Η ΑΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΥΔΟΚΙΑ (ΑΘΗΝΑΙΣ)

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ






EAN OI ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-ΡΩΜΑΙΚΗΣ 
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ 
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΘΑ ΑΦΗΝΑΝ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ
ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ.


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
-ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΡΟΡΙΑΣ ΑΓΑΠΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΟΣΟ
ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ
ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ 
ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ. 


ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΗΝ 
ΙΔΡΥΣΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΥΑΛΟ ΟΛΩΝ 
ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ Ο ΑΓΙΟΣ ΦΛΑΒΙΟΣ ΒΑΛΕΡΙΟΣ 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ. 



Η πολη των Αθηνων την εποχη του Θεοδοσιου του β , συνεχιζε να ειναι το παγκοσμιο κεντρο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου και της φιλοσοφιας.



Η Αθηναιδα ηταν κορη του ρητορα Λεοντιου. Ο Λεοντιος διδαξε στην Αθηναιδα την αρχαια Ελληνικη γραμματεια. 

Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις σπουδασε μουσικη, γεωμετρια,αστρονομια, φιλοσοφια και ρητορικη.




Οταν εφυγε απο την ζωη ο Λεοντιος αδικησε την Αθηναιδα διοτι στην διαθηκη ανεφερε οτι αφηνει ολη του περιουσια στους δυο γιους και οτι στην Αθηναιδα αφηνει μονον 100 χρυσα νομισματα. 

Τα εκατο νομισματα της Αθηναιδος εξαντληθηκαν και συντομα εμεινε απορη. Τοτε πηγε στην Κωνσταντινουπολη για να ζητησει το δικιο της απο την αυτοκρατειρα Πουλχερια. 

Ολοι οι Αθηναιοι κατα την εποχη της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας ηταν ρωμαιοι πολιτες εξαιτιας του γεγονοτος οτι η πολη τους ηταν το παγκοσμιο λικνο του Πολιτισμου. 

Αυτο ειναι ενα ακομη ιστορικο γεγονος για το ποσο πολυ σεβοταν οι Ελληνες τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο. Εαν δεν σεβοταν και δεν ειχαν ασχοληθει με πολυ μεγαλο παθος με τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο θα ειχαν καταργησει και τον σχετικο νομο. 

Με βαση αυτον τον νομο η Ευδοκια-Αθηναιδα πηγε να σει αυτοπροσωπως την αυτοκρατειρα.

Οταν την ειδε η αυτοκρατειρα Πουλχερια διαπιστωσε οτι ηταν μια γυναικα πολυ ομορφη και με μεγαλη αρχαιοελληνικη παιδεια.
 

Εκανε τοσο μεγαλη εντυπωση η Αθηναιδα στην Πουλχερια, που αν και ηταν 27 ετων και ο αδερφος της ηταν μολις 20 ετων, δεν διστασε ουτε δευτερολεπτο στο να παντρεψει τους δυο νεους.

Με αυτον τον τροπο η Ελληνιδα Αθηναις εγινε συζυγος του Θεοδοσιου του β και αυτοκρατειρα. 

Η Ευδοκια-Αθηναις ασπαστηκε τον χριστιανισμο και εγινε Ελληνιδα  (1).

Η Αγια Ευδοκια-Αθηναις κατα την παραμονη της στους αγιους τοπους ως γνησια Ελληνιδα χριστιανη θα κατασκευασει με δικα της χρηματα ναους, μονες και φιλανθρωπικα ιδρυματα.   


Η ΑΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΦΙΛΟΣΦΟΣ-ΡΗΤΟΡΑΣ.

Η Αγια Ευδοκια-Αθηναις ειναι η πρωτη Ελληνιδα φιλοσοφος-ρητορας και αποτελει προδρομο της μεγαλης Αννας Κομνηνης.

Παραλληλα η αγια Ευδοκια επιδοθηκε στην συγγραφη πολυ σημαντικων εργων. Δυστυχως τα περισσοτερα εργα της δεν εχουν διασωθει.

Ελαχιστα ειναι αυτα τα οποια σωθηκαν μεταξυ αυτων οι στιχοι για την νικη
των Ελληνων επι των περσων, και οι εργασιες της για τους προφητες Δανιηλ και Ζαχαρια. 

Επισης εγραψε την ιστορια του ευαγγελιου σε Ομηρικους στιχους, ενω δεν παρελειψε να γραψει εναντια στον μαυρο μαγο του δωδεκαθεου τον Κυπριανο απο την Αντιοχεια. 

 
Η ΑΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΑ-ΑΘΗΝΑΝΙΣ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΝ 
ΟΠΟΙΟ ΧΑΡΑΞΕ Η ΑΥΓΟΥΣΤΑ ΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ.


Η δευτερη πιο μορφωμενη και εξυπνη γυναικα του μεσαιωνα, ειχε κατι κοινο με ολες τις υπολοιπες Ελληνιδες γυναικες εκεινων των αιωνων. ΄


Η ορθοδοξη εκκλησια αποτελουσε τροπο ζωης για της γνησιες Ελληνιδες και τους Ελληνες. Ακομη πηγαιναν σε εσπερινούς ,αγρυπνιες κλπ.

Ολους εκεινους τους αιωνες , κάθε εβδομαδα, γιατι οι ανδρες απουσιαζαν μονιμος στα πεδια των μαχων, οι Ελληνιδες εκαναν παντοτε φιλανθρωπιες.


 Πηγαιναν συνεχεια σε νοσοκομεια με φτωχούς, οι οποιοι δεν ειχαν κανεναν απολυτος συγγενή. Εκει τους εκαναν παρεα, ενώ τους εδιναν παντοτε ελεημοσυνη. 



Για τους ιδιους λογους, πηγαιναν στα φτωχοκομεία, εκαναν παρεα στους φτωχους και τους εδιναν ελεημοσυνη. 


Επισης πηγαιναν σε κρατουμενους.


 Από αυτές της εξαιρετικες, μονογαμικες, ηθικες Ελληνιδες, γεννηθηκαν τα εκατομμύρια των Ελλήνων ηρωων αυτοκρατορων, στρατηγων, ανωτατων αξιωματικων, στρατιωτών του μεσαιωνα.

Για αυτό τοτε είμασταν παγκοσμια αυτοκρατορια. 


Αντιθετα στην εποχη μας εξαιτιας της σεξουαλικης διαφθορας ,σβηνουμε αργα και σταθερα. 

Παρανομα μνημονια, αυτόκτονιες, ορφανα παιδια εξαιτιας των αυτοκτονιων , ανεργοι, αστεγοι,αδικημενοι, μαζικη ειβολη και καταληψη της Ελλαδος ,κατά γενικη ομολογια. 
 
Η ΑΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΑ-ΑΘΗΝΑΙΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕ 
ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.


Πολλες φορες σας εχω αναφερει οτι οι Ελληνες της Ελληνικης-ρωμαικης
αυτοκρατοριας λατρεψαν οσο τιποτε αλλο στον κοσμο τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.



Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 


Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 




Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασουμε στην κορυφη του κοσμου και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   


Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.


Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 


Ενα ακομη ατομο το οποιο στηριξε ολοψυχα τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο, ειναι η Ελληνιδα Αθηναις-Ευδοκια η οποια ηταν κορη του ρητορα Λεοντιου και συζυγος του Θεοδοσιου του β.


Η Ευδοκια συνδυασε αριστα το αρχαιο Ελληνικο πνευμα με την Χριστιανικη πιστη.


Κατοπιν επιθυμιας της Ευδοκιας ο αυτοκρατορας Θεοδοσιος ο β το  ιδρυσε
μια νεα ανωτατη φιλοσοφικη σχολη στην Κωνσταντινουπουλη το 425 μ.χ.




Την θεση της εβραικης εωσφορικης φιλοσοφικης σχολης του δαιμονικου δωδεκαθεου, επαιρνε η γνησια αρχαιοελληνικη σχολη της Βασιλευουσας. 


Την εποχη εκεινη η φιλοσοφικη σχολη Αθηνων ειχε μετατραπει σε κεντρο λατρειας των αλλοδαπων εβραικων δαιμονων η οποιοι ηρθαν στην Ελλαδα απο την Αιγυπτο.


 
Οι νεοπλατωνικοι "φιλοσοφοι" και ειδικα οι τελευταίοι νεοπλατωνικοί Ιάμβλιχος και Πρόκλος δεν ήσαν τόσον φιλόσοφοι όσον ιερείς μιας εωσφωρικής και ανυπάρκτου θρησκείας» (Άρνολντ Τόυμπη Σπουδή της Ιστορίας, μετ. Ν. Παπαρρόδου, Αθήναι 1962,σελ.457). 



Το χειροτερο όμως ηταν ότι οι φιλοσοφικες σχολές των Αθηνών είχαν μεταβληθεί σε κέντρα άσκησης μαυρης μαγείας, γεγονός που οδήγησε τελικά στο κλείσιμό τους το 529μ.Χ. από τον Ιουστινιανό. 




Η ενεργεια, του Ιουστινιανού, να κλεισει τα κεντρα μαυρης μαγειας του εωσφορικου δωδεκαθεου ήταν μεν πολύ σωστή, όμως σε καμια περιπτωση δεν επρεπε να τους απομακρυνει από την Ελλαδα. 



Στους χρόνους που κατέρρεε η ειδωλολατρία, η μαγεία και η δεισιδαιμονία είχαν λάβει αφάνταστες διαστάσεις.



 Όπως μας πληροφορούν συγγραφείς της εποχής, π.χ. ο Λουκιανός, η μαγεία είχε καταλάβει πρωτεύουσα θέση στις λαϊκές μάζες. «Μάγοι υπό ποικίλα ονόματα, ως φαρμακομάντεις, ιατρομάντεις, βωμολόχοι, αγύρται κλπ, έχοντας ως βοηθούς γραίας βωμολόχους, περιμακτρίας, τελεστρατίας, τυμπανιστρίας κ.α. περιήρχοντο τας πόλεις, υποσχόμενοι ζωή, υγεία, πλούτο, ευτεκνία, κάλλος και οποιοδηποτε αγαθό» (Θ.Η.Ε.,τομ.8,449). 



Ο καθηγητής Ν. Λούβαρις τόνισε πως στους ύστερους χρόνους της αρχαιότητος «μάγοι πολυάριθμοι και ποικιλώνυμοι, αγύρται, απολακταί, βωμολόχοι, ιατρομάντεις, καθαρτές, φαρμακομάντεις κλπ, συνοδευόμενοι υπό γυναικών μαγισσών ή βοηθών και αφορμώμενοι εκ Θεσσαλίας κυρίως, ήτις εθεωρείτο η κατ’ εξοχήν κοιτίς των, περιέτρεχον τας πόλεις και εξηπάτουν τους απλοϊκούς ανθρώπους.




Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις εβαλε τα θεμελια μετα τους τρεις ιεραρχες για την ανοδικη πορεια του Ελληνισμου και της αυτοκρατοριας. Παραλληλα με το νεο πανεπιστημιο-αρχαιοελληνικη φιλοσοφικη σχολη η αυτοκρατειρα Ευδοκια θωρακιζε τον Ελληνισμο σε ηθικο-πνευματικο και σε πολιτικο και σε στρατιωτικο επιπεδο.  


Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.


H Ελληνικη Εκκλησία χρησιμοποιησε την πνευματική κληρονομιά της αρχαίας Ελληνικης φιλοσοφίας για τη διαμόρφωση της Χριστιανικής δογματικής διδασκαλίας και κατ επέκτασιν της Ελληνιικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Στο περασμα των αιώνων ο χριστιανισμος ειναι ο βασικοτερος παραγοντας που διαμορφώνει τον χαρακτηρα του Ελληνικου κρατους σε σχεση με τα αλλα εθνη. 


Ο παγκοσμιος χαρακτηρας της Ελληνορωμαικης
αυτοκρατοριας  εδραιωνεται σταθερα μεσα απο  την οικουμενικη χριστιανικη ιδέα.


Ο βασικος σκοπος των Ελληνων του ρωμαικου κρατους ειναι  η ενοποιηση του πληθυσμου της μεσω της χριστιανικης πιστεως, βασικο στοιχειο συνοχης της για να αντιμετωπισει τον μονιμο κινδυνο λογω των διαφορετικων λαων.


Η πολιτικη ιδεολογία της Ελληνικης - ρωμαικης αυτοκρατοριας θεμελιωθηκε επάνω στο αξιωμα της χριστιανικης οικουμενικότητας  και των ρωμαικων πολιτικων αξιωματων (pax romana).



Η βασική αρχή της πολιτικης Ρωμαικης θωριας ηταν μονιμα η Pax Romana, η 
αιωνια παγκοσμια Ρωμαική Αυτοκρατορία ένωσε ολη την οικομενη και επεφερε την υποταγή των Βαρβάρων, κατάργησε τα σύνορα των εθνών και σχημάτισε την πατριίδα που γεννήθηκε ο Θεάνθρωπος.


Οι Ελληνες οι οποιοι ηταν οι κληρονομοι και οι συνεχιστες στην διοικηση της ρωμαικης αυτοκρατοριας από σεβασμο στον κληροδοτη και εθνικο ευεργετη τον αγιο Κωνσταντινο, οφειλαν  να χαράξουν την ιδια πολιτικη πορεία παντα  με βάση την ίδια αρχή, το ρωμαικο δικαίο, την ρωμαικη κρατικη οργανωση, και την Ελληνικη χριστιανική ηθική-πίστη μαζι με την πνευματική παράδοση του ελληνισμού. 

Η ρωμαικη αυτοκρατορία συνεχισε τον ελληνιστικό πολιτισμό (παιδεια,  γλώσσα, ήθη, έθιμα), μεσα σε ένα κρατος με τα πολιτικά αξιωματα των Αρχαιων αλλοδαπών ρωμαιων της ιταλιας.  


Το ρωμαικο κράτος συνεχισε να υπαρχει εξαιτιας του Χριστου, του αγιου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, και των τριων ιεραρχων μαζι με τον αγιο γρηγοριο τον επισκοπο Νυσσης.
Φυσικα πανω από όλα η Ελληνικη-Ρωμαικη αυτοκρατορια ηταν  η κοιτίδα, ηταν το παγκοσμιο κεντρο  διάδοσεως της χριστιανικής θρησκείας με στοχο την εξάπλωση-διδαχη  των χριστιανικων ευαγγελίων και της σωτηρίας του ανθρωπίνου γένους.,
Οι Ελληνες είναι πλεον οι παγκόσμιοι ηγετες  όλων των άλλων εθνων. Αυτό σημαίνει πως όλοι οι λαοί όφειλαν σεβασμό στους παγκοσμιους Ελληνες και στον παγκοσμιο πολιτισμο τους (Pax romama-pax ellas).

Δεν υπαρχει καμια απολυτως υπερβολή όταν αναφερω ότι οι υπολοιποι λαοι από σεβασμο στα επιτεύγματα των Ελλήνων του μεσαιωνα, που από σκλαβοι εγιναν διοικητες του ρωμαικου κρατους χωρις να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο. με μοναδικα στηρίγματα τον Χριστο και τον Πλατωνα, 


Αυτο φυσικα ειχε ως συνεπεια  οι αγιοι προγονοι μας να προκαλον δεος-σεβασμο στα υπολοιπα εθνη τα οποια αναγνωρίιζαν ως ανωτατη παγκοσμια αρχη την ρωμαικη αυτοκρατορια.



Η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο στον Ελληνικο πολιτισμο εφερε την οικουμενικοτητα του Ευαγγελικού κηρυγματος.




Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρωπινης προόδου και ο οποιος καταστραφηκε από το εωσφορικο δωδεκαθεο.

Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.


Τρια απο τα τεσσερα Ευαγγελια γραφτηκαν απευθειας στα Ελληνικα, οπως επίσης οι πράξεις των Αποστολων, οι επιστολες του Αποστόλου Παύλου και τα πρωτα άρθρα πιστεως και χριστιανικης θεολογιας.


Την Ελληνικοτητα του ιερου-αγιου χριστιανισμου την διαπιστώνουμε μεσα από την ορθοδοξη Εκκλησια και την χρηση της Ελληνικής γλώσσας στις γραπτές πηγες της χριστιανικης πιστης όπως είναι η Αγια γραφή, και ολη η καινη διαθηκη κλπ


Η ιερη ιστορικη διαδρομή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου θα ενωθει με τον Χριστιανισμο και την Εκκλησια ως σωμα Χριστου, οταν οι Ελληνες θα αναλάβουν την ηγεσία της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας και της αγιας ορθόδοξης Εκκλησίας.


Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής Αρχαιότητας ο υπατος των φιλοσοφων ο Πλατων μαζι με τους τρεις Ιεραρχες θα δημιουργησουν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την αιωνια διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της χριστιανικης Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.


​Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου​ Ελληνικου πνευματος.

Οι Αγιοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια,​ ​αλλαξαν​ τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο.

Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν οι αγιοι Ιεραρχες το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. 




Προσθεσαν στον χριστιανισμο μονον ότι καλο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος μεσα από τα αξιωματα-διδαδματα του υπατου των Φιλοφοφων του Αριστοκλή.

Το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο, δεν υπηρξε το μοναδικο, ουτε ηταν το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας και του αρχαιου Ελληνικου κοσμου.

Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων. 



Επισης αντιγραφουν την ιστορια, ποιηση, τεχνη, αφαιρώντας μονον την ασέβεια και την ανηθικότητα των δαιμονων του δωδεκαθεου.

Οι ιεραρχες διδαξαν μετα τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους-σοφιστες ότι ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι.

Ο χριστιανισμος δεν εβλαψε τον Ελληνισμο, αλλα τον διεσωσε απο την παρακμη και του εδωσε νεα πνευματική δύναμη, για να συνεχισει την πορεια του.

Ο εκχριστιανισμός τωμ διαδασκαλιων του υπατου των φιλοσοφων Πλατωνα από τους αγιους ιεραρχες είναι η μεγαλυτερη αποδειξη ότι οι Ελληνες φιλσοφοι ηταν μονοθειτες και ότι δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο.


Για τους Αγιους Ιεραρχες, η αρχαια Ελληνικη γραμματεια-πολιτισμος είναι η σπουδαιοτερη από όλες τις αρετές. 



Για αυτο θεωρουν την παιδεία ως το μεγαλυτερο δωρο προς τον ανθρώπο, ενω επιτίθονται λεκτικα εναντία σε ολους τους εχθρους της αρχαιας Ελληνικης παιδειας.

Οι ευαγγελικες αξιες ενωνονται με τα ιερα αξιωματα του Πλατωνα.

Με την εισοδο του Πλατωνα, ο ορθοδοξος Χριστιανισμος, εκτοξευτηκε στα υψη, ενώ ταυτόχρονα εγινε πολύ ευκολα κατανοητος και αποδεκτος από ολους τους Ελληνες.


Με τον Πλατωνα και τα φιλοσοφικα του αξιωματα, ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια σε ολο τον κοσμο, αλλα ταυτόχρονα θωρακίζεται χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν,ολους εκεινους τους αιωνες οι εωσαφοριστες με σκοπο να διαλυσουν τον Χριστιανισμο.

Μεσω του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων του Αριστοκλη ασφάλισαν την πίστη, όρθωσαν φραγμούς στις αιρέσεις και παρερμηνείες και σφυρηλάτησαν την πανοπλία, με την οποία αμύνονται παλιοί και νέοι πρόμαχοι της ορθόδοξης πίστης.

Ηταν τοσο φοβερες οι διωξεις σε καθημερινη βαση ολους εκεινους τους αιωνες, που παρα τον ερχομο, τα θαυματα, τα μαρτυρια και την ανασταση του Θεανθρωπου, ηταν τελειως αδυνατον να επιβιωσει ο Χριστιανισμος, χωρις τον Πλατωνα.


Ταυτόχρονα μεσα από τα πλατωνικα διδαγματα και τα ηθικα αξιωματα, ο Χριστιανισμος εγινε πολύ ευκολοτερα αποδεκτος από τους Ελληνες, καθως τους φανηκε από την αρχη, ότι ο Χριστιανισμος είναι κατι πολύ οικειο, προς εκεινους.

Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια.


Μονον οσοι ηταν αγραμματοι δεν εγιναν χριστιανοι, ειτε δεν μπορεσαν να διεισδυσουν στα ουσιωδη νοηματα της χριστιανικης διδασκαλιας.


Οι Ελληνες Χριστιανοί της εποχής, δεν καταφεροταν εναντια στον θαυμαστο και ανεκτιμητο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο από πολυ ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου όπως οι ανθρωποθυσιες, μερος των οποιων ηταν και η σπλαγχνομαντεια, δηλαδη αποσπουσαν τις κοιλιες των θυματων και τελουσαν γαστερομαντεια παρατηρωντας μεσα σε αυτην τα μελουμενα.

Oλοι οι Ελληνες χριστιανοι ηταν παντοτε καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες,προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).

Οι ενστασεις ​ολων των γνησιων Ελληνων​ σχετικα με το δωδεκαθεο είναι πολύ συγκεκριμενες. Πρωτον διοτι είναι ξενοφερτο (Ηρόδοτος, Αριστοκλής, Ισοκράτης, Εκαταίος κλπ).


Δευτερον γιατι εχθρευεται θανάσιμα τον Ελληνισμο. Τριτον γιατι όλα αυτά ανθρωποθυσίες, σεξουαλικες ανωμαλίες, κλπ, προκαλουν ανομια, αταξια και καταστροφή σε κάθε εποχη για το Ελληνικο εθνος.


Κυριολεκτικα οι συνεπειες είναι τραγικες. Μην ξεχνατε πανω από όλα οι ιδιοι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες κλπ, καταδικαζαν το δωδεκαθεο ως εωσφορικο , αστειο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. (1) Ειχαν απολυτο δικιο οι αρχαιοι προγονοι μας. 




Διοτι οι αδικες ανθρωποθυσίες, το φαγωμα των θυσιασμένων, η δια της βιας εκπορνευση των Ελληνιδων γυναικων εναντι αδρας αμοιβης, την οποια εισεπραταν οι μαστροποι εωσφοριστες ιερεις των δαιμονικων θεων, ειναι ανηιικες και δαιμονικες πραξεις οι οποιες δεν εκφραζουν τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους.


 Όπως επισης οι ευνουχισμοι ανδρων, οι θυσιες ζωων ,οι λιτανειες του φαλλου, και οι σεξουαλικες ανωμαλίες , οι τελετες μαυρης μαγειας, όλα αυτά δεν ειχαν κατι το ηθικο, το δικαιο, το λογικο,το αξιολογο. Αντίθετος ολες αυτές της ενεργειες από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα της κανουν ολοι οι λαοι οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο.

......................................................................



Η Κωνσταντινουπολη όπως ηταν φυσικο ολους εκεινους τους αιωνες που ηταν σε Ελληνικα χερια δεν ηταν μονον παγκοσμιο πολιτικο, στρατιωτικο, οικονομικο, θρησκευτικο κεντρο,αλλα ηταν ταυτόχρονα πανω από όλα παγκοσμιο πνευματικο κεντρο. 



Στην Κωνσταντινουπολη με την ανοδο του πρωτου Ελληνα αυτοκρατορα (Ηράκλειος), στον Ρωμαικο θρονο, ανοιξαν αμεσως οι Φιλοσοφικες πανεπιστημιακες σχολες. 



Εκει διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διαδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα, οπου οι σπουδαστες των πανεπιστημιακών σχολων Κωνσταντινουπόλεως διδασκοταν μουσικη,γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια. 



Ξακουστες εμειναν οι ανωτατες φιλοσοφικες σχολες στην βασιλευουσα το πανδιδακτηριον, η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της Μαγναυρας,η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη των Μαγγανων, κλπ ,με πρυτάνεις-καθηγητές της πολύ μεγαλες μορφες της μεσαιωνικης Ελληνικης φιλοσοφιας τον Στεφανο τον Αλεξανδρινο. 

Ο Στεφανος διδαξε μουσικη , γεωμετρια, αστρονομια. Παραλληλα ο Στεφανος εφραψε , μελετες για Πλατωνα , Αριστοτελη, Ιπποκρατη, Γαληνο. 

Ο Γαλλος καθηγητης της χημείας Berthelot Perrie σε λογο στην Γαλλικη ακαδημια , επιστημων (18 Μαιου 1900 μ.Χ.), ειπε ότι ο Στεφανος ηταν ο κορυφαιος επιστήμονας της εποχης του. 
Ο πρύτανης Λεων ο μαθηματικος, ηταν γεωμέτρης, αστρονόμος, φιλόσοφος. 

Ο Λεων προετοιμασε για να εκδωθουν εκ νεου τα εργα του Αρχιμηδη , του Ευκλειδη, του Απολλωνιου του Πυργαιου, του Πτολεμαιου. 

Τα Εργα αυτά βρίσκονται αυτην την στιγμη στο πανεπιστημιο της Οξφόρδης. 

Ο Ιδιος εγραψε της προσωπικες του παρατηρήσεις ,επανω στους Ευκλειδη και Αρχιμηδη. 


Ο Λεων, είναι ο πρωτος που εισηγαγε τα γραμματα στην Αλγεβρα, ενώ κατοπιν εντολης του ΜΙχαηλ του γ ,εφτιαξε τον πρωτο οπτικο τηλεγραφο, ο οποιος τοποθετηθηκε στην Ταρσο της Κιλικιας. 

Ο Λεων ειχε παει για πολλα χρονια σε μοναστηρι στην Ανδρο , οπου βρηκε και μελετησε , επι πολλα ετη σπανια βιβλια των Αρχαιων Ελλήνων Φιλοσοφων. 
Να μην ξεχναμε οτι στην ανωτατη φιλοσοφικη σχολη διδαξε ο μεγας Φωτιος, ενας ακομη πολυ σπουδαιος λογιος-πατριαρχης που λατρευε υπερβολικα την αρχαια Ελληνικη γραματεια.  

Φυσικα δεν υπαρχουν λογια για την ανωτατη φιλοσοφικη σχολη του καλογερου Νικηφορου Βλεμμυδη, στην Μικρα Ασια,οπου η αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια εφτασε στο απογειο της κατά την μεσαιωνικη εποχη. 


Αυτοκρατορας Ηρακλειος.

Ο Ελληνας αυτοκρατορας,δημοσιευσε της επιστημονικες εργασιες του με τιτλους, υπόμνημα εις την μεγαλην, του Πτολεμαιου, ενώ η δευτερη εργασια ειχε τιτλο,περι κατασκευης, σφαιρας του αρατου. Αξιος αναφορας μεταξυ αλλων και ο αυτοκρατορας Κωνσταντινος ο Προρφυρογεννητος, 
 

Ο ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΒΡΥΕΝΝΙΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ
ΓΕΝΑΙΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΟΣ.






Για αυτό εκτος από το να πολεμα γεναια στα πεδια των μαχων συνέχισε την ενασχολησή του με τα γραμματα, καθως εγραψε το ιστορικό έργο για τον Αλέξιο Κομνηνό, καθως και φιλοσοφικε και ρητορικές πραγματείες.

Το κυριοτερο εργο του είναι η Υλη Ιστοριας, χωρισμενη σε τεσσερα βιβλια.


Η ΨΥΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΒΡΥΕΝΝΙΟΥ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑ ΓΕΝΑΙΑ ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ ΜΕΣΑ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΖΩΗ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ
ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
 (ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ). 



ΑΝΝΑ ΚΟΜΝΗΝΗ

Ειναι γεγονος οτι η Ελληνιδα Αννα Κομνηνη εμοιαζε πολυ σε δυναμισμο, την πρωτη γυναικα αυτοκρατειρα ολων των εποχων την Ελληνιδα Ειρηνη,

Η πριγκιπισσα Αννα όμως είναι η ιδια γυναικα η οποια απεκτησε παρα πολύ μεγαλη παιδεια. 

Η παιδεια της Αννας ξεπαρασε κατά πολύ ,την παιδεια ολων των υπολοιπων γυναικων του μεσαιωνα.



Η Αννα εμαθε όλα όσα μπορούσαν να μαθευτούν στην εποχή της, την ρητορική την φιλοσοφία, την ιστορία την λογοτεχνία, την γεωγραφία την μυθολογία, την ιατρική. 
Το σπουδαιοτερο ολων ειναι οτι η πριγκιπισσα Αννα παρεμεινε σε ολη της την ζωη μια παρα πολυ ηθικη και μονογαμικη γυναικα-συζυγος και δεν υπεπεσε στο αισχιστο των αμαρτηματων την σεξουαλικη διαφθορα

Επισης διάβασε ολους τους μεγάλους ποιητές της αρχαιότητας, τον 'Ομηρο, τους λυρικούς, τους τραγικούς και τον Αριστοφάνη 

Ακομη διαβασε τους ιστορικούς όπως τον Θουκυδίδη και τον Πολύβιο, τους ρήτορες όπως τον Ισοκράτη και τον Δημοσθένη

Πανω από όλα όμως η Αννα Κομνηνη διάβασε ολα τα εργα του Αριστοτέλη και τους διαλόγους του υπατου των φιλοσοφων του Πλάτωνα .


Από την επαφή αυτή με τους περίφημους φιλοσοφους διδάχθηκε την τέχνη της σωστής ηθικης, της παιδειας- έκφρασης, για αυτό εγραψε αυτό το πολύ σπουδαιο ιστορικο εργο την Αλεξιαδα.


Η πριγκιπισσα Αννα ηταν σε θεση να απαγγείλει με πολυ μεγαλη άνεση Ορφέα, Τιμόθεο, Σαπφώ και Πίνδαρο κλπ. 

Η Αννα Κομηνη αναδιοργανωσε της Αριστοτελικες σπουδες, στην ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης.



ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΒΛΕΜΜΥΔΗΣ.

Ο Ελληνας θεολογος, μαθηματικος, γεωγραφος, αστρονομος και γιατρος Νικηφόρος Βλεμμύδης υπηρξε η μεγαλυτερη πνευματικη μορφή του 13ου αιώνα και ισχυρή προσωπικότητα.


Συμμετείχε ενεργά στα δρώμενα της εποχής του, κυρίως ως απεσταλμένος της Ορθόδοξης Εκκλησίας σε συναντήσεις με ρωμαιοκαθολικούς ιερείς. 



Κατα την επιστροφη απο  στους αγιους τοπους το 1237, ιδρυσε στην Έφεσο σχολή, όπου δίδαξε φιλοσοφία από το 1238 έως το 1248, ενώ ασχολήθηκε και με παιδαγωγικά ζητήματα. 

Ο Νικηφορος Βλεμμυδης ασχοληθηκε πολυ με την γεωμετρια και τον πυθαγορα, ενω εξελιξε και προωθησε την πυθαγορεια διδασκαλια, οσο κανενας αλλος Ελληνας. 

Στην εποχη του η πυθαγορια διδασκαλια θα φτασει στο απογειο της.


Ουδεποτε καποια αλλη Ελληνικη φιλοσοφικη σχολη δεχτηκε τοσες πολλες αιτησεις. Ουτε η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης (Κωνσταντινουπολης), δεν ειχε τοσες πολλες αιτησεις για φοιτηση. 

Οι αιτησεις των φοιτητων απο διαφορα ηταν τοσες πολλες ωστε ηταν αδυνατον να δεχτει η φιλοσοφικη σχολη του ολους αυτους τους φοιτητες. 



Ολοι αυτοι οι εξαιρετικοι Ελληνες διεσωσαν και διεδωσαν τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

Πανω απο ολα ομως ο Χριστιανισμος διεσωσε τον ετοιμοθανατο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο απο το εβραικο εωσφορικο δωδεκαθεο.
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.



ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ
Γράψτε το Σχόλιο σας
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Υγεια

[Υγεία][threecolumns]

Αρθρα Αναγνωστων

[Άρθρα Αναγνωστών][twocolumns]

Πολιτικη

[Πολιτικά][threecolumns]

Οικονομικα

[Οικονομικά][threecolumns]

Περιεργα - Απιστευτα

[Περίεργα - Απίστευτα][bsummary]
Loading...

Μυστηρια

[Μυστήρια][bsummary]

Αρχαια Ελλαδα

[Αρχαία Ελλάδα][twocolumns]

Life Style

[Life Style][bsummary]