ΠΩΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ-ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ; ΤΟ ΜΕΓΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ OSTROGORSY

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

OI ΑΜΑΖΟΝΕΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΣΧΡΕΣ ΡΑΓΙΑΔΟΠΟΥΛΕΣ
 

ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΩΡΕΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ

Συμφωνα με τον Georg Ostrogorsky, η αιτια για την δημιουργια της “βυζαντινης” αυτοκρατοριας, ειναι οι διοικητικες μεταρρυθμισεις του Διοκλητιανου.
Μεσα απο ατυτες προεκυψε η “βυζαντινη” αυτοκρατορια. 
Aυτη η ιστορικη παρατηρηση του μεγαλου ρωσου ιστορικου δεν εχει απολυτως καμια σχεση με την πραγματικοτητα. 



Η ανερχομενη χριστιανικη θρησκεια εκεινη την εποχη οχι μονον θα αναστησει ηθικα
πνευματικα, πολιτικα και στρατιωτικα το Ελληνικο εθνος, αλλα θα ενωσει και ολους τους υπολοιπους λαους μαζι με τους Ελληνες σε μια παγκοσμια αυτοκρατορια.
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 


Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 




Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασουμε στην κορυφη του κοσμου και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   

Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.


Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 
Ποιος ειναι ομως ο πραγματικα υπευθυνος για την αλλαγη της Ελληνικης και της παγκοσμιας ιστοριας ;  

Για την αλλαγη της παγκόσμιας ιστοριας, για όλα αυτά τα κοσμοιστορικα γεγοντα αιτια είναι ο Αγιος Κωνσταντινος. Ο Αγιος είναι ενας από τους ανθρώπους, στον οποιο χρωσταμε την υπαρξη μας ως εθνος.
Ο αγιος εμελλε να αλλαξει την ιστορια της ανθρωποτητος.


Ο αγιος ηταν η αιτια, για την δημιουργια της πρωτης παγκόσμιας Ελληνοχριστιανικης αυτοκρατοριας.


 Δεν υπαρχει αμφιβολια ότι αυτος ο μεγαλος πολιτικος ο Φλαβιος Βαλεριος διεγνωσε αριστα,ολα τα θεικα σημαδια, που του εστειλε ο Θεος, αν και πρωην σατανιστης , ηταν τεραστιο μυαλο, δεν ηταν μέθυσος, ενω δεν πηγαινε για σεξ με την αδερφη του, με την μητερα του στα πλαισια “θρησκευτικης” λατρειας του Εωσφορου, οπως εκαναν ο Καλιγούλας, Καρακαλλας, Κομμοδος, Νερων, κλπ.


Ο ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΗΔΗ 
ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΕΙΔΕ ΟΤΙ Ο ΙΟΥΔΑΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ 
ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ 
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.
ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΑΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΟΙ ΑΓΙΟΙ 
ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΧΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ 
ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ. 

Ο Αγιος Κωνσταντινος καταλαβε οτι ακομη και η ανερχομενη χριστιανικη Θρησκεια την ανοδο της και την εξαπλωση της την οφειλει στον αρχαιο ιερο Ελληνικο
πολιτισμο. 
Για αυτο θα παρει την ιστορικη του αποφαση νσ μεταφερει την πρωτευουσα του ρωμαικου κρατους στην Κωνσταντινουπολη για να παραδωσει την διοικηση του κρατους στους Ελληνες.


Ο αγιος Κωνσταντινος με την αποφαση του αυτη αλλαξε την παγκοσμια ιστορια ενω ταυτοχρονα εδωσε παραταση ζωης για ακομη 880 χρονια στην μεχρι τοτε ετοιμοθανατη ρωμαικη αυτοκρατορια.

Γνωριζε πολυ καλα το μεγαλυτερο πολιτικο μυαλο ολων των εποχων ο Αγιος Κωνσταντινος οτι με αυτην την αποφαση του να αλλαξει την πρωτευουσα του ρωμαικου κρατους οτι παραχωρει την διοικηση του κρατους,δια παντος στους ανωτερους σε ηθικο και πνευματικο επιπεδο Ελληνες.

ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΗΘΙΚΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.
Ο αγιος Κωνστνατινος είναι ο μοναδικος βασιλιας-αυτοκρατορας ολων των εποχων ο οποιος παρεδωσε σε άλλο εθνος την διοικηση του κρατους το οποιο κυβερνουσε διοτι ως ανθρωπος με παιδεια και αρχες που ηταν ταυτόχρονα το μεγαλυτερο πολιτικο μυαλο ολων των εποχων αναγνωρισε την  ηθικη και την πνευματικη ανωτερωτητα των Ελλήνων, οι οποιοι ηταν προηγούμενος σκλαβοι του ρωμαικου κρατους.
Όλα αυτά για έναν και μοναδικο σκοπο για να δωσει παραταση ζωης στο ετοιμοθανατο ρωμαικο κρατος, το οποιο εσβηνε αργα και σταθερα εξαιτιας του εβραικου εωσφορικου δωδεκαθεου.
Ηδη γνωριζε παρα πολύ καλα ο αγιος ότι οι Ελληνες κατακτηθηκαν αμαχητί εξαιτιας του εβραικου εωσφορικου δωδεκαθεου και ότι για τις ιδιες ακριβως αιτιες θα κατακτηθεί και η ρωμαικη αυτοκρατορια στην οποια λατρευαν τους εβραιους δαιμονες του δωδεκαθεου, με αποτέλεσμα να σαπισουν ηθικα και πνευματικα και κατ επεκτασιν πολιτικα-στρατιωτικα, όπως ηδη ειχε γινει και με τους αρχαιους Ελληνες.
Συνειδητα πηρε ο αγιος των αγιων την αποφαση αυτή να παραδωσει την διοικηση του Ρωμαικου κρατους στους αναγενημενους ηθικα και πνευματικα από τον Χριστο και τον Αριστοκλή τους Ελληνες μεταφερωντας την μεχρι τοτε πρωτευουσα του ρωμαικου Κρατους στον Βοσπορο.
Ηξερε ο αγιος των αγιων την πολιτιστικη ισχυ των Ελλήνων και ότι με την αλλαγη της πρωτευουσας θα ηταν πλεον θεμα χρονου να αναλαβουν οι Ελληνες την διοικηση του ρωμαικου κρατους.
Για αυτό οσο ηταν εν ζωη ο Αγιος Κωνσταντινος πριν και μετα την ιστορικη του αποφαση να αλλαξει την παγκοσμια ιστορια, δεχοταν παρα πολύ μεγαλο πολεμο και τρομερες πιεσεις από τους εβραιους εωσφοριστες του δαιμονικου δωδεκαθεου να ανακαλεσει την αποφαση του.


Οι Εχθροι του Χριστου, οι εχθροι της Ελλαδος, δεν μπορουν να συγχωρεσουν τον Αγιο Φλαβιο Βαλεριο Κωνσταντινο.

Αυτό διοτι από εωσφοριστης εγινε Χριστιανος και μεγας εθνικος ευεργέτης των
Ελλήνων και της ανθρωποτητος. 

 Για οσους δεν γνωριζουν η Ρωμαικη αυτοκρατορια ιδρυθηκε από αλλοδαπούς εωσφοριστες δωδεκαθειστες “νεοταξιτες” στην αρχαια ρωμη, στην θεση της διαλυμενης περσικης αυτοκρατοριας από τον Ελληνα Μακεδονα τον Μεγα Αλεξανδρο.

Ο σκοπος της δημιουργιας της ρωμαικης αυτοκρατοριας ηταν η κατακτηση της Ελλαδος, και η δημιουργια (αργοτερα) του παγκοσμιου κρατους (Pax Romana).


Aκομη οι εωσφοριστες-νεοταξιτες ηθελαν με την δημιουργια της ρωμαικης αυτοκρατοριας, να κερδισουν χρονο, ώστε να ξαναδημιουργησουν την ανατολικη εωσφορικη αυτοκρατορια την περσικη.

Στην αυτοκρατορική εποχή ο ελληνισμός είχε ήδη ολοκληρωθεί τόσο ως προς την φιλοσοφική σκέψη όσο και γεωπολιτικά. 

Εσωτερικές διαμάχες και αδυναμίες τον είχαν οδηγήσει προ πολλού στην παρακμή και στην πτώση. Τα ηνία ανέλαβε πλέον η Ρώμη , η οποία βέβαια εκείνη την εποχή είχε σε μεγάλο βαθμό εξελληνιστεί.

Οι Ελληνες δεχομενοι πλεον τον Χριστιανισμο, εχουν αναστηθεί πνευματικα και ηθικα.


Αντιθετος η ρωμαικη αυτοκρατοριια, με την σειρα της σαπιζε πνευματικα, ηθικα και κατ επεκταση πολιτικα , στρατιωτικα από το εωσφορικο δωδεκαθεο , και τον παγανισμο. 




Ολο αυτό το διαστημα που σταδιακα εσβηνε η αρχαια ρωμαικη αυτοκρατορια, ο Ελληνισμος, οι Ελληνες αναστηθηκαν πνευματικα ,ηθικα μεσω του χριστιανισμου, της ηθικης ζωης, και των χρηστων ηθων. 



Το κομβικο σημειο για την αλλαγη της παγκόσμιας ιστοριας είναι ο Αγιος Φλαβιος Βαλεριος Κωνσταντινος. 
Ο Αγιος Κωνσταντινος, ως ένα τεραστιο πολιτικο μυαλο ειδε το τελος της σχεδόν ετοιμοθάνατης ρωμαικης αυτοκρατοριας ,εξαιτιας του εωσφορικου δωδεκαθεου. 




Θελωντας να κρατησει το Ρωμαικο κρατος στην ζωη, και να μην εχει το τελος του αρχαιου Ελληνικου κοσμου, πηρε την ιστορικη αποφαση να παραδωσει την διοικηση του Ρωμαικου κρατους στους αναγεννημενους από τον Χριστο και τον Πλατωνα Ελληνες.

Ηξερε πολύ καλα ο Αγιος Κωνσταντινος ότι μονον με αυτον τον τροπο θα ανανεωσει, σε πνευματικο , ηθικο, πολιτικο, στρατιωτικο, κοινωνικο επιπεδο το ετοιμοθανατο ρωμαικο κρατος. 




Επειτα ειχε το παράδειγμα των αρχαιων Ελλήνων οι οποιοι, σαπισαν ηθικα, πνευματικα από το δαιμονικο δωδεκαθεο, την σεξουαλικη διαφθορα (ανωμαλια), η οποια αποτελει αναποσπαστο “θρησκευτικο” λατρευτικο τυπικο των Εωσφοριστών από την πρωτη φορα που λατρεψαν τον Εωσφορο ως ‘θεο” τους, στον πλανητη γη.

Για αυτους τους λογους οι αρχαιοι Ελληνες δεν μπορεσαν να αντιταξουν καμια απολυτως αντισταση εναντια στους Ρωμαιους κατακτητες, και επεσαν κατ ουσιαν αμαχητί.


 Οι Αρχαιοι Ελληνες, και oi αρχαιοι ρωμαιοι βρεθηκαν ακριβως στην ιδια κατασταση, εξαιτιας του δωδεκαθεου.



Ο Αγιος Φλαβιος Βαλεριος Κωνσταντισνος εδωσε 880 χρονια παραταση ζωης στην Ρωμαικη αυτοκρατορια με μια απιστευτη πολιτικη ενεργεια.

Εξαιτιας της απαφασεως του αγιου , συμβαινει ένα απιστευτο γεγονος, για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα. 





Οι Ελληνες του μεσαιωνα, από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του ρωμαικου κρατους, χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.

Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο, πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, πανεπιστήμονες. 




Ο συνδιασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα.


Τα χρηστα ηθη ζωης των Ελλήνων ,είναι το παναρχαιο διαχρονικο “μυστικο”, για την επιβιωση του εθνους στο περασμα των αιωνων. Ταυτόχρονα όμως είναι και το κλειδι ολων των μεγαλων Ελληνικων στρατιωτικών ,πολιτικων , κοινωνικων ,επιτημονικων επιτυχιων από καταβολης του Ελληνικου εθνους.

Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 




Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 



Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου,εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 


Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες.

Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια.

Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας.

 Ακομη και ο Αλεξανδρος , με παρα πολύ εμπειρους στρατιώτες, με πολύ περισσοτερους στρατιώτες, σε σχεση με τον Ηρακλειο, και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο.


 Κατά την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες.

Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο , ο πρωτος Ελληνας χριστιανος Αυτοκρατορας , ο Ηράκλειος, εκαναν οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων. Ειχαμε δηλαδή εισβολή , και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.

Οι Ελληνες με το που αναλαμβανουν την διοικηση του Ρωμαικου κρατους , εχουν πληρη συνειδηση της πολιτισμικης και θρησκευτικης ανωτερότητας τους. Γνωριζουν παρα πολυ καλα οι Ελληνες ότι εξαιτιας του Χριστου ,του Πλατωνα ,και των χρηστων ηθων απελευθερωθηκαν χωρις να πολεμησουν .

Δεν εφτανε όμως αυτό αλλα εγιναν διοικητες στο κρατος στο οποιο προηγούμενος ηταν σκλαβοι.

Τωρα πλεον οι Ελληνες ειναι Ρωμαιοι αυτοκρατορες, ρωμαιοι υπηκοοι , διοικουν την παγκοσμια Ρωμαικη αυτοκρατορια..


Οι τιτλοι λοιπον Ρωμαιοι αυτοκρατορες , στρατηγοι , αξιωματούχοι, είναι αρχικα διοικητικοι τιτλοι για τους Ελληνες του μεσαιωνα. Διοτι το κρατος αυτό , την ρωμαικη αυτοκρατορια , δεν την δημιουργήσαμε εμεις οι Ελληνες, αλλα οι αρχαιοι Ρωμαιοι, μεχρι που ενας εξ αυτων, μας παρεδωσε την διοικηση του Ρωμαικου κρατους.


Σε περιπτωση που οι ιεροι και αγιοι προγονοι μας αλλαζαν την ονομασια της αυτοκρατοριας, από Ρωμαικη, σε Ελληνικη, αμεσως θα χαναμε την εξουσια, στα περισσοτερα εδάφη της Ρωμαικης αυτοκρατοριας. 
Ακομη ως εθνος το οποιο είναι ανωτερο ολων των υπολοιπων σε πνευματικο και πολιτιστικο επιπεδο επρεπε να τιμησουμε τους δυο κληροδοτες.αγιους οι οποιοι είναι ταυτόχρονα οι μεγαλυτεροι εθνικοι ευεργετες ολων των εποχων για το Ελληνικο εθνος.
Αυτοι οι δυο αγιοι μας παρεεδωσαν την διοικηση του Ρωμαικου κρατους.
Ο Αγιος Κωνσταντινος δεν αισθανοταν Ελληνας αλλα Ρωμαιος πολιτης, Ηταν πολιτης του κοσμου και πιστευε στην Pax Romana στην παγκοσμια ρωμαικη αυτοκρατορια και στην νεα εποχη την οποια εκεινη εφερνε.

Οι προγονοι μας γνωριζαν καλα ότι μια τοσο μεγαλη εθνικη ευεργεσια   δεν θα γινοταν ποτε ξανα, για αυτό μεταξυ αλλων προτομησαν προς τιμην του μεγα Εθνικου ευεργετου να συνεχισει το κρατος να ονομαζεται ρωμαικο, 


Δεν απαγορευουταν λοιπον το ονομα Ελληνας, αυτό είναι ένα ακομη ανυποστατο ψεμα των δωδεκαθειστων.

Σε καποιες περιοχες μονον. οπου υπηρχαν νεοταξιτες εωσφοριστες αλλοδαποι επισκοποι, αυτοι δημιουργουσαν εσκεμενα ακροτητες.

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ



Σχεδόν ολο τον μεσαιωνα,ο Ελληνας μοναρχης ηταν ο απολυτος αρχοντας του μεσαιωνικου κοσμου.

Μεχρι να προσχωρησει το βατικανο στον εωσφορισμο, ο εκαστοτε παπας, χρονολογουσε τα εγγραφα του, με το ετος βασιλειας του Ελληνα μοναρχη.

Για ολους τους λαους των βαλκανιων η Κωνσταντινουπολη ηταν το τσαριγκραντ,που σημαινε η πολη των ρωμαιων αυτοκρατορων.


Οι βορειοτεροι λαοι, οπως οι Ισλανδοι κατά την εποχη του μεσαιωνα ελεγαν τα στενα του Βοσπορου σγιαβινταρσουντ, που σημαινει τα στενα των ευσεβών Χριστιανών.

Η Κωνσταντινουπολη δεν εγινε μονον παγκοσμιο πολιτικο, στρατιωτικο κεντρο, αλλα εγινε ταυτόχρονα, παγκοσμιο πνευματικο κεντρο της ανθρωπότητας.

Σκοπος ζωης για ολους τους αλλοδαπούς, ηταν να μπορεσουν εστω και για μια φορα να επισκεφτουν την Κωνσταντινουπολη, την πολη με της περισσοτερες, με τις πιο θαυμαστες Εκκλησιες, την πολη με τα περισσοτερα μοναστηρια σε ολο τον κοσμο, που ταυτόχρονα ηταν τα πιο θαυμαστα ολου του κοσμου.



 Ακομη ηταν η πολη με τα περισσοτερα φιλανθρωπικα ιδρυματα, σε ολη την οικουμενη. Επισης ονειρο ζωης πολλων αλλοδαπών ηταν να φοιτησουν, στην Ελληνικη φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη Κωνσταντινουπόλεως


ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΒΑΖΙΖΟΥΝ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ
ΔΡΟΜΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΧΑΡΑΞΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΥΑΛΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.

H Ελληνικη Εκκλησία χρησιμοποιησε την πνευματική κληρονομιά της αρχαίας Ελληνικης φιλοσοφίας για τη διαμόρφωση της Χριστιανικής δογματικής διδασκαλίας και κατ επέκτασιν της Ελληνιικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Στο περασμα των αιώνων ο χριστιανισμος ειναι ο βασικοτερος παραγοντας που διαμορφώνει τον χαρακτηρα του Ελληνικου κρατους σε σχεση με τα αλλα εθνη. 

Ο παγκοσμιος χαρακτηρας της Ελληνορωμαικης
αυτοκρατοριας  εδραιωνεται σταθερα μεσα απο  την οικουμενικη χριστιανικη ιδέα.



Ο βασικος σκοπος των Ελληνων του ρωμαικου κρατους ειναι  η ενοποιηση του πληθυσμου της μεσω της χριστιανικης πιστεως, βασικο στοιχειο συνοχης της για να αντιμετωπισει τον μονιμο κινδυνο λογω των διαφορετικων λαων.

Η πολιτικη ιδεολογία της Ελληνικης – ρωμαικης αυτοκρατοριας θεμελιωθηκε επάνω στο αξιωμα της χριστιανικης οικουμενικότητας  και των ρωμαικων πολιτικων αξιωματων.





Η βασική αρχή της πολιτικης Ρωμαικης θωριας ηταν η Pax Romana,
 η αιωνια παγκοσμια Ρωμαική Αυτοκρατορία ένωσε ολη την οικομενη
 και επεφερε την υποταγή των Βαρβάρων, κατάργησε τα σύνορα των εθνών και σχημάτισε την πατριίδα που γεννήθηκε ο Θεάνθρωπος.

Οι Ελληνες οι οποιοι ηταν οι κληρονομοι και οι συνεχιστες στην διοικηση της ρωμαικης αυτοκρατοριας από σεβασμο στον κληροδοτη και εθνικο ευεργετη τον αγιο Κωνσταντινο, οφειλαν  να χαράξουν την ιδια πολιτικη πορεία παντα  με βάση την ίδια αρχή, το ρωμαικο δικαίο, την ρωμαικη κρατικη οργανωση, και την Ελληνικη χριστιανική ηθική-πίστη μαζι με την πνευματική παράδοση του ελληνισμού. 

Η ρωμαικη αυτοκρατορία συνεχισε τον ελληνιστικό πολιτισμό (παιδεια,  γλώσσα, ήθη, έθιμα), μεσα σε ένα κρατος με τα πολιτικά αξιωματα των Αρχαιων αλλοδαπών ρωμαιων της ιταλιας.  


Το ρωμαικο κράτος συνεχισε να υπαρχει εξαιτιας του Χριστου, του αγιου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, και των τριων ιεραρχων μαζι με τον αγιο γρηγοριο τον επισκοπο Νυσσης.
Φυσικα πανω από όλα η Ελληνικη-Ρωμαικη αυτοκρατορια ηταν  η κοιτίδα, ηταν το παγκοσμιο κεντρο  διάδοσεως της χριστιανικής θρησκείας, με στοχο την  εξάπλωση-διδαχη  των χριστιανικων ευαγγελίων και της σωτηρίας του ανθρωπίνου γένους.,
Οι Ελληνες είναι πλεον οι παγκόσμιοι ηγετες  όλων των άλλων εθνων. Αυτό σημαίνει πως όλοι οι λαοί όφειλαν σεβασμό στους παγκοσμιους Ελληνες και στον παγκοσμιο πολιτισμο τους (Pax romama-pax ellas).

Δεν υπαρχει καμια απολυτως υπερβολή όταν αναφερω ότι οι υπολοιποι λαοι από σεβασμο στα επιτεύγματα των Ελλήνων του μεσαιωνα, που από σκλαβοι εγιναν διοικητες του ρωμαικου κρατους χωρις να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο. με μοναδικα στηρίγματα τον Χριστο και τον Πλατωνα, 


Αυτο φυσικα ειχε ως συνεπεια  οι αγιοι προγονοι μας να προκαλον δεος-σεβασμο στα υπολοιπα εθνη τα οποια αναγνωρίιζαν ως ανωτατη παγκοσμια αρχη την ρωμαικη αυτοκρατορια.

Η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο στον Ελληνικο πολιτισμο εφερε την οικουμενικοτητα του Ευαγγελικού κηρυγματος.
Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρωπινης προόδου και ο οποιος καταστραφηκε από το εωσφορικο δωδεκαθεο.

Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.

Τρια απο τα τεσσερα Ευαγγελια γραφτηκαν απευθειας στα Ελληνικα, οπως επίσης οι πράξεις των Αποστολων, οι επιστολες του Αποστόλου Παύλου και τα πρωτα άρθρα πιστεως και χριστιανικης θεολογιας.
Την Ελληνικοτητα του ιερου-αγιου χριστιανισμου την διαπιστώνουμε μεσα από την ορθοδοξη Εκκλησια και την χρηση της Ελληνικής γλώσσας στις γραπτές πηγες της χριστιανικης πιστης όπως είναι η Αγια γραφή, και ολη η καινη διαθηκη κλπ
Η ιερη ιστορικη διαδρομή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου θα ενωθει με τον Χριστιανισμο και την Εκκλησια ως σωμα Χριστου, οταν οι Ελληνες θα αναλάβουν την ηγεσία της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας και της αγιας ορθόδοξης Εκκλησίας.
Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής Αρχαιότητας ο υπατος των φιλοσοφων ο Πλατων μαζι με τους τρεις Ιεραρχες θα δημιουργησουν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την αιωνια διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της χριστιανικης Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.

​Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου​ Ελληνικου πνευματος.

Οι Αγιοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια,​ ​αλλαξαν​ τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο.

Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν οι αγιοι Ιεραρχες το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. 

Προσθεσαν στον χριστιανισμο μονον ότι καλο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος μεσα από τα αξιωματα-διδαδματα του υπατου των Φιλοφοφων του Αριστοκλή.

Το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο, δεν υπηρξε το μοναδικο, ουτε ηταν το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας και του αρχαιου Ελληνικου κοσμου.

Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων. 

Επισης αντιγραφουν την ιστορια, ποιηση, τεχνη, αφαιρώντας μονον την ασέβεια και την ανηθικότητα των δαιμονων του δωδεκαθεου.

Οι ιεραρχες διδαξαν μετα τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους-σοφιστες ότι ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι.

Ο χριστιανισμος δεν εβλαψε τον Ελληνισμο, αλλα τον διεσωσε απο την παρακμη και του εδωσε νεα πνευματική δύναμη, για να συνεχισει την πορεια του.

Ο εκχριστιανισμός τωμ διαδασκαλιων του υπατου των φιλοσοφων Πλατωνα από τους αγιους ιεραρχες είναι η μεγαλυτερη αποδειξη ότι οι Ελληνες φιλσοφοι ηταν μονοθειτες και ότι δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο.

Για τους Αγιους Ιεραρχες, η αρχαια Ελληνικη γραμματεια-πολιτισμος είναι η σπουδαιοτερη από όλες τις αρετές. 

Για αυτο θεωρουν την παιδεία ως το μεγαλυτερο δωρο προς τον ανθρώπο, ενω επιτίθονται λεκτικα εναντία σε ολους τους εχθρους της αρχαιας Ελληνικης παιδειας.

Οι ευαγγελικες αξιες ενωνονται με τα ιερα αξιωματα του Πλατωνα.
Με την εισοδο του Πλατωνα, ο ορθοδοξος Χριστιανισμος, εκτοξευτηκε στα υψη, ενώ ταυτόχρονα εγινε πολύ ευκολα κατανοητος και αποδεκτος από ολους τους Ελληνες.

Με τον Πλατωνα και τα φιλοσοφικα του αξιωματα, ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια σε ολο τον κοσμο, αλλα ταυτόχρονα θωρακίζεται χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν,ολους εκεινους τους αιωνες οι εωσαφοριστες με σκοπο να διαλυσουν τον Χριστιανισμο.

Μεσω του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων του Αριστοκλη ασφάλισαν την πίστη, όρθωσαν φραγμούς στις αιρέσεις και παρερμηνείες και σφυρηλάτησαν την πανοπλία, με την οποία αμύνονται παλιοί και νέοι πρόμαχοι της ορθόδοξης πίστης.

Ηταν τοσο φοβερες οι διωξεις σε καθημερινη βαση ολους εκεινους τους αιωνες, που παρα τον ερχομο, τα θαυματα, τα μαρτυρια και την ανασταση του Θεανθρωπου, ηταν τελειως αδυνατον να επιβιωσει ο Χριστιανισμος, χωρις τον Πλατωνα.

Ταυτόχρονα μεσα από τα πλατωνικα διδαγματα και τα ηθικα αξιωματα, ο Χριστιανισμος εγινε πολύ ευκολοτερα αποδεκτος από τους Ελληνες, καθως τους φανηκε από την αρχη, ότι ο Χριστιανισμος είναι κατι πολύ οικειο, προς εκεινους.

Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια.


Μονον οσοι ηταν αγραμματοι δεν εγιναν χριστιανοι, ειτε δεν μπορεσαν να διεισδυσουν στα ουσιωδη νοηματα της χριστιανικης διδασκαλιας.
Οι Ελληνες Χριστιανοί της εποχής, δεν καταφεροταν εναντια στον θαυμαστο και ανεκτιμητο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο από πολυ ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου όπως οι ανθρωποθυσιες, μερος των οποιων ηταν και η σπλαγχνομαντεια, δηλαδη αποσπουσαν τις κοιλιες των θυματων και τελουσαν γαστερομαντεια παρατηρωντας μεσα σε αυτην τα μελουμενα.

Oλοι οι Ελληνες χριστιανοι ηταν παντοτε καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες,προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).

Οι ενστασεις ​ολων των γνησιων Ελληνων​ σχετικα με το δωδεκαθεο είναι πολύ συγκεκριμενες. Πρωτον διοτι είναι ξενοφερτο (Ηρόδοτος, Αριστοκλής, Ισοκράτης, Εκαταίος κλπ).

Δευτερον γιατι εχθρευεται θανάσιμα τον Ελληνισμο. Τριτον γιατι όλα αυτά ανθρωποθυσίες, σεξουαλικες ανωμαλίες, κλπ, προκαλουν ανομια, αταξια και καταστροφή σε κάθε εποχη για το Ελληνικο εθνος.
Κυριολεκτικα οι συνεπειες είναι τραγικες. Μην ξεχνατε πανω από όλα οι ιδιοι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες κλπ, καταδικαζαν το δωδεκαθεο ως εωσφορικο , αστειο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. (1) Ειχαν απολυτο δικιο οι αρχαιοι προγονοι μας. 
Διοτι οι αδικες ανθρωποθυσίες, το φαγωμα των θυσιασμένων, η δια της βιας εκπορνευση των Ελληνιδων γυναικων εναντι αδρας αμοιβης , την οποια εισεπραταν οι μαστροποι εωσφοριστες ιερεις των δαιμονικων θεων.
 Όπως επισης οι ευνουχισμοι ανδρων, οι θυσιες ζωων ,οι λιτανειες του φαλλου, και οι σεξουαλικες ανωμαλίες , οι τελετες μαυρης μαγειας, όλα αυτά δεν ειχαν κατι το ηθικο, το δικαιο, το λογικο,το αξιολογο. Αντίθετος ολες αυτές της ενεργειες από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα της κανουν ολοι οι λαοι οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο.


ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

  

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

  

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ



ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,
ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ,
ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ 
ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ
ΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ
ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ  ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΤΕΙ Ο ΚΑΘΕ
ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ
ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΕΥΡΓΕΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.


ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΗΘΙΚΑ

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΟΜΟΙΟΣ ΤΟΥ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.


Ο ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΚΑΙ
ΠΟΝΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΔΙΟΤΙ
ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΡΩΜΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ
ΕΒΑΛΕ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΟΛΛΕΣ
ΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ ΓΙΑ ΤΟ
ΡΩΜΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ
ΡΩΜΑΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥ
ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟ
ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΛΑΟ ΤΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ
Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ
ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΙΟΣ
ΑΛΛΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ,
ΣΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ.


Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΗΤΑΝ ΒΥΘΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΑΙΩΝΙΟ
ΣΚΟΤΑΔΙ, ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, Ο ΑΓΙΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΝ
ΑΓΙΟ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΝΥΣΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ  ΕΛΛΗΝΕΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-ΡΩΑΜΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ
ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ.

ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΡΩΜΑΙΚΗ
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ
ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ
ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΟΥ
ΜΕΣΑΙΩΝΑ.

ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΓΝΗΣΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ
ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΣΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ
ΓΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
ΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΟΛΟΣΩΜΟ ΜΑΓΙΟ,
ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΤΟΥΣ
ΑΓΙΟΥΣ, ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ  ΚΑΙ ΓΙΑ
ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟ
.

loading...

1 thought on “ΠΩΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ-ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ; ΤΟ ΜΕΓΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ OSTROGORSY

  1. Γιαννόπουλε λες ουρανομήκεις ιστορικές παπαριές. Εχεις βγάλει τα μισα απο τον κώλο σου και τα αλλα μισα απο την ημιμάθεια σου.

Comments are closed.