ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ ; ΜΕΡΟΣ Α

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ;

ΕΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-ΡΩΜΑΙΚΗΣ
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ 
ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΔΕΝ ΘΑ
ΑΝΟΙΓΑΝ ΤΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΣΤΗΝ 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΟΥΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΕ 
ΘΕΣΗ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ,
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ 
ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ, Η ΑΓΙΑ 
ΕΥΔΟΚΙΑ-ΑΘΗΝΑΙΣ ΚΑΙ Η ΥΠΑΤΙΑ ΣΤΗΝ 
ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ. 
Εδω και πολλες δεκαετιες μεσα στα ψεματα τα οποια λεγονται απο τους εωσφοριστες του δωδεκαθεου ειναι οτι οι χριστιανοι σκοτωσαν την Υπατια.
Ολα αυτα στα πλαισια του παναρχαιου στοχου τους ο οποιος ειναι ο αφανισμος του Ελληνικου εθνους.

Την ιδια εποχη με την Υπατια στην Αιγυπτο εζησε και η Aγια Ευδοκια-Αθηναις στην Κωνσταντινουπολη.

Σε περιπτωση που ο χριστιανισμος ηταν εναντια στον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο η Αγια Ελληνιδα Αθηναιδα-Ευδοκια δεν θα γινοταν χριστιανη.


Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ
THN  ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ-ΑΘΗΝΑΙΣ.

Εκει διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διαδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα, οπου οι σπουδαστες των πανεπιστημιακών σχολων Κωνσταντινουπόλεως διδασκοταν μουσικη,γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια. 


Η ΑΓΙΑ ΑΘΗΝΑΙΔΑ

Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις εβαλε τα θεμελια μετα τους τρεις ιεραρχες για την ανοδικη πορεια του Ελληνισμου και της αυτοκρατοριας. Παραλληλα με το νεο πανεπιστημιο-αρχαιοελληνικη φιλοσοφικη σχολη η αυτοκρατειρα Ευδοκια θωρακιζε τον Ελληνισμο σε ηθικο-πνευματικο και σε πολιτικο και σε στρατιωτικο επιπεδο.  

Η ΑΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΑ-ΑΘΗΝΑΙΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕ 
ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.


Πολλες φορες σας εχω αναφερει οτι οι Ελληνες της Ελληνικης-ρωμαικης
αυτοκρατοριας λατρεψαν οσο τιποτε αλλο στον κοσμο τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

Ειναι πολυ ενδεικτικο οτι οι Ελληνες χριστιανοι της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας αγσπησαν τοσο πολυ τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο με αποτελεσμα να ειναι φανατικα προσκολημενοι σε αυτον.

Αυτο συνεβαλε στο να μην εξελιχθουν πολιτιστικα οσο θα επρεπε με βαση τις ικανοτητες τους και την παιδεια τους.


Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 


Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 




Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασουμε στην κορυφη του κοσμου και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   

Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.


Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 


Ενα ακομη ατομο το οποιο στηριξε ολοψυχα τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο, ειναι η Ελληνιδα Αθηναις-Ευδοκια η οποια ηταν κορη του ρητορα Λεοντιου και συζυγος του Θεοδοσιου του β.


Η Ευδοκια συνδυασε αριστα το αρχαιο Ελληνικο πνευμα με την Χριστιανικη πιστη.


Κατοπιν επιθυμιας της Ευδοκιας ο αυτοκρατορας Θεοδοσιος ο β το  ιδρυσε
μια νεα ανωτατη φιλοσοφικη σχολη στην Κωνσταντινουπουλη το 425 μ.χ.
Η ΑΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΦΙΛΟΣΦΟΣ-ΡΗΤΟΡΑΣ.

Η Αγια Ευδοκια-Αθηναις ειναι η πρωτη Ελληνιδα φιλοσοφος-ρητορας και αποτελει προδρομο της μεγαλης Αννας Κομνηνης.

Παραλληλα η αγια Ευδοκια επιδοθηκε στην συγγραφη πολυ σημαντικων εργων. Δυστυχως τα περισσοτερα εργα της δεν εχουν διασωθει.

Ελαχιστα ειναι αυτα τα οποια σωθηκαν μεταξυ αυτων οι στιχοι για την νικη
των Ελληνων επι των περσων, και οι εργασιες της για τους προφητες Δανιηλ και Ζαχαρια. 

Επισης εγραψε την ιστορια του ευαγγελιου σε Ομηρικους στιχους, ενω δεν παρελειψε να γραψει εναντια στον μαυρο μαγο του δωδεκαθεου τον Κυπριανο απο την Αντιοχεια. 

Η Αθηναιδα ηταν κορη του ρητορα Λεοντιου. Ο Λεοντιος διδαξε στην Αθηναιδα την αρχαια Ελληνικη γραμματεια. 

Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις σπουδασε μουσικη, γεωμετρια,αστρονομια, φιλοσοφια και ρητορικη.








Σε περιπτωση που ηταν τα πραγματα οπως τα αναφερουν οι μεγιστοι εχθροι του Ελληνισμου οι εβραιοι δωδεκαθειστες δεν θα ανοιγε το 425 μ.χ. με επιθυμια της αγιας Ευδοκιας στην Κωνσταντινουπολη η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη.


Επισης η ιδια η υπατια ειχε εκεινα τα χρονια ως μαθητες παρα πολλους χριστιανους. 

Αυτο ειναι ενδεικτικο οτι ο γνησιος ορθοδοξος χριστιανισμος ουδεποτε ηταν εναντια στην αρχαια Ελληνικη γραμματεια. 


Εαν οι Ελληνες χριστιανοι ηταν εναντια στον αρχαιο Ελληνικο πολιτσμο τοτε δεν θα τους δεχοταν η Φιλοσοφιος Υπατια ως μαθητες της.

Aυτο ειναι ιστορικο γεγονος πλεον. 

Ομως σε ολα τα χρονια τα οποια διδασκε η Υπατια ειχε παντοτε πολλους χριστιανους ως μαθητες.


Ο Συνεσιος ενας απο τους αμετρητους θαυμαστες της φιλοσοφου εκεινα τα χρονια διατηρουσε αλληλογραφια με την μεγαλη φιλοσοφο. 

Ο Συνεσιος ηταν χριστιανος και μαθητης της Υπατιας ενω μετα απο την φοιτηση του στην σχολη της Υπατιας εγινε επισκοπος Κυρηνης.

Σε μια απαντηση της Υπατιας προς τον Συνεσιο η μεγαλη φιλοσοφος ειχε εκφρασει την επιθυμια να γινει Χριστιανη.

Η Υπατια αγαπουσε πολυ τον Χριστιανισμο και τους χριστιανους μαθητες της.

Αυτος ειναι και ο λογος για τον οποιο η Υπατια δεχοταν ως μαθητες τους χριστιανους, διοτι γνωριζε οτι ο Χριστιανισμος και η αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια ειχαν τα ιδια αξιωματα. 

Αλλωστε η Υπατια ειχε το παραδειγμα των τριων ιεραρχων οι οποιοι ως φιλοσοφοι ενσωματωσαν ολοκληρη την Πλατωνικη διδασκαλια στον χριστιανισμο.

Γνωριζε η μεγαλη φιλοσφος Υπατια οτι ο χριστιανισμος ηταν κατα πολυ καλο για τον Ελληνισμο και για ολοκληρη την ανθρωποτητα.


Ποιες ομως ηταν οι αιτιες για τις οποιες δολοφονηθηκε η Υπατια ; 


Η Υπατια ηταν κορη του Θεωνα απο την Εξελληνισμενη Αλεξανδρεια της Αιγυπτου και ηταν φιλοσοφος. 


Η υπατια ως νεοπλατωνικη φιλοσοφος διδασκε γεωμετρια, μουσικη, φιλοσοφια, ρητορικη κλπ. 


Ως φιλοσοφος η υπατια απεκτησε πολυ μεγαλη φημη διοτι ειχε παρα πολλους μαθητες χριστιανους και εωσφοριστες του δωδεκαθεου.

Αναμεσα στους παρα πολλους μαθητες της Φιλοσοφου Υπατιας ηταν και ο Ορεστης ο οποιος οταν τελειωσε τις σπουδες στην φιλοσοφικη σχολη της Υπατιας εγινε ρωμαιος επαρχος. 

Η Υπατια ως γυναικα ηταν ενα πολυ ανησυχο πνευμα και εκτος απο την αρχαια Ελληνικη γραμματεια ασχολουνταν και με την πολιτικη. 

Αυτο ομως ηταν κατι πρωτογνωρο για τα δεδομενα εκεινης της εποχης μια γυναικα να ασχολειται με τα δημοσια πραγματα και ειδικα με την πολιτικη.


Η Υπατια διοτι ειχε γνωση των υψηλων ικανοτητων της αλλα και του πολυ μεγαλου σεβασμου τον οποιο ειχε στο προσωπο της η πλειοψηφια των κατοικων της Αλεξανδρειας, δεν συμμετειχε απλα στα πολιτικα δρωμενα αλλα κατ ουσιαν ηταν εκεινη η οποια διοικουσε σε ενα μεγαλο βαθμο την εξελληνισμενη πολη.

Αυτο γινονταν διοτι ο μαθητης της ο Ορεστης ο οποιος ηταν χριστιανος και διοικητης της πολεως ως ρωμαιος επαρχος, της ειχε τεραστιο σεβασμο αλλα και μεγαλη αδυναμια.

Η ΥΠΑΤΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΦΘΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ.

Η φημη και ο σεβασμος προς την Υπατια αυξανοταν συνεχεια. 

Η αναμιξη της ομως στην πολιτικη ηταν κατι το οποιο ενοχλουσε τρομερα τους ανδρες πολιτικους απο ολες τις εθνικοτητες οπως ηταν οι Ελληνες Χριστιανοι, οι Εβραιοι αλλα και οι εθνικοι. 

Παρα τις διαμαρτυριες και της πολλες συστασεις η Υπατια εξακολουθουσε να συμμετεχει στα συμβουλια και ουδεποτε δεχτηκε να αποσυρθει απο την ενεργη πολιτικη.


Αυτο το καθεστος προκαλουσε τρομερη οργη στους πολιτκους ανδρες της Αλεξανδρειας οι οποιοι δεν δεχοταν σε καμια των περιπτωσεων να ασκει την διοικηση της πολεως κατα ενα μεγαλο βαθμο μια γυναικα, εστω και αν αυτη ηταν μια φιλοσοφος. 

Εδω βλεπουμε ξεκαθαρα το ποσο πολυ επηρεασμενη ηταν η Υπατια απο τον ιερο και αγιο Αριστοκλη (Πλατων) ο οποιος διδαξε οτι τις πολεις θα πρεπει να τις διοικουν οι φιλοσοφοι-βασιλεις, οι οποιοι θα ειναι οι ικανοτεροι ολων των υπολοιπων ανθρωπων σε ολους τους τομεις.


Εκτος απο τους εβραιους της Αλεξανδρειας ενας απο αυτους που ηταν εξαλος με την εντονη πολιτικη δραση της Υπατιας ηταν και ο πατριαρχης Αλεξανδρειας ο Κυριλλος. 


Η μη συμορφωση της Φιλοσοφου Υπατιας στις υποδειξεις των ανδρων πολιτικων, ωστε να σταματησει την εμπλοκη της με την πολιτικη επεφερε  φοβερο μισος εναντιον της και μια κατασταση εκτος ελεγχου στην πολη της Αλεξανδρειας. 

Δυστυχως  η Υπατια αγνοησε επιδεικτικα τις υποδειξεις των πολιτικων και θρησκευτικων παραγοντων της πολης να μην αχολειται με την πολιτικη και τελικα η επιμονη της αυτη με την πολτικη προκαλεσε τον θανατο της.

Ολοι αυτοι οι πολιτικοθρησκευτικοι παραγοντες ομως ο πατριαρχης Κυριλλος και οι Ραββινοι δεν δεχοταν να τους επισκιαζει και να διοικει την Αλεξανδρεια η Ελληνιδα φιλοσοφος Υπατια.

Τελικα η αποφαση της Υπατιας να συνεχισει να ασολειται με την πολιτικη στα πρωτυπα του πλατωνα Βασιλεας-φιλοσοφος επεφερε τον θανατο της.


Ο πατριαρχης Κυριλλος ειναι ενας απο εκεινους ο οποιος δεν επιθυμουσε την αναμιξη της Υπατιας στα Πολιτικα της Αλεξανδρειας.


Σαν χαρακτηρας ο πατριαρχης Κυριλλος ηταν πολυ δυναμικος και κινηθηκε εναντιον των εχθρων του Χριστου στην Αλεξανδρεια οπως ηταν οι Ιουδαιοι και οι Νοβοτιανοι.

Τα μετρα που ελαβε ο Πατριαρχης Κυριλλος εναντια στους Ιουδαιους εφεραν την αντιδραση του Χριστιανου επαρχου του Ορεστη.

Σε αυτην την πολυ επεισοδιακη εποχη για την πολη της Αλεξανδρειας ο επαρχος Ορεστης συνελαβε με υποδειξεις των εβραιων τον χριστιανο γραμματεα Ιερακα. 

Ο ιερακας θα μαστιγωθει με την κατηγορια οτι προετοιμαζε αντισταση κατα των ρωμαικων αρχων.

Την ιδια ημερα οταν πλεον ειχε βραδιασει οι Εβραιοι διεδωσαν ψεματα οτι καιγεται ο ναος του Αγιου Αλεξανδρου. 

Αμεσως ετρεξαν οι χριστιανοι για να σβησουν την ανυπαρκτη φωτια. Τοτε 
επεσαν στην παγιδα των ιουδαιων οι οποιοι τους λιθοβολησαν και επετυχαν να σκοτωσουν αρκετους χριστιανους εκεινη την βραδια.


Την επομενη ημερα με βαση τις ενισχυμενες εξουσιες τις οποιες ειχε ο πατριαρχης Κυριλλος εκανε κατασχεσεις στις περιουσιες των Εβραιων οι 
οποιοι συμμετειχαν στις δολοφονιες, ενω στην συνεχεια τους απελασε απο την πολη. 

Ο επαρχος Χριστιανος Ορεστης ηταν ταυτοχρονα και ο ρωμαιος πολιτικος διοικητης της Αλεξανδρειας, για αυτο στα πλαισια αυτα προσπαθουσε να τηρησει τις ισορροπιες αναμεσα στους Χριστιανους στους εβραιους και στους εθνικους. 

Ο επαρχος Ορεστης γνωριζοντας το μενος των εβραιων προσπαθουσε να τους κανει τα χατηρια ωστε να εξομαλυνθει η κατασταση αναμεσα στους χριστιανους και τους εβραιους. 

Ομως αυτη η τακτικη-πολιτικη του Ορεστη εφερε ακριβως τα αντιθετα αποτελεσματα με αποκορυφωμα την δολοφονια της φιλοσοφου Υπατιας.

Ο ιδιος ο μεγαλος της θαυμαστης, ο μαθητης της ο οποιος ηταν και πολυ
ερωτευμενος με την φιλοσοφο Υπατια, ο επαρχος ορεστης εγινε η αιτια να σκοτωθει η δασκαλα του.

Eξαιτιας αυτης της μεγαλης πολιτικοθρησκευτικης διαμαχης μεταξυ των χριστιανων και των εβραιων ενα χρονο πριν απο τον θανατο της Υπατιας θα ξεσπασει σταση εναντια στον επαρχο Ορεστη.


Η πολιτικη αντιμετωπιση του Ορεστη ηταν κατι το οποιο δυσαρεστουσε παρα πολυ ενας μερος των Χριστιανων της Αλεξανδρειας, οι οποιοι σε μια συναντηση τους με τον Ορεστη και οταν τα πνευματα ειχαν οξυνθει εκ νεου, θα του πεταξουν μια πετρα στο κεφαλι και θα τον τραυματισουν.

Ο χριστιανος Αμμωνιος ο οποιος πεταξε την πετρα θα συλληφθει και θα
θα γινουν ανακρισεις. 

Στην παρα πολυ αυτη ταραχωδη εποχη η πολυ μεγαλη διαμαχη μεταξυ του πατριαρχη Κυριλλου και του επαρχου χριστιανου Ορεστη θα συμβαλουν σε πολυ σημαντικο βαθμο στο να δολοφονηθει η Υπατια.


Η πολιτικη αντιπαλοτητα των δυο κορυφαιων παραγοντων της πολης ηταν τεραστια και χωρις τελειωμο. Ο κοσμος της Αλεξανδρειας λαθεμενα υπεθεσε οτι γιατι ο Ορεστης ηταν μαθητης της Υπατιας, οτι εκεινη ειναι η υπευθυνη για την σταση του Ορεστη απεναντι στον Κυριλο. 

Ομως η Υπατια ηταν ταυτοχρονα και με τις δυο πλευρες καθως υποστηριζε τον χριστιανισμο και την φιλοσοφια για αυτο ηταν γεματη η σχολη της απο Χριστιανους και εθνικους ολα τα χρονια τα οποια διδαξε.





Βλεπουμε λοιπον εδω οτι ακομη και στην εποχη του Θεοδοσιου του β οι χριστιανοι ειχαν υποστει διωξεις παρα πολυ ισχυρες απο τους εβραιους και ειδικα στην πολη της Αλεξανδρειας.

Πολυ προσφατη ηταν και η σφαγη πολλων χιλιαδων χριστιανων απο τους εβραιους στην Κυπρο. Για την σφαγη αυτη εχουμε αναφορα για μεχρι και 240000 δολοφονημενους χριστιανους.


Κατα τα αλλα μας αποκαλουν οι εβραιοι δωδεκαθειστες με το προδοτικο και παρα πολυ προσβλητικο εβραιοχριστιανοι. 

Ενδεικτικο ειναι οτι την παρα πολυ επεισοδιακη αυτην εποχη στην πολη της Αλεξανδρειας, ο πατριαρχης Κυριλλος δεν γινοταν ποτε δεκτος σε ακροαση απο τον αυτοκρατορα Θεοδοσιο, ωστε να προστατευθουν απο τους εβραιους οι χριστιανοι της Αλεξανδρειας. 

Εντουτοις οι εβραιοι δωδεκαθειστες παρουσιαζονται ως δηθεν διωκομενοι απο τον χριστιανισμο και τους “κακους” χριστιανους.

Μεγα λοιπον και αισχροτατο ψευδος αυτο που θελουν να περασουν στον κοσμο οτι χριστιανισμος και Ιουδαισμος ειναι ενα πραγμα.

Στην πραγματικοτητα συμβαινει ακριβως το αντιθετο με βαση τον Πλατωνα στο εργο του Μενεξενος, τον Ηροδοτο στο β βιβλιο του Ευτερπη και τον Ισοκρατη στο εργο του Ελενης εγκωμιον.


Αυτο ομως οι αγραμματοι κατοικοι της Αλεξανδρειας ηταν αδυνατον να το αντιληφθουν.

Πολυ σημαντικο ειναι οτι την εποχη που δολφονηθηκε η Υπατια ο Κυριλλος δεν ηταν στην πολη της Αλεξανδρειας ενω μετα τις ταραχες και την δολοφονια της Υπατιας οι κατοικοι της πολης ζητουν απο τον μικρο 
Θεοδοσιο τον β, μεσω αντιπρωσοπειας ανθρωπων του επαρχου Ορεστη την παραμονη του πατριαρχη Κυριλλου στον Αλεξανδρεια. 

Ακομη και οι αιρετικοι Νεστοριανοι οι οποιοι ηταν απο τους μεγαλους αντιπαλους και εχθρους του Κυριλλου δεν ουδεποτε τολμησαν να τον κατηγορησουν ως “δολοφονο” της Υπατιας.

Ο Κυριλλος κατηγορειται αδικα και για ενα ακομη λογο διοτι μεσα απο τις εργασιες κατατροπωσε τον Ιουλιανο και τα ψευδη τα οποια εγραψε εις βαρος του Χριστιανισμου. 

Ο πατριαρχης Κυριλλος ειχε ως εχθρους τους εβραιους δωδεκαθειστες και πασης φυσεως αιρετικους. 

ΓΙΑΤΙ Η ΥΠΑΤΙΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ; 

ΓΙΑΤΙ Η ΥΠΑΤΙΑ ΔΕΧΟΤΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ 
ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ; 


H Ελληνικη Εκκλησία χρησιμοποιησε την πνευματική κληρονομιά της αρχαίας Ελληνικης φιλοσοφίας για τη διαμόρφωση της Χριστιανικής δογματικής διδασκαλίας και κατ επέκτασιν της Ελληνιικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Στο περασμα των αιώνων ο χριστιανισμος ειναι ο βασικοτερος παραγοντας που διαμορφώνει τον χαρακτηρα του Ελληνικου κρατους σε σχεση με τα αλλα εθνη. 


Ο παγκοσμιος χαρακτηρας της Ελληνορωμαικης
αυτοκρατοριας  εδραιωνεται σταθερα μεσα απο  την οικουμενικη χριστιανικη ιδέα.


Ο βασικος σκοπος των Ελληνων του ρωμαικου κρατους ειναι  η ενοποιηση του πληθυσμου της μεσω της χριστιανικης πιστεως, βασικο στοιχειο συνοχης της για να αντιμετωπισει τον μονιμο κινδυνο λογω των διαφορετικων λαων.


Η πολιτικη ιδεολογία της Ελληνικης – ρωμαικης αυτοκρατοριας θεμελιωθηκε επάνω στο αξιωμα της χριστιανικης οικουμενικότητας  και των ρωμαικων πολιτικων αξιωματων.



Η βασική αρχή της πολιτικης Ρωμαικης θωριας ηταν η Pax Romana, η αιωνια
 παγκοσμια Ρωμαική Αυτοκρατορία ένωσε ολη την οικομενη και επεφερε την υποταγή των Βαρβάρων, κατάργησε τα σύνορα των εθνών και σχημάτισε την πατριίδα που γεννήθηκε ο Θεάνθρωπος.



Οι Ελληνες οι οποιοι ηταν οι κληρονομοι και οι συνεχιστες στην διοικηση της ρωμαικης αυτοκρατοριας από σεβασμο στον κληροδοτη και εθνικο ευεργετη τον αγιο Κωνσταντινο, οφειλαν  να χαράξουν την ιδια πολιτικη πορεία παντα  με βάση την ίδια αρχή, το ρωμαικο δικαίο, την ρωμαικη κρατικη οργανωση, και την Ελληνικη χριστιανική ηθική-πίστη μαζι με την πνευματική παράδοση του ελληνισμού. 


Η ρωμαικη αυτοκρατορία συνεχισε τον ελληνιστικό πολιτισμό (παιδεια,  γλώσσα, ήθη, έθιμα), μεσα σε ένα κρατος με τα πολιτικά αξιωματα των Αρχαιων αλλοδαπών ρωμαιων της ιταλιας. 




 Το ρωμαικο κράτος συνεχισε να υπαρχει εξαιτιας του Χριστου, του αγιου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, και των τριων ιεραρχων μαζι με τον αγιο γρηγοριο τον επισκοπο Νυσσης.
Φυσικα πανω από όλα η Ελληνικη-Ρωμαικη αυτοκρατορια ηταν  η κοιτίδα, ηταν το παγκοσμιο κεντρο  διάδοσεως της χριστιανικής θρησκείας, με στοχο την εξαπλωση -διδαχη  των χριστιανικων ευαγγελίων και της σωτηρίας του ανθρωπίνου γένους.,
Οι Ελληνες είναι πλεον οι παγκόσμιοι ηγετες  όλων των άλλων εθνων. 


Αυτό σημαίνει πως όλοι οι λαοί όφειλαν σεβασμό στους παγκοσμιους Ελληνες και στον παγκοσμιο πολιτισμο τους (Pax romama-pax ellas).

Δεν υπαρχει καμια απολυτως υπερβολή όταν αναφερω ότι οι υπολοιποι λαοι από σεβασμο στα επιτεύγματα των Ελλήνων του μεσαιωνα, που από σκλαβοι εγιναν διοικητες του ρωμαικου κρατους χωρις να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο. με μοναδικα στηρίγματα τον Χριστο και τον Πλατωνα, 


Αυτο φυσικα ειχε ως συνεπεια  οι αγιοι προγονοι μας να προκαλον δεος-σεβασμο στα υπολοιπα εθνη τα οποια αναγνωρίιζαν ως ανωτατη παγκοσμια αρχη την ρωμαικη αυτοκρατορια.

Η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο στον Ελληνικο πολιτισμο εφερε την οικουμενικοτητα του Ευαγγελικού κηρυγματος.
Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρωπινης προόδου και ο οποιος καταστραφηκε από το εωσφορικο δωδεκαθεο.


Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.

Τρια απο τα τεσσερα Ευαγγελια γραφτηκαν απευθειας στα Ελληνικα, οπως επίσης οι πράξεις των Αποστολων, οι επιστολες του Αποστόλου Παύλου και τα πρωτα άρθρα πιστεως και χριστιανικης θεολογιας.
Την Ελληνικοτητα του ιερου-αγιου χριστιανισμου την διαπιστώνουμε μεσα από την ορθοδοξη Εκκλησια και την χρηση της Ελληνικής γλώσσας στις γραπτές πηγες της χριστιανικης πιστης όπως είναι η Αγια γραφή, και ολη η καινη διαθηκη κλπ
Η ιερη ιστορικη διαδρομή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου θα ενωθει με τον Χριστιανισμο και την Εκκλησια ως σωμα Χριστου, οταν οι Ελληνες θα αναλάβουν την ηγεσία της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας και της αγιας ορθόδοξης Εκκλησίας.
Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής Αρχαιότητας ο υπατος των φιλοσοφων ο Πλατων μαζι με τους τρεις Ιεραρχες θα δημιουργησουν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την αιωνια διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της χριστιανικης Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.

​Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου​ Ελληνικου πνευματος.

Οι Αγιοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια,​ ​αλλαξαν​ τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο.

Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν οι αγιοι Ιεραρχες το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. 

Προσθεσαν στον χριστιανισμο μονον ότι καλο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος μεσα από τα αξιωματα-διδαδματα του υπατου των Φιλοφοφων του Αριστοκλή.

Το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο, δεν υπηρξε το μοναδικο, ουτε ηταν το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας και του αρχαιου Ελληνικου κοσμου.

Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων. Επισης αντιγραφουν την ιστορια, ποιηση, τεχνη, αφαιρώντας μονον την ασέβεια και την ανηθικότητα των δαιμονων του δωδεκαθεου.

Οι ιεραρχες διδαξαν μετα τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους-σοφιστες ότι ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι.

Ο χριστιανισμος δεν εβλαψε τον Ελληνισμο, αλλα τον διεσωσε απο την παρακμη και του εδωσε νεα πνευματική δύναμη, για να συνεχισει την πορεια του.

Ο εκχριστιανισμός τωμ διαδασκαλιων του υπατου των φιλοσοφων Πλατωνα από τους αγιους ιεραρχες είναι η μεγαλυτερη αποδειξη ότι οι Ελληνες φιλσοφοι ηταν μονοθειτες και ότι δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο.

Για τους Αγιους Ιεραρχες, η αρχαια Ελληνικη γραμματεια-πολιτισμος είναι η σπουδαιοτερη από όλες τις αρετές.

 Για αυτο θεωρουν την παιδεία ως το μεγαλυτερο δωρο προς τον ανθρώπο, ενω επιτίθονται λεκτικα εναντία σε ολους τους εχθρους της αρχαιας Ελληνικης παιδειας.

Οι ευαγγελικες αξιες ενωνονται με τα ιερα αξιωματα του Πλατωνα.
Με την εισοδο του Πλατωνα, ο ορθοδοξος Χριστιανισμος, εκτοξευτηκε στα υψη, ενώ ταυτόχρονα εγινε πολύ ευκολα κατανοητος και αποδεκτος από ολους τους Ελληνες.

Με τον Πλατωνα και τα φιλοσοφικα του αξιωματα, ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια σε ολο τον κοσμο, αλλα ταυτόχρονα θωρακίζεται χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν,ολους εκεινους τους αιωνες οι εωσαφοριστες με σκοπο να διαλυσουν τον Χριστιανισμο.

Μεσω του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων του Αριστοκλη ασφάλισαν την πίστη, όρθωσαν φραγμούς στις αιρέσεις και παρερμηνείες και σφυρηλάτησαν την πανοπλία, με την οποία αμύνονται παλιοί και νέοι πρόμαχοι της ορθόδοξης πίστης.

Ηταν τοσο φοβερες οι διωξεις σε καθημερινη βαση ολους εκεινους τους αιωνες, που παρα τον ερχομο, τα θαυματα, τα μαρτυρια και την ανασταση του Θεανθρωπου, ηταν τελειως αδυνατον να επιβιωσει ο Χριστιανισμος, χωρις τον Πλατωνα.

Ταυτόχρονα μεσα από τα πλατωνικα διδαγματα και τα ηθικα αξιωματα, ο Χριστιανισμος εγινε πολύ ευκολοτερα αποδεκτος από τους Ελληνες, καθως τους φανηκε από την αρχη, ότι ο Χριστιανισμος είναι κατι πολύ οικειο, προς εκεινους.

Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια.


Μονον οσοι ηταν αγραμματοι δεν εγιναν χριστιανοι, ειτε δεν μπορεσαν να διεισδυσουν στα ουσιωδη νοηματα της χριστιανικης διδασκαλιας.
Οι Ελληνες Χριστιανοί της εποχής, δεν καταφεροταν εναντια στον θαυμαστο και ανεκτιμητο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο από πολυ ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου όπως οι ανθρωποθυσιες, μερος των οποιων ηταν και η σπλαγχνομαντεια, δηλαδη αποσπουσαν τις κοιλιες των θυματων και τελουσαν γαστερομαντεια παρατηρωντας μεσα σε αυτην τα μελουμενα.

Oλοι οι Ελληνες χριστιανοι ηταν παντοτε καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες,προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).

Οι ενστασεις ​ολων των γνησιων Ελληνων​ σχετικα με το δωδεκαθεο είναι πολύ συγκεκριμενες. Πρωτον διοτι είναι ξενοφερτο (Ηρόδοτος, Αριστοκλής, Ισοκράτης, Εκαταίος κλπ).

Δευτερον γιατι εχθρευεται θανάσιμα τον Ελληνισμο. Τριτον γιατι όλα αυτά ανθρωποθυσίες, σεξουαλικες ανωμαλίες, κλπ, προκαλουν ανομια, αταξια και καταστροφή σε κάθε εποχη για το Ελληνικο εθνος.
Κυριολεκτικα οι συνεπειες είναι τραγικες. Μην ξεχνατε πανω από όλα οι ιδιοι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες κλπ, καταδικαζαν το δωδεκαθεο ως εωσφορικο , αστειο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. 
 Ειχαν απολυτο δικιο οι αρχαιοι προγονοι μας. 
Διοτι οι αδικες ανθρωποθυσίες, το φαγωμα των θυσιασμένων, η δια της βιας εκπορνευση των Ελληνιδων γυναικων εναντι αδρας αμοιβης , την οποια εισεπραταν οι μαστροποι εωσφοριστες ιερεις των δαιμονικων θεων.
 Όπως επισης οι ευνουχισμοι ανδρων, οι θυσιες ζωων ,οι λιτανειες του φαλλου, και οι σεξουαλικες ανωμαλίες , οι τελετες μαυρης μαγειας, όλα αυτά δεν ειχαν κατι το ηθικο, το δικαιο, το λογικο,το αξιολογο. Αντίθετος ολες αυτές της ενεργειες από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα της κανουν ολοι οι λαοι οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο



ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗ.


Η κατασταση είναι παρα πολύ ασχημη. Για το Ελληνικο εθνος είναι πλεον ζητημα ζωης και θανατου, να ξαναδημιουργηθουν νεες γενιες ηθικων Ελλήνων. Διαφορετικα δεν υπαρχει καμια ελπιδα σωτηριας και επιβιώσεως. 
Οι σαπισμένες από την σεξουαλικη διαφθορα ραγιαδοπουλες ως μητερες είναι αδυνατον να δημιουργησουν τους ηθικους Ελληνες του αυριο.

 Αυτό το γνωριζουν οι παντες, ολοι οσοι δεν εχουν σαπισει ηθικα.
Βρισκόμαστε στην χειροτερη ιστορικη στιγμη, από καταβολης του Ελληνικου εθνους. 
Για την επιβίωση του εθνους , είναι απαραιτητη η δημιουργια ηθικων αρχων. Ειδικα για της επομενες γενιες. 
Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο “μυστικο ” επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. 
Εξαιτιας των χρηστων ηθων , και της σωστης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα , από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους ), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος.

Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 




Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 



Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου,εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 


Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 



Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια.


 Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο.


 Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας.

 Ακομη και ο Αλεξανδρος , με παρα πολύ εμπειρους στρατιώτες, με πολύ περισσοτερους στρατιώτες, σε σχεση με τον Ηρακλειο, και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο.


 Κατά την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες.
Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο , ο πρωτος Ελληνας χριστιανος Αυτοκρατορας , ο Ηράκλειος, εκαναν οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων. Ειχαμε δηλαδή εισβολή , και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.




Η ηθικη ζωη και η Ελληνικη παιδεια είναι τα διαχρονικα τα μοναδικα μεσα  για να εχουμε αρχικα δικαιωμα στην εθνικη επιβίωση, και λιγο αργοτερα να εχουμε δικαιωμα στην ελευθερια, ειτε με ειρηνικο, ειτε με βιαιο τροπο, συμφωνα με το αρθρο 120 ,παραγραφος 4, του Ελληνικου συνταγματος.
Διαβαστε και δειτε σχετικα , με το αρθρο 120 του συνταγματος τους καθηγητές Συνταγματικου δικαιου Γιωργο Κασιματη, Βασιλη Σπυρου, και αλλους.
Ελληνες μπορειτε να κανετε οσες απεργιες θελετε, οσες διαδηλώσεις θελετε, οσους πολιτικους φορεις θελετε. 
Επισης μπορειτε να περιμενετε οσους “σωτηρες ” θελετε .
Τιποτε από όλα αυτά δεν τους ενοχλεί, τιποτε δεν τους φοβιζει.
Ένα μονο πραγμα τρεμουν την επιστοφη στα χρηστα ηθη.

Διοτι τοτε και μονον τοτε θα κερδίσουμε την ελευθερια μας. 


Μονον τοτε θα καταργησουμε το στημενο ελεγχομενο κατά γενικη ομολογια” πολίτευμα” , και τα προδοτικα κομματα.
Μονον τοτε θα γινει αποδεκτη από τους γνησιους Ελληνες , η επι  12 χρονια προταση μου , για αλλαγη πολιτεύματος.
Με την αλλαγη πολιτεύματος θα εχουμε καταργηση των κομματων. Η επιλογή των υποψηφιων θα γινεται από τους Ελληνες , με βαση τον εντιμο ηθικο βιο. 
Προσοχη δεν θα κατεβαινουν από μονοι τους υποψήφιοι, θα τους επιλεγουμε εμεις. Οι εκλογες θα γινονται με κληρο.
Μολις παρανομησει καποιος αμεσως του αφαιρουμε το αξιωμα και τον τιμωρούμε αυτό διοτι την ανωτατη εξουσια σχετικα με θεματα δικαιοσυνης θα την εχουμε μονιμος εμεις οι Ελληνες ο λαος. 
Στις εκλογες αυτές δεν θα εχουν δικαιωμα όλα τα μελη των σημερινων κομματων , και οι συγγενείς τους μεχρι εκτου βαθμου. 
Μονον οι γνήσιοι και ηθικοι Ελληνες θα εχουν δικαιωμα συμμετοχης. Για να γινουν όμως όλα αυτά χρειαζεται πολύ υψηλη πραγματικη Ελληνικη παιδεια ,και ηθικες αρχες, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. 
OΛΟΙ ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ.
Οι μοναδικες λυσεις για την εθνικη μας επιβιωση κατα γενικη ομολογια ειναι μονον αυτες οι οποιες σας προτεινει η στηλη ισχυς δια της γνωσεως.

Ορθοδοξια, χρηστα ηθη, ιστορικη γνωση, μουσικα σχολεια, αρθρο 120 του Ελληνικου συνταγματος παραγραφος 4, αλλαγη πολιτευματος και δια παντος καταργηση των κομματων. 
Στρατιωτικη θητεια-εκπαιδευση για ολες τις γνησιες Ελληνιδες γυναικες, 
συμμαχια με την Συρια και γαμοι με τις Συριες. 

ΥΠΟΨΙΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ 
ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ
ΜΟΝΕΣ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ.



Ολα τα προαναφερομενα κατα γενικη ομολογια με μαθηματικη ακριβεια θα μας οδηγησουν στην εθνικη επιβιωση.





ΥΠΟΨΙΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΤΑΙΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ 
ΜΕ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.





Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.



loading...