Οι επαρχιακές τοπικές κοινωνίες

Στις τοπικίστικες σχέσεις που υπονοούν οικονομισιά και αρπαχτή , δεν μπορεί να βάλει τάξη κανένα κράτος, όποιο και αν είναι αυτό. Πλέον που το Ελληνικό κρατικό σχέδιο , ενισχύει από το 1821 αυτές τις σχέσεις, ώς
δήθεν η φτωχή και υπανάπτυκτη επαρχία που απαιτεί την συνδρομή απ την δήθεν κρατική μηχανή. Αφού με τις ευλογίες του κράτους χρόνια καταπατήθηκε κάθε έκταση και νομιμοποιήθηκαν κάθε λογής κατασκευές ως ενοικιαζόμενα δωμάτια ακόμα και με τσίγκους και χωρίς τουαλέτες, ως ενοικιαζόμενα χωρίς αδειες και νόρμες του ΕΟΤ χρόνια, και αφού οργανώθηκε το επαρχιακότοπικιστικό απανταχού κύκλωμα - στην βάση της ανοχής καθενός μεταξύ των και πολιτών τοπκιστικά αλλά και κράτικής ανοχής και επισκεπτών για διακοπές- που στην αναγκαιότητα της ξεκούρασης ενδίδουν σε κάθε παρασπονδία , λογικό ήταν και είναι να εκλαμβάνεται η παροχή απόδειξης για την συναλλαγή ότι υπερβαίνει το αποδεκτό πλέον πλαίσιο συμπεριφοράς ( δηλαδή την οικονομισιά). Αρκεί φόρους και κρατήσεις να πληρώνουν άλλοι και αυτές οι καταβολές κεφαλαίων να μεταφέρονται ανέξοδα στις τσέπες των κάθε λογής αρνούμενου να κόψει αποδείξεις ή να πληρώσει ΦΠΑκαι φόρο εισοδήματος. Μετά η κανονικότητα είναι η λήθη και η ξεχασιά στις τοπικές οικονομίστικες κοινωνίες, πέφτουν δήεν κοινωνικά κριτήρια -γνωριμίες συγγένειες- παραγοντίσκοι- επικαλούνται την φτώχεια δήθεν της επαρχίας και το κάθε συμβάν αποσβένεται και το σύμπτωμα εκλαμβάνεται μάλιστα ως μαγκιά και τσαμπουκάς απέαντι στο ίδιο το κράτος και αναφέρεται και ως συμβάν μάλιστα κοινωνικής αξιωσύνης, που μένει στην ιστορία του τόπου, για να εφαρμόσουν και την επόμενη χρονιά και άλλοι μυημένοι στο κάθε τοπικίστικο κόλπο της οικονομισιάς και της μαγκιάς. Και ο κάθε μάγκας όπως και κάθε μάγκικη τοπικίστικη κοινωνία της επαρχίας έτσι αναδικνύεται επικοινωνιακά ως αντιστασιακή δήθεν απέναντι στο βέβηλο κράτος . Και το κράτος-αυτό που επέτεψε την καταπάτηση χωραφιών για να γίνουν νοικιαζόμενα τσίγκινα δωμάτια και χωρίς τουαλέτες για χρόνια ή επέτρεψε την παραβίασε κάθε λογής νομιμότητας που ισχύει για όσους πληρώνουν φόρους και εργάζονται- και το κράτος αυτό παίρνει τα κεφάλαια των φορολογουμένν και τα διοχετεύει στις τοπικές επαρχιακές κοινωνίες και ς υποδομή δήθεν, για να ενισχυθεί έτσι το φαινόμενο της μαγκιάς και της οικονομισιάς των κάθε λογής επαγγελματιών άεργων - η άλλη όψη της εποχιακής δήθεν εργασίας και εισπραξιμότητας-. Γιατί το ζητούμενο των τοπικών κοινωνιών και των κουτσαβάκηδων είναι να μην κουραστούν εργαζόμενοι.
Γράψτε το Σχόλιο σας
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Υγεια

[Υγεία][threecolumns]

Αρθρα Αναγνωστων

[Άρθρα Αναγνωστών][twocolumns]

Πολιτικη

[Πολιτικά][threecolumns]

Οικονομικα

[Οικονομικά][threecolumns]

Περιεργα - Απιστευτα

[Περίεργα - Απίστευτα][bsummary]
Loading...

Μυστηρια

[Μυστήρια][bsummary]

Αρχαια Ελλαδα

[Αρχαία Ελλάδα][twocolumns]

Life Style

[Life Style][bsummary]