Ο ΑΡΧΙΤΟΚΟΓΛΥΦΟΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ

 ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ SOROS




Γράφει ο Βασίλης Βιλιάρδος

Η παράδοση του ονόματος της Μακεδονίας συμβαδίζει απόλυτα με τις αντιλήψεις του δισεκατομμυριούχου και με την…

αντιπαλότητα του απέναντι στη Ρωσία, ενώ είναι ιδανική η ύπαρξη αριστερών κυβερνήσεων στην Ελλάδα και στα Σκόπια – με την εισροή μεταναστών στην ΕΕ που επίσης διευκολύνεται από αριστερές κυβερνήσεις να είναι μέρος της επίτευξης της «ανοιχτής κοινωνίας» που υποστηρίζει.

Ανάλυση
Σχετικά πρόσφατα ο ίδιος ο κ. Soros, φανατικός υποστηρικτής της θεωρίας της «ανοιχτής κοινωνίας», δήλωσε την εμπλοκή του στη μεταναστευτική κρίση της Μέσης Ανατολής, έχοντας αναφέρει πως τα εθνικά σύνορα αποτελούν εμπόδιο – υπενθυμίζοντας πως είναι ένας από τους κυριότερους υπέρμαχους της Ε.Ε. και της παγκοσμιοποίησης, ότι είχε δηλώσει Χριστιανός στην πατρίδα του την Ουγγαρία για να αποφύγει τη δίωξη των Εβραίων από τους ναζί, πως σπούδασε στο «London School of Economics» που ιδρύθηκε από δύο σοσιαλιστές και θεωρείται κέντρο της μαρξιστικής σκέψης, καθώς επίσης ότι είναι οπαδός του κυνηγημένου από τους ναζί Εβραίου της κεντρικής Ευρώπη K. Popper, ο οποίος έγραψε το περίφημο βιβλίο «Η ανοιχτή κοινωνία και οι εχθροί της» στη Ν. Ζηλανδία που είχε καταφύγει.
Το βιβλίο αυτό είναι το «κλειδί» για την κατανόηση των κινήτρων του κ. Soros, ενώ αποτελεί την κυρίαρχη πολιτική της οργάνωσης του με την ονομασία «Ινστιτούτο Ανοιχτής Κοινωνίας» (Open Society) – το οποίο ενεργοποιείται σε πάρα πολλές χώρες του πλανήτη, χρηματοδοτούμενο από το δισεκατομμυριούχο. 
Σε γενικές γραμμές πάντως, η θέση του K. Popper είναι πως υπάρχουν δύο τύποι κοινωνιών στην παγκόσμια ιστορία: (α) οι ανοιχτές και (β) οι κλειστές.
Μία κλειστή κοινωνία τώρα, όπως η φασιστική, είναι φυλετική και ιεραρχική, διαθέτει έναν άκαμπτο πολιτισμό βασισμένο σε σταθερές, αναλλοίωτες πεποιθήσεις για την πραγματικότητα, ενώ είναι αρνητική στην είσοδο ξένων για να μην αλλάξει η κοινωνική δομή της. 
Αντίθετα, μία ανοιχτή κοινωνία εξελίσσεται διαρκώς, δεν έχει άκαμπτες πεποιθήσεις, δεν «εμποδίζεται» από τη θρησκεία ή από τον αρχαίο πολιτισμό της, ενώ είναι δημιουργική και ανοιχτή στους ξένους μετανάστες.
Εν προκειμένω, η Ε.Ε. οικοδομήθηκε για να είναι μία ανοιχτή κοινωνία, αφού θεμέλιος λίθος της είναι η έννοια του «άριστου νομισματικού χώρου» – δηλαδή η ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων, ανθρώπων και εμπορευμάτων, όπως σχεδιάζεται ευρύτερα σε έναν παγκοσμιοποιημένο πλανήτη. 
Υποστηρίζεται λοιπόν φανατικά από τον κ. Soros, ο οποίος ενοχοποίησε τη γερμανική κυβέρνηση για τα σημερινά της προβλήματα – γνωρίζοντας πως οι άνθρωποι αντιδρούν όταν μειώνεται το βιοτικό τους επίπεδο (για παράδειγμα, πριν από την κρίση υπήρχαν ελάχιστοι άνθρωποι που τάσσονταν κατά της Ευρωζώνης και της ΕΕ).
Άλλωστε, στηριζόμενος ακριβώς στη μείωση του βιοτικού επιπέδου του πληθυσμού των χωρών που τοποθετεί στο στόχαστρο, υποκινεί τις κοινωνικές επαναστάσεις σε κράτη που ο ίδιος θεωρεί πως έχουν απολυταρχική διακυβέρνηση – όπως οι Η.Π.Α. υπό τον κ. Trump, η Βρετανία με τους οπαδούς του BREXIT που απειλεί να διαλύσει την Ε.Ε., η Ρωσία υπό τον κ. Putin, η Ουγγαρία του κ. Orban κοκ.
Από πολιτικής πλευράς, ο K. Popper υποστηρίζει πως οι δημοκρατικές κοινωνίες είναι ανοιχτές, ενώ οι ολοκληρωτικές κλειστές – όπου όμως ένα δημοκρατικό κράτος οφείλει να προσπαθήσει να «σβήσει» εντελώς την εθνική του ταυτότητα, καθώς επίσης οποιαδήποτε ίχνη της πολιτιστικής του κληρονομιάς, για να καταφέρει να είναι ελεύθερο αποφεύγοντας κάθε μορφή τυραννίας. 
Έτσι προωθούνται οι πολυπολιτισμικές κοινωνίες και τα ανοιχτά σύνορα – μία ιδεολογία που ταιριάζει απόλυτα με το μαρξιστικό διεθνισμό, σημειώνοντας πως ο K. Popper κατηγορούσε τον Μαρξ, λέγοντας πως δεν ήταν αρκετά ριζοσπαστικός όσον αφορά τις πολυπολιτισμικές κοινωνίες και τα ανοιχτά σύνορα.
Περαιτέρω, όπως ακριβώς οι θρησκείες, έτσι και οι πολιτικές ιδεολογίες είναι εξαιρετικά ισχυρές στην κινητοποίηση μεγάλων ομάδων ανθρώπων – γεγονός που τεκμηριώνεται από το ότι, τα μαζικά κινήματα του εικοστού αιώνα, οι πόλεμοι δηλαδή, οι πολιτικές και οι πολιτιστικές επαναστάσεις, δρομολογήθηκαν από τη δύναμη των ιδεολογικών πεποιθήσεων. 
Η σημαντικότερη όμως δυσλειτουργία τους είναι η διαίρεση των κοινωνιών/κρατών σε αντίπαλες ομάδες – καρπός της οποίας είναι η πολιτική βία και οι συχνά αιματηρές συγκρούσεις. Οφείλει δε να σημειωθεί πως οι οπαδοί αυτών των πολιτικών ιδεολογιών δεν γεννιούνται ως τέτοιοι, αλλά δημιουργούνται, κατασκευάζονται – κυρίως με τη βοήθεια της διαφήμισης και της προπαγάνδας, οι οποίες απαιτούν χρήματα.
Συνοψίζοντας, η ιδεολογία της «ανοιχτής κοινωνίας» ταιριάζει σε μεγάλο βαθμό με τη μαρξιστική θεωρία – γεγονός που σημαίνει πως οι καλύτεροι υποστηρικτές της είναι τα πάσης φύσεως αριστερά κινήματα, ενώ οι αντίπαλοι της τα συντηρητικά και ιδιαίτερα τα ακροδεξιά. 







loading...