Οι μούμιες δεν κάνουν θαύματα, αλλά μόνον τα χαριτόβρυτα σκηνώματα των Αγίων της Ορθοδοξίας !

Η αφθαρσία των αγίων έχει γίνει αντικείμενο σεβασμού και θαυμασμού από τους πιστούς και διαφωνίας από τους «αμφισβητίες», που ισχυρίζονται ότι πρόκειται για φυσικές μουμιοποιήσεις, λόγω περιβαλλοντικών συνθηκών, και
συχνά ειρωνεύονται  την πίστη των χριστιανών.
Οι διαφωνούντες θεωρούν ότι είναι απάτες ή μύθοι η ευωδία των αγίων, η μυροβλυσία (η ροή αρωματικού μύρου από τα άγια λείψανα), τα θαύματα, οι οπτασίες και οι εμφανίσεις των αγίων και όλα τα άλλα σημάδια που δίνει ο Θεός για να επιβεβαιώσει πως ένας άνθρωπος, αδελφός μας, είναι άγιος.
Συνήθως τα σώματα των αγίων δεν έχουν πλήρη, αλλά μερική αφθαρσία. Είναι δηλαδή φθαρμένα σε μικρό ή μεγάλο βαθμό και δε δίνουν την εντύπωση ανθρώπου που κοιμάται. Τούτο συμβαίνει, γιατί πλήρη αφθαρσία είχε μόνο το σώμα του Ιησού Χριστού στον τάφο (ή έστω, λόγω της απίστευτα μεγάλης αγιότητάς της, και της Παναγίας – που το σώμα της δεν υπάρχει, αλλά αναλήφθηκε τρεις μέρες μετά την κοίμησή της, και από τη στιγμή της ανάληψής της έχουμε την αγία ζώνη, τη ζώνη της). Για τους λοιπούς ανθρώπους, πλήρης αφθαρσία θα υπάρξει μόνο κατά την ανάσταση των νεκρών.
Υπάρχουν όμως, τα σκηνώματα δυο Αγίων, του Αγίου Σάββα της Καλύμνου και του Αγίου Αλεξάνδρου του Σβιρ που εμφανίζουν πολύ υψηλό βαθμό αφθαρσίας.
Τα σκηνώματα των Αγίων, τα χαρακτηρίζουμε ως χαριτόβρυτα, διότι από αυτά αναβλύζει η Θεία Χάρη, η Χάρη του Αγίου Τριαδικού Θεού.
Τα λείψανα αυτά δεν προήλθαν από ιδιαίτερες περιβαλλοντικές συνθήκες ή από ανθρώπινες παρεμβάσεις (ταρίχευση), αλλά επειδή όταν οι Άγιοι βρίσκονταν στη ζωή ασκούσαν στον ύψιστο βαθμό την εντολή της αγάπης προς το Θεό και προς τον πλησίον, με αποτέλεσμα μαζί με τις ψυχές τους να αγιασθούν και τα σώματά τους.
Άλλωστε, τουλάχιστον ο γράφων δεν γνωρίζει καμιά μούμια που μυροβλύζει ή θαυματουργεί.
Σας θυμίζω ότι πέρασαν έντεκα χρόνια από την ημέρα που ο Θεός απεκάλυψε το θαυμαστό σημείο στην Εκκλησία, το μερικώς άφθαρτο λείψανο του εναρέτου Ιερομονάχου της Ιεράς Μονής Αγάθωνος Φθιώτιδος Γέροντος Βησσαρίωνος Κορκολιάκου.
Είναι και παραμένει κατά θεία οικονομία και ευαρέσκεια μερικώς άφθαρτο και αναλλοίωτο, όπως ήταν την πρώτη ημέρα της ανακομιδής.
Σας παραθέτω και το βίντεο της συνέντευξης του μακαριστού ιατροδικαστή Γιαμαρέλου. Σε αυτό, ομιλεί για το μέγα θαύμα της αφθαρσίας του σκηνώματος του γέροντος Βησσαρίωνος και κυρίως για το ανεξήγητο επιστημονικά γεγονός της "ζωντάνιας" του νεκρού σώματος. Αξίζει να το δείτε και να το ακούσετε.

Κρίτων Δ. Ιακώβου, δρ φαρμακοποιός
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

7 σχόλια :

  1. Γιατί δεν έγινε άγιος ο Φλέμιγκ;

    Αν πάμε αρκετά χρόνια πριν, στα 1940, τότε είχαμε και πολλές άλλες ασθένειες ανίατες, όπως η φυματίωση, η πνευμονία, η χολέρα, η λέπρα, η πανώλη.
    Και επαναλαμβανόταν το ίδιο σκηνικό, τότε οι προσκυνητές θα ζητούσαν την βοήθεια από τα κόκκαλα ή την νεκροκεφαλή κάποιου αγίου και γι' αυτές τις ασθένειες, ελπίζοντας σε ένα θαύμα που σίγουρα δεν θα γινόταν.
    Και όμως το θαύμα έγινε, όχι από την Παναγία, ή από κάποιον άγιο αλλά από τον Αλεξάντερ Φλέμιγκ και έγιναν όχι ένα, αλλά εκατοντάδες εκατομμύρια "θαύματα", και ιάθηκαν όλοι, γιατί η πενικιλίνη έκανε το "θαύμα" της.
    Για το ιερατείο, αρκεί ένα δήθεν θαύμα να έχει κάνει κάποιος από το σινάφι τους για να τον ανακηρύξει "άγιο" μετά θάνατον.
    Με τον Φλέμιγκ τι θα κάνει;
    Αλλά αυτός, βέβαια, δεν ανήκει στο σινάφι του.
    Ή μήπως πειράζει ότι του Φλέμιγκ είναι γνήσια, και με αποδείξεις, ενώ τα δικά τους δεν αποδεικνύονται γιατί είναι καθαρή απάτη;

    Βέβαια, φέρνουν κόκκαλα, νεκροκεφαλές, εικόνες, όχι γιατί περιμένουν ότι θα γίνει κάποιο θαύμα, ανεξάρτητα αν κάποιος λόγω αυθυποβολής δει βελτίωση της υγείας του, αλλά για λόγους καθαρά εισπρακτικούς.

    Κανονικό εμπόριο ελπίδας, που σύμφωνα με τον νόμο διώκεται, διότι η ουρά των πιστών καταλήγει σε ένα παγκάρι...

    Το ίδιο εμπόριο ελπίδας γίνεται και στην Τήνο. Εκεί εκτός από το εμπόριο ελπίδας σε πολλές περιπτώσεις έχουμε και τον πλήρη εξευτελισμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
    Αφήνοντας να εννοηθεί, ότι αν πας γονατιστός από το λιμάνι μέχρι τον ναό θα γίνει το θαύμα και το αίτημά σου θα εκπληρωθεί.
    Για αυτόν τον λόγο στρώνουν και χαλί στην διαδρομή.
    Ενέργεια που επιβεβαιώνει την πρόθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ 2:43,ΕΔΩ Η ΜΑΚΑΒΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΓΥΡΤΙΑ ΣΥΝΑΝΤΟΥΝ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΚΟΝΟΜΑΣ..!

      Διαγραφή
  2. Tο κράτος εν κράτει των παπάδων κρατάει γερά στην Ελλάδα με τη βοήθεια ενος αμόρφωτου και θρησκόληπτου όχλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eίναι φανερό ότι το ιερατείο,
    βασιζόμενο στην πνευματική ένδεια του λαού,
    τις προκαταλήψεις και τις δεισιδαιμονίες,
    τις οποίες δημιούργησε το ίδιο εντέχνως,
    ανέβασε σε τέτοιο βαθμό το επίπεδο ευπιστίας και αυθυποβολής του "ποιμνίου" του,
    ώστε να μπορεί να χωνεύει αμάσητα "θαύματα", παραμυθάκια και τερατολογίες,
    να προσκυνά κόκκαλα, νεκροκεφαλές,
    απεικονήσεις,
    αντικείμενα, ακόμα και κάστανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιστεύω εις ένα Θεόν,μοναδικόν και μονοπρόσωπον,ετέρου δε Θεού μη όντος ·
    παντοκράτορα,ποιητήν του παντός και των ανθρώπων εις πολλούς πλανήτας τού Γαλαξίου και των άλλων γαλαξιών ·
    πάντων των ανθρώπων πατέρα-μητέρα ·
    δόντα αυτοίς πάσι την γνώσιν του ηθικού νόμου,ου δι' ανθρώπου τινός,αλλά εμφύτως εκ γενετής ·
    και πάντων αυτών δίκαιον μετά θάνατον κριτήν και τιμωρόν ·
    και πάντων αυτών εν τέλει αποκαταστάτην εις ζωήν αιώνιον,τελειωμένης και ανηλιγμένης διά της θεοενσωματώσεως .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ
      ΚΕΙΜΕΝΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
      1. Πιστεύω εις ένα Θεόν, Πατέρα, παντοκράτορα, ποιητήν ουρανού και γης, ορατών τε πάντων και αοράτων.

      Πιστεύω, ως ορθόδοξος Χριστιανός, σε έναν Θεό, Πατέρα, Κυρίαρχο του παντός, που δημιούργησε από το μηδέν και με απόλυτη ελευθερία και αγάπη τον ουρανό και τη γη. Δημιούργησε, δηλαδή, τόσο τον ορατό και υλικό, όσο και τον αόρατο και πνευματικό κόσμο.
      2. Και εις ένα Κύριον Ιησούν Χριστόν, τον Υιόν του Θεού τον μονογενή, τον εκ του Πατρός γεννηθέντα προ πάντων των αιώνων˙ Φως εκ Φωτός, Θεόν αληθινόν εκ Θεού αληθινού, γεννηθέντα, ου ποιηθέντα, ομοούσιον τω Πατρί, δι' ου τα πάντα εγένετο.

      Πιστεύω και σ’ έναν Κύριο, τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, που είναι ο μονογενής Υιός του Θεού Πατέρα
      και Γεννήθηκε απ’ Αυτόν προαιωνίως. Είναι φως, όπως και ο Πατέρας Του. Είναι αληθινός Θεός, επειδή γεννήθηκε από τον αληθινό Θεό. Ο Υιός δεν είναι δημιούργημα ή κτίσμα του Θεού, όπως πίστευαν διάφοροι αιρετικοί, αλλά έχει την ίδια Θεία ουσία με τον Πατέρα (είναι «ομοούσιος») και τα πάντα δημιουργήθηκαν δια του Υιού.
      3. Τον δι' ημάς τους ανθρώπους και δια την ημετέραν σωτηρίαν κατελθόντα εκ των ουρανών και σαρκωθέντα εκ Πνεύματος άγιου και Μαρίας της Παρθένου και ενανθρωπήσαντα.

      Ο Υιός του Θεού, για τη δική μας σωτηρία, κατέβηκε από την ουράνια δόξα Του στη γη και έλαβε σάρκα, όμοια με τη δική μας, από την Παρθένο Μαρία με την ενέργεια του Αγίου Πνεύματος. Έγινε δηλαδή άνθρωπος όμοιος σε όλα μ’ εμάς, εκτός από την αμαρτία και έζησε σε συγκεκριμένο χρόνο πάνω στη γη.
      4. Σταυρωθέντα τε υπέρ ημών επί Ποντίου Πιλάτου και παθόντα και ταφέντα.

      Σταυρώθηκε, έπαθε και τάφηκε για μας, όταν ρωμαίος επίτροπος της Ιουδαίας ήταν ο Πόντιος Πιλάτος.
      5. Και αναστάντα τη τρίτη ήμερα κατά τας Γραφάς.

      Και αναστήθηκε, σύμφωνα με την Αγία Γραφή, την τρίτη ημέρα από τον τάφο, ενώ ήταν νεκρός.
      6. Και ανελθόντα εις τους ουρανούς και καθεζόμενον εκ δεξιών του Πατρός.

      Μετά την Ανάστασή Του ανέβηκε στον ουρανό με τη δύναμη που είχε ως Θεός, δοξάζοντας έτσι την ανθρώπινη φύση. Ανέβηκε και κάθισε στα δεξιά του Πατέρα Του.
      7. Και πάλιν ερχόμενον μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς· ου της βασιλείας ουκ έσται τέλος.

      Θα έρθει και πάλι στον κόσμο με δόξα, σε χρόνο που τον γνωρίζει μόνο ο Θεός, για να κρίνει τους ζωντανούς και τους νεκρούς. Και η Βασιλεία Του δεν θα έχει τέλος.
      8. Και εις το Πνεύμα το άγιον, το κύριον, το ζωοποιόν, το εκ του Πατρός εκπορευόμενον, το συν Πατρί και Υιώ συμπροσκυνούμενον και συνδοξαζόμενον, το λαλήσαν δια των προφητών.

      Πιστεύω και στο Άγιο Πνεύμα, το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, που έχει κυριότητα και εξουσία. Ζωοποιεί όλη την κτίση και εκπορεύεται από τον Πατέρα. Είναι ομοούσιο με τον Πατέρα και τον Υιό. Προσκυνείται και δοξάζεται ισότιμα μαζί Τους. Καθοδήγησε τους Προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης, που προείπαν για τον ερχομό του Σωτήρα.
      9. Εις μίαν, αγίαν, καθολικήν και αποστολικήν Εκκλησίαν.

      Πιστεύω και στην Εκκλησία. Είναι μία, επειδή μία είναι η κεφαλή της, ο Χριστός και μία η πίστη εκείνων που μετέχουν στη ζωή της. Είναι αγία, χωρισμένη από κάθε αμαρτία. Είναι καθολική, επειδή κατέχει όλη την αλήθεια και θέλει να συμπεριλάβει όλους τους ανθρώπους. Είναι αποστολική, επειδή διατηρεί ανόθευτη τη διδασκαλία των Αποστόλων και επειδή οι επίσκοποι που την ποιμαίνουν είναι διάδοχοι εκείνων.
      10. Ομολογώ εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών.

      Ομολογώ ένα βάπτισμα στο όνομα της Αγίας Τριάδος. Μ’ αυτό αρχίζουμε την καινούρια ζωή μέσα στην Εκκλησία. Με αυτό συγχωρείται το προπατορικό αμάρτημα.
      11. Προσδοκώ ανάστασιν νεκρών.

      Πιστεύω και περιμένω την κοινή ανάσταση όλων των νεκρών. Θα αναστηθεί κάθε σώμα για να ενωθεί με την αθάνατη ψυχή του. Η ανάσταση όλων θα γίνει με τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου.
      12. Και ζωήν του μέλλοντος αιώνος. Αμήν.

      Προσδοκώ ότι, μετά την ανάσταση και την τελική κρίση όλων των ανθρώπων από τον Χριστό, θα αξιωθώ να απολαύσω την αιώνια ζωή, μαζί με όλους τους αγίους. Αμήν.

      Διαγραφή
  5. Και ανέκραξαν ολοι μαζί οι έχοντες κάψει υγιή κύτταρα θρησκόληπτοι σχολιαστές:Μπέεεεεεεεεεεεεεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


Υγεια

[Υγεία][threecolumns]

Αρθρα Αναγνωστων

[Άρθρα Αναγνωστών][twocolumns]

Πολιτικη

[Πολιτικά][threecolumns]

Οικονομικα

[Οικονομικά][threecolumns]

Περιεργα - Απιστευτα

[Περίεργα - Απίστευτα][bsummary]
Loading...

Μυστηρια

[Μυστήρια][bsummary]

Αρχαια Ελλαδα

[Αρχαία Ελλάδα][twocolumns]

Life Style

[Life Style][bsummary]