιο της Σορβόνης, βιβλίο «Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ», έκδοση «Ψυχογιός» σελ. 17.

    «Πράγματι κατά τη βασιλεία του Θεοδοσίου ο χριστιανισμός γίνεται η θρησκεία του κράτους. Εναντίων των ειδωλολατρών (διάβαζε Ελλήνων) εφαρμόσθηκαν μέτρα, που πήραν συχνά το χαρακτήρα πραγματικών διώξεων.
    Το μαντείο των Δελφών υποχρεώθηκε να σιγήσει, οι Ολυμπιακοί αγώνες και τα Ελευσίνια μυστήρια απαγορεύτηκαν, τα ιερά λεηλατήθηκαν από τους χριστιανούς, οι ιερείς, όπως γράφει ο Λιβάνιος υποχρεώθηκαν «να σιγήσουν ή να πεθάνουν».

  3. ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ
    ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ.

    ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΩΝ ΠΙΘΗΚΩΝ ΜΕ ΤΟΝ
    ΠΙΘΗΚΟΛΙΑΚΟ.

  4. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΕ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ
    ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ.

    ΤΑΤΟΥΑΖ: “λείψανο” κενό και κούφιο (Κρητίδου Αλεξία, Θεολόγος – Οικονομολόγος)
    Ο σημερινός τρόπος ζωής των ανθρώπων, στα πλαίσια του “ηθικού” και του “πολιτισμένου”, έχει δώσει χώρο και τόπο για να ανθούν φαινόμενα και τάσεις όπως αυτός της δερματοστιξίας. Μία συνήθεια που, όπως δείχνει η εξέλιξή της δεν είναι και τόσο περαστική ή τόσο “αθώα”, έχει σαν σκοπό να παγιωθεί και να εδραιωθεί σε όλες τις τάξεις των ανθρώπων και σε όλες τις ηλικίες.

    Δερματοστιξία, ή tatto στα αγγλικά και tatouage στα γαλλικά, ξεκίνησε από τη νεολιθική και λίθινη εποχή, αλλά η ονομασία του προέρχεται από τις Πολυνησιακές διαλέκτους. Στη γλώσσα της Ταϊτή και της Σαμόα, το “τατουάζ” σημαίνει συνήθεια. Υπήρχε στην παράδοση τους και μάλιστα στις τελετές μύησης.

    Στο Λευιτικό συναντάμε: “και εντομίδας ου ποιήσετε επί ψυχή εν τω σώματι υμών και γράμματα στικτά ου ποιήσετε εν υμίν, εγώ είμι Κύριος ο Θεός υμών” (Λευ. 19,28). Δεν θα κάμετε εντομάς στο σώμα σας, ούτε θα χαράξετε γράμματα στο δέρμα σας. Εγώ είμαι Κύριος ο Θεός σας.1

    Σχολιάζει ο π. Ι. Φούντας, “Στους στίχους αυτούς γίνεται λόγος για τα πένθιμα έθιμα των Χαναναίων, στα οποία συμπεριελαμβάνετο το κόψιμο των μαλλιών και του πώγωνος, οι εντομές στο σώμα και η δερματοστιξία (τατουάζ). Τα έθιμα αυτά απηγορεύοντο, διότι εθεωρούντο μολυσμένα από τον παγανισμό”.1 Ο π. Ι. Γιαννακόπουλος ερμηνεύει «“και εντομίδας ου ποιήσετε” ώσπερ κωλύει καλλωπίζεσθαι ούτω και επί νεκρώ κόπτεσθαι» (Αδηλος). Συνήθεια διαδεδομένη παρά τοις αρχαίοις, η οποία υπάρχει ακόμη παρά Πέρσαις και Αβυσσηνοίς. “Γράμματα και στικτά”, διάστιξις σώματος λίαν αγαπητή εις τους ανατολικούς λαούς συνοδευομένη πολλάκις υπό ειδωλολατρίας.2

    Παγανισμός και ειδωλολατρία λοιπόν η ρίζα και η πηγή αυτής της “σύγχρονης” συνήθειας που ονομάζεται “τατουάζ”. Παγανισμός και ειδωλολατρία ένας βάθος αθεΐας, ένας θολερός χείμαρρος, ένα σκότος απάτης και όπως λέει και ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, “απάτη και ομίχλη”.3 Σ’ αυτήν την εποχή της απάτης και της ομίχλης ο νέος κάνοντας την επανάστασή του και αντιδρώντας θα χαράξει εύκολα το τατουάζ, ενώ για το λίγο μεγαλύτερο σε ηλικία, θα είναι μία καλλιτεχνική, αισθητική και διορθωτική παρέμβαση στο σώμα του.

  5. Οποιαδήποτε παρέμβαση ή αλλαγή η οποία αλλοιώνει την εικόνα που έχει δώσει ο πανάγαθος Θεός στον άνθρωπο, με τόση σοφία και αγάπη, “πάντα εν σοφία εποίησε” (Ψαλμός ΡΓ’, 24), θεωρείται προσβολή. Είναι σαν να διορθώνει το δημιούργημα το Δημιουργό του. Και όπως λέει ο αββάς Δωρόθεος, «Τον άνθρωπο τον έπλασε με τα ίδια Του τα χέρια και τον καταστόλισε. Δημιούργησε ο Θεός τον άνθρωπο “κατ’ εικόνα”, Θεού, τον δημιούργησε και φύσηξε πάνω στο πρόσωπο του πνοή ζωής. Ας μην προσβάλουμε την εικόνα του Θεού, σύμφωνα με την οποία πλάστηκε» και συμπληρώνει «ας τιμήσουμε το Αρχέτυπο». 4

    Αφήνοντας το θέμα της σωματικής υγείας οι πατέρες της Εκκλησίας δίνουν βάση και βάρος στις επιπτώσεις που έχει το θέμα στη ψυχή του ανθρώπου. Ένα “τατουάζ” χαράζει και τρυπάει εσωτερικά και εξωτερικά του δέρματος. Η χάραξη του δέρματος αλλάζει κάτι που θεωρείται άσχημο, σκεπάζει κάτι άλλο, διορθώνει κάτι που δεν είναι επιθυμητό. Η αλλοίωση στη μορφή του, αλλά και η αλλαγή στην εξωτερική του εικόνα επικρίνει το Θεό και Τον διορθώσει σε κάτι που δεν πρόσεξε, σε κάτι που δεν είδε δημιουργώντας αυτόν τον άνθρωπο. Ωστόσο ο Θεός, “είναι ο μόνος που γνωρίζει αληθώς τι είναι χρήσιμο για τον καθένα μας”.5

    Σε μία ευρεία έννοια το “τατουάζ” είναι ίσως ένα “στολίδι” του σώματος το οποίο προσθέτει συνειδητά ο άνθρωπος για να καλλωπιστεί και να ξεχωρίσει λίγο περισσότερο. Οι πατέρες της Εκκλησίας μέσα στους αιώνες έκαναν αγώνα για τον άμετρο καλλωπισμό και τα υπερβολικά στολίδια. Ένα στολίδι κούφιο, χωρίς νόημα, μία πράξη χωρίς περιεχόμενο και μία ενέργεια με την οποία περισσότερο ενισχύει την κενοδοξία και τη φιλαυτία.

    Σύμφωνα με τον γέροντα Ιωσήφ “δεν είναι η συμμόρφωσις του Θεανθρώπου Χριστού προς το πνεύμα εκάστης εποχής, αλλά συμμόρφωσις και προσαρμογή εποχιακών ρευμάτων προς το πνεύμα της αιωνιότητός του Θεανθρώπου Λόγου και Σωτήρος της ανθρωπότητας”.6 Αν υπάρχει κυματοθραύστης ο οποίος θα είναι ικανός για να σταματήσει τα πελώρια κύματα της ραγδαίας εκκοσμικεύσεως,3 αλλά και των εποχιακών ρευμάτων αυτός είναι η γνώση, η πίστη και η προσευχή. Ας γίνει μία αρχή, γνωρίζοντας τη ζωή του Χριστού, για να μπορέσει με το φως Της να γίνει φάρος στην ανθρώπινη πορεία. Ας γίνει γνωστός ο Λόγος Του για να μπορέσει να γεμίσει τα κενά της ύπαρξης του καθένα και ας μπει μέσα στις καρδιές μας η φλόγα της αγάπης Του για να μπορέσει να “κάψει” κάθε ξένη συνήθεια, για να μπορέσει να “λιώσει” κάθε λείψανο κενό και κούφιο.

  6. Βιβλιογραφία

    1. Λευϊτικόν Ερμηνεία Παλαιάς Διαθήκης

    Υπό του Ιερεμίου Φούντα, Αρχιμανδρίτου

    Εκδόσεις: Αποστολική Διακονία – 2005

    2. Ερμηνεία Παλαιάς Διαθήκης

    Υπό του Ιωήλ Γιαννακόπουλου Αρχιμανδρίτου

    3. Ορθόδοξος πίστης και ζωή – Υπό του Δοσιθέου Αρχιμανδρίτου

    Εκδόσεις Ιερά Μονή Παναγίας Τατάρνης – Ευρυτανίας

    4. Έργα Ασκητικά – Αββάς Δωρόθεος

    Εκδόσεις Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου – Καρέας 1993

    5. Αγίου Μαξίμου Γραϊκού, Λόγοι, τόμος Α΄

    Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου – Άγιος Όρος – 2011

    6. Εκ του Θανάτου εις την ζωήν – Γέροντος Ιωσήφ

    Ιερά Βασιλική και Πατριαρχική Μεγίστη Μονή του Βατοπαιδίου Αγίου Όρους – 1994

  7. Ο ΣΩΡΡΑΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΠΙΘΗΚΟΣ ΡΕ

  8. Ο αρχαιολόγος από τα Οινόφυτα που ευνουχίζει το ποίμνιόν του
    Ο μακαριστός Χριστόδουλος δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο

    Αλήθεια είναι ό,τι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν θα γίνει ποτέ Χριστόδουλος!
    Ο αρχαιολόγος απο τα Οινόφυτα που κατευνάζει τις Εθνικοπατριωτικές εξάρσεις , στην ουσία ευνουχίζει το ποίμνιον του , καταδικάζει την πολιτικολογία απο άμβωνος και υπερασπίζεται με νύχια και με δόντια την εκκλησιαστική περιουσια.

    Γράφει ο Πέτρος Κασιμάτης

    Ο μακαριστός Χριστόδουλος δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο. Ο «Χριστόδουλος μας» οπως έλεγαν τα παιδιά με τα σκουλαρίκια που τα ειχε αγκαλιάσει ο Μακαριστός , θα συντόνιζε ανοιχτά τη διαδήλωση στη Θεσσαλονίκη, θα κινούσε γη και ουρανό για να φτιάξει ισχυρά λόμπυ με Εθνικό προσανατολισμό εκεί που ανθεί ο Οικουμενικός Ελληνισμος , θα ξόρκιζε τους δαίμονες της Ελλαδικής κακοτυχίας με τρόπους που γνώριζε!

    Απο τους άμβωνες των εκκλησιών θα έκανε αυτά που διαστάζει να κάνει ο Ιερωνυμος. Θα κατακεραυνωνε τους ισχυρούς της γης, θα τρόμαζε τους Ευρωλιγούρηδες , θα μιλούσε για νενεκους -χωρίς ομως να διχάζει- θα μιλούσε για ριψάσπιδες που έχουν ομως την πολυτέλεια να επιστρέψουν στην κανονικότητα.
    Ο Χριστόδουλος μπορει να ειχε ασήμαντες ματαιοδοξιες στα μεταξωτά άμφια και στα ιερατικά μανικετόκουμπα εφησυχασμένος ίσως και απο τα ….πλούσια κοιτάσματα μιας πλασματικά εύφορης κοιλάδας , ομως , αλλοίμονο δεν έκοψε ποτέ με το μαχαίρι του συμφέροντος.
    Κι ενώ σκωπτικά τον περιγελούσαν ως νέο «Μακάριο» , εκείνος τους έδινε προκαταβολές Παραδείσου!!
    Οι επικριτές του τον αποκαλούσαν και «Τουρκοφάγο» μα εκείνος τους έστελνε αγιασμό και λουλούδια σαν να έλεγε «ο καθένας δίνει απο εκείνα που του περισσεύουν».
    Κάθε του λέξη η ενέργεια δημιουργούσε ειδήσεις. Ενα δάκρυ του , ενα πύρινο κήρυγμα , ενα σπάσιμο της φωνής του , ερμηνευόταν απο χιλιάδες σαν ένας Εθνικός λυγμός.
    Ενοχλούσε , οπως και ο Σωκράτης , που επαναλάμβανε στους κλασικούς χρόνους πως ειναι «η αλογόμυγα που ξυπνά το νωθρό άλογο της κοινωνίας»!!
    Ο αρχιεπισκοπος Ιερωνυμος ειναι μιας άλλης σχολής. Που δεν θέλει να μπερδεύει τα Εκκλησιαστικά με την Πολιτεία. Που δεν θέλει οι παπάδες να έχουν φωνή και γνώμη πολιτική κατακεραυνώνοντας τα κακώς κείμενα.
    Ο Χριστόδουλος ηταν δημιούργημα ενος ….άλλου Θεού. Γήινος, καθόλου αποστειρωμένος, με υψηλή αρτηριακή πίεση , με πάθος για το «εν ανθρωποις ευδοκια».
    Ο Ιερωνυμος με καλοσύνη και υποδειγματική τάξη ταΐζει εκατοντάδες Ελληνες και ξένους που ζουν στα τάρταρα μιας καταραμένης φτώχειας.
    Ο Χριστόδουλος προχωρούσε ακόμα πιο πολυ. Προσπαθούσε για τα παραπάνω, αλλα άνοιγε τις βάρδιες πύλες των μοναστηριών που παρέμεναν ερμητικά κλειστές για να φιλοξενηθούν άστεγοι και φτωχοί…
    Ο Χριστόδουλος πολεμούσε τους δήθεν μα δεχόταν αδιαμαρτύρητα και τις σκληρές επικρίσεις για οσα «δεν γνώριζε» για ….τη χούντα, το ΕΑΤ-ΕΣΑ και τους Απριλιανούς.
    Στην Κολομβια των Βαλκανίων , η περίπτωση του μακαριστού Χριστοδούλου ηταν ενα δώρο απο τη Θεότητα για τα 9 χρονια και τους 9 μήνες της εκκλησιαστικής του εξουσίας. Που έκανε την Ελλαδική εκκλησία δυνατότερη. Με ανοιχτούς ορίζοντες. Με ιδέες και διεθνή αίγλη.
    Σημερα,ο διάδοχος του δεν επιθυμεί συλλαλητήρια, επιζητεί ισορροπίες, θέλει σεβασμό στους νόμους.
    Ο Χριστόδουλος -αν ζούσε- θα αυθαδιαζε στο καθεστώς.

    Κάποτε, ένας νεαρός εργαζόμενος στην Αρχιεπισκοπή, γκρίνιαζε, γιατί ειχε περιέλθει τελευταία σε απραξία . Τον πλησίασε ο Χριστόδουλος κι εκείνος του επανέλαβε πως δεν νοιωθει καλά να πληρώνεται και τις μισές ώρες να κάθεται!!
    Με χαμόγελο και ζεστη φωνή ο Χριστόδουλος τον ρώτησε για την οικογένεια του. Κι ο νεαρός απάντησε πως εχει δυο παιδιά.
    – Ο Θεός σε έστειλε εδω για να ζήσεις αυτά τα 2 παιδιά. Γι αυτο μην γκρινιάζεις! Βρίσκεσαι εδω , παίρνεις το μισθό σου για να μεγαλώσουν τα παιδιά σου. Ο Θεός δεν εξετάζει αν δουλεύεις λιγο η πολυ. Αλλα αν είσαι εδω για να ζήσεις τα παιδιά σου!!
    Αυτός ηταν ο Χριστόδουλος που την Κυριακή θα ηταν μπροστάρης στο συλλαλητήριο εναντίον του Σορρος. Στο συλλαλητήριο εναντίον της Βαλκανικής Κολομβίας! Στο συλλαλητήριο της καρδιας μας.΄
    Γι αυτο ο γλυκός , εγκρατής και σώφρων Ιερωνυμος , δεν θα γινει ποτέ Χριστόδουλος!!

  9. Ευγε !!!! στον Πετρο Κασιματη για την αναλυση της προσωπικοτητας των δυο Ιεραρχων

Comments are closed.