ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΝΙΚΟ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΜΕΡΟΣ Γ

- ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ





















ΜΕΡΟΣ Γ.


Το αριστουργημα του Νικου Καζαντζακη ο Χριστος ξανασταυρωνεται υμνει τον Χριστο με μοναδικο τροπο και παραλληλα στιγματιζει τους επαγγελματιες ιερεις οι οποιοι δεν κανουν φιλανθρωπικο εργο και δεν βοηθουν ποτε τους αδυναμους Ελληνες.

Το αριστουργημα του Νικου Καζαντζακη μεταφραστηκε σε περισσοτερες απο 51 χωρες. 

Το ιεροτερο πραγμα στον κοσμο ειναι το να εισαι λειτουργος του κυριου Ιησου Χριστου. 


Απο την στιγμη την οποια γινεσαι λειτουργος του Χριστου, εχεις το ιεροτερο αξιωμα. 


Το να εισαι ιερωμενος δεν ειναι και δεν γινεται σε καμια των περιπτωσεων να εναι επαγγελμα οπως ειναι οι εμποροι, οι βιομηχανοι, και οι αμοιβομενοι αθλητες στα διαφορα αγωνισματα.   

Η Ελλαδα στο περασμα των αιωνων, εχει σταυρωθεί αμέτρητες φορες.

Πολεμοι, γενοκτονίες, σφαγες,κλοπες, βιασμοι και σκλαβια. Ο λογος ένας και μοναδικος. 


Η Ελλαδα είναι το αιωνιο πολιτισμικο φως, και ολοι οι υπολοιποι, το αιωνιο εωσφορικο σκοταδι. 


Με την αποδοχή του χριστιανισμου, ένα πραγμα αυτονοητο, καθως αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος και χριστιανισμος ειχαν τα ιδια αξιωματα. οι περιπέτειες του Ελληνικου εθνους εγιναν παρα πολύ μεγαλύτερες στο περασμα των αιωνων. 


Από το ετος 2010 μ.χ, ξεκινησε για μια ακομη φορα ενας απίστευτος Εθνικος γολγοθας. Η Ελλαδα μας κάθε χρονο σταυρωνεται μαζι με τον Ιησου. 


Μονον που σε αντιθεση , με τον Χριστο, η Ελλαδα παραμενει μονιμος, αδυναμη ,και δυστυχως καθηλωμενη επανω στον σταυρο του μαρτυριου. 

Φυσικα οσο επιμενουν οι κατοικοι ,να μην αλλαζουν τροπο ζωης, καμια ελπιδα επιιβιωσεως ,δεν διαγραφεται στον οριζοντα. Αυτό διοτι ό διαχρονικος τροπος επιβιωσης του Ελληνικου εθνους ηταν παντοτε τα χρηστα ηθη. 


Το χειροτερο ολων είναι ότι ηρθε ο Χριστος στην γη, εκανε θαυματα μαρτυρησε, σταυρωθηκε, αλλα δεν αναστηθηκε μεσα στις ψυχες των ανθρωπων. 




Δηλαδη δεν αναστηθηκαν ψυχικα και πνευματικα αρκετοι ανθρωποι, στο περασμα 2016 ετων. 


Παρα πολλοι ανθρωποι παρεμειναν κακοι,δειλοι,σαπιοι ,και ανανδροι. 



Αδικος κοπος ειχε αναφερει ο Νικος Καζανζακης, απορημενος, για το πως ο ερχομος του Χριστου στην γη ,δεν αγγιξε της ψυχες ολων των ανθρωπων. 


Βεβαια, ξεχνα, ειτε δεν υπολογιζει ο Νiκος Καζαντζάκης, ότι εκτος από τον Χριστο στην γη, υπαρχει και ο εωσφορος με τους υποτακτικούς του. 




Σε μια ακομη εποχη γενοκτονίας για το εθνος μας, ολοι λενε ότι είναι χριστιανοι, αλλα σταυρωνουν καθημερινα τον Χριστο μας με τις πραξεις τους. 


Το χειροτερο ολων είναι ότι οι δηθεν χριστιανοι ,δεν είναι ικανοι να κανουν μερικα απλα πραγματα που μας ζητησε ο Χριστος. 



Αραγε τι κοπο εχει να πας να κανεις παρεα σε ένα συνανθρωπο σου, απο την στιγμη που δεν μπορεις να τον βοηθήσεις οικονομικα, για να αποφυγει την αυτοκτονια, η οποιαδήποτε άλλη καταστροφικη ενεργεια, οπως προτείνω μεταξυ αλλων στο αρθρο μου σχετικα με την επιβίωση του Ελληνικου εθνους, και όχι μονον. 


Τι κοστιζει να δωσεις ένα παλιο ρουχο που δεν φορας, και να μην πας μια δυο φορες στην καφετερια και οπου αλλου για να δωσεις αυτά τα χρηματα σε έναν αστεγο, και καποιες φορες να βοηθήσεις ένα αδεσποτο ζωο. 



Τι θα παθει καποιος εάν αγορασει αργοτερα καινουργια ρουχα; απολυτος τιποτα. Ομως αυτά τα λιγα,αυτα τα ασημαντα δεν είναι ικανοι να τα κανουν η κατ ονομα χριστιανοι. 



Ειναι η απολυτη τραγικη ειρωνια, είναι η σχεδόν απολυτη προσβολή προς τον Χριστο, μετα της σεξουαλικες ανωμαλίες, αυτην την εποχη οι σατανιστες να εχουν αγαπη μεταξυ τους, να βοηθα ο ενας τον άλλο, σε όλα τα επίπεδα, οχι γιατι ξαφνικα αλλαξαν και ηρθαν στον δρομο του Χριστου, αλλα για να πετυχουν μια ωρα νωρίτερα την δημιουργια του πολυποθητου για αυτους από τα αρχαια χρονια, κρατος του αντιχριστου. 


Οιεωσφοριστες, επετυχαν να μην υπαρχουν πλεον πολλοι χριστιανοι. 


Αυτην την εποχη ο ενας να κανει αδικα κακο στον άλλο, ειτε να αδιαφορει ο ενας για τον άλλο. 



Κατορθωσαν να καταργησουν από τους χριστιανους το εμεις και να τους επιβαλλουν το εγω, που είναι απολυτα εωσφορικο, καταστροφικο. 


Να περασουμε τωρα να δουμε την εωσφορικη αλαζονεια και κακια, τετοιου είδους "ανθρωπων", οι οποιοι αφησαν εποχη . 



Βρισκόμαστε στην Μικρά Ασία επί τουρκοκρατίας, σε ένα πλούσιο Ελληνικο χωριό την Λυκοβρυση όπου οι περισσότεροι ραγιάδες είναι σαπισμένοι από την διαφθορά. 


Οι προεστοί του χωριού μαζί τον παπά τα 'χουν βρει σε όλα με τον Αγά του χωριού, ξεχνώντας τα μεγιστα Ελληνικα αξιωματα, που είναι χριστιανισμος Ελλάδα, Ελευθερία, Αξιοπρέπεια, Δικαιοσύνη. 



Όλα αυτά διοτι ηταν καλά βολεμένοι οι προεστοί, όπως ήταν καλά βολεμένοι σε πολλά άλλα μέρη της σκλαβωμένης Ελλάδος, τα είχαν κάνει πλακάκια με τους Τούρκους αδιαφορώντας για τα πάντα. 



Στο χωριό φτάνουν κυνηγημένοι από τους Τούρκους,Έλληνες που τους έκαψαν τα σπίτια οι Τούρκοι, έσφαξαν τους συγγενείς τους, τους πήρανε κινητή-ακίνητη περιουσία. 



Όσοι γλύτωσαν, πήραν τους δρόμους για να σωθουν. 


Καποιοι κάτοικοι του πλουσίου χωριού Λυκοβρυση θέλουν να βοηθήσουν τους κατατρεγμένους ομοεθνείς τους Έλληνες, αλλά φοβούνται τους δημογέροντες. 


Πάνω από όλα φοβούνται τον παπά του χωριού,για αυτό δεν τολμούν να βοηθήσουν τους πεινασμένους. Κάποιοι βοηθάνε στα κρυφά για να μην τους πάρει είδηση ο παπαγρηγορης (ο παπάς της Λυκοβρυσης) και τους αφορίσει. 



Ο παπαγρηγορης ήταν ένας κοιλαράς ιερέας που δεν έδινε του Αγγέλου του νερό που λέει κι ο λαός.


Οταν πέθαινε κάποιος φτωχός που δεν είχε λεφτά για την κηδεία τον άφηνε αθαφτο, εκτός εάν πλήρωναν τα έξοδα οι υπόλοιποι χωριανοί.


Ούτε ελεημοσύνη έδινε σε κανέναν φτωχό, όποιος φτωχός του χτυπούσε την πόρτα για βοήθεια χαμήλωνε υποκριτικά τα ματιά λέγοντας ψέματα πως και εκείνος ήταν φτωχός ότι πεινούσε. 



Για αυτό ο παπαγρηγορης μόλις είδε τους κατατρεγμένους Έλληνες έκανε τα πάντα για να τους διώξει. 


Δεν τον ένοιαζε που ήταν σκελετωμένοι, που έπεφταν κάτω από την πείνα, που πέθαιναν νέα παιδιά από την πείνα και της κακουχίες, που ήταν Χριστιανοί, που ήταν Έλληνες. Προτιμούσε ο παπαγρηγορης να πετάνε στα σκουπίδια τα φαγητά τους οι κάτοικοι του χωριού, παρά να τα δίνουν στους φτωχούς Έλληνες.

 Όπως επίσης προτιμούσε να έχουν ένα μέρος των χωραφιών τους ακαλλιέργητα, παρά να τα πάρουν οι φτωχοί δυστυχισμένοι, για να τα καλλιεργήσουν να φανέ λίγο ψωμί, δίνοντας φυσικά το μερίδιο που συμφώνησαν από την σοδειά στους ιδιοκτήτες των κτημάτων.

Ο παπαγρηγορης μέχρι τέλους ποτε δεν άλλαξε μυαλά, κυνήγησε με όλη την δύναμη της ψυχής του, τους φτωχούς κατατρεγμένους από τους Τούρκους Έλληνες αδερφούς.

Εδώ αρχίζει το απίστευτο μεγαλείο του Νίκου Καζαντζάκη,του παπά των κατατρεγμένων, ξεριζωμένων Ελλήνων και κάποιων άλλων ανθρώπων, το οποιο είναι ταυτόχρονα αιωνιο διαχρονικο Ελληνικο αξιωμα.


Ο ιερέας των κατατρεγμένων ο παπαφωτης απευθυνόμενος στο ποίμνιο του, δοξάζει τον Χριστό γιατί τους ξεπάτωσαν, τους έδιωξαν από τα σπίτια τους, τους έκλεψαν, τους κυνήγησαν, οι Τούρκοι Καθώς όπως είπε ο παπαφωτης είχαν αρχίσει στο χωριό τους να τρώνε πάρα πολύ, παραφόρτωσαν την ψυχή τους με κρέατα, είχαν ειρήνη, ασφάλεια, καλοπέραση, η σάρκα είχε θρασέψει έχοντας καταπλακώσει την ψυχή. 



Έλεγαν ότι όλα είναι καλά, όλα είναι δίκαια, κανένας δεν πεινά, κανένας δεν κρυώνει, κανένας δεν υποφέρει, δεν υπάρχει καλύτερος κόσμος. 



Τότε ο Χριστός μας λυπήθηκε είπε ο παπαφωτης, μας πέταξε στους δρόμους, 
αδικηθήκαμε, πεινάσαμε, κρυωσαμε κι είδαμε πως υπάρχει αδικία, πείνα, κρύο, φτώχεια, γύμνια. Ταυτόχρονα δίπλα στους ανθρώπους που πεινούν υπάρχουν οι πλούσιοι που τους βλέπουν γελώντας. 



Μας άνοιξε η πείνα τα φτερά, ξεφύγαμε από το δίχτυ της αδικίας, της καλοπέρασης, είμαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ, απο τα υλικα αγαθα. 



Το βασικότερο όμως ήταν ότι ζούσαν πλέον αυτοι οι ανθρωποι ως πραγματικοί Έλληνες Χριστιανοί με αγάπη μεταξύ τους χωρίς διαφορές, με πραγματική δικαιοσύνη, πάνω από όλα όμως ζούσαν χωρίς σεξουαλικη διαφθορα και όλα αυτά που έχουν καταστρέψει λαούς ολόκληρους, κοινωνίες ολόκληρες από την ημέρα που υπηρξαν άνθρωποι στον πλανήτη γη μέχρι σήμερα. 



Μεταξυ των κατατρεγμενων Ελλήνων υπήρχε η απόλυτη τάξη τριαδικού Θεού, για αυτό στο τέλος πήραν την ανταμοιβή που τους άξιζε. 



Φυσικα εδώ, στο σημειο αυτό, από λαθος, απο πλανη, ο Καζαντζακης θεωρει ότι ο Θεος εδωσε αυτην την καταστροφή, στους κατατρεγμένους Ελληνες,για να τους επανεφερει στον ισιο δρομο. 


Αυτό είναι ένα λαθος το οποιο εχουν κανει εκατομμύρια η δισεκατομμύρια ανθρωποι. 



Πως γινεται όμως ενας πραγματικος θεος , ο Αναρχος θεος δημιουργος του Αναξιμανδρου, του Πλατωνα, ολων των Ελλήνων χριστιανων, να κανει μια τετοια κτηνωδια. 


Πως είναι δυνατον να αφησει ανθρώπους στο δρομο, να πεινανε,να κρυωνουν, να είναι αστεγοι, ενω πανω από όλα να πεθαινουν τα παιδια τους σκελετωμένα από την πεινα.

Πως γίνεται να παραβιασει ο ιδιος ο θεος του νομους ,που εκεινος εφτιαξε. Μεταξυ αυτων των νομων είναι και οι οι παγκοσμιες μαθηματικες σταθερες, Μηδεν αγαν, μετρον, αριστον, με της οποιες είναι δομημενη η φυση, το συμπαν.


 Για αυτό δεν γινεται να ηταν ολοι αμαρτωλοι σε αυτό το χωριο των ξεριζωμένων, υπηρχαν σιγουρα καλοι ανθρωποι, δικαιοι ανθρωποι. 



Δεν είναι δυνατον ο Θεος να προκαλεσε τον αφανισμο των δικαιων, των καλων ανθρωπων, δεν είναι δυνατον, να προκαλεσε ο θεος τον αφανισμο μικρων παιδιων σαν ενας στυγνος εγκληματιας.

Οπως σας αναφερω σε παλαιοτερα αρθρα, ο θεος είναι γεματος αγαπη ειναι αιτια μονον για κάθε τι καλο που συμβαινει, καθως είναι ο θεος της απολυτης αγαπης, της δικαιοσυνης, της ομορφιας, της ταξης. Πως θα μπορουσε να κανει τέτοιες αισχρες πραξεις. 



Τετοιες πραξεις όπως σας εγραψα της κανει ο εωσφορος, ο απολυτος "θεος"του μισους, της αδικιας, του ψευδους, της καταστροφης των παντων. 




Ο εωσφορος που μισει κάθε τι καλο ωραιο, δικαιο που εφτιαξε ο θεος. Ο εωσφορος ανα τους αιωνες μεσα από τους λαους που πιστεουν σε αυτόν προκαλει διαφορα τρομερα δεινα στην Ελλαδα, αλλα και σε ολους τους χριστιανους ανα τον κοσμο. 


Σας εχω γραψει σε παρα πολλα αρθρα σε μια από της ιστορικες παρατηρήσεις μου, ότι ολοι οι λαοι που πιστευουν στον εωσφορο, απο τα αρχαια χρονια, μεχρι σημερα εχουν ακριβως την ιδια συμπεριφορα. 


Δηλαδη κανουν σφαγες, κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων για να τελουν το εωσφορικο τους λατρευτικο τυπικο (οργια, σεξουαλικες ανωαμαλιες κλπ). 



Ολες αυτές οι πραξεις που προσβαλουν στον μεγιστο βαθμο τον Χριστο, περαν από οποιαδήποτε άλλη πραξη, ενω σαπιζουν τα τα μυαλα, σαπιζουν της ψυχες αυτων που της κανουν. 


Το αποτέλεσμα αυτές οι σεξουαλικες ανωμαλίες να τους καθιστουν αδυναμους να αντιδρασουν σε κάθε εισβολεα σε κάθε κατακτητή. Επισης ολοι αυτοι οι λαοι εχουν δουλους, θελουν οι λιγοι να τρωνε, να ευημερουν, ενω οι πολλοι θελουν να πεινουν. 



Οι λαοι αυτοι είναι περσες, αιγυπτιοι, αρχαιοι ρωμαιοι, βαβυλωνιοι, αγαρηνοι, γοτθοι, ουννοι, φραγκοι κλπ. Απο ολους αυτους τους λαους εξαιρείται ανα τους αιωνες ένα μικρο μερος με βαση το μετρον αριστον, μηδεν αγαν.

Το απολυτο διαχρονικο Ελληνικο μεγαλειο, ψυχης , το οποιο μας υπογραμιζει και ο Καζαντζάκης είναι ότι οι περισσότεροι που θα παθαιναν τετοιου είδους συμφορες θα είχαν απομακρυνθεί για πάντα από τον Χριστό, θα τον ξεχνούσαν, θα τον βλαστημούσαν, θα τον μισούσαν, για το πολλαπλό κακό που τους βρήκε.

Αντίθετα αυτοί εδώ οι κατατρεγμένοι δοξάζουν τον θεό, παρα τα φοβερα δεινα που τους βρηκαν. 



Αυτό γιατι θεωρουν ότι είναι μια τεραστια ευκαιρια ολες αυτές οι συμφορες, για να μπορεσουν να γινουν καλυτεροι ανθρωποι, βλέποντας ποσό άδικος είναι ο κόσμος. 


Εάν λοιπόν ενας ανθρωπος είναι μέσα στα υλικά αγαθά είναι σκλάβος του διαβόλου ,εχθρός του Χριστού,δεν βλέπει την αλήθεια, την δικαιοσύνη, την αξιοπρέπεια, την Ελευθερία.

 Μεγάλο μέρος των κατατρεγμένων ξεριζωμένων Ελλήνων παρακαλούσε τον θεό, να τους δωσει από εδώ και στο εξής μόνο τα απολύτως απαραίτητα, γιατί ήταν σίγουροι πλέον πως μόλις ξαναποκτούσαν παραπανίσια υλικά αγαθά ,περιουσία, θα έχαναν πάλι την ελευθερία τους καθώς θα ξαναγίνονταν σκλάβοι των υλικών αγαθών, με αποτέλεσμα να ξαναρχίσουν οι αδικίες μεταξύ τους. 



Ο κυρ Χαρίλαος, ένας γέροντας από τους ξεριζωμένους, που ήταν πλούσιος, παρακαλούσε όλη μέρα τον Χριστό να μην του ξαναδώσει πλούτη,γιατί θα γίνει πάλι κακός άνθρωπος. 


Επειδή όπως ο Χριστος μιλησε μεσα στις ψυχες καποιων ανθρωπων, εμας από αυτους που πονεσε για τους ξεριζωμένους, ο φτωχός βοσκός από το χωριό της Λυκοβρισης ο Μανολιος, ο οποίος λυπήθηκε τους φτωχούς κατατρεγμένους για αυτό τους συμπαραστεκόταν με όλη την ψυχή. 



Σε μια λοιπον από της πολλες διαμάχες μεταξυ των υποστηρικτών των κατατρεγμένων Ελλήνων, και αυτων που δεν τους ηθελαν, ειπε ο Μανωλιος απευθυνόμενος στον κακό ιερέα της Λυκοβρυσης τον παπαγρηγορη που τον καταράστηκε γιατί βοηθά τους φτωχούς. 




Με καταριεσαι του είπε, αλλα αυτό που θελεις να πεις ,είναι στην κατάρα των προεστών και των παπάδων (των κακων, όχι των καλων ), αυτό θέλεις να πεις παπαγρηγορη. Εσείς σταυρώσατε τον Χριστό, άμα κατέβαινε πάλι στην γη, εσείς πάλι θα τον ξανασταυρωνατε. 



Ο καιρός περνούσε και κάποιοι χωριανοί από την Λυκοβρυση εξακολουθούσαν να βοηθούν τους φτωχούς κατατρεγμένους που είχαν ανεβεί στις σπηλιές και κατοικούσαν μέσα στο κρύο γυμνοί, πεινασμένοι, πέθαιναν από την πεινά. 



Σκεφτόταν λοιπόν ο παπαγρηγορης ότι έπρεπε ο λόγος του ιερέα να έχει μεγαλύτερη δύναμη. 



Με έναν του λόγο ο κάθε ιερέας να μπορεί να αφήνει νεκρό οποίον διαφωνούσε μαζί του, με αυτόν τον τρόπο θα επικρατούσε δικαιοσύνη στον κόσμο. Πέρασαν λοιπόν από το μυαλό του παπαγρηγορη όλοι οι άνθρωποι που θα σκότωνε, εάν είχε αυτήν την δύναμη. 


Όταν ο Χριστος μιλησε μεσα στην ψυχη ενός πραγματικα καλου ανθρωπου, του Μιχελη, τοτε εγινε ένα ακομη μικρο θαυμα. Ο Μιχελης ηταν πιο πλούσιος του Χωριού(Λυκοβρυση), πίστεψε πραγματικά στον Χριστό για αυτό αποφάσισε να δώσει όλη την περιουσία στους κατατρεγμένους φτωχούς.

Ο παπαγρηγορης έκανε ότι περνούσε από το χέρι του, με αποτέλεσμα να βγάλει τρελό το αρχοντόπουλο τον Μιχελη , χωρις να ισχυει κατι τετοιο.


Αυτό το εκανε για να πάρει την περιουσία του εκείνος ως αρχηγός, της δημογεροντίας (Έλληνες προεστοί). 



Όλα αυτά με την σφραγίδα του Τούρκου Αγά που ήταν ένα και το αυτό με τους ψευδοελληνες προεστούς. Μετα από αυτην την αδικια, ο ιερέας των φτωχών ο παπαφωτης πήγε να μιλήσει στον Δεσπότη του Μεγάλου χωριού, στο οποιο υπαγοταν η Λυκοβρυση, μήπως βρει το δίκιο του, για να μπορέσουν να πάρουν πίσω τα χωράφια που τους έδωσε ο Μιχελης.


Ο Δεσπότης όμως δεν ακουσε την φωνη του Χριστου.

Προηγούμενος ειχε περασει ο παπαγρηγορης από το γραφειο του δεσπότη, και του ειπε ψεματα ότι οι κατατρεγμένοι Έλληνες που τους ξερίζωσαν οι Τούρκοι, ήταν κομμουνιστές, ότι ήταν μπολσεβίκοι με εντολές από την Μόσχα.


Ο δεσπότης δέχτηκε την άποψη του κακού ιερέα παπαγρηγορη καθώς είχε πάρει από εκεινον τα απαραίτητα δώρα.


Στον αντιποδα ο φτωχός ξυπόλητος παπαφωτης ο ιερέας των κατατρεγμένων δεν είχε τίποτα να του προσφέρει, για να μπορεσει να βρει το δικιο του.

Εδώ είναι ΄πλεον ολοφανερο ,ότι από τα αρχαια χρονια δυο είδη Χριστού υπάρχουν .

Ο ένας Χριστός είναι ο ψεύτικος, που δεν είναι στην πραγματικοτητα ο Χριστος, είναι ο άδικος, ο κακός, είναι πλούσιος κοτζαμπάσης, τα έχει καλα με τον Αγά του Χωριού, και ολους τους εξουσιαστες του κοσμου ανα τους αιωνες. 



Αυτος ο Χριστος κλείνει την πόρτα τρώγοντας χωρίς να δίνει στους φτωχούς, λέγοντας ότι είναι δίκαιος, σωστός, αυτός ο κόσμος και όποιος τολμήσει να αντιδράσει θα τ ον αφορίσουν, οι ιερεις του. 



Αντίθετα ο πραγματικός Χριστός είναι ξυπόλυτος, φτωχός, κατατρεγμένος, χτυπά τις πόρτες για βοήθεια αλλά δεν του ανοίγει κανένας, βλέπει τα παιδιά που πεινούν τις ψυχές που πονούν, λέγοντας ότι ο κόσμος είναι άδικος πρέπει να αλλαξει . 


Αυτός ο τελευταίος όπως καταλάβατε είναι ο πραγματικός Χριστός, είναι ο Χριστός των Ελλήνων, είναι ο θεος που σταυρωθηκε και μαρτυρησε για τους ανθρώπους. 



Στον αντιποδα όπως ηδη θα εχετε καταλαβει ,ο ενας είναι ο είναι ο αληθινος Χριστος, που είναι με το δικαιο, ενώ ο άλλος είναι ο εωσφορος. 


Η πεινα και η δυστυχια των φτωχων Ελληνων συνεχιζοταν ,τα παιδια τους πεθαιναν σκελετωμένα από την πεινα. 



Στην Λυκοβρυση, κατά την διαρκεια ενός γλεντιου για αρραβώνες, ο Μανολιος ο βοσκός πλησίασε τους προεστούς ζητώντας να μιλήσει.


Ο παπαγρηγορης με το ζόρι τον άφησε να μιλήσει.

Οταν ο Μανολιος πηρέ τον λογο είπε, ότι τον στέλνει ο Χριστός για να τους μιλήσει και να τους πει ότι όταν πεινούν οι φτωχοί είναι σαν να πεινά ο ίδιος, ότι όταν υπάρχουν άστεγοι, γυμνοί, πεινασμένοι, είναι κι ο ίδιος ο Χριστός άστεγος, γυμνός, πεινασμένος.


Όποιος ελεεί φτωχό είναι σαν να δανείζει στον θεό τους είπε ο φτωχός
βοσκος.

Δώστε το ένα δέκατο από την σοδειά σας να φανέ τα αδέρφια μας οι πεινασμένοι Έλληνες, δώστε τα ακαλλιέργητα χωράφια μας να τα δουλέψουν οι φτωχοί να φανέ ψωμί, να γίνετε και εσείς οι Λυκοβρυσιωτες ακόμη πιο πλούσιοι από το μερίδιο της σοδειάς που θα σας δίνουν ως ιδιοκτήτες των κτημάτων. 



Αλίμονο στον Λυκοβρισιωτη που τρώγει χωρίς να συλλογιέται τα φτωχά παιδια. Καθε παιδί που πεθαίνει της πείνας είμαστε εμείς υπεύθυνοι που έχουμε και δεν δίνουμε.


Ο κακός ιερέας δεν άντεξε σηκώθηκε λέγοντας μην τον ακούτε αυτόν τον λαοπλάνο τον Μανολιο, ο Χριστός έχει "δικούς" του κρυφούς νόμους για να μοιράζει τα πλούτη στους ανθρώπους, ο θεός αποφασίζει για το ποιοι θα είναι πλούσιοι, και ποιοι θα είναι φτωχοί,να πας στα πρόβατα σου είπε ο παπαγρηγορης στον Μανολιο, διότι οι ελεημοσύνες είναι εναντία στο θέλημα του θεου. 



Ο παπαγρηγορης είχε λυσσάξει πλέον, είχε πάρει φόρα λέγοντας ότι ήμασταν μια χαρά στο χωριό μας τάξη κι ομόνοια βασίλευε μέχρι που ηρθανε αυτοί οι πεινασμένοι από άλλα μέρη. 



Τον λογο πήρε ο ιερέας των φτωχών κατατρεγμένων Ελλήνων ο παπαφωτης απευθυνόμενος στον παπαγρηγορη του είπε με ήρεμη φωνή, δίκιο έχεις παπαγρηγορη ότι γίνεται σε αυτόν τον κόσμο είναι γιατί ο θεός το θέλησε (για ότι καλο συμβαινει, στην περιπτωση αυτή να φανε οι φτωχοι). 



Μίλησε ο Μανολιος γιατί ο θεός το θέλησε, άνοιξαν μερικές καρδιές από την Λυκοβρυση, για αυτό άνοιξαν μερικά κελάρια δίνοντας βοήθεια στους πεινασμένους γιατί ο Χριστός το θέλησε. 



Εαν ήρθαμε εμείς να χαλάσουμε την ησυχία σας, φέρνοντας ανησυχία στο χωριό σας πάλι ο Χριστός το θέλησε (από την στιγμη που τους ξεριζωσαν οι τουρκοι από το χωριο τους, χωρις να είναι υπεύθυνος ο Χριστος). 


Γιατί όταν πολυησυχασει το νερό βουρκιαζει, όταν πολυσυχασει η ψυχή βουρκιαζει κι αυτή. Ο θεός έδωσε να είμαστε εμείς ο άνεμος που θα σηκώσει την τρυκιμια να ζωντανέψουν τα νερά(ψυχές), για να βρουν ξανα τον σωστο δρομο για τον Χριστο, την Ελλαδα, την Ελευθερια, την δικαιοσυνη. 



Εδώ γινεται αναφορα στα υλικά αγαθά την καλοπέραση, την αδικία, την διαφθορά, την αδιαφορία για τον συνάνθρωπο. 



Η σωτηρία των πλουσίων κατοίκων της Λυκοβρυσης είναι οι κατατρεγμένοι Έλληνες που ηρθαν από μακριά κυνηγημένοι από τους Τούρκους, εξαιτιας αυτου του εωσφορικου λαου που μας κηνυγα αιωνες μαζι με τους γερμανους, οι οποιοι είναι ο αρχαιότερος λαος του εωσφορου που μας κηνυγα μεχρι της ημερες μας. 




Από την στιγμη λοιπον που οι εωσφοριστες τουρκοι ξεριζωσαν από το χωριο τους, τους συγκεκριμένους Ελληνες, ο θεος τους εστειλε στο χωριο αυτό,την Λυκοβρυση,για να κανει καλους ανθρώπους καποιους από τους κατοιους αυτου του χωριου. 



Σε καμια των περιπτώσεων ο θεος ,δεν αδικησε αυτους τους ανθρώπους, ουτε ηταν αιτια να σκοτωθουν αθωοι, ανθρωποι,για όλα αυτά ηταν αιτια ο εωσφορος με τους οπαδους του,τους τουρκους. 



Μέσω λοιπον αυτων,των κατατρεγμένων από τους τουρκους, και τον εωσφορο, ο Χριστός τους επαναφέρει,τους κατοικους της Λυκοβρυσης στον ίσιο δρόμο. 



Δυστυχώς οι περισσότεροι Λυκοβρισιωτες άκουσαν τον κακό ιερέα παπαγρηγορη χάνοντας όχι μόνον της ψυχές τους αλλά μαζί έχασαν της περιουσίες τους, και της ζωες τους καθώς τους έσφαξαν οι Τούρκοι. 



Αυτή ήταν η τιμωρία τους ,αντίθετα οι φτωχοί κατατρεγμένοι Έλληνες έσωσαν ολοι της ζωες τους όπως και όσοι Λυκοβρυσιωτες τους βοηθούσαν. 


Επανερχόμενος στο σημερα ,είναι ζητημα ζωης και θανατου, να επιστρεψουν οσοι περισσοτεροι γινεται στα παρτοπαραδοτα Ελληνοχριστιανικα ηθη. Ελληνες αυτην την εποχη δεν σταυρωνεται , μονον ο Χριστος , με την Ελλαδα, για πολλοστη φορα, αλλα σταυρωνονται αδικα και αρκετοι αθωοι Ελληνες, όπως γινεται σε κάθε τετοια εποχη εωσφορικης αταξιας και ανομιας.



Επισης καποιοι στην προσπαθεια τους να πεταξουν λασπη στον Νικο Καζαντζακη  κανουν αναφορα , ο τελευταιος πειρασμος και ψευδως ισχυριζονται οτι αναφερει ο Καζαντζακης περι δεσμου του Ιησου Χριστου με την Μαρια την Μαγδαληνη.

Ομως ουδεποτε ισχυριστηκε κατι τετοιο ο Νικος Καζαντζακης. 


Ηδη απο τον προλογο του εργου κανει σαφες οτι ο Χριστος μπηκε στον πειρασμο με την Μαγδαληνη, εξαιτιας του εωσφορου αλλα τελικα σταθηκε στο υψος του διοτι ειναι ο θεος και δεν εκανε απολυτως τιποτα. 

Γράψτε το Σχόλιο σας
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Μυστηρια

[Μυστήρια][threecolumns]

Περιεργα - Απιστευτα

[Περίεργα - Απίστευτα][threecolumns]

Υγεια

[Υγεία][threecolumns]
Loading...

Αρθρα Αναγνωστων

[Άρθρα Αναγνωστών][twocolumns]

Πολιτικη

[Πολιτικά][threecolumns]

Οικονομικα

[Οικονομικά][threecolumns]

Αρχαια Ελλαδα

[Αρχαία Ελλάδα][twocolumns]

Life Style

[Life Style][bsummary]