Οι αιματηρες φορολογικες θυσιες του Ελληνικου λαου δεν πηγαν χαμενες διοτι κερδίσαμε ολους τους αμυντικούς πολεμους με τους Αραβες.
Εντουτοις σε μια εξοδο του Ελληνα βασιλια με τα ποδια, στους δρομους της
βασιλευουσας– Κωνσταντινουπόλεως, βρεθηκαν καποιοι, οι οποιοι του πεταξαν χωμα, πετρες, και ξυλα στο προσωπο.
Ο αγιος Νικηφορος πηγε σε μια εκκλησια, με τα ποδια , χωρις συνοδεια, ενώ ειχαν ξεσπασει ταραχες στην βασιλευουσα μεταξυ Ελλήνων και αρμενιων ναυτων.
Σε περιπτωση που δεν ειχαν επεμβει καποιοι αλλοι Ελληνες, το εξαγριωμενο πληθος, ειχε σκοπο ειτε να τον τραυματισει βαρια, ειτε να τον σκοτωσει.
Ο Αγιος Νικηφοροςόμως που ηταν ταυτόχρονα, ο πιο γεναιος πολεμιστης της αυτοκρατοριας, δεν υπερασπιστηκε τον εαυτο του εκεινη την στιγμη.
Σκεφτείτε λοιπον ότι σε έναν Αγιο ηρωα όπως τον Νικηφορο τον β Φωκα, τον τριτο κορυφαιο αυτοκρατορα ολων των εποχων, μετα τον Ιερο Βασιλειο τον β, και τον Ηρακλειο,του πεταξαν πετρες, χωματα, και ξυλα στο προσωπο.
Εάν δεν ηταν εκει καποιοι επιφανείς Ελληνες σκοπευαν να τον χτυπησουν, ειτε να τον σκοτωσουν.
Όλα αυτά εναντιον ενός Ελληνα Αγιου Βασιλια, ο οποιος καθημερινα επι δεκαετιες θυσιαζε την ζωη του για την Ελλαδα στα πεδια των μαχων, έναν ανθρωπο που δοξασε και προστατευσε την Ελλαδα.
Aυτά τα αισχη εγιναν εναντιον του Αγιου που προστατευε ολους τους Ελληνες Χριστιανους από τους Σατανιστες.
Σε αντιθεση με την σημερινη εποχη οπου οι πολυ σαπιοι ηθικα νεοραγιαδες κάθονται θεατες στον ιδιο τους τον θανατο.
Την εποχη που εχει γινει μεγαλο πραξικοπημα, την ωρα που εχει καταλυθεί το Ελληνικο συνταγμα και ισχυει,το αρθρο 120 του Ελληνικου συνταγματος, όπως μας αναφερει ο Καθηγητης του συνταγματικου δικαιου ο κυριος Κασιμάτης.
Το απογειον βεβαια της ανανδρίας, του ραγιαδισμού είναι ότι από τον Αργαλεο θανατο των σαρακηνων (Νικηφορος β), φτασαμε στην σημερινη εποχη να επιτρέπουμε στους αγαρηνους λαθρο, να αλειψουν με ακαθαρσίες τα εικονίσματα του Χριστου και των αγιων στην Λεσβο, μια ειδηση που διαβασαμε στο διαδικτυο.
Ακομη το απογειο της παρακμης ειναι το να επιτρέπουμε στους Αγαρηνούς να βιαζουν τα κορίτσια μας, με αποκορύφωμα τον βιασμο της ατυχης Μυρτους στην Παρο το 2012.
Οι αιματηρες οικονομικες θυσιες των φτωχων Ελλήνων στους αμυντικούς πολεμους επι Αγιου Νικηφορου του β Φωκα, επιασαν τοπο και η Ελλαδα κερδισε ολους τους αμυντκους πολεμους, ενω ταυτόχρονα περασαμε στην μεγαλη αντεπιθεση και νικήσαμε τους Σαρακηνούς.
Εντουτοις οι Ελληνες φτωχοι ,παρα το σημαντικο γεγονος, ότι γλυτωσαν από της σφαγες, τους βιασμους, της κλοπες, το σκλαβωμα γυναικων, τους εμπρησμούς, τους οποιους εκαναν σε ετησια βαση οι αγαρηνοι, με οδηογυς τους πανούργους εβραιους πολιτικους αξιωματούχους εξαπατηθηκαν και επιτεθηκαν στον αγιο Νιηφρορου, με αιτια την βαρια φορολογια.
Eνας Αγιος του Χριστου, ο τριτος κορυφαιος αυτοκρατορας ολων των εποχων επεβαλε βαρυτατα φορολογικα μετρα ωστε να μπορεσει να ανταπεξελθει η αυτοκρατορια στους συνεχομενους πολεμους.
Ο αγιος Νικηφορος και ολοι οι υπολοιποι Ελληνες αυτοκρατορες ενηργησαν σε τελειως αντιθετη κατευθυνση απο τον κορυφαιο Ελληνα ολων των εποχων τον Βασιλειο τον β,ο οποιος ηταν και είναι παγκόσμιος ο μοναδικος αυτοκρατορας μεχρι σημερα, οπου οι φτωχοι Ελληνες γνωρισαν την απολυτη ευημερια, χωρις καθολου φορους, χωρις να τους αδικούνε ποτε, ενω τους φορους εισοδήματος των φτωχων Ελλήνων,τους πληρωναν οι πλούσιοι.
Όλα αυτά εγιναν για μια και μοναδικη φορα στα παγκοσμια ιστορικα χρονικα, από τον ιερο Βασιλειο τον β.
Ο Βασιλειος περαν του ότι αποκατεστησε ολες τις αδικιες των πλουσιων εις βαρος των φτωχων Ελλήνων, δεν ηθελε σε καμια των περιπτώσεων να στηριξει της στρατιωτικες του επιτυχιες, και την επιβίωση της Ελληνοχριστιανικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας, εις βαρος της οικονομικης ευημεριας, των φτωχων Ελλήνων βαζωντας δυσβασταχτους φορους όπως εκαναν , ο Αγιος Νικηφόρος ο β Φωκας , ο Ιουστινιανος και αλλοι αυτοκρατορες.
Ο μεγιστος των Ελλήνων ο ιερος Βασιλειος ο β, ηξερε πολύ καλα ότι ακομη και σε περιπτώσεις ζωης και θανατου για την αυτοκρατορια ότι η επιβιωση του κρατους δεν επιτρεπετε να επιτυγχάνεται εις βαρος των ασθενέστερων οικονομικα Ελλήνων.
Για τους ιδιους ακριβως λογους γνωριζε ο Βασιλεος ότι ολες οι πολιτικες οι στρατιωτικες επιτυχιες ενός κρατους ενός βασιλια -αυτοκρατορα δεν εχουν απολυτως καμια ηθικη, πολιτικη και στρατιωτικη αξια, εάν γινονται εις βαρος της οικονομικης ευημεριας των φτωχων Ελληνων.
Ο Βασιλειος ειναι ο αυτοκρατορας ο οποιος ξεπερασε σε αρετες, σε ευεργεσιες και θυσιες οποιονδηποτε αλλο Ελληνα βασιλια.
Oυδεποτε στα παγκοσμια ιστορικα χρονικα υπηρξε αυτοκρατορας τοσο δικαιος ηθικος και γεναιος.
Μονον ο Βασιλειος απαλλαξε απο καθε φορολογικη υποχρεωση ολους τους φτωχους, τους εδωσε πισω τα κτηματα που τους ειχαν παρει πισω παρανομα οι πλουσιοι.
Ο Βασιλειος ειναι ο μονος αυτοκρατορας ο οποιος μεγαλωσε με δικη του φροντιδα ολα τα ορφανα των σκοτομενων Ελληνων στρατιωτων.
Επισης ο Βασιλειος πηρε απο σχεδον ολους τους πλουσιους τις περιουσιες τους τις οποιες ειχαν αποκτησει παρανομα και της εδωσε στο κρατος και στους φτωχους Ελληνες.
Ο Βασιλειος ο β ειναι ο μοναδικος αυτοκρατορας στην ιστορια της ανθρωποτητος που εξισωσε κοινωνικα ολους τους Ελληνες και τους υπολοιπους υπηκοους.
Ο Βασιλειος ειναι ο αυτοκρατορας που ετρωγε το ιδιο φαγητο με τους στρατιωτες του και πολεμουσε στην πρωτη γραμμη της καθε μαχης μεχρι τα 69 του χρονια.
Ο Ελληνας Βασιλιας καθοταν αυπνος, νηστικος, διψασμενος μεχρι να τελειωσει νικηφορα η καθε μαχη για την Ελλαδα.
Ο Βασιλειος δεν παντρευτηκε ποτε στερηθηκε την γυναικα και την οικογενεια διοτι θυσιασε ολη του την ζωη για την Ελλαδα.
Ποιος ανθρωπος θα μπορουσε να ζησει σε ολη του την ζωη πλην των εφηβικων του χρονων χωρις ερωτα, γυναικα και οικογενεια, απο τα 20 μεχρι τα 69 του χρονια ; Απολυτως κανενας μονον ο ιερος βασιλειος ο β, επετυχε το απολυτο σε ολα.
Με τον Βασιλειο τον β οι φτωχοι Ελληνες γνωρισαν την απολυτη ευημερια – προστασια για μια και μοναδικη φορα στα παγκοσμια χρονικα.
Ποτε ξανα κανενας αλλος αγιος, αγια η βασιλιας δεν ευεργετησε τοσο πολυ τους φτωχους Ελληνες.
Κυριολεκτικα τα πραγματα τα οποια εχει κανει ο Ιερος Βασιλειος για την Ελλαδα ειναι αμετρητα και ουδεποτε τα εκανε σε τετοιο βαθμο οποιοσδηποτε αλλος Ελληνας βασιλιας.
ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΗΚΕ
ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΡΟΜΕΡΟ
ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ
ΙΩΣΗΦ.
Ο Αγιος Νικηφόρος Φωκας και ο ανηψιος του Ιωαννης, δυστυχως ηταν μεσα στα αμέτρητα θυματα των σκευωριων, που δημιουργει ανα τους αιωνες, το κομματι του εβραικου λαου το οποιο πιστευει στον εωσφορο.
Ενας ακομη πολιτικος αξιωματούχος σημιτικης καταγωγης ηταν ο Ιωσηφ Βριγγας, ο οποιος προκαλεσε φοβερα πληγματα στην Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια.
O παρακοιμωμενος Ιωσηφ Βριγγας, ηταν εκεινος ο οποιος κινησε γη και ουρανο, ώστε να εμποδισει τον Αγιο Νικηφορο Φωκα ,από την ανοδο του στον θρονο.
Αρχικα εγραψε επιστολή στον ανηψιο του Νικηφορου του β, τον Ελληνοαρμενιο Ιωαννη Τζιμισκη, με την οποια ζητουσε ειτε να σκοτωσει τον θειο του, ειτε να τον συλλαβει, να τον τυφλωσει, και να τον κλεισει σε μοναστηρι.
Όταν ο Ιωαννης αρνηθηκε, εκανε τα παντα ο Ιωσηφ Βριγγας, για να σταματησει τον Νικηφορο, από την ανοδο του στον θρονο, μεχρι ενοπλη αντισταση προεβαλλε. Όμως δεν πετυχε τιποτα, ο Αγιος Νικηφόρος εγινε αυτοκρατορας, και ο Βριγγας εχασε όλα του τα αξιωματα.
Λιγο πριν πεθανει αυτή η θλιβερη μορφη ζωης, για να εκδικηθεί τον Ιωαννη, εστειλε καποιους,οι οποιοι εξαπατησαν τον Νικηφορο τον β, καθως τον επεισαν ότι ο Ιωαννης ,ετοιμαζει “πραξικοπημα”.
Αυτό το ε κανε ο Ιωσηφ Βριγγας , διοτι ο Ιωαννης δεν υπακουσε στις εντολες του ,να σκοτωσει του θειο του, τον Νικηφορο τον β.
Αυτό που εκανε ο Βριγγας ηταν μια ακομη πλεκτανη, ένα ακομη ψεμα, διοτι ο Ιωαννης μεγαλωσε από μικρο παιδι, με μοναδικο πρωτυπο τον Θειο του τον Νικηφορο τον β, ο οποιος ηταν ο πιο γεναιος πολεμιστης, εκεινης της εποχης στα πεδια των μαχων.
Ο Ιωαννης ηθελε να γινει ομοιος με τον θειο του, τον θαυμαζε παρα πολύ.
Όταν μεγαλωσε εγινε στρατιωτικος, και πολεμουσε πολύ γεναια ,διπλα στον θειο του Νικηφορο β, στην πρωτη γραμμη της κάθε μαχης.
Ένα ονειρο ζωης, ειχε γινει πραγματικοτητα για τον Ιωαννη.Το ιδιο ονειρο ειχαν ολοι ,οι Ελληνες ολους εκεινους τους αιωνες, να πολεμησουν , να υπερασπιστουν την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια.
Το ονειρο του Ιωαννη Κουρκουα πλεον ειχε γινει πραγματικοτητα, καθως
πολεμουσε διπλα στον κορυφαιο πολεμιστη του κοσμου τον αγιο Νικηφορο.
Ο Ιωαννης αισθανοταν ότι είναι ο πιο τυχερος και ο πιο ευτυχισμένος σε ολο τον κοσμο.
Ο Ιωαννης εδειξε το ηθος του με το να μην σκοτωσει τον θειο του, και να του αποκαλυψει την συνομωσια.
Δυστυχως όμως ο Νικηφόρος ο β εξαπατηθηκε, από τον πανουργο Ιωσηφ Βριγγα.
Το αποτέλεσμα της νεας πλεκτάνης του Βριγγα, ηταν να αφαιρεσει ο Νικηφόρος όλα τα στρατιωτικα αξιωματα ,από τον Ιωαννη, και να τον θεσει σε κατ οικον περιορισμο. η Ελλαδα εχασε για εκεινο το διαστημα, τον δευτερο γεναιοτερο κατά σειρα πολεμιστη, και στρατηγο.
Η Συνεχεια όμως ηταν ακομη πιο τραγικη, καθως ,κατά την δευτερη συνομωσια , κατά της ζωης του Νικηφορου του β, ο Ιωαννης πλεον πληγωμενος από την αδικια που του εκανε ο θειος του ,δεν θα κανει απολυτος τιποτα, για να σταματησει τους συνομωτες.
Το τραγικο δεν ηταν αυτό, αλλα ηταν και συμφωνος, να δολοφονηθεί ο θειος του. Ο κοσμος του Ιωαννη ειχε καταρευσει, το ίνδαλμα του, ο θειος του, που τοσο λατερυε , που τοσο θαυμαζε, τον ειχε πληγωσει ανεπανόρθωτα.
Δεν μπορεσε ο Ιωαννης ο Κουρκουας να βρει την δυναμη να συγχωρησει τον θειο του μετα από μια τοση μεγαλη αδικια. Μαλιστα λεγεται ότι λιγο πριν ξεψυχησει ο αγιος πηγε στο δωματιο του και τον εβριζε πολύ ασχημα.
Οι αρμενιοι στρατιωτικοι προστατευαν ως κορη οφθαλμου το δικαιωμα τους να κανουν γαμους με τους Ελληνες στρατιωτικούς, Ηταν μακραν ο μεγαλύτερος τιτλος τιμης για το αρμενικο εθνος σε ολη του την ιστορια μεχρι και σημερα.
Δεν ειχαν λοιπον καμια προθεση να καταστρεψουν τα παντα με την δολοφονια του Αγιου Νικηφορου και οποιουδηποτε αλλου επιφανη Ελληνα της αυτοκρατοριας.
Το δικαιωμα αυτό να εχουν συγγενεια με τους Ελληνες στρατιωτικούς το κερδισαν μεσα από πολύ αιμα και πολλες θυσιες στα πεδια των μαχων πολεμώντας διπλα στους Ελληνες στρατιωτικούς.
Το Βυζαντιο ειχε θεοποιησει το κρατος και διωκε την παραγωγη τους εμπορους και τους μικρομεσαιους.Αντιθετα πριμοδοτουσε τα μονοπωλια και αφηνε ανεγγιχτα τα προνομια του κληρου και των κρατικων υπαλληλων.Ο ανεξαρτητος πολιτης-επαγγελματιας και ο ελευθερος ανθρωπος ενοχλουσε παντα τους εξουσιολαγνους ανατολιτες.Οτι γινεται και σημερα δηλαδη.Αφηνουν την ιδιωτικη οικονομια τοσο ελευθερη ισα ισα να τους υπηρετει.Οικονομικο συστημα για δουλους κατα την γνωμη μου και οχι για ελευθερους ανθρωπους και ανεξαρτητους πολιτες.Μολις μια επιχειρηση σηκωσει κεφαλι και αρχιζει να βγαζει κερδη (πραγμα θεμιτο αλλα και κοινωνικα δικαιο)ολοι μα ολοι στο κρατος λυσσανε για να την καταστρεψουν.Το ΙΚΑ η εφορια οι τραπεζες κανουν σαν μανιακοι.Καποιοι μικρομεσαιοι μονο θα με καταλαβουν σαυτο λογω βιωματων και βεβαια οχι ολοι.Το θεμα ειναι σχεδον μεταφυσικο.Τοτε κρατικη ιδεολογια ηταν η θρησκεια(ανατολικη ορθοδοξος εκκλησια) σημερα κρατουσα ιδεολογια ειναι ο κρατισμος που εκπορευεται και υποθαλπεται απο τον φθονερο σοσιαλ-κομμουνισμο.Καπου παραδιπλα στο ντοβλετι χορευει και η προσοδοφορος παπαδοκρατια με μισθους και προνομια κρατικου υπαλληλου (ΚΑΙ αυτοι συντηρουνται απο τους φορους των ιδιωτων και οχι της εκκλησιας).Γενικα το κρατος παντα λειτουργουσε ως προσχημα για τις νομιμες και μη αργομισθιες και την αμακα των λιγων σε βαρος των παραγωγικων πολιτων.Το σιτιζεσθαι εν τω πρυτανειω εγινε επιστημη βιωμα και τροπος ζωης.Οκληρικος του Βυζαντιου αγκαλια με τον ΔΥ της μεταπολιτευσης!Αμαλγαμα!