ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Αγιος Ιωαννης ειχε πολλα ψυχικά χαρίσματα, πυρινο θειο λογο με μεγαλη ευγλωττία στα κηρύγματα του.
Για αυτό συναρπαζει τους κατοικους της Αντιόχειας και συγκινουσε τις ψυχές τους βαθύτατα.
Απο την θεση αυτη ο Ιερός Χρυσόστομος, εκτος άλλων, υπηρξε αυστηρος ασκητης και δεινοτατος μελετητης και διδασκαλος της Αγιας Γραφης, οπως φαινεται απο τα πολλα συγγραμματα του που διασώθηκαν.
Ένα απο τα πιο σημαντικα εργα του ιερου-Αγιου Χρυσοστόμου είναι και η Θεια Λειτουργία, που γινεται σχεδον καθε Κυριακη, με λιγες μονο, απο τοτε αλλαγες.
Ο ιερός Χρυσόστομος υπηρξε αδυσωπητος ελεγκτης καθε παρανομιας και κακιας. Αυτό ομως εγινε η αιτία να δημιουργησει φοβερούς εχθρούς.
Οι εχθροι του αγιου, σε συνεργασία με τον τοτε πατριάρχη Αλεξανδρειας Θεοφιλο, ενος μοχθηρου και ασεβους ανθρωπου, συγκαλεσε συνοδο παράνομη, από 36 επισκόπους οι οποιοι ηταν όλοι τους πνευματικα υποπτοι και δυσαρεστημένοι με τον άγιο.
Πολλές φορές οι Ιεραρχες με τα ιδια τους τα χέρια, έδεναν τις πληγές των αρρώστων και μεταξυ αυτων και των λεπρων.
Οι αγιοι ιεραρχες ηταν άριστοι διδάσκαλοι του χριστιανισμου και του Πλατωνα.
Επισης ποτε δεν υπήρξε ομοιος με εκεινους στην στην ρητορικη, στην φιλοσοφια, στην ετοιμολογία, την απλότητα, αλλά και στη φλόγα και την δύναμη της ρητορείας.
Σχετικα με την Ελληνικη παιδεια οι ιεραρχες διδαξαν ότι το καθήκον ολων των γονεών να αποκτουν τα παιδια τους Ελληνοχριστιανικη παιδεια.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΠΙΟ ΓΛΥΚΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΙ
Συμφωνα με τους αγιους, οι γονεις που δεν φροντιζουν για τη μορφωση των παιδιων τους, με βαση τον πλατωνα θεωρουνται δολοφονοι και ανθελληνες.
Βέβαια, μας διδαξαν ότι όπως κάθε τι χρησιμο και δημιουργικο στην ζωη χρειαζεται κοπο για να αποκτηθει. Όμως οσο δύσκολα και αν είναι, αξίζει να κατακτησουμε το πιο υψηλο επιπεδο της αρχαιας Ελληνικης παιδειας.
Γιατί μόνο έτσι θα μπορέσουμε να γίνουμε ολοκληρωμένοι Ελληνες.
Οι αγιοι θεολογοι-φιλοσοφοι μας προτρεπουν να στολίσουμε τις ψυχές των παιδιών με τον τις διδαχες του Κυριου Ιησου Χριστου και του Πλατωνα, ωστε να επιβιώσουμε στο περασμα των αιωνων ως Ελληνικο εθνος.
ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ
Οι αγιοι Ιεραρχες μας διδαξαν ότι μεσα από την αρχαια Ελληνικη παιδεια και τον χριστιανισμο θα αποκτησουμε τον σωστο Ελληνικο χαρακτήρα. Όλα αυτά τα οποια διδασκαν πρωτα τα ειχαν κανει πραξη όπως ολοι οι μεγαλοι αρχαιοι προγονοι.
Οι φωστηρες της τρισηλιου θεοτητος ειχαν τεραστιο ηθος, ειλικρινεια, και ψυχικό πλουτο, ενω παραλληλα ειχαν πολυ μεγαλη αγαπη για ολους τους ανθρωπους.
Ο άνθρωπος αποτελείται από δύο στοιχεία, το πνεύμα και το σώμα.
Οι αγιοι αυτοι μεσα από τον σωστο τροπο ζωης και της Ελληνοχριστιανικης παιδειας , μας εδειξαν την μεγαλη ανθρωπιά, την ειλικρίνεια και την ευθύτητα του χαρακτήρα τους και την τεραστια αγαπη -αφοσιωση τους στον Χριστο, τον Πλατωνα και τους αδυναμους συνανθρώπους.
Για τους Αγιους Ιεραρχες, η αρχαια Ελληνικη γραμματεια-πολιτισμος είναι η σπουδαιοτερη από όλες τις αρετες.
Οι αγιοι ιεραρχες ειχαν πολύ μεγαλη προσήλωση στο δίκαιο, την παιδεια και την αλήθεια.
Οι αγιοι ιεραρχες διδαξαν, με βαση το ιερο αξιώμα του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων ότι αξιος τιμης σε μια πολη είναι οποιος δεν αδικει. Όμως όλα τα αξιωματα και τις τιμες μιας πολεως της αξιζουν οσοι σταματουν της αδικιες.
Ακομη ζητησαν-διδαξαν να αγαπάμε ολους τους συνανθρώπους μας, να είμαστε παντατοτε φιλάνθρωποι και να βοηθούμε αυτούς που έχουν ανάγκη, αυτούς που δεν έχουν φαγητό να φάνε και ρούχα να ντυθούν.
Χαρακτηριστικα αναφερουν ότι εκείνοι που αφαιρουν τα ρούχα από κάποιον και τον αφήνουν γυμνό είναι απατεωνες.
Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων.
Οι ιεραρχες διδαξαν μετα τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους-σοφιστες ότι ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι.
Ο εκχριστιανισμός της Πλατωνικης διδασκαλιας από τους αγιους ιεραρχες είναι η μεγαλυτερη αποδειξη ότι οι Ελληνες φιλσοφοι ηταν μονοθειτες και ότι δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο.
Από την ημερα που ηρθε ο Χριστος, μεχτρι σημερα, σε κανενα άλλο εθνος δεν είχε τοσο μεγαλη αποδοχη ο Χριστιανισμός,παρα μονον στον Ελληνικό λαό. Αυτό φυσικα εξαγριωνε ακομη περισσοτερο τους φανατικούς Εβραίους εωσφοριστες του δωδεκαθεου.
Το Ελληνικο εθνος στο περασμα των αιωνων ανεδειξε τους μεγαλύτερους αγιους, Πατέρες και Διδασκάλους.
Οι αγιοι ιεραρχες μεταξυ αλλων εζησαν την βασιλεια του χριστομαχου και απαραδεκτου Ιουλιανου.
Ο Ιουλιανός προσπάθησε να εξαναγκασει τους Ελληνες χριστιανους να αποδεχτουν, πως εαν αποκηρυξουν τον παγανισμο θα έπρεπε παραλληλα να τον αποκηρυξουν και τον ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.
Ο εωσφοριστης Ιουλιανος απαγορευε την διδασκαλια στα σχολεια των εργων αρχαιων φιλοσοφων, σοφιστων,που ειχαν γραψει εναντιον της αρχαίας θρησκείας, καιγοντας με μισος τα έργα τους. Δείτε τι είχε γράψει σε επιστολή του ο δαιμονισμενος Ιουλιανος : Ας μη φτανει στην ακοη επικουρειος ή πυρρωνειος λογος. Τωρα αληθεια, οι θεοι καλα εκαναν και κατεστρεψαν τα εργα τους, ευτυχως που τα βιβλια τους χαθηκαν (Ιουλιανος, Επιστ.89β, Προς αρχιερέα Θεόδωρο, 301c).
Οι Πατέρες της ορθοδοξίας που τοσο αδικα τους συκοφαντουν ως δήθεν “ανθέλληνες”, έχουν απόλυτη συνείδηση σχετικα με την Ελληνικη Φιλοσοφια, για αυτό διαμαρτύρονται εντονα προς τον εωσφοριστη Ιουλιανο, σχετικα με τις υπουλες-δαιμονικες τακτικες του και ότι δεν είναι δυνατον το ονομα Ελλην, να ταυτίζεται μονον με το εωσφορικο δωδεκαθεο.
αυτοκρατοριας εδραιωνεται σταθερα μεσα απο την οικουμενικη χριστιανικη ιδέα.
Ο βασικος σκοπος των Ελληνων του ρωμαικου κρατους ειναι η ενοποιηση του πληθυσμου της μεσω της χριστιανικης πιστεως, βασικο στοιχειο συνοχης της για να αντιμετωπισει τον μονιμο κινδυνο λογω των διαφορετικων λαων.
Οι Ελληνες οι οποιοι ηταν οι κληρονομοι και οι συνεχιστες στην διοικηση της ρωμαικης αυτοκρατοριας από σεβασμο στον κληροδοτη και εθνικο ευεργετη τον αγιο Κωνσταντινο, οφειλαν να χαράξουν την ιδια πολιτικη πορεία παντα με βάση την ίδια αρχή, το ρωμαικο δικαίο, την ρωμαικη κρατικη οργανωση, και την Ελληνικη χριστιανική ηθική-πίστη μαζι με την πνευματική παράδοση του ελληνισμού.
Η ρωμαικη αυτοκρατορία συνεχισε τον ελληνιστικό πολιτισμό (παιδεια, γλώσσα, ήθη, έθιμα), μεσα σε ένα κρατος με τα πολιτικά αξιωματα των Αρχαιων αλλοδαπών ρωμαιων της ιταλιας.
Το ρωμαικο κράτος συνεχισε να υπαρχει εξαιτιας του Χριστου, του αγιου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, και των τριων ιεραρχων μαζι με τον αγιο γρηγοριο τον επισκοπο Νυσσης.
Φυσικα πανω από όλα η Ελληνικη-Ρωμαικη αυτοκρατορια ηταν η κοιτίδα, ηταν το παγκοσμιο κεντρο διάδοσεως της χριστιανικής θρησκείας, με στοχο την εξαπλωση -διδαχη των χριστιανικων ευαγγελίων και της σωτηρίας του ανθρωπίνου γένους.,
Οι Ελληνες είναι πλεον οι παγκόσμιοι ηγετες όλων των άλλων εθνων.
Αυτό σημαίνει πως όλοι οι λαοί όφειλαν σεβασμό στους παγκοσμιους Ελληνες και στον παγκοσμιο πολιτισμο τους (Pax romama-pax ellas).
Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.
Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου Ελληνικου πνευματος.
Οι Αγιοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια, αλλαξαν τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο.
Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν οι αγιοι Ιεραρχες το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου.
Το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο, δεν υπηρξε το μοναδικο, ουτε ηταν το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας και του αρχαιου Ελληνικου κοσμου.
Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων. Επισης αντιγραφουν την ιστορια, ποιηση, τεχνη, αφαιρώντας μονον την ασέβεια και την ανηθικότητα των δαιμονων του δωδεκαθεου.
Οι ιεραρχες διδαξαν μετα τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους-σοφιστες ότι ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι.
Ο εκχριστιανισμός των διδασκαλιων του υπατου των φιλοσοφων Πλατωνα από τους αγιους ιεραρχες είναι η μεγαλυτερη αποδειξη ότι οι Ελληνες φιλσοφοι ηταν μονοθειτες και ότι δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο.
Για τους Αγιους Ιεραρχες, η αρχαια Ελληνικη γραμματεια-πολιτισμος είναι η σπουδαιοτερη από όλες τις αρετές.
Οι ευαγγελικες αξιες ενωνονται με τα ιερα αξιωματα του Πλατωνα.
Με τον Πλατωνα και τα φιλοσοφικα του αξιωματα, ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια σε ολο τον κοσμο, αλλα ταυτόχρονα θωρακίζεται χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν,ολους εκεινους τους αιωνες οι εωσαφοριστες με σκοπο να διαλυσουν τον Χριστιανισμο.
Μεσω του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων του Αριστοκλη ασφάλισαν την πίστη, όρθωσαν φραγμούς στις αιρέσεις και παρερμηνείες και σφυρηλάτησαν την πανοπλία, με την οποία αμύνονται παλιοί και νέοι πρόμαχοι της ορθόδοξης πίστης.
Ηταν τοσο φοβερες οι διωξεις σε καθημερινη βαση ολους εκεινους τους αιωνες, που παρα τον ερχομο, τα θαυματα, τα μαρτυρια και την ανασταση του Θεανθρωπου, ηταν τελειως αδυνατον να επιβιωσει ο Χριστιανισμος, χωρις τον Πλατωνα.
Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια.
Μονον οσοι ηταν αγραμματοι δεν εγιναν χριστιανοι, ειτε δεν μπορεσαν να διεισδυσουν στα ουσιωδη νοηματα της χριστιανικης διδασκαλιας.
Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο από πολυ ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου όπως οι ανθρωποθυσιες, μερος των οποιων ηταν και η σπλαγχνομαντεια, δηλαδη αποσπουσαν τις κοιλιες των θυματων και τελουσαν γαστερομαντεια παρατηρωντας μεσα σε αυτην τα μελουμενα.
Oλοι οι Ελληνες χριστιανοι ηταν παντοτε καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες,προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).
Οι ενστασεις ολων των γνησιων Ελληνων σχετικα με το δωδεκαθεο είναι πολύ συγκεκριμενες. Πρωτον διοτι είναι ξενοφερτο (Ηρόδοτος, Αριστοκλής, Ισοκράτης, Εκαταίος κλπ).
13 Νοεμβρίου,μνήμη του Ιωάννη του Χρυσόστομου.
Με την ευκαρία παραθέτω κάτι που είχε πει :
«Ουδένα γαρ λοιπόν δέδοικα (φαβάμαι)ως τους επισκόπους,πλην ολίγων»
Migne Patrologia Graeca τόμος 52,σελ. 617.τόμος 52 :
https://books.google.gr/books?id=414wAAAAYAAJ&printsec=frontcover#v=onepage&q&f=false
Τη καλησπέρα μου φωτισμένε ΔΑΣΚΑΛΕ Αγγελε Γιαννόπουλε.
ΚΑΤΑΚΟΠΟΣ Ο ΚΑΡΑΦΛΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΣΕΡΝΕ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΥΒΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΝΤΑΒΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΦΛΑ ΤΟΥ ΕΝΩ ΜΕ ΚΟΠΟ ΕΒΓΑΙΝΕ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΟΚΑΚΙ…ΤΣΑΠΕΕΕΛΕΕΕΣΣΣ ΚΑΘΩΣ ΒΑΔΙΖΕ ΑΡΓΑ …ΤΣΑΠΕΕΕΛΕΕΕΣΣ….ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ Ο ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΣ ΡΟΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΔΟΜΟΡΦΗ ΟΨΙ ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΕ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΝΕΥΡΙΚΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΠΟΥ ΜΙΑ ΤΑΜΠΕΛΑ ΕΛΕΓΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΥΡΕΣΗΣ ΒΛΑΣΤΗΜΩΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΗΡΧΕΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΤΟ ΔΕΚΑΡΙΚΟ ΕΝΩ ΠΙΟ ΔΙΠΛΑ Η ΕΚ ΒΑΦΗΣ ΞΑΝΘΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΒΥΖΙ ΠΑΝΤΑ ΕΞΩ ΑΝΑΠΟΛΟΥΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ Η ΜΑΛΛΟΝ ΝΥΧΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΑΦΩΔΕΙΟΝ ΜΑΥΡΟΣ ΓΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΤΡΟΥΜΠΑ ΑΝΑΣΤΕΝΑΖΟΝΤΑΣ ΑΧΧΧ ΠΑΝΕ ΤΑ ΜΠΕΡΕΚΕΤΙΑ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΚΟΝΟΜΟΥΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΟΛΟ …ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΕΚΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟ ΨΩΛΟ ΕΝΩ Η ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΕΚΑΝΕ ΑΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΕΜΑΤΗΣ ΣΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΗΣ ΠΟΔΙΑ ΑΕΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΚΥΛΩΤΑ ΜΑΤΑΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΚΑΝΕΝΑ ΓΕΡΟΝΤΑΚΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΟ 150ρι ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ''ΧΑΡΤΙΑ'' ΙΝΑ ΛΑΒΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΑΣΜΑ ΤΟ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ Ο ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΣ ΡΟΜΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ….ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΧΩΣ ΣΚΟΠΟ…
ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΛΑΣΑΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΓΥΦΤΟ.