ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΠΕΡΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ*

-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ















ΥΠΟΨΙΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ 
ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 
ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΧΕΙ
ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΟ 
ΟΠΟΙΟ ΗΔΗ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ, ΑΠΟ ΤΙΣ
ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ 
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΒΑΛΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ Η ΝΕΑ ΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ. 

ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ 
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ
ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΤΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ 
ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ 
ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. 


Η μουσικη ηταν το βασικοτερο μαθημα των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων μαζι με την γεωμετρια.
Ο μουσικος πολιτισμος ειναι κατι πολυ σημαντικο για την επιβιωση του Ελληνικου εθνους.
Για τους αρχαιους φιλοσοφους το μαθημα της μουσικης ηταν το ποιο βασικο μαζι με το μαθημα της γεωμετριας. 
Εδω και δεκα 12 πλεον χρονια δινω εναν τιτανιο αγωνα μεσα απο τις προσωπικες μου ιστορικες εργασιες ωστε να δημιουργηθουν Ελληνες ανωτερης και ανωτατης ποιοτητας. 
Ειμαι ο μοναδικος Ελληνας στον κοσμο που εδω και 12 χρονια μεταξυ πολλων αλλων προτεινω τον μοναδικο συνδυασμο που θα μας οδηγησει εγγυημενα στην εθνικη επιβιωση.   
Ορθοδοξια, Εκκλησιασμος, Κατηχηση, Μουσικα σχολεια, Παγκρατιο, Γνωση της πραγματικης Ιστοριας μεσα απο την στηλη Ισχυς δια της γνωσεως. 
Ολα αυτα θα οδηγησσουν τα νεα παιδια να εχουν πολυ υψηλες ηθικες αξιες και να ζουνε με χρηστα ηθη. 
Παραλληλα παραμενει παρα πολυ υψηλα το ηθικο τους με αποτελεσμα να ειναι σε θεση να αντιμετωπισουν ολες τις δυσκολιες της ζωης.
Α ΣΩΣΤΑ ΕΙΔΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.
Ελληνες θα πρεπει να γνωρίζετε σχετικα με την ανεκτιμητη αξια-προσφορα, του μουσικου πολιτισμου στον ανθρωπο. 
Ειδικα σε αυτές τις πολύ δυσκολες και επικίνδυνες εποχές για το Ελληνικο εθνος, τα σωστα ειδη μουσικης, αποτελουν πηγη ζωης-επιβιωσεως για ολους. 
Η Ελληνικη μουσικη (εντεχνο, παραδοσιακο, "βυζαντινη",) είναι ένα από τα ελαχιστα μεσα τα οποια δημιουργουν μεταξυ αλλων φιλεύσπλαχνους ανθρώπους οι οποιοι είναι ενωμενοι και στηριζουν ο ενας τον άλλο σε ολες της δυσκολες στιγμες. 
Μεσα από την σωστη μουσικη παιδεια, παίρνουμε κατι πολύ πολυτιμο, την ανθρωπια και την αλληλεγγύη, ​συστατικα ανεκτίμητα για την συνεχεια ενός εθνους. 




Τα σωστα ειδη μουσικης αποτελουν οπωσδήποτε αντίβαρο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της. 
Οι βασικες πτυχες του χαρακτήρα ηθος, συμπεριφορα, σκεψη, ικανοτητα υγειη συναισθηματα, θαρρος, αυτοπεποιθεση, καλοσυνη, και αλλα αναπτυσονται μεσα από την σωστη Ελληνικη μουσικη.
Σε ολα τα προαναφερομενα ο Χασαπικος συμβαλει τα μεγιστα διοτι ειναι ενα απο τα κορυφαια ειδη μουσικης και χορου ολων των εποχων.
Μεσα από τα σωστα ειδης μουσικης οι γνησιοι Ελληνες θα είναι σε θεση να ερθουν αντιμέτωπα με ολες τις δυσκολιες της ζωης. 
Η σωστη μουσικη και ειδικα το χασαπικος αποδεδειγμενα προσεφερει τα παντα, σε έναν ανθρωπο λυτρωνει, εξευγενιζει, ισορροπει, καλλιεργει ηρεμει και ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγαπη για τον συνάνθρωπο, την ζωη και κάθε τι ωραίο. 
Τα σωστα ειδη μουσικης είναι απαραιτητα διοτι είναι το μονο αντιδοτο κατά της οικονομικης, πνευματικης, ηθικης κρισης ενω ταυτοχρονα θα ενισχυσει την αντιμετωπιση των δυσκολιων της ζωης.
Η μουσικη επιστημη είναι ένα από τα παρα πολύ σημαντικα τμηματα του πολιτισμου και της επιβιωσης για το Ελληνικο εθνος. 
Η σωστη Ελληνικη μουσικη και ενα απο τα ειδη της ο Χασαπικος συμβαλλουν στο να αποκτησει ένα ατομο εθνικη και θρησκευτικη συνειδηση και κατ επεκτασιν στηριζει την σταθερη συνεχεια της θρησκειας και του εθνους χωρις να υπαρχει κίνδυνος ηθικης-πνευματικης κατάπτωσης, οι οποιες θα οδηγησουν στον αφανισμο του εθνους (μοδα).
Η μουσική, μαζί την ορθοδοξια, τα χρηστα ηθη, την ιστορια. το παγκρατιο, τα αρχαια Ελληνικα συμβάλλουν στην συνέχεια και τη σταθερότητα Ελληνικου πολιτισμού. 
Η μουσικη αγωγη της ψυχης είναι υπεραπαραιτητο στοιχειο για την δημιουργια πραγματικων Ελλήνων.  
Την ανεκτιμητη αξια της μουσικής στην ζωή των Ελληνων μας δειχνει και το γεγονός οτι η Εκκλησια χρησιμοποιησε εξ αρχης υμνους και ωδές. 
Οι αγιοι ιεραρχες μας διδαξαν ότι η μουσικη είναι δωρο του τριαδικου θεου ώστε να συμβαλει στην διαμορφωση ηθικων αρχων στους ανθρώπους. 
Ενδεικτικα αναφερουν ότι η αρχαια Ελληνικη παιδεια και η Ελληνικη μουσικη προσφερουν ισόποσα στην εξελιξη και το ηθος ολων των ανθρωπων. 
Πολυ σημαντικο είναι οτι οι αγιοι Ιεραρχες με την σειρα τους επιμενουν να ακουνε οι Ελληνες μονον τα σωστα ειδη μουσικης ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος στην ψυχη και στην παιδεια. 
Αντίθετα αναφερουν ότι τα τα αλλα ειδη μουσικης κανουν παρα πολύ μεγαλο κακο στις ψυχες των ανθρωπων, οι οποιοι γινονται ευάλωτοι και εν συνεχεια ανήθικοι και κακοι ανθρωποι. 
Η Ελληνικη-ρωμαικη-"βυζαντινη" μουσική είναι το πιο βασικο ειδος μουσικης το οποιο μας δινει τα εχεγγυα της πνευματικης και ηθικης εξελίξεως και σε οδηγει μονιμα στον δρομο του Χριστου. 
Φυσικα όλα αυτά τα ειδα μουσικης δεν είναι για διασκεδαση, αλλα είναι για την μεγιστη βελτιωση των ψυχων του ηθους και της πνευματικης διαυγειας. 
To βασικο κριτηριο για την επιλογή της σωστης μουσικης είναι να μας βοηθα στην αποκτηση ηθικων αρχων -παιδειας, να συνετίζει, να μας κανει να νιώθουμε ανώτερα αισθηματα, και να μας φερνει κοντα στον θεο. 
Οταν η μουσική διακρίνεται απο όλα αυτά τα στοιχεια τότε είναι αποδεκτη και πολυτιμη, διότι επιδρά θετικά στον ψυχικό κόσμο και στην παιδεια ​των Ελλήνων προκαλώντας μια τεραστια αισθηση ευφοριας και αγαλλίασης. 
Η μιουσικη πρεπει να σε κανει ανθρωπο με ηθικες αξιες χρησιμο στην κοινωνια 
και την πατριδα για να εχεις αρχες ειναι απαραιτητο να ακους μουσικη η οποια παραγει ήθος .και παιδεια.
Αυτο ειναι κατι το οποιο διδαξαν οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι. 
Η στηλη Ισχυς δια της γνωσεως καλει εδώ και χρονια ολους τους Ελληνες να ασχοληθουν με την εκκλησιατικη μουσικη, την παραδοσιακη, το χασαπικο και τα μουσικα σχολεια τα οποια διδασκουν αυτα τα ειδη μουσικης.
Αυτό διοτι η εκκλησιαστικη μουσικη, η παραδοσιακη και το χασαπικο είναι ένα τεραστιο κεφαλαιο στον Ελληνικο μουσικο πολιτισμο.
Στην εκκλησιαστικη μουσικη  υπαρχουν όλα τα ωφελιμα ειδη μουσικης των αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, μαζι με την μουσικη για την δοξολογια του θεου. 
Η εκκλησιαστικη μουσικη, η παραδοσιακη και το χασαπικο συμβαλλουν στην αποκτηση ηθων-ανθρωπιας αλλα βοηθα στον μεγιστο βαθμο στην καλιεργεια της δημιουργικότητας ολων των ανθρωπων.
Σε αυτα τα ειδη μουσικης εχουμε την απολυτη ψυχικη αρμονια και την εμφυσηση της δημιουργιας.
Είναι αποδεδειγμενη ​η ευεργετικοτατη επιδραση της μουσικης παιδειας στην μάθηση και της σχολικες επιτυχιες.
Η μουσική μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αφού έχει αποδειχθεί ότι διεγείρει τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά και τη συναισθηματική ανάπτυξη. 
Η σωστη μουσικη συμβαλει στην κοινωνικοτητα. 
Μην ξεχνατε ότι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι ειχαν το μαθημα της μουσικης, ως ισαξιο, ειτε ως σχεδόν ισαξιο με αυτό της γεωμετριας. Μετα από αυτά τα δυο μαθηματα, ακολουθουσαν τα μαθηματα της αστρονομιας, της φιλοσοφιας κλπ. 
Μεσα από τα ειδικα ειδη μουσικης και χορου, οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, ηταν σε θεση να δημιουργουν ενδιαμεσους χαρακτήρες με βαση το μετρον αριστον, οι οποιοι δεν ηταν ουτε πολύ μαλθακοι, ουτε παρα πολύ σκληροι. 
Αυτά τα ειδη μουσικης, δημιουργηθηκαν τα εκατομμύρια των Ελλήνων ηρωων της αρχαιότητος και του μεσαιωνα. 
Ο Αριστοκλης μίλησε για την μουσική ως κύριο μάθημα της βασικης εκπαίδευσης των παιδιών στην Αρχαία Αθήνα. Ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλής-Πλατων είχε ​αναφερει​ ότι η μουσικη ειναι η ζωη και η ​ψυχη ολου του σύμπαντος ​διοτι προσφερει τα παντα στον ανθρωπο. 
Ο Πλατων είναι εκεινος ο οποιος πρωτος διδασκει ως κατεξοχήν ιαση ​ψυχης και σωματος τον δώρειο μουσικο τρόπο, αρχαία μουσική κλίμακα η οποια αντιστοιχεί στον πρώτο ήχο της Ελληνικης ρωμαικης-"βυζαντινης" μουσικής. 
Ολες​ οι σχολες των γνησιων αρχαιων φιλοσοφων ειχαν βασικο το μαθημα της μουσικης για την αποκτηση παιδειας και με στοχο για την ​θεραπεία ασθενων, διοτι η μουσικη αρμονια είναι σε θεση να θεραπευσει το σωμα και την ψυχη.
Την ικανοτητα της μουσικής να θεραπευει μας την αναφερει ο υπατος ​των φιλοσοφων Πλατωνας σε πολλά έργα του (Τιμαιος, Πολιτεια και Νομοι).
Πολυ σημαντικο είναι οτι οι τρεις Ιεραρχες με την σειρα τους επιμενουν να ακουνε οι Ελληνες μονον τα σωστα ειδη μουσικης ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος στην ψυχη και στην παιδεια. 
Αντίθετα αναφερουν ότι τα τα αλλα ειδη μουσικης κανουν παρα πολύ μεγαλο κακο στις ψυχες των ανθρωπων, οι οποιοι γινονται ευάλωτοι και εν συνεχεια ανήθικοι και κακοι ανθρωποι.

Για πολλοστη φορα σας επαναλαμβάνω πολύ μεγαλη προσοχη, στα νεοταξικα ειδη μουσικης, τα οποια ναι μεν δημιουργουν μια στιγμιαια ψυχικη ευφορια , ταυτόχρονα όμως την ιδια στιγμη  προκαλουν τεραστιο κακο στην ψυχη ολων οσων ακουνε αυτά τους είδους τα τραγουδια. 
Το αποτέλεσμα ολεθριο, καθως μεσα από αυτά τα ειδη, νεοταξικης "μουσικης", παραγονται ανθρωποι χυδαίοι σεξουαλικα, βίαιοι ,δειλοι, και ραγιαδες.

Οι τρεις ιεραρχες προτρεπουν ολους τους Ελληνες να ασχοληθουν με την εκκλησιατικη μουσικη. 
Αυτό διοτι η εκκλησιαστικη μουσιικη είναι ένα τεραστιο κεφαλαιο στον Ελληνικο μουσικο πολιτισμο καθως συνυπαρχουν όλα τα οφελιμα ειδη μουσικης των αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, μαζι με την μουσικη για την δοξολογια του θεου. 

Η εκκλησιαστικη μουσικη συμβαλει στην αποκτηση ηθους αλλα βοηθα στον μεγιστο βαθμο στην καλιεργεια της δημιουργικότητας ολων των ανθρωπων.

Ολοι οσοι προσπαθουν να ενωθουν με το Θειο, να βαλουν τον Χριστο μεσα στην ζωη τους και να γινουν καλυτεροι ανθρωποι, είναι απολυτως αναγκαιο να ασχολούνται με την εκκλησιαστικη Ελληνικη μουσικη.

Οι Αγιοι Ιεραρχες εκτος από την ιερη αρχαια Ελληνικη παιδεια,
προσεφεραν τα μεγιστα και στην Ελληνικη μουσικη, παραγωγα της οποιας στην σημερινη εποχη είναι το Ελληνικο παραδοσιακο τραγουδι και το εντεχνο.

Οι αγιοι Ιεραρχες επιβεβαιωνουν τους αρχαιους Ελληνες Φιλοσοφους ότι η μουσικη είναι η επιστημη η οποια μεσα από τους ηχους και της σωστες μελωδιες προσφερει ανεκτίμητα στην διαπλαση των σωστων χαρακτηρων και στην ανθρωπινη εξελιξη. 
Το ηθος στην μουσικη δοαμορφωνει τον χαρακτηρα το πνευμα και την ψυχη του καθε ανθρωπου. 
Οι τεσσερις κορυφαιοι νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι οι αγιοι ιεραρχες για να μην
 καταστραφουν οι Ελληνες ηθικα, πνευματικα και κατ επεκτασιν στρατιωτικα, πολιτικα και κοινωνικα, δεν επετρεπαν τα ειδη πορνικης μουσικης.                                                   
Ολα αυτα τα εκαναν οι αγιοι ιεραρχες για να διακοψουν οριστικα τους εβραικους δωδεκαθεστικους δεσμους μεταξυ του εβραικου δωδεκαθεου και της χριστιανικής θρησκείας απαγόρευσαν την χρήση των προστυχων εβραικων μουσικων  και των αντιστοιχων οργανων. (1) 
 Τον 4ο αιώνα μ.χ. , εγιναν προσπαθειες για την αναβαθμιση της εκκλησιατικης μουσικης με στοχο την δημηουργια καλυτερων ανθρωπων.
Σε αυτην την προσπαθεια πρωτοστατουν οι αγιοι της ορθοδοξιας μας.,με επικεφαλεις τους Αγιους ιεραρχες Τον Ιωαννη τον Χρυσοστομο και τον μεγα Βασιλειο. 
Το παραδειγμα των αγιων ιεραρχων ως αξιοι συμπαραστατες ακολουθουν και αλλοι συγχρονοι τους οπως ειναι  ο μεγας Αθανασιος, ο  Εφραίμ ο Σύροςς , ο Αμβρόσιος στην Εκκλησία των Μεδιολάνων, 
Η βασικη επιδιωξη των Αγιων ιεραρχων ειναι να αποτρεψουν τους Ελληνες απο τα πορνικα και εκφυλα ειδα μουσικης. 
Στα πλαισια αυτων των σκοπων οι αγιοι ιεραρχες θα συθεσουν νεα ειδη εκκλησιαστικης μουσικης για να υπαρχει βέλτιωση των ανθρωπων ειδικα στις ψυχες τους.  
Δημιουργησαν  οι αγιοι πατερες νεα ειδη μουσικης για να οδηγηθουν στον σωστο δρομο οι Ελληνες. (2)
Χωρις ηθικες αξιες δεν υπηρχε περιπτωση να επιβιωσει ο Ελληνισμος και αυτο ειναι κατι το οποιο το γνωριζαν παρα πολυ καλα οι αγιοι ιεραρχες.
Για αυτο διδαξαν και μετεδωσαν την ηθικη και τις αξιες του Ελληνισμου μεσα      απο το κορυφαιο μαθημα μαζι με την γεωμετρια το οποιο ειναι η μουσικη , οπως μας διδαξαν οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι με πρωτο τον υπατο των φιλοσοφων τον Αριστοκλη. 
Τα νεα ειδη εκκλησιαστικης μουσικης οι αγιοι ιεραρχες τα δημιουργισαν με βαση την μουσικη των Ελληνων Δωριεων, καθως οπως ειναι γνωστο η μουσικη αυτη ξεχωριζει για την ηθικη της της, την αξιοπρεπεια της, την σεμνοτητα και το μεγαλειο της.  
Επισης οι αγιοι ιεραρχες για τους Ελληνες που επρεπε να εχουν θαρρος και να ειναι γεναιοι επελεξαν να συνδυασουν δυο ειδη μουσικης. Την δωρικη και την Φρυγικη Μουσικη. Την Φρυγικη Μουσικη την επελεξαν διοτι ειναι ενα ειδος μουσικης που σου δημιουργει θαρρος και αυτοπεποιθεση. 
ΟΙ ΠΟΡΝΙΚΕΣ ΕΩΣΦΟΡΙΚΕΣ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ.
Οπως σας εχω αναφερει πολλες φορες σε καθε εποχη οι εωσφοριστες της νεας ταξης δεν μας πολεμουσαν μονον με τα οπλα στελνωντας πολλα εθνη εναντιον μας αλλα μας πολεμουσαν και με τις αιρεσεις. 
Ο βασικος στοχος των αιρεσεων ηταν η πνευματικη και η ηθικη καταρευση για να επελθει εν συνεχεια η πολιτικος, ο  στρατιωτικος και ο κοινωνικος αφανισμος του ενδοξου 
Ελληνικου εθνους.
Στα πλαισια αυτων των σκοπων οι αιρετικοι νεοταξιτες προωθουν τα προστυχα ειδη χορων και μουσικης. 
Οι αγιοι ιεραρχες πολεμουν με μεγαλο παθος αυτα τα ειδη μουσικης, οπως μαχονται ενταντια  σε  εκεινους που τα δημιουργησαν και τα προβαλουν ωστε να μην οδηγηθουν στην σεξουαλικη διαφθορα και σε πασης φυσεως αμαρτια και κακουργια οι Ελληνες χριστιανοι.
Οι αγιοι πατερες θα δωσουν μεγαλους αγωνες για τα ειδη μουσικης αλλα παραλληλα στρεφονται εναντια σε ολες τις κοσμικες διασκεδασεις οι οποιες διαφθειρουν και καταστρεφουν τους Ελληνες. 
Την εποχη των αγιων ιεραρχων ειχαμε εωσφορικους  μουσικους διαγωνισμους, οι οποιοι γινοταν στα θεατρα.
Εκει ερχοταν για να διαγωνιστουν επαγγελματιες μουσικοι, χορευτες, ηθοποιοι. 
Οι μετεχοντες στα εωσφορικα μουσικα δρωμενα ονομαζονται διονυσιακοι και βρισκονταν υπο την προστασια του δαιμονα διονυσου και των  θεάτρων.. 
Οι διονυσιακοι εωσφοριστες ιδρυουν δικα τους σωματεια, τα οποια συμμετεχουν στους μουσικους αγώνες.
Παραλληλα οι λατρεις του Αιγυπτιακου-Σημιτικου δαιμονα διονυσου αξιωνουν προνομια οπως ειναι η ασυλλια και να μην πληρωνουν φορους στο κρατος.  
Τα εωσφορικα αυτα δωδεακθειστικα σωματεια ειχαν επεκταθει κατα την εποχη της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας μέχρι και την Μικρά Ασία. κατά την περίοδο της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.(1)
Οπως οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι καταδικαζαν το Αιγυπτιακο δωδεκαθεο ως αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου, το ιδιο εκαναν και οι τρεις ιεραχες διοτι καταδικαζαν ως αναξια του Ελληνικου πνευματος-ηθους, της πορνικες μουσικες, τα θεατρα και της εν γενη διασκεδασεις των εωσφοριστων του δωδεκαθεου. 
Αυτο γιατι παντοτε το  περιεχόμενό τους ηταν και ειναι  ξένο προς τα χριστιανικά ήθη, καθως ειναι χυδαιο, άσεμνο, και σε οδηγει στην σεξουαλικη διαφθορα και στην συμμετοχη σε σατανσιτικες τελετες.   
Βασικο σημειο αυτων των εωσφορικων των πορνικων θεαματων και διασκεδασεων ηταν οτι οι ανδρες και οι γυναικες συνουσιαζοταν επι της σκηνης, με την συνοδεια των πολυ αισχρων δωδεακθειστικων-διονυσιακων ειδων μουσικης. 
Στο σημειο αυτο να κανω αναφορα οτι οι προσβολες και η διακωμωδηση της ορθοδοξιας δεν ειναι τωρινο φαινομενο απο τα κατακαθια των μμε , του θεατρου και του κινηματογραφου, αλλα γινοταν απο εκεινες της αρχαιες εποχες.
Ακομη και την τελετη των αχραντων μυστηριων διακωμωδουσαν οι διονυσιακοι ηθοποιοι του μεσαιωνα.
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. 
Μεσα απο τα εωσφορικα ειδη της Φοινικικη μουσικης  οι λατρεις του φρυγικου δαιμονα Σαβαζιου ο οποιος μετονομαστηκε σε Διονυσο και υιοθετηθηκε απο τον αρχιδαιμονα Δια, προξενησαν φοβερη γενοκτονια.   
Η οργιαστικη διονυσιακη λατρεια, αναμειχτηκε με αλλα τοπικα εωσφορικα στοιχεια, οπου δημιουργηθηκε ο ορφισμος, μια νεα θρησκεια, η οποια άρχισε να εξαπλωνεται σε ολη την Ελλαδα, από τον 8ο π. Χ. αιωνα.
Οι φανατικοι λατρεις του φρυγικου δαιμονα των οργίων και της κραιπαλης, διέδιδαν τη νέα θρησκεια με πρωτοφανή βιαιότητα.
Ο εκστασιασμένες δαιμονικες πορνες του μεθυσου δαιμονικου Διονυσου, οι οποιες ετρεχαν τις νυχτες στις ερημιές ουρλιάζοντας, καταβρόχθιζαν ωμά τα ατυχα ζώα που έβρισκαν μπροστά τους, αλλά και τους ανδρες που τυχαινε να συναντήσουν. 
Αναφέρεται ότι μαιναδες κατασπάραξαν και εφαγαν τον Ορφεα. Επίσης οι λατρεις του Διονυσου ηταν υποχρεωμενοι να παιρνουν μέρος στα εμετικά "ιερα οργια".
Εκει στις αισχρες Διονυσιακες εορτες εκαναν ανειπωτες ηθικές αθλιοτητες. 
Η καθε γυναίκα, εγγαμη η μη, ήταν υποχρεωμενη στο ονομα του δαιμονικου θεου, να ανεχτει τις σεξουαλικες βρωμερες και διεστραμμενες ορεξεις του καθε εωσφοριστη του δωδεκαθεου. 
Οι βιασμοι γυναικων και η ασκηση καθε είδους βίας κατά την διάρκεια των εορτων, όχι μόνο δεν θεωρουνταν έγκλημα, αλλά ηταν μερος της λατρειας του μεθυσου και εωσφορικου "θεου". Η "ιερη" πορνεια επισης ήταν λατρευτικη απαιτηση των δαιμονων. 
Οσοι αρνουνταν να τη δεχτουν και να συμμετασχουν στα εμετικα οργια κατασφαζονταν ως εχθροι του νέου δαιμονα. 
Μια μικρή εικόνα αυτης της τρομερης γενοκτονιας μας δίνει ο μεγαλος τραγικος ποιητης Ευριπιδης στην τραγωδια του «Βάκχες».(1)
 ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ
Την διδασκαλία για την δημιουργια ηθους μεσα απο την μουσικη παιδεια εισήγαγε  ο
υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης στην Πολιτεία.
Ολοι οι γνησιοι Ελληνες δια λογους εθνικης και ατομικης επιβιωσεως ειναι απαραιτητο να γινονται κοινωνοι των σωστων ειδων Ελληνικης μουσικης. 
Μεσα απο τις αρετες της σωστης Ελληνικης μουσικης  γεμιζουν οι ψυχες μας με ενθουσιασμο, αγαπη και καλοσυνη. 
Απο τα σωστα ειδη μουσικης θα μαθουν οι Ελληνες τα παντα, πως να εχουν αγαπη, καλοσυνη, δημιουργικοτητα, αξιοππρπεεια, σεβασμο, για αυτο ολοι οι ανθρωποι πρεπει να μαθαίνουν  να κρίνουν σωστά και να αισθανονται  πολυ καλα διοτι εχουν κόσμια και ειναι χρησιμοι πολιτες στην κοινωνια και την πατριδα.  . 
Στα σωστα ειδη μουσικης συνυπαρχουν μεσα στους ρυθμους και τις μελωδιες 
ολα τα συναισθηαματα, οπως η αγαπη, η ανδρεια, ο θυμος, η πραοτητα η σωφροσυνη, η ευγενια κλπ.
Τα σωστα ειδη μουσικης εμπεριεχουν μεεα τους ολες τις αρετες, και τις ηθικες αξιες είναι φανερό από την φύση των αρμονκών μελωδιων, αλλάζουν τα συναισθήματα των ακροατών, με αποτεελσμα να διεγείρονται διάφορα συναισθηματα.
Οπως μας διδαξε ο υπατος των φιλοσοφων με βαση το μετρον αριστον οτι το τελειο πολιτευμα ειναι ο συνδυασμος της ολιγαρχιας με την δημοκρατια, το ιδιο τμας διδασκει σχετικα με την Δωρικη μουσικη, διοτι ειναι το ειδος μουσικης το οποιο δημιουργει ενδιαμεσους χαρακτητηρες οι οποιοι δεν ειναι ουτε πολυ σκληροι αλλα δεν ειναι και μαλθακοι.
Η διδασκαλία της μουσικής ταιριάζει στην φύση των νεων ανθρωπων με αποτελεσμα να αποτελει ενα πολυ ισχυρο οπλο στην διαπλαση των ηθων. 
Οι Ελληνες φιλοσοφοι μας διοδαξαν οτι η ψυχη χρειαζεται αρμονια την οποια θα αποκτησουμε μεσα απο την μουσικη αγωγη.
Ο Αριστοξενος ο Ταραντινος, διδαξε οτι η νοηση και η μνημη εχουν μεγαλυτερη αξια από τον μαθηματικο υπολογισμο των διαστηματων. 
Στα αρμονικα στοιχεια της μουσικης,  οι επιλογες των καταλληλων διαστηματων ειναι  συνυφασμενες με τον ηθικο χαρακτηρα του μουσικου έργου. 
Ο Αριστοξενος διατυπωσε μια διδασκαλια για τον υπολογισμο των μουσικων  διαστημάτων, συμφωνα με την οποία ο υπολογισμός αυτός γίνεται βάσει των μαθηματικών σχέσεων. 

Ο Αριστόξενος θεωρεί ομως οτι ειναι πιο σωστο ο υπολογισμος των διαστηματων  να γινεται με βαση τις αριθμητιεές πραξεις, αλλα με βαση την νοηση και το αυτι. 

Για αυτο επι παραδειγμαστι στο διατονικο τετραχορδο αρνειται το λειμμα που προκυπτει απο την διαφορά 4/3 : 81/64 και θεωρει οτι  υπαρχει μονον ενα ημιτονιο, το οποιο ειναι ισο με την αποσταση του δευτερου κινητου από τον δευτερο ακινητο φθογγο του τετραχορδου.
Παραλληλα ο Αριστόξενος διακρινει εξι ειδη τετραχορδων,

Δυο  διατονικα, τρια χρωματικα και το εναρμονιο, στα οποία οι σχέσεις των βαθμίδων χαρακτηρίζονται  απο προοδευτικη αυξηση του διαστηματος αναμεσα σε πρωτο ακινητο και στον πρωτο κινητο φθογγο ενω ταυτοχρονα από την σταδιακη μείωση του διαστήματος ανάμεσα στις άλλες βαθμίδες με αρχη  το διατονικο συντονο (1, 1, 1/2) να καταληγει στο εναρμονιο (2, 1/4, 1/4).
Ο μαθηματικος υπολογισμος των διαστηματων δεν περιορίζεται σε όσα συνοπτικά παρουσιάστηκαν παραπάνω. Η παρουσίαση αυτή όμως περιέλαβε τις βασικές έννοιες και τις κύριες γραμμές του σχετικού προβληματισμού.

Συγκεκριμένα, λοιπόν, κάθε είδος μουσικής-μελωδίας και ρυθμού, έχει το δικό του ηθος-παιδεια  ανάλογα με την επιρροη  που προκαλει στην ψυχη, στις ανθρώπινες πραξεις και στην ανθρώπινη βούληση. 
Ακόμα ο κάθε μουσικος φθογγος εχει το δικό του ηθος, το οποίο διαφοροποιειται αναλογα με το τονικο ύψος στο οποιο βρισκεται. 
Καποιοι απο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους μας διδαξαν οτι  αλλο ειναι το ηθος και η παιδεια των χαμηλών φθόγγων και άλλο των φθογγων σε υψηλοτερο τονικο υψος.
Στα πλαισια αυτα οι οκταβες εμφανίζονται  σε μια  διαφορετική μορφή ανάλογα με την αλλαγη των διαστηματων σε  αυτες.
H  Δωρική μουσικη μας δινει αρμονία: ηθος ανδροπρεπές και μεγαλοπρεπες, ελευθερια και αξιοπρεπεια 
Οι ιεροι αρχαιοι φιλοσοφοι μας διδαξαν οτι η δωρικη μουσικη δυναμωνει τον χαρακτηρα, διδασκει θαρρος εμπρος στον κινδυνο και υπομονη και επιμονη  στις ατυχιες και στις δυσκολες στιμες 
Η φρυγικη μουσικη μας διδαξαν οι φιλοσοφοι  ότι εχει την  δυναμη να ξεσηκωνει και να
εξυψωνει και να κρατα σε εγρηγορση τα πνευματα.
Για αυτο εχουμε ηθος σκληρο και αυστηρο, μα ταυτοχρονα και μαλακο. 
Η Λυδική μουσικη προσφερει ηθος απαλο και ευχαριστο ενω σύμφωνα με τον 
Πλάτωνα (Αριστοκλης) .
 Παράλληλα, ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης θεωρουσε αυτο το ειδος
μουσικης ως τον πιο σωστο για τα παιδια.
Οι αρχαιοι φιλοσοφοι εκαναν τον διαχωρισμο των ειδων της μουσικης αναλογα με τις  επιδράσεις στην  ψυχή,την ηθικη και την παιδεια των Ελληνων.
Με βαση τα αναφερομενα οφελη εχουμε τρεις κυριες κατηγοριες.
Το διασταλτικο ειδος μουσικης,το οποιο μας δινει  μεγαλοσυνη  ανδροπρεπη συμπεριφορα και μας οδηγει σε ηρωικες πραξεις για να υπερασπιζομαστε την πατριδα. 
Το συσταλτικο ειδος μουσικης μας δινει ήθος, ενω μεσααπο αυτο  η ψυχή κατευθυνεται σε ταπεινιτητα και σε ελλειψη ανδρικης διάθεσης με αποτεελσμα να γινονται οι ανδρες θηλυπρεπεις.
 Είναι καταλληλο αυτο το ειδος για ερωτικα, αισθηματικα τραγουδια και για θρηνους. 
Το ησυχαστικο ειδος μουσικης ειναι καταλληλο για τιην ψυχη διοτι επιφερει αρμονια στην ψυχή  και ηρεμία, για αυτο το χρησιμοποιουσαν σε  υμνους και σε  εγκωμια. 
Τα τρια γενη που χαρακτηριζαν την αρχαια Ελληνική μουσικη και μετεπειτα και την 
Ελληνικη-ρωμαικη μουσικη. 
Οι μελωδιες χωριζονται συμφωνα με τους αρχαιους πανεπιστημονες με βαση τον συνδυασμο ρυθμικων γεωμετρικων σχηματων και αναλογα με το πως ξεκινουν οι μελωδιες  με θεση η με αρση.
Συμφωνα με τους φιλοσοφους  οι ρυθμοί οι οποιοι αρχιζουν με  θεση ειναι οι πιο ήσυχοι, ενώ αυτοί που ξεκινουν από την αρση ειναι εντονοι. 
 Επισης , οι μουσικες οι οποιες εχουν ομοιες αναλογίες, θεωρουνται ευχαριστες ενω εκεινες που ειναι ανομοιες εινα ταραχωδεις. 
Πλουταρχος περι μουσικης ;
Πολυ σωστα οι φιλοσοφοι έδιδαν μεγαλύτερο βαρος  στην μουσικη παιδεια.
Αυτο διοτι γνωριζαν οτι με τα σωστα ειδη μουσικης μεταμορφωναν  τις ψυχες των 
νεων σε ευπρεπεις  και ανδροπρεπεις διοτι τους οδηγουσαν στην ηθικη ζωη μεσα απο την σωστη μουσικη. 
 Οι δάσκαλοι--αρχαιοι φιλοσοφοι  επετυχαν να κανουν τις μελωδιες οικειες στις ψυχες των παιδιων, ωστε να γινουν ανθρωποι με παιδεια, ηθος και, πολλες ικανοτητες. 
Ο αγιος Χρυσοστομος μας διδαξε οτι  η ηθική των αρχαίων φιλοσοφφων βρικσεται 
μεσα στην εκκλησιαστικη μουσικη, διοτι αυτη εχει αρμονικες και  ηρεμες  μελωδίες για αυτο και επιτυγχανει να βελτιωνει τις ψυχές ενω παραλληλα της απομακρύνει από την σεξουαλικη διαφθορα και την ανηθικοτητα. 
Ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος ειναι ο πρώτους απο τους πατερες της εκκλησιας ο οποιος εγραψε υμνους, που προερχονται απο την Δωρικη μουσικη, για αυτο συνεβαλε τα μεγιστα ωστε οι  χριστιανοι να έρθουν πιο κοντά στον Θεό και την Ελλαδα. 
Ενδεικτικα ειναι αυτα τα οποια μας διδαξε ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος :
H  φαυλη μουσικη και τα αισχρα πορνικα ασματα δημιουργουν ηθη κολάσμενα και διεφθαρμενες ζωες, με ατομα που αγαπουν την μαλθακη ζωη, την καλοπεραση, την νωθροτητα και την θηλυπρεπη συμπεριφορα καθως μεταξυ αλλων υποτασονται στις γυναικες.  
Ο αγιος Χρυσοστομος μας διδασκει και ποια ειναι τα μουσικα οργανα τα οποια μας οδηγουν στην σεξουαλικη διαφθορα και τα οποια καταστρεφουν τις ψυχες.
Οι μεγαλυτεροι ιστορικοι του εξωτερικου εκτος  απο το γεγονος οτι αναγνωριζουν την Ελληνιοτητα της Ρωμαικης αυτοκρατοριας, παραδέχονται επσιης οτι τα Ελληνικα  
λαικα και παραδοσιακα ειδη μουσικης, οπως και οι εκκλησιαστικες μελωδιες-υμνοι, προερχονται απο  τα αρχαία Ελληνικα ειδη μουσικης.
Ο Μεγας Βασιλειος με δικες του προσωπικες εργασιες  σε παρα πολυ υψηλο φιλοσοφικο επιπεδο  συμπληρώνει την διδασκαλία περι αρμονιας των αφαιρων του 
συμπαντος των αρχαιων φιλοσοφων οπως ο Πυθαγορας.
Αυτο ειναι μια ακομη αποδειξη οτι οι Ελληνες της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας αγαπουσαν με υπερβολικο παθος τον αρχαιο ελληνικο πολιτισμο. 
Εξαιτιας αυτης της υπερμετρης αγαπης στην αρχαια Ελληνικη γραμματεια, οι Ελληνεςτου μεσαιωνα δεν εξελιχθηκαν σε ειστημονικο επιπεδο οσο θα επρεπε με βαση την αρχαιοελληνικη τους παιδεια.
 Η σχολή των Πυθαγορείων, οταν εκατελειψε το εωσφορικο Αιγυπτιακο δωδεκαθεο 
διδαξε την καθαρση  απο το κακο, με επωδες, με την μουσικη και την ποιηση,
Την συνδεση του αρχαιου Ελληνικου κοσμου με το Ελληνικο-ρωμαικο κρατος την 
βλεπουμε σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινης ζωης των Ελληνων της εποχης του μεσαιωνα και φυσικα πανω απο ολα στον μουσικο πολιτισμο.
Οι βασικοι θεμελιωτες αυτης της αποψεως  ηταν οι τεσσερις μεγαλυτεροι νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι οι αγιοι ιεραρχες  οι δημιουργοι της Ελληνοχριστιανικης παιδειας.
OI ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΖΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ.
Απο την εποχη του αγιου Κωνσταντινου εως την εποχη του αυτοκρατορα Θεοδοσιου εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του μεσαιωνα. *
Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος η Υπατια. 
Την εποχη εκεινη και οι πεντε τεραστιοι νεοπλατωνικοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη των αυτοκρατορων.
Οι αυτοκρατορες γνωριζουν προσωπικα τους μεγαλους φιλοσοφους και ρητοτρες τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζουν  στο επιστημονικο τους εργο το οποιο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο. 
Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου στο ειδος του στα παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου και πνευματικου εργου καθως οι αγιοι Ιεαραρχες μετετρεψαν τον ιουδαικο χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο, αμεσως ο αγιος και μεγας Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
Εαν οι αυτοκρατορες ηταν εναντια στον Ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο δεν θα επετρεπαν ποτε και σε καμια 
περιπτωση την ενσωματωση αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.
Ακομη αμεσα οι αυτοκρατορες θα τιμωρουσαν τους αγιουςς ιεραρχες και θα τους αφαιρουσαν ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα.  
Φυσικα θα απαγορευαν την διδασκαλια του Πλατωνα και στους αγιους ιεραρχες στην φιλοχριστιανη Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους. 
Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε ο κανενας αυτοκρατορας καθως ολοι οι φιλοσοφοι διδασκαν ελευθερα τον Πλατωνα.
Μεταξυ αλλων οι αυτοκρατορες θα εκλειναν και ολες τις φιλοσοφικες σχολες.
Ο αγιος Θεοδοσιος εδωσε Ελληνοχριστιανικη παιδεια στα παιδια του και αυτα με την σειρα τους στα δικα τους παιδια με αποτελεσμα να ανοιξει ο δρομος στην Ελληνιδα αγια Ευδοκια-Αθηναιδα να εξελιξει και να επανιδρυση την ανωταση φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη της πολης
-Κωνσταντινουπολεως.
Το σωτηριο ετος 425 μ.χ. με  διαταγμα του Θεσοδοσιου του β αναβαθμιζεται και επανιδρυεται η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης κατοπιν επιθυμιας της αγιας αυτοκρατειρας Ευδοκιας-Αθηναιδας.
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος, για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 
Οι αγιοι πατερες της Εκκλησίας διοτι σπουδασαν φιλοσοφια και ρητορικη στην αρχαια Αθηνα αλλα και σε αλλα μερη ενω υπηρξαν για λιγο διαστημα πρωτου να γινουν ιερεις επαγγελματιες ρητορες και σοφιστες αντιλήφθηκαν αμεσως την αξία του αρχαίου Ελληνικου πνευματος για αυτο  χρησιμοποιησαν τις αξίις και τα ιδανικα του για να δημιουργησουν την χριστιανικη Ελληνορωμαικη αυτοκρατορια. 
Οι Αγιοι ιεραρχες αξιοποιοησαν στο επακρο  την Ελληνική γλωσσα για να γραψουν ολα τα υψηλοτατου επιστημονικου φιλοσοφικου και πνευματικου επειπεδου εργα τους
ενω ταυτοχρονα μεσα απο την ιερη αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια διατυπωσαν  τα δογματα της ορθοδοξιας ωστε να προστατεψουν την ανερχομενη θρησκεια απο τους αιρετικους και  απο πασης φυσεως αιρεσεις.
Οι αγιοι ιεραρχες μεσα απο την δυναμη και  την πνευματικότητα της αρχαιοελληνικής αγωγής, διδαξαν στους Ελληνες την ελευθερια, την ομορφια, την αγαπη, την ηθικη, την δικαιοσυνη, την γεναιοτητα και  την πιστη στον Ιησου Χριστο.
Ο αγιος Χρυσόστομος,ήταν πολυ μεγαλος νεοπλατωνικος φιλσοφος και ρητορας, για αυτο χρησιμοποιησε την αρχαία φιλοσοφία και μεταξυ αυτων την μουσικη που διδαξαν και εγραψαν οι αρχαιοι για να δωσει την ιδια ισχυ και αξια και στην εκκλησιαστική μουσική με μοναδικο σκοπο την ανύψωση της ψυχής και του ανθρώπου.
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως;
 
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων.   
(1) ΑΠΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΟΣΑΥΣ ΔΕΝ ΓΚΩΡΙΖΟΥΝ 
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ 
Οι μεγαλυτεροι Ελληνες σοφοι και επιστημονες εχουν κανει αναφορες για το ξενοφεερτο δωδεκαθεο απο την Αιγυπτο. Μεταξυ αυτων ηταν οι Αριστοκλης, Ηροδοτος, Ισοκρατης, Εκαταιος κλπ.
Τιμη και δοξα σε ολους τους αρχαιους Ελληνες (φιλοσοφους, σοφιστες) που δεν φοβηθηκαν τους σκλαβους σημιτικης, αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης που κατελαβαν την Ελλαδα, για αυτό εγραψαν για αυτους και το δαιμονικο δωδεκαθεο που μας εφεραν, παρα τις εξοριες, τις θανατικες ποινες με κωνειο, το κλεισιμο των φιλοσοφικων σχολων, το καψιμο των βιβλιων τους.
Μονον στην αρχαια Αθηνα θανατωθηκαν και εξοριστηκαν πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, επιστήμονες διοτι καταδικαζαν το  εωσφορικο δωδεκαθεο. 
Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες διδαξαν ότι το δωδεκαθεο δεν είναι μονον δαιμονικο, αλλά ταυτόχρονα είναι αστειο και αναξιο του κορυφαιου πολιτισμου στον κοσμο, ο οποιος είναι ο Ελληνικος. 
Στο εργο του Πλατωνα με την επωνυμια Τιμαιος, καταλαβα ότι γεωμετρια σε τοσο υψηλο επιστημονικο επιπεδο δεν ειχε ξαναγραφτει παγκοσμίως. Τοτε για πρωτη φορα στην ζωη μου δημιουργηθηκε η εξης απορια: 
Πως ηταν δυνατον οι Αρχαιοι προγονοι, οι οποιοι δημιουργησαν τις επιστημες, τις εξελιξαν, εγραψαν όλα αυτά, τα αριστουργήματα, που κανενα εθνος δεν μπορει να δημιουργησει, ταυτόχρονα να πιστευουν σε δωδεκα ανυπαρκτους, δαιμονικούς, ανωμαλους, αιμομίκτες,"θεους"; 
Ηταν αδυνατον  οι μεγιστοι του πλανητη γη να πιστευουν σε ανθρωποθυσιες, σε φαγωμα των θυσιασμένων, σε θυσιες ζωων, σε ευνουχισμο νεων αγοριων, σε εκπορνευση κοριτσιων, σε "λιτανειες" ομοιοματων του ανδρικου γεννητικου οργανου, και σε απίστευτες σεξουαλικες ανωμαλίες.
Εκτος από τον Πλατωνα εχουμε αναφορες από τον Ηρόδοτος στο εργο του Ευτερπη, και στον Ισοκράτη, στα εργα του Ελένης εγκωμιον, Πανηγυρικος, Παναθηναικος.
Ο  ΙΕΡΟΣ ΠΛΑΤΩΝ

Οι Ελληνες είναι αυτοχθονες και δεν μπορουν να τους διοικουν λαθροεπηλιδες. Για αυτό και ο Ιερος Πλατων, στον Μενεξενο ,εγραψε ότι εμεις οι γνήσιοι Ελληνες , δεν ειμαστε βαρβαρομικτοι, δεν ειμαστε ουτε Καδμοι, ουτε Δαναοι, ουτε Πελοπες , ουτε Αιγυπτοι. 
Για αυτό το μισος μας αυξάνεται εναντιον ολων αυτων των αλλοδαπών, οι οποιοι ερχονται συνεχεια , στην αρχαια Αθηνα.
 Ο Πλατωνας αν και γνωριζε τον θεσμο της φιλοξενιας και ότι ο φιλοξενούμενος είναι ιερο προσωπο, εντουτοις διοτι στην περιπτωση αυτή είχαμε μαζικη εισβολή λαθροεισβολεων ,για αυτό μιλα με τοσο μισος εναντιον των αλλοδαπών κατακτητών.

Ο ΜΕΓΑΣ ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ;


Εξαιτίας αυτης της νικηφόρου εκστρατείας των Ελλήνων στην Τροία, επήλθε τόσο μεγάλη μεταβολή, ώστε ενώ προηγουμένως οι βάρβαροι, που ζούσαν δυστυχισμένοι στους τόπους τους, και ο Δαναός, αφού έφυγε από την Αίγυπτο, κατέλαβε το Άργος, ο Κάδμος ο Σιδώνιος έγινε βασιλιάς της Θήβας, οι Κάρες αποίκησαν τα νησιά και ο Πέλοπας κυρίευσε την Πελοπόνησο, οι μετά από αυτού του πολέμου, το γένος μας γνώρισε τόση ακμή ώστε κατάφερε να αφαιρέσει από τους βάρβαρους μεγάλες πόλεις και τεράστιες εδαφικές εκτάσεις (Ισοκράτης Ελένης εγκώμιο 68 – 69).
Ολοι αυτοι οι τεράστιοι προγονοι μας γραφουν για τους σκλαβους σημιτικης, χεμιτικης καταγωγης κλπ που εφυγαν απο την Αιγυπτο και ηρθαν στην Ελλαδα. 
Οι Σκλαβοι αυτοι με αρχηγούς τους Καδμο, Πελοπα, Δαναο, Λυγκεα, Αιγυπτο, κλπ κατελαβαν δια των οπλων την Στερεα Ελλαδα, Πελοποννησο, και επεβαλαν το δαιμονικο δωδεκαθεο, το οποιο ειχαν ως "Θρησκεια" στην Αιγυπτο, οπου ηταν σκλαβοι. (2)
 Αυτοι λοιπον οι σκλαβοι καταφεραν δια της βιας και της απατης να επιβαλλουν το δαιμονικο δωδεκαθεο στον αγραμματο Ελληνικο λαο της εποχης εκεινης. 
Οι Ελληνες φιλοσοφοι  σοφιστες, ποιητες, ιστορικοι δεν δεχτηκαν ποτε αυτην την
ξενοφερτη δαιμονικη και αστεια θρησκεια από την Αιγυπτο ως κατι σοβαρο. 
Αλλωστε αυτό ηταν αδυνατον να συμβει καθως η φαιδροτητα του δωδεκαθεου ξεπερασε κάθε οριο. Ενδεικτικα σας αναφερω ότι στην αρχαια Αιγυπτο εκαναν ειδικες τελετες μαυρης μαγειας σε σφαγμενα βοδια.
 Μετα επαιρναν τα κεφαλια των βοδιων στα οποια εδιναν ειδικες καταρες, ενω εν συνεχεια πηγαιναν στην αρχαια αγορα της Αιγυπτου και εάν δεν εβρισκαν Ελληνες να τα πουλησουν τοτε τα πετουσαν στον ποταμο, εβριζαν και εφευγαν απογοητευμενοι. 
Ακομη απαγορευαν οι σατανιστες Αιγύπτιοι τους υπολοιπους να τρωνε από πηρουνια Ελληνων, να φιλουν Ελληνιδες, Ελληνες στο στομα. 
Eννοείται ότι οι αρχαιοι αιγυπτιοι εκαναν και περιτομη μεταξυ αλλων. 
Στο β βιβλιο του με την επωνυμια Ευτερπη, ο Ηροδοτος είναι πολύ περιγραφικος σχετικα με την προελευση του δαιμονικου δωδεκαθεου που μας το εφεραν από την Αιγυπτο. Πολύ αστεια ειναι η περιγραφή των αλλοδαπών γυναικων, οι οποιες ηταν ιέρειες στο δαιμονικο μαντειο της Δωδωνης. 
Οι βαρβαρες αυτές ιέρειες μιλουσαν μια πόλυ ασχημη βαρβαρικη διαλεκτο, που εμοιζε με διαλεκτο πουλιων. Για αυτό τον λογο της αποκαλουσαν οι ντοπιοι περιστερες.
Οταν καποτε η μια από αυτές τις δαιμονικες ιέρειες, μιλησε με μια πιο ηπια διαλεκτο, τοτε ειπαν οι ντοπιοι κατοικοι της Ηπειρου, οτι η περιστερα μιλησε με ανθρωπινη λαλια. Φυσικα οι αλλοδαπες σκλαβες ηταν μελαμψες.
 Ο Παυσανίας στο εργο του Αρκαδικα μας αναφερει ότι οι σατανιστες ιερεις του Λυκαιου Διος εκαναν τελετες μαυρης μαγειας όπως οι σημερινοι ζουλου, και ινδιάνοι, για να ερθει βροχη σε περιοδους ξηρασίας. 
Οσο για τα περιβοητα δαιμονικα Ελευσινια "μυστηρια", η κατασταση καταντα τελειως αστεια, καθως η "θεα" Ισιδα αναζήτα στα περατα της γης το κομενο μοριο του Οσιρι. Ο Οσιρις ηταν αδερφος και ταυτόχρονα εραστης της Ισιδας. Την Ισιδα όμως ηθελε για ερωμενη ο άλλος της αδερφος και αδερφος του οσιρι, ο σηθ(Τυφωνας).
Ο Σηθ ζηλευε ότι τα αλλα δυο αδερφια του ηταν εραστες, για αυτό σκοτωσε τον Οσιρι, για να γινει εκεινος εραστης της Ισιδας.
Η δαιμονικη θεα Ισιδα όμως με τελετες μαυρης μαγειας μπορεσε να ενωσει τα διαμελισμένα κομματια του εραστη-αδερφου της. 
Όμως της ελειπε όμως το πιο βασικο για εκεινη το μοριο. Τοτε αρχισε να το αναζήτα σε ολη την γη. Η αναζητηση αυτή είναι η βαση των Ελευσίνιων "μυστηριων". 
Την Ισιδα , την δαιμονικη θεα από την Αιγυπτο της αλλαξαν το ονομα, όπως εκαναν με ολους τους δαιμονικούς θεους, και την ονομασαν Δημητρα. Ηρόδοτος β Βιβλιο Ευτερπη. 
Το μισο Β βιβλιο του Ηροδοτου εχει απίστευτες λεπτομέρειες σχετικα με την προελευση του δωδεκαθεου από την αιγυπτο.
 Η αποθεωση σχετικα με την ηθικη και πνευματικη εξαθλιωση που επεφερε το δωδεκαθεο ερχεται όταν οι αρχαιοι Αθηναιοι καλουν τον μαυρο μαγο ονοματι Επιμενιδη να τους γλυτωσει από το Κυκλωνειο αγος. 
Δηλαδη να διωξει με μαγικα την τρομερη αυτή ασθενεια. Ματαια προσπαθουσε ο επιστημονας Ιατρος Ιπποκράτης να εξηγησει οτι η αρρωστια είναι φυσικο αιτιο, και ότι μονον εκεινος μπορουσε να την θεραπευσει ως Ιατρος. 
Παραλληλα τους ελεγε ο Μεγιστος Ιπποκράτης ότι δεν είναι σοβαρος τροπος θεραπειας αυτος με μαυρη μαγεια κλπ. 
Όμως ο αγραμματος και εξαθλιωμένος οχλος της αρχαιας Αθηνας δεν ηταν σε θεση να καταλαβει τι ελεγε ο Ιπποκράτης.
(2) 
Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. 
Εξαιτιας των χρηστων ηθων, του χριστιανισμου και της αρχαιοελληνικης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 
Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. 
Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος. (2)
ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ.
Αλλο ενα σημαντικοτατο παραδειγμα ειναι ο Ελληνας βασιλιας απο την Καππαδοκια ο Ηρακλειος, ο οποιος πρωτου να ξεκινησει το θρυλικο επος του εναντια στους περσες, πηγε και παντρευτηκε την εξ αιματος ανηψια του την Μαρτινα. 
Η Μαρτινα ηταν κορη της αδερφης του και ο λαος μαζι με τον αγιο  πατριαρχη Σεργιο αντεδρασαν σε αυτον τον γαμο.
Αυτο τον γαμο τον εκανε διοτι η πρωτη του γυναικα η Ευδοκια πεθανε πολυ προωρα απο επιληψια.
Εντουτοις ο Χριστος αξιωσε αυτον τον υπεροχο Ελληνα να ξεπερασει σε επιτευγματα τον μεγα Αλεξανδρο και να κρατησει δια παντος ζωντανο το Ελληνικο εθνος.
Ο βασιλιας Ηράκλειος ξεπερασε σε αρκετους τομεις τον M. Αλεξανδρο και κρατησε ζωντανη την Ελλαδα στην πιο κρισιμη ιστορικη καμπη ολων των εποχων.

Εάν δεν υπηρχε ο Ηράκλειος παρα τα χρηστα ηθη των προγονων μας η Ελλαδα θα ειχε σκλαβωθεί στους περσες.(2)
Δυστυχως ο Ιδιος ανθρωπος παντρευτηκε την εξ αιματος ανηψια του την Μαρτινα με την οποια εκανε πολλα παιδια. Ποιος ο ανθρωπος που ξεπερασε σε ποσους τομεις και επιτεύγματα τον Μεγα Αλεξανδρο. ​  
Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 
Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 
Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα.
Στους αγιους τοπους εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου,εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 
Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 
Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα    περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια.
 Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο.
 Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. 
Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας.
Ακομη και ο Αλεξανδρος, με παρα πολύ εμπειρους στρατιώτες,με περισσοτερους στρατιώτες σε σχεση με τον Ηρακλειο, και ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος πολιτικα-οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια, σε σχεση με τον Ηρακλειο.
Κατά την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες.
Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο, ο πρωτος Ελληνας χριστιανος βασιλιας, ο Ηράκλειος εκαναν  οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων. 
Ειχαμε δηλαδή εισβολή , και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.
ΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Το απογειον της Ελληνορθοδοξιας πανω από όλα, ηταν οταν ο Ελληνας Αυτοκρατορας Ηράκλειος πηρε πισω από τους Περσες τον Τιμιο Σταυρο, τον οποιο πηγε ο ιδιος πισω στα Ιεροσόλυμα.
Ο θριαμβος των Ελλήνων ήταν ολοκληρωτικος. 
Δεκατέσσερα χρονια πριν, δηλαδή το 614 μ.Χ., το Ελληνικο-ρωμαικο κρατος, δεν είχε βρεθει μονον κατακτημενο κατά το ημισυ από τους Περσες, αλλα ήταν για πρωτη φορα στην ιστορια του σκοπιμα, εξαιτιας των αλλοδαπών αυτοκρατορων, τελειως χρεωκοπημενο.
Ηταν η εποχη που εδωσαν οι εωσφοριστες Περσες το τελεσιγραφο στους προγονους μας, ότι ή θα εγκαταλείψουν ολοι τον Ιησου Χριστο, η δεν θα ξαναδουν ποτε τον ηλιο.
Τελικα ο υπεροπτης εωσφοριστης Χοσροης ο οποιος αποκαλουσε τον Ηρακλειο, δουλο του, εχασε την ζωη του, και ο γιος του εκανε κηδεμονα-δουλο του το παιδι στον Ελληνα αυτοκρατορα Ηρακλειο. 
Αυτο ειναι το απολυτο απογειο της Ορθοδοξιας και του Ελληνισμου. 
Ο Χριστος και η Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια ειχαν κερδισει κατα κρατος τον εωσφορο και την αυτοκρατορια του. 
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ 
ΤΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΤΡΕΙΣ 
ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ 
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ 
ΣΧΟΛΕΙΑ
 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ 
ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ 
ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ 
ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ. (2)




ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ


ΣΤΙΣ 30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΤΙΜΟΥΜΕ ΚΑΙ  TΗΝ ΦΙΛΟΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΥΠΑΤΙΑ













Μουσικά σχολεία.  


Γράψτε το Σχόλιο σας
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

27 σχόλια :


Αρθρα Αναγνωστων

[Άρθρα Αναγνωστών][twocolumns]

Υγεια

[Υγεία][threecolumns]

Μυστηρια

[Μυστήρια][threecolumns]

Περιεργα - Απιστευτα

[Περίεργα - Απίστευτα][threecolumns]
Loading...

Πολιτικη

[Πολιτικά][threecolumns]

Οικονομικα

[Οικονομικά][threecolumns]

Αρχαια Ελλαδα

[Αρχαία Ελλάδα][twocolumns]

Life Style

[Life Style][bsummary]