ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ-ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (ΙΔΡΥΣΗ ΕΞΙ ΝΕΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ)

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ















ΕΛΛΗΝΑ ΕΣΩ ΕΤΟΙΜΟΣ : ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ 
ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ 
ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ 
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ
ΕΚΚΛΗΣΙΑ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΤΑ ΧΡΗΣΤΑ
ΗΘΗ,ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΚΡΑΤΙΟΥ, 
ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΚΑΙ ΤΗΝ 
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ
ΓΥΝΑΙΚΩΝ.



OI ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ  AΣΚΟΠΑ ΛΟΓΙΑ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΑΠΟ
ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΙΚΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ
ΑΝΘΡΩΠΟ, ΠΩΣ ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΙ ΘΑ
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ
ΩΣ ΕΘΝΟΣ.

ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ ΚΑΙ
ΤΟΝ ΑΡΓΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΙΨΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΩΝ
ΑΡΧΩΝ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΣΧΡΗ
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΝΕΟΤΑΞΙΤΩΝ.


ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΒΗΣΕΩΣ ΑΥΤΗΣ
ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΑΘΗΝΩΝ, ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ 2016-2017 ΚΑΙ Η 
ΙΔΡΥΣΗ ΤΡΙΩΝ ΝΕΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΣΤΗΝ 
ΚΑΣΤΟΡΙΑ, ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ 
ΛΙΒΑΔΕΙΑ.

ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 
2018-2019 ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΡΙΑ 
ΝΕΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ,
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΑΜΟ.

ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ
ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ 
90 ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ.


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ
ΣΕ ΤΙ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ 
ΤΙΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΝ 
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ.



Ενσωματωμένη εικόνα 1











Μεσα σε αυτην την τρομερη παρακμη εχουμε την ιδρυση επτα νεων μουσικων σχολειων. 

Κατα την περσινη χρονια ιδρυθηκε το μουσικο σχολειο Αθηνων ενω φετος ιδρυθηκαν τρια νεα μουσικα σχολεια στην Καστορια, στην 
Ελευσινα, και στην Λιβαδεια.

Ολοι οι γνησιοι Ελληνες οι οποιοι ζουνε σε αυτες της τρεις πολεις και εχουν παιδια που τελειωσαν το 2017 την εκτη δημοτικου, εχουν το δικαιωμα να πανε τα παιδια τους στο μουσικο σχολειο της πολης τους. 
  
Την επομενη σχολικη χρονια θα ιδρυθουν μουσικα σχολεια στην Ιεραπετρα, στην Σαμο και στην Κεφαλονια.

Πολυ δικαιο θα ειναι να αποκτησουν ενα ακομη μουσικο σχολειο , οι πολυ αδικημενοι νομοι Θεσσαλονικης και Λεσβου. 


ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΕ ΤΙ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΝΕΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.




Χωρις την μουσικη αγωγη είναι τελειως αδυνατον να δημιουργήσουμε τους Ελληνες του αυριο, ώστε να εχουμε δικαιωμα στην πολυποθητη εθνικη επιβίωση. 





Είναι απολυτως βεβαιον ότι τα σωστα ειδη μουσικης δημιουργουν ηθικα-σκεπτόμενα άτομα. 





Αυτο είναι κατι το οποιον το τρεμουν οι κρατούντες, διοτι θα χασουν δια παντώς την εξουσια. 



Δ​ιαχρονικα από τα αρχαια χρονια, οι εκάστοτε κρατούντες, μονον σε ανηθικους και σε ατομα χαμηλου διανοητικου επιπεδου ηταν και είναι αξιοι να κυριαρχησουν. 




Ελληνες θα πρεπει να γνωρίζετε σχετικα με την ανεκτιμητη αξια-προσφορα, του μουσικου πολιτισμου στον ανθρωπο. 



Ειδικα σε αυτές τις πολύ δυσκολες και επικίνδυνες εποχές για το Ελληνικο εθνος, τα σωστα ειδη μουσικης, αποτελουν πηγη ζωης-επιβιωσεως για ολους. 






Η Ελληνικη μουσικη (εντεχνο, παραδοσιακο, "βυζαντινη",) είναι ένα από τα ελαχιστα μεσα τα οποια δημιουργουν μεταξυ αλλων φιλεύσπλαχνους ανθρώπους οι οποιοι είναι ενωμενοι και στηριζουν ο ενας τον άλλο σε ολες της δυσκολες στιγμες. 


Μεσα από την σωστη μουσικη παιδεια, παίρνουμε κατι πολύ πολυτιμο, την ανθρωπια και την αλληλεγγύη, ​συστατικα ανεκτίμητα για την συνεχεια ενός εθνους. 


Η σωστη δημιουργικοτητα είναι οπωσδήποτε αντίβαρο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της. 





Ο βασικοτερος σκοπος ειτε ενας εκ των πιο βασικοτερων σκοπων στην δημοσια εκπαιδευση θα πρεπει να είναι η δημιουργικοτητα των παιδιων. Δυστυχως όμως αυτό δεν γινεται στα πιο πολλα σχολεια. 



Η δημιουργικοτητα εκφράζεται στην δευτεροβαθμια εκπαιδευση μεσα από τα μουσικα σχολεια, τα οποια συμβαλουν στην αναπτυξη των ικανοτητων της δημιουργιας και της προσφορας στο κοινωνικο συνολο και στην πατριδα. 



Η συνεργασια με τα αλλα παιδια με στοχο την δημιουργια και την προσφορα συμβαλει στο να εχουμε ηθικα και σκεπτόμενα ατομα με ελευθερες προσωπικότητες. 



Μεσα απο τα σωστα ειδη μουσικης γινεται ένα ατομο δημιουργικο οχι μονον στον κλαδο της μουσικης, αλλα και στους υπολοιπους τομεις. 



Είναι απολυτως βεβαιον ότι μεσα απο την δημιουργια αναπτυσονται ολοκληρω​μενες προσωπικότητες.

Τα μουσικα σχολεια είναι τα μοναδικα σχολεια τα οποια αναπτυσουν την δημιουργικοτητα στον μεγιστο βαθμο. 



Η δημιουργικοτητα είναι το πιο βασικο στοιχειο για την αναπτυξη ενός παιδιου.



 Η μουσικη δημιουργια είναι η σημαντικοτερη ολων διοτι είναι ιαση, ηθικη και παιδεια.


Αντι να διπλασιασουν τα μουσικα σχολεια σε ολες τις περιοχες που απαιτειται, οι αρμόδιοι εχουν την προθεση να κλεισουν και τα ηδη υπαρχοντα. 


Πολλες φορες εχω αναφερει ότι καποια μουσικα σχολεια προσπαθουν να δημιουργησουν κατω από πολύ αντίξοες συνθηκες. 



Πολλα παιδια χανουν το ενδιαφερον τους στο σχολειο, διοτι δεν εχουν τις κατάλληλες συνθηκες για να δημιουργησουν. 





Την δημιουργικοτητα θα είναι σε θεση να την βιωσουν τα παιδια μεσα από ένα πολύ σωστο σχολικο περιβαλλον με την υποστηριξη και την ενθαρρυνση ολων των εκπαιδευτικων και των γονεων. 





Η αγαπη για δημιουργια των παιδιων καταστρέφεται σε ένα πολύ μεγαλο βαθμο ειτε καταλυτικα σε αρκετα σχολεια γενικης παιδειας. Η αρνητικη σχολικη εμπειρια αποτελει ανασταλτικο παραγοντα στην εξελιξη των παιδιων. 






Τα περισσοτερα σχολεια γενικης παιδειας καταστρεφουν τα παιδια αντι να τα βοηθησουν να εξελιχθουν. Όλα αυτά τα παιδια θα είναι για το υπολοιπο της ζωης τους διαλυμενα ειτε θα είναι σχεδον διαλυμενα.

Υπαρχουν τρομερες συνεπειες όχι μονον για τα ιδια τα παιδια, αλλα και για την πατριδα, διοτι δημιουργούνται ατομα τα οποια δεν είναι σε θεση να προσφερουν και να δημιουργησουν και κανουν αρκετες φορες παρα πολύ κακες πραξεις, ενώ διακατέχονται από αισθηματα κατωτερότητας και κακοηθειας. 

Στα περισσοτερα σχολεια γενικης παιδειας καταρρακωνουνν το ηθικο των παιδιων μεσα από την αδιαφορια, την αυστηροτητα και τις πολύ ασκοπες επικρισεις. 





Είναι το πιο σημαντικο να εχουμε υγιη ψυχικα και ηθικα παιδια. 




Όπως σας εχω αναφερει παρα πολλες φορες οι καθηγητές είναι παντοτε συμμαχοι των παιδιων στα μουσικα σχολεια και βοηθουν όλα τα παιδια να αναπτυξουν την δημιουργικοτητα τους. 




Καθοριστικο εμποδιο για την εξελιξη και την πνευματικη δημιουργια ολων των παιδιων είναι τα περισσοτερα σχολεια γενικης παιδειας, όπως και οι κακοι δάσκαλοι, οι κακοι και αμαθεις γονεις, και ενιοτε οι οικονομικες δυσκολιες που εχουν να αντιμετωπισουν καποιες οικογενειες. 




Ολοι οι σωστοι δάσκαλοι και οι σωστοι γονεις θα πρεπει να υποστηριζουν τα παιδια ώστε να αναπτυξουν την δημιουργικοτητα τους για να γινουν χρησιμοι ανθρωποι για την κοινωνια και την πατριδα. 



Η δημιουργια εξαρτάται σε παρα πολύ σημαντικο βαθμο από την ψυχικη αρμονια των παιδιων. Η μουσικη όπως είναι γνωστο είναι το πιο βασικο μεσον για την ψυχικη ισορροπια και την δημιουργια. 



Οι βασικες πτυχες του χαρακτήρα ηθος, συμπεριφορα, σκεψη, ικανοτητα υγειη συναισθηματα, θαρρος, αυτοπεποιθεση, καλοσυνη, και αλλα αναπτυσονται μεσα από την μουσικη δημιουργια. Μεσα από την μουσικη δημιουργικοτητα τα παιδια είναι σε θεση να ερθουν αντιμέτωπα με ολες τις δυσκολιες της ζωης. 





Η σωστη μουσικη αποδεδειγμενα προσεφερει τα παντα, σε έναν ανθρωπο λυτρωνει, εξευγενιζει, ισορροπει, καλλιεργει ηρεμει και ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγαπη για τον συνάνθρωπο, την ζωη και κάθε τι ωραίο. 




Τα σωστα ειδη μουσικης είναι απαραιτητα διοτι είναι το μονο αντιδοτο κατά της οικονομικης, πνευματικης, ηθικης κρισης ενω ταυτοχρονα θα ενισχυσει την αντιμετωπιση των δυσκολιων της ζωης.

 Στα μουσικα σχολεια, κινουνται όλα πιο ελευθερα, πιο δημοκρατικα, πιο ομορφα. Οι μαθητες πραγματικα ξεχωριζουν απο τους υπολοιπους. 




Η μουσική μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αυτο διότι διεγείρει τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά και τη συναισθηματική ανάπτυξη. 





Η εφαρμογή ολων των προτυπων μεθοδων των μουσικων σχολειων σε συνδυασμο με την θεραπευτικη επιδραση της μουσικης στην αναπτυξη της κριτικης σκεψης και της ορθης πολιτιστικης συνειδησης αποτελουν το αντίδοτο στην οικονομικη, πνευματικη, πολιτιστικη, ηθικη εξαθλιωση. 




Μεσα σε ένα πολύ δημιουργικο καλλιτεχνικο περιβαλλον όπως εχει αποδειχτεί ότι είναι τα μουσικα σχολεία τα οποια γίνονται τα μεσα ανταλλαγης σκεψεων εκφρασεως και δημιουργικοτητας. 




Τα μουσικα σχολεία αναπτύσουν το ηθος, την διανοητικη ικανοτητα, την δημιουργικότητα και το ταλέντο. 



Δικαιωματικα μπορούμε να αναφερουμε οτι τα σχολεια αυτά δημιουργουν ανθρωπους ανωτερης ποιοτητας μεσα από την μουσικη τους παιδεια. Μεσα από τις συναυλιες τα παιδια που πηγαινουν στο μουσικο σχολειο ειναι γεγονος ότι ωριμάζουν πιο γρηγορα και ειναι ανωτέρου πνευματικου επιπεδου. 




Στα μουσικα σχολεια μηδενίζεται, ειτε μετριαζεται η παραβατικοτητα αναλογα με το επιπεδο του σχολειου, των οικογενειων κλπ. Επισης μεταξυ πολλων αλλων εκμηδενίζεται η περιπτωση κακοποιησεως για τα ζωα. 




Τα μουσικα σχολεία αποτελούν οπωσδήποτε το αντίδοτο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της τηλεοπτικης-μιντιακης εξαθλιώσεως. 




Σε μια εποχη οπου οι παραδόσεις κινδυνευουν να εξαφανιστουν από την νεα ταξη τα μουσικα σχολεια μετατρεπονται σε κεντρα διδασκαλιας της Ελληνικης παραδοσιακης μουσικης και των τροπων με τους οποιους μαθαίνεται η Ελληνικη μουσικη μας παράδοση. 

Στα σχολεια αυτά γινεται πολύ συστηματικη και μεθοδικη δουλεια. Δεν υπαρχει αμφιβολια ότι στα μουσικα σχολεια γινεται μια πολυ οργανωμενη προσπαθεια συστηματοποιησης της διδασκαλιας της Ελληνικης εντεχνης
παραδοσιακής-λαικης μουσικής. 

Οι μέθοδοι διδασκαλίας καλυπτουν καθε δυνατό τροπο μεταδοσης της μουσικης γνωσεως. Τα μουσικα σχολεια συνδραμουν στον μεγιστο βαθμο στην συνεχιση του Ελληνικου μουσικου πολιτισμου και στην εξειδικευμένη μουσική εκπαίδευση.

 Ακομη ολοι οι ασθενείς οικονομικα ανθρωποι, τους δινεται η ευκαιρια να σπουδασουν τα παιδια τους στον κλαδο της μουσικης, χωρις να χρειαζεται να πληρωσουν, για να πηγαινουν σε ωδεια. 


Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ. 

Η μουσικη δημιουργια είναι η σημαντικοτερη καθως είναι ιαση, ηθικη και παιδεια. Η δυνατοτητα υψηλου επιπέδου μουσικής εκπαιδευσεως αποτελεί τον πιο βασικο στοχο των εκπαιδευτικών των μουσικων σχολειων όπως είναι το μουσικο σχολειο Βολου. 



Τα μουσικα σχολεια είναι ότι απεμεινε ορθιο μεχρι στιγμης στην δημοσια εκπαιδευση. 


Η μουσικη αγωγη-δημιουργικοτητα αποτελει το πιο σημαντικο εφοδιο για έναν ανθρωπο. 


Η μουσικη επιστημη είναι ένα από τα παρα πολύ σημαντικα τμηματα του πολιτισμου και της επιβιωσης για το Ελληνικο εθνος. 




Η μουσικη συμβαλει στο να αποκτησει ένα ατομο εθνικη και θρησκευτικη συνειδηση και κατ επεκτασιν στηριζει την σταθερη συνεχεια της θρησκειας και του εθνους χωρις να υπαρχει κίνδυνος ηθικης-πνευματικης κατάπτωσης, οι οποιες θα οδηγησουν στον αφανισμο του εθνους (μοδα).




 Η μουσική, μαζί την ορθοδοξια, τα χρηστα ηθη, την ιστορια. το παγκρατιο, τα αρχαια Ελληνικα συμβάλλουν στην συνέχεια και τη σταθερότητα Ελληνικου πολιτισμού. 





Την ανεκτιμητη αξια της μουσικής στην ζωή των Ελληνων μας δειχνει και το γεγονός οτι η Εκκλησια χρησιμοποιησε εξ αρχης υμνους και ωδές. 



Οι αγιοι ιεραρχες μας διδαξαν ότι η μουσικη είναι δωρο του τριαδικου θεου ώστε να συμβαλει στην διαμορφωση ηθικων αρχων στους ανθρώπους. 




Ενδεικτικα αναφερουν ότι η αρχαια Ελληνικη παιδεια και η Ελληνικη μουσικη προσφερουν ισόποσα στην εξελιξη και το ηθος ολων των ανθρωπων. 




Πολυ σημαντικο είναι οτι οι αγιοι Ιεραρχες με την σειρα τους επιμενουν να ακουνε οι Ελληνες μονον τα σωστα ειδη μουσικης ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος στην ψυχη και στην παιδεια. 



Αντίθετα αναφερουν ότι τα τα αλλα ειδη μουσικης κανουν παρα πολύ μεγαλο κακο στις ψυχες των ανθρωπων, οι οποιοι γινονται ευάλωτοι και εν συνεχεια ανήθικοι και κακοι ανθρωποι. 




Η Ελληνικη-ρωμαικη-"βυζαντινη" μουσική είναι το πιο βασικο ειδος μουσικης το οποιο μας δινει τα εχεγγυα της πνευματικης και ηθικης εξελίξεως και σε οδηγει μονιμα στον δρομο του Χριστου. 



Φυσικα όλα αυτά τα ειδα μουσικης δεν είναι για διασκεδαση, αλλα είναι για την μεγιστη βελτιωση των ψυχων του ηθους και της πνευματικης διαυγειας. 



To βασικο κριτηριο για την επιλογή της σωστης μουσικης είναι να μας βοηθα στην αποκτηση ηθικων αρχων -παιδειας, να συνετίζει, να μας κανει να νιώθουμε ανώτερα αισθηματα, και να μας φερνει κοντα στον θεο. 





Οταν η μουσική διακρίνεται απο όλα αυτά τα στοιχεια τότε είναι αποδεκτη και πολυτιμη, διότι επιδρά θετικά στον ψυχικό κόσμο και στην παιδεια ​των Ελλήνων προκαλώντας μια τεραστια αισθηση ευφοριας και αγαλλίασης. 



Η στηλη Ισχυς δια της γνωσεως καλει εδώ και χρονια ολους τους Ελληνες να ασχοληθουν με την εκκλησιατικη μουσικη και τα μουσικα σχολεια τα οποια διδασκουν εκκλησιαστικη ("βυζαντινη") μουσικη.


Αυτό διοτι η εκκλησιαστικη μουσικη είναι ένα τεραστιο κεφαλαιο στον Ελληνικο μουσικο πολιτισμο καθως υπαρχουν όλα τα ωφελιμα ειδη μουσικης των αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, μαζι με την μουσικη για την δοξολογια του θεου. 


Η εκκλησιαστικη μουσικη συμβαλει στην αποκτηση ηθων-ανθρωπιας αλλα βοηθα στον μεγιστο βαθμο στην καλιεργεια της δημιουργικότητας ολων των ανθρωπων.

Σε αυτό το ειδος μουσικης εχουμε την απολυτη ψυχικη αρμονια και την εμφυσηση της δημιουργιας.


Είναι αποδεδειγμενη ​η ευεργετικοτατη επιδραση της μουσικης παιδειας στην μάθηση και της σχολικες επιτυχιες.

Η μουσική μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αφού έχει αποδειχθεί ότι διεγείρει τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά και τη συναισθηματική ανάπτυξη. Η σωστη μουσικη συμβαλει στην κοινωνικοτητα. 

Υστερα τα παιδια αποκτούν αυτοπεποίθηση. 




Αυτό διοτι η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου είναι μια διαδικασία που θα δείξει στα παιδιά ότι μπορούν να αναπτύξουν τις ικανότητές τους και να δημιουργήσουν κάτι απο μόνα τους, σε συνδιασμο με το ότι θα εκτεθουν δημοσια στο κοινο, μεσα από της συναυλιες των μουσικων σχολειων.

Φυσικα η μουσικη συμβαλει τα μεγιστα στην δημιουργικοτητα ένα απαραίτητο εφόδιο για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία την ατομικη ευτυχία αλλα και την εθνικη μας επιβίωση.​ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ 



Μην ξεχνατε ότι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι ειχαν το μαθημα της μουσικης, ως ισαξιο, ειτε ως σχεδόν ισαξιο με αυτό της γεωμετριας. Μετα από αυτά τα δυο μαθηματα, ακολουθουσαν τα μαθηματα της αστρονομιας, της φιλοσοφιας κλπ. 


Μεσα από τα ειδικα ειδη μουσικης και χορου, οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, ηταν σε θεση να δημιουργουν ενδιαμεσους χαρακτήρες με βαση το μετρον αριστον, οι οποιοι δεν ηταν ουτε πολύ μαλθακοι, ουτε παρα πολύ σκληροι. 


Αυτά τα ειδη μουσικης, δημιουργηθηκαν τα εκατομμύρια των Ελλήνων ηρωων της αρχαιότητος και του μεσαιωνα. 



Ο Αριστοκλης μίλησε για την μουσική ως κύριο μάθημα της βασικης εκπαίδευσης των παιδιών στην Αρχαία Αθήνα. Ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλής-Πλατων είχε ​αναφερει​ ότι η μουσικη ειναι η ζωη και η ​ψυχη ολου του σύμπαντος ​διοτι προσφερει τα παντα στον ανθρωπο. 

Ο Πλατων είναι εκεινος ο οποιος πρωτος διδασκει ως κατεξοχήν ιαση ​ψυχης και σωματος τον δώρειο μουσικο τρόπο, αρχαία μουσική κλίμακα η οποια αντιστοιχεί στον πρώτο ήχο της Ελληνικης ρωμαικης-"βυζαντινης" μουσικής. 

Ολες​ οι σχολες των γνησιων αρχαιων φιλοσοφων ειχαν βασικο το μαθημα της μουσικης για την αποκτηση παιδειας και με στοχο για την ​θεραπεία ασθενων, διοτι η μουσικη αρμονια είναι σε θεση να θεραπευσει το σωμα και την ψυχη.



Την ικανοτητα της μουσικής να θεραπευει μας την αναφερει ο υπατος ​των φιλοσοφων Πλατωνας σε πολλά έργα του (Τιμαιος, Πολιτεια και Νομοι).


Ενσωματωμένη εικόνα 1


ΕΔΩ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΣΕ ΤΙ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΤΑ 
ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ :


Αυτην την εποχη πρεπει να δημιουργήσουμε εκ νεου της σωστες 
Ελληνιδες οι οποιες θα εχουν αξιες και ηθικες αρχες.



Η εκκλησια, τα χρηστα ηθη,  τα μουσικα σχολεια, το παγκρατιο, η εκμαθηση της πραγματικης Ελληνικης ιστοριας είναι ότι καλυτερο για την δημιουργια ανθρωπων με ανωτερη ποιοτητα. 


Μονον που αυτην την φορα μαζι με τα χρηστα ηθη, την εκκλησια τα μουσικα σχολεια,την Ελληνικη παιδεια , θα πρεπει απαραιτητος να προσθεσουμε στον γυναικειο χαρακτήρα τον δυναμισμο που μας ζητησε ο Αριστοκλής (Πλατων).



Ο υπατος των φιλοσοφων μας διδασκει την κοινη στρατιωτικη εκαπιδευση και παιδεια για τους ανδρες και τις γυναικες.



Η κατασταση είναι παρα πολύ ασχημη. 



Για το Ελληνικο εθνος είναι πλεον ζητημα ζωης και θανατου, να ξαναδημιουργηθουν νεες γενιες ηθικων Ελλήνων. Διαφορετικα δεν υπαρχει καμια ελπιδα σωτηριας και επιβιώσεως. .


ΤΑ ΧΡΗΣΤΑ ΗΘΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ
ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ.


Βρισκόμαστε στην χειροτερη ιστορικη στιγμη, από καταβολης του Ελληνικου εθνους. 


Για την επιβίωση του εθνους , είναι απαραιτητη η δημιουργια ηθικων αρχων. Ειδικα για της επομενες γενιες. 



Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. 


Εξαιτιας των χρηστων ηθων , και της σωστης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα , από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους ), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.

Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 



Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης,χωρις   καθολου σεξουαλικη διαφθορα. 


Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος.

ΕΠΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΑΓΙΟΤΟΚΟ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ.






Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,
μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 


Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες.

 
Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 


Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια.


Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες.


Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. 


Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. 


Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας.


Ακομη και ο Αλεξανδρος , με παρα πολύ εμπειρους στρατιώτες, με πολύ περισσοτερους στρατιώτες, σε σχεση με τον Ηρακλειο, και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος πολιτικα-οικονομικα εκανε μεγαλυτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια, σε σχεση με τον Ηρακλειο


 Κατά την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες.

Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο , ο πρωτος Ελληνας χριστιανος Αυτοκρατορας , ο Ηράκλειος, εκαναν οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων. 


Ειχαμε δηλαδή εισβολή , και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας


 ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ Α, Β, Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΙΤΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ.

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΔΙΑ ΤΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΕΣ

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

  



ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

1. Αγρινίου 
2. Αθηνών
3. Αλεξανδρούπολης
4. Αλίμου
5. Αμυνταίου 
6. Άμφισσας 
7. Αργολίδας
8. Άρτας 
9. Βαρθολομιού 
10. Βέροιας 
11. Βόλου
12. Γιαννιτσών
13. Δράμας 
14. Ζακύνθου 
15. Ηρακλείου 
16. Θερίσου-Χανίων 
17. Θεσσαλονίκης
18. Ιλίου 
19. Ιωαννίνων 
20. Καβάλας 
21. Καλαμάτας 
22. Καρδίτσας 
23. Κατερίνης 
24. Κέρκυρας 
25. Κομοτηνής 
26. Κορίνθου 
27. Λαμίας
28. Λάρισας 
29. Λευκάδας
30. Μυτιλήνης 
31. Ξάνθης
32. Παλλήνης
33. Πάτρας
34. Πειραιά 
35. Πρέβεζας 
36. Πτολεμαΐδας 
37.Ρεθύμνου 
38.Ρόδου 
39.Σερρών 
40.Σιάτιστας 
41.Σπάρτης 
42.Τρικάλων 
43.Τρίπολης 
44.Χαλκίδας 
45.Χίου 

 Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης
Το μουσικο γυμνασιο Παλληνης καλυπτει τις περιοχές:
Α. Ανατολικής Αττικής:
Γέρακας, Παλλήνη, Λαύριο, Καλύβια, Κερατέα, Κρωπία, Μαρκόπουλο, Παιανία, Γλυκά Νερά, Αρτέμιδα, Ραφήνα, Ν. Μάκρη, Μαραθώνας, Σπάτα, Διόνυσος, Δροσιά, Κάλαμος, Αυλώνα, Άγ. Στέφανος, Κρυονέρι, Άνοιξη, Καπανδρίτι, Σκάλα Ωρωπού, Ροδόπολη, Ανάβυσσος, Βάρη.
Β. Β΄ Αθήνας, Χαλάνδρι, Πεντέλη, Φιλοθέη, Μελίσσια, Βριλήσσια, Κηφισιά, Μαρούσι, Πεύκη, Ερυθραία, Ψυχικό, Αγ. Παρασκευή, Παπάγου, Χολαργός.
 Μουσικό Σχολείο Αθήνας

Το μουσικο γυμνασιο Αθηνων καλυπτει τις περιοχές:
α) Α΄ Αθήνας:
Όλες οι περιοχές του Δήμου Αθηναίων Κυψέλη, Μεταξουργείο, Σεπόλια, Ταύρος, Κολωνάκι, Αμπελόκηποι, Εξάρχεια, Πατήσια κτλ πλην αυτών των περιοχών α) του 5ου Διαμερίσματος Δήμου Αθήνας που περικλείονται από τους δρόμους : Λ. Κηφισού, Τρείς Γέφυρες, Στρ. Καλάρη (ζυγοί αριθμοί), Λ. Ιωνίας (μονοί αριθμοί), Καυταντζόγλου (ζυγοί αριθμοί), Γαλατσίου (μονοί αριθμοί) και έως τα όρια του 5ου Διαμερίσματος Δήμου Αθήνας με το Δήμο Γαλατσίου και το Δήμο Ν. Φιλαδέλφειας -Ν. Χαλκηδόνας (Ωρωπού, Σινοπούλου κτλ.). και β) του 2ου Διαμερίσματος Δήμου Αθήνας που περικλείονται από τις οδούς/Λεωφόρους: Κοκκινοπούλου (από Λεωφ. Κατεχάκη), Ούλωφ Πάλμε, Υμηττού (μονοί αριθμοί), στη συμβολή της με τη Φορμίωνος, Ηλία Ηλιού (μονοί αριθμοί), Αμβροσίου Φραντζή (ζυγοί αριθμοί) και Καλλιρόης (μονοί αριθμοί), μέχρι και τη συμβολή της με τη Λεωφ. Συγγρού.
β) Γ΄ Αθήνας: Αιγάλεω, Χαϊδάρι περιοχή που συνορεύει με το Αιγάλεω έως τη Λεωφόρο Αθηνών (ρεύμα εισόδου προς Αθήνα) , Αγ. Βαρβάρα.
Μουσικό Σχολείο Ιλίου

Το μουσικο γυμνασιο Ιλιου καλυπτει τις περιοχές:

α) Α΄ Αθήνας: Ν. Φιλαδέλφεια, Ν. Χαλκηδόνα, Γαλάτσι, Πατήσια από τις περιοχές του 5ου Διαμερίσματος Δήμου Αθήνας που περικλείονται από τους δρόμους : Λ. Κηφισού, Τρείς Γέφυρες, Στρ. Καλάρη (ζυγοί αριθμοί), Λ.Ιωνίας (μονοί αριθμοί), Καυταντζόγλου (ζυγοί αριθμοί), Γαλατσίου (μονοί αριθμοί) και έως τα όρια του 5ου Διαμερίσματος Δήμου Αθήνας με το Δήμο Γαλατσίου και το Δήμο Ν. Φιλαδέλφειας -Ν. Χαλκηδόνας.
β) Β΄ Αθήνας: Ν. Ιωνία, Αλσούπολη, Ν. Ηράκλειο, Λυκόβρυση, Μεταμόρφωση.
γ) Γ΄Αθήνας: Χαϊδάρι (εκτός της περιοχής που συνορεύει με το Αιγάλεω έως τη Λεωφόρο Αθηνών πλευρά ρεύματος εισόδου προς Αθήνα) Περιστέρι, Αγ. Ανάργυροι, Καματερό, Ν. Λιόσια, Πετρούπολη.
δ) Ανατολικής Αττικής: Θρακομακεδόνες, Αχαρνές.
ε) Δυτικής Αττικής: Άνω Λιόσια, Ασπρόπυργος, Βίλια, Ελευσίνα, Ερυθρές, Ζεφύρι, Μαγούλα, Μάνδρα, Μέγαρα, Ν. Πέραμος, Φυλή.
Μουσικό Σχολείο Αλίμου

Το μουσικο γυμνασιο Αλιμου καλυπτει τις περιοχές:

α) Α΄ Αθήνας: Δάφνη, Υμηττός, Καισαριανή, Ηλιούπολη, Βύρωνας, Καρέας, Ζωγράφου-Ιλίσια και τις περιοχές του 2ου Διαμερίσματος Δήμου Αθήνας που περικλείονται από τις οδούς/Λεωφόρους: Κοκκινοπούλου (από Λεωφ. Κατεχάκη), Ούλωφ Πάλμε, Υμηττού (μονοί αριθμοί), στη συμβολή της με τη Φορμίωνος, Ηλία Ηλιού (μονοί αριθμοί), Αμβροσίου Φραντζή (ζυγοί αριθμοί) και Καλλιρόης (μονοί αριθμοί), μέχρι και τη συμβολή της με τη Λεωφ. Συγγρού.
β) Δ΄ Αθήνας: Καλλιθέα, Μοσχάτο, Ν. Σμύρνη, Γλυφάδα, Ελληνικό- Αργυρούπολη, Άλιμος, Π. Φάληρο, Αγ. Δημήτριος.
γ) Ανατολ. Αττική: Βούλα, Βουλιαγμένη.
 Μουσικό Σχολείο Πειραιά

Το μουσικο γυμνασιο πειραια καλυπτει τις περιοχές της Περιφερειακής ενότητας Πειραιά.

Για οσους Ελληνες γονεις εχουν παιδια σε μεγαλυτερη ηλικια, από την πρωτη γυμνασιου ,εχουν και αυτά δικαιωμα να πανε σε ένα μουσικο σχολειο.

Σύμφωνα με τον κανονισμο που ισχυει παρέχεται σε μαθητές άλλων σχολείων η δυνατότητα εγγραφής στις τάξεις Β' και Γ' Γυμνασίου καθώς και στην Α' Λυκείου των Μουσικού Σχολείων κατόπιν κατατακτηρίων εξετάσεων σε συγκεκριμένα μουσικά μαθήματα, οι οποίες διεξάγονται τον Σεπτέμβριο κάθε έτους.





Επειδή υπαρχει ενδιαφερον από Ελληνες γονεις για τα παιδια τους, να αλλαξουν σχολειο, και ρωτουν εάν αυτό είναι εφικτο, θα σας απαντησω, ότι αυτό γινεται υπο προϋποθέσεις.



Εκτος από τα παιδια της εκτης δημοτικου, τα οποια δινουν εισαγωγικες εξετασεις στα μουσικα σχολεια, δικαιωμα εχουν να δωσουν εξετασεις και τα παιδια τα οποια πηγαινουν στην α ,β και γ γυμνασιου. Οι αιτησεις και οι εξετασεις γινονται κάθε Σεπτεμβριο, με την εναρξη της νεας σχολικης χρονιας. Απαραιτητη προυποθεση για να γινουν εξετασεις σε κάθε σχολειο θα πρεπει , να υπαρχουν ΚΕΝΕΣ θεσεις, σε κάθε ταξη. Διαφορετικα δεν γινονται εξετασεις στα σχολεια τα οποια δεν υπαρχουν κενες θεσεις.


Οι κενές θέσεις γίνονται γνωστές στους υποψηφίους στις αρχές του Σεπτεμβρίου. 


Οι εξετάσεις πραγματοποιούνται το δευτερο δεκαημερο του Σεπτεμβριου οποτε και ανακοινώνεται ο ακριβής αριθμός των κενών θεσεων. 


Ο αριθμός αυτός μπορεί να τροποποιηθεί μεχρι την ημέρα των εξετάσεων, ανάλογα με τις μετεγγραφες που προκυπτουν. 

Για να γίνει δεκτός ένας μαθητης θα πρέπει να αξιολογηθεί με βαθμό πάνω απο τη βάση σε καθε ενα απο τα μουσικα μαθηματα των εξετασεων .

 Σε περιπτωση που οι υποφήφιοι είναι περισσότεροι από τις κενές θέσεις, επιλεγονται οι ικανοτεροι με κριτηριο τον βαθμό που πέτυχαν στις εξετασεις. 


Τα μουσικά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται οι υποψήφιοι μαθητές του σχολείου μας, είναι τα εξής: Για την Β΄ Γυμνασίου: 


Υποχρεωτικό το πιάνο, θεωρία και πράξη ευρωπαϊκής μουσικής, υποχρεωτικός ο ταμπουράς, θεωρία & πράξη ελληνικής παραδοσιακής μουσικής και προαιρετικα όργανο επιλογής (ευρωπαϊκό η Ελληνικό παραδοσιακό). 

Για την Γ΄ Γυμνασίου: Υποχρεωτικό το πιάνο, θεωρία και πράξη ευρωπαϊκής μουσικής, υποχρεωτικός ο ταμπουράς, θεωρία και πράξη Ελληνικής παραδοσιακής μουσικής, όργανο επιλογής (ευρωπαϊκό ή Ελληνικό παραδοσιακό) και ιστορία μουσικής. 



Για την Α΄ Λυκείου : Υποχρεωτικό το πιάνο, θεωρία και πράξη ευρωπαϊκής μουσικής, υποχρεωτικός ο ταμπουράς, θεωρία και πράξη Ελληνικής παραδοσιακής μουσικής, όργανο επιλογής (ευρωπαίκό ή Ελληνικό παραδοσιακό) και ιστορία μουσικής. 


Να περασουμε να δουμε πιο αναλυτικα σε τι εξετάζονται οι μαθητες. 




Σχετικα με της εξετασεις της β γυνασιου, οι μαθητες εξετάζονται γραπτος,προφορικος. και σε μουσικα οργανα. ΓΡΑΠΤEΣ ΕΞΕΤΑΣΣΕΙΣ : Νότες στο κλειδί του Σολ και στο κλειδί του Φα.Μετρα - αξίες φθογγων - παυσεις - παρεστιγμενα και δισπαρεστιγμενα - συγκοπή - αντιχρονισμός - απλά και σύνθετα μέτρα - ελλιπές μέτρο.


 Σχηματισμός και μεταβολή των τονιαίων διαστηματων: τόνου, ημιτονίου, τριημιτονίου καθώς και των εναρμόνιων φθόγγων και της ταυτοφωνίας. Μείζονες κλίμακες με διέσεις. ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ: Μουσική ανάγνωση (σολφέζ) σε απλές ασκήσεις στο κλειδί του Σολ και στο κλειδί του Φα. Οδηγιες σολφεζ σχετικα με την Β΄ Γυμνασίου 1. έξι (6) ρυθμικά σολφεζ (solfège rythmique): με το αριστερο χερι χτυπουμε το μετρο(προαιρετικά), με το δεξί χέρι χτυπούμε τα ρυθμικά σχήματα, με το στόμα λέμε την ονομασία των φθόγγων. 2. είκοσι εννιά (29) μελωδικά σολφέζ στο κλειδί του σολ και στο κλειδί τουφα: το δεξί χέρι μετρά στον αέρα το μέτρο και με το στόμα τραγουδώ τις νοτες (ονομασια και τονικο ύψος). 


Να περασουμε τωρα στις εξετασεις, σχετικα με την Ελληνικη παραδοσιακη μουσικη. Γραπτες εξετασεις.1. Τάξη οκταηχίας. 2. 




Τα τρια γένη. 3. Χαρακτήρες ποσότητας-Πλοκές χαρακτήρων-Ανάβαση και κατάβαση έως επτά φωνές. 4. Χαρακτηρες ποιότητας. 5. Χρονικοί χαρακτήρες που αυξάνουν και διαιρούν τον χρόνο. 6. Ήχος πρώτος (κλίμακα, μαρτυρίες, διαστήματα, τετράχορδα) 7. Ήχος πλάγιος του τετάρτου (κλίμακα, μαρτυριες, διαστήματα, τετράχορδα) 8. Παρασημαντική γραφή - 



Η μεταρρύθμιση των τριών διδασκάλων 9. Διατονικές φθορές 10. Το συνεχες ελαφρον. ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ:1. Σύντομα κεκραγάρια, στιχηρά αίνων και δοξολογία Μανουήλ Πρωτοψάλτου σε ήχο πλάγιο του τετάρτου. 2. Σύντομα κεκραγάρια, στιχηρά αίνων και δοξολογία Μανουήλ Πρωτοψάλτου σε ήχο πρώτο. 3. Δύο παραδοσιακά τραγούδι κατ' εκλογή σε ήχο πλάγιο του τετάρτου και πρώτο. 3.ΤΑΜΠΟΥΡΑΣ. 


Δύο κομμάτια (σκοποί ή τραγούδια) από την Ελληνική δημοτική μουσική. Ενδεικτικά προτείνονται τα ακόλουθα: Ένα παλικάρι είκοσι χρόνων, Βασιλικός θα γίνω, Κάτω στο γιαλό, Ακρίτας όντες έλαμνεν, 



Ο τσοπανάκος, Ρουμπαλιά, Σαμιώτισσα. Μες στου Μαγιού τις μυρωδιές. Εξεταση στο πιανο: Δύο κομματια από μνήμης, μείζονες κλίμακες Ντο, Σολ, Ρε, Λα, Μι και Φα σε 1 οκτάβα και prima vista, το οργανο επιλογης είναι προαιρετικό. Να περασουμε τωρα στην Γ γυμνασιου, και στις γραπτες εξετασεις. Μείζονες κλιμακες : Ελάσσονα κλίμακα (φυσική, αρμονική και μελωδική),τρίηχο, σχηματισμός και αναγνώριση διαστημάτων 2ας έως 8ης. Τόνος, ημιτονιο και τριημιτόνιο, Εύρεση σχετικών, ομωνύμων και εναρμονίων κλιμακων ,μεταφορα μελωδιας. Προφορικες εξετασεις : Μουσική ανάγνωση (σολφέζ) σε ασκήσεις μέσης δυσκολίας στο κλειδί του Σολ και Φα. Οδηγιες-σολφεζ για την Γ΄ Γυμνασίου: 1. οκτώ (8) lecture de notes: απλή ανάγνωση-αναγνώριση τις ονομασίας των νοτών. 



2. οκτώ (8) solfège rythmique: με το αριστερο χερι χτυπούμε το μέτρο (προαιρετικά), με το δεξί χέρι χτυπούμε τα ρυθμικά σχήματα, με το στόμα λέμε την ονομασία των νοτών. 3. δώδεκα (12) μελωδικά σολφέζ: το δεξί χέρι μετρά στον αέρα το μέτρο και με το στόμα τραγουδώ τις νότες (ονομασία και τονικό ύψος). 



4. φωνητική αναπαραγωγή διαστημάτων 3ης (μικρά-μεγάλα) 4ης και 5ης καθαρά από δοσμενη βάση.5. Dictée: αναγνώριση διαστημάτων 3ης (μικρά- μεγάλα), 4ης και 5ης καθαρά, και μικρου ρυθμικου και μελωδικου σχηματος. 




Οι εξετασεις των μαθητων στην γ γυμνασιου, στην Ελληνικη παραδοσιακη μουσικη. Γραπτες εξετασεις : 1. Συστατικα ηχων. 




2. Τα τρία γένη. 3. Πέτρος Λαμπαδάριος. 4. Είδη καταλήξεων μελωδικών γραμμών (ατελείς, εντελείς και τελικες). 5. Θεωρία τετάρτου ήχου (λέγετος). 

6. Θεωρια πλαγίου του πρώτου ήχου 7. Η μεταρρυθμιση των τριων διδασκαλων. 8. Διατονικές φθορές 9. Θεωρια των συστηματων. 10. Θεωρια ήχου πλαγιου του τετάρτου με χρήση κατά τριφωνία συστηματος.


Προφορικες εξετασεις στην Ελληνικη παραδοσιακη μουσικη :1. Συντομα κεκραγάρια, στιχηρά αίνων και δοξολογία Μανουηλ Πρωτοψαλτου σε ήχο πλάγιο του πρώτου. 2. Συντομα κεκραγάρια, στιχηρά αίνων και δοξολογία Μανουηλ Πρωτοψαλτου σε ήχο τέταρτο (λέγετο). 3. Δύο παραδοσιακα τραγούδια κατ' εκλογή σε ήχο πλάγιο του πρώτου και τέταρτο (λέγετο).




ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΑΜΠΟΥΡΑΣ : Δύο κομμάτια (σκοποί ή τραγούδια) από την Ελληνική Δημοτική Μουσική. Ενδεικτικά προτεινονται τα ακολουθα τραγουδια : Κοντουλα λεμονια, Απόψε τα μεσανυχτα, Θαλασσάκι μου, Σαν της Ωριας το καστρο, Αντικρυστός Μακεδονίας, Μηλο μου κοκκινο, Στην γεφυραν, Βασιλικος θα γίνω. Εξεταση στο πιανο για την Γ γυμνασιου: Tρία (3) κομματια διαφορετικής εποχής ή στυλ , από τα οποία το ενα (1) σπουδή. Τα δυο (2) απο μνήμης, μείζονες κλίμακες με διέσεις και υφέσεις και λα και μι ελάσσονες (αρμονικές, μελωδικές) σε μια (1) οκτάβα,prima vista. Στο μουσικο οργανο επιλογης εξετάζονται, δύο κομμάτια και κλίμακες στο επίπεδο της τάξεως. Συνεχιζουμε με της εξετασεις της Α λυκειου. Μουσικη θεωρια και πραξη, γραπτες εξετασεις : Ελάσσονες και μείζονες κλίμακες με διέσεις και υφέσεις. Ελάσσονα κλίμακα (φυσική, αρμονική, μελωδική). Σχετικές και ομωνυμες κλιμακες.Μουσικα διαστήματα. Τόνος, ημιτονιο, τριημιτόνιο. Σύμφωνα και διάφωνα διαστήματα. Εύρεση κλίμακας από δοσμενο μουσικό διάστημα. Σχηματισμός συγχορδιών (μείζονα, ελάσσονα, αυξημενη, ελαττωμένη). Σχηματισμος τρίφωνων συγχορδιων για τέσσερις φωνές σε ανοιχτη και κλειστή θέση 3ης, 5ης και 8ης. Σχηματισμός συγχορδιών σε όλες τις καταστάσεις. Σύνδεση κύριων βαθμίδων σε ευθεία κατάσταση. Εναρμονιση μπασο με τις κύριες συγχορδιες σε ευθεια κατασταση. Εναρμόνιση μελωδίας με τις κύριες συγχορδιες σε ευθεια κατάσταση. Προφορικες εξετασεις. Μουσική ανάγνωση (σολφέζ) σε ασκησεις προχωρημενης δυσκολίας στο κλειδί του Σολ και του Φα. Σολφεζ-οδηγιες για την Α΄ Λυκείου : 1. οκτώ (8) lecture de notes: απλή ανάγνωση-αναγνώριση τις ονομασιας των νοτών (δίχως τα γραμμένα ρυθμικά σχήματα). 2. οκτώ (8) solfège rythmique: με το αριστερό χέρι χτυπούμε το μέτρο (προαιρετικά), με το δεξί χέρι χτυπούμε τα ρυθμικά σχήματα, με το στόμα λέμε την ονομασία των φθόγγων. 3. δέκα (10) δίφωνα solfège: το δεξί χέρι μετρά στον αέρα το μέτρο και με το στόμα τραγουδω τις νότες (ονομασία και τονικό ύψος). 4. φωνητική αναπαραγωγή διαστημάτων 3ης (μικρά-μεγάλα), 4ης - 5ης καθαρά και 6ης (μικρά-μεγάλα) από δοσμένη βάση. Αναπαραγωγή τρίφωνων συγχορδιών όλων των ειδών. 5. Dictée: αναγνώριση διαστημάτων 3ης μικρα- μεγαλα, 4ης - 5ης καθαρά και 6ης (μικρά-μεγάλα). Αναγνώριση τρίφωνων συγχορδιών όλων των ειδών. Αναγνωριση μικρού ρυθμικού και μελωδικού σχήματος. Μαθημα δευτερο στο οποιο θα εξεταστουν τα παιδια, στην Α λυκειου, είναι η Ιστορια της Μουσικης.Τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ στα οποια θα εξεταστουν Περίοδος Αναγέννησης και συνθέτες της. Είδη μουσικής στην Αναγέννηση. Εποχή μπαρόκ και συνθέτες της. Τρία είδη οργανικής και τρία είδη φωνητικής μουσικης που κυριαρχουν στην εποχή μπαροκ. Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ και το έργο του. Κοντσέρτο και κοντσέρτο γκρόσο. Ορατοριο. Προκλασική περίοδος και συνθέτες αυτής της περιόδου. Κλασική περίοδος και η σημαντικότερη φόρμα σύνθεσης. Αναφέρετε 4 συνθέτες της κλασικής περιόδου και το σημαντικότερο είδος οργανικής μουσικης. Μοτσαρτ: α) ως μουσικός β) ποιος είναι ο πρωτος του δάσκαλος και γ) να αναφέρετε 4 όπερές του. Συμφωνίες του Μπετοβεν. Ποιες από αυτές δεν τις άκουσε ποτέ. Περιγραφική μουσικη. Ένα χαρακτηριστικο παραδειγμα του Μπερλιόζ. Όπερα: ποτε και απο ποιους δημιουργείται & Χαρακτηριστικά της όπερας. Οι σημαντικότεροι συνθέτες όπερας και έργα στην εποχή του ρομαντισμου. Εθνικές σχολές Μουσικής στην Ευρώπη. Επτανησιακη και Εθνικη σχολη στην Ελλάδα. Στο σημειο αυτό να αναφερω , ότι για το συγκεκριμενο μαθημα, ότι τα παιδια δεν είναι απαραίτητο να μελετήσουν με κάθε λεπτομέρεια ολόκληρη την ύλη των παραπάνω κεφαλαίων. Αυτό το οποιο θα πρεπει να γνωριζουν είναι τα κυρια σημεια, που αφορουν την εξεταστέα ύλη. Οι εξετασεις στην Ελληνικη παραδοσιακη μουσικη. Γραπτες εξετασεις : 1. Δημοτικο τραγούδι-κατηγορίες 2. Ποιητικες φορμες. κοντακίου και κανόνα. 3. Δανιήλ Πρωτοψάλτης. 4. Θεωρία τρίτου ήχου. 5. Θεωρία βαρέος ήχου (ειρμολογικά μέλη από Γα). 6. Θεωρία πλαγιου του δευτερου ήχου7. Χρονικές αγωγές 8. Εναρμόνια φθορά. 




Οι προφορικες εξετασεις στην Ελληνικη παραδοσιακη μουσικη : 1. Συντομα κεκραγάρια, στιχηρά αίνων και δοξολογία Μανουήλ Πρωτοψάλτου σε ήχο τρίτο. 



2. Συντομα κεκραγάρια, στιχηρά αίνων και δοξολογία Μανουηλ Πρωτοψάλτου σε ήχο βαρύ.3. 



Εκλογή στίχων από τη στιχολογια "ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ" σε ήχο πλαγιο του δευτέρου. 4. Δύο παραδοσιακά τραγούδια κατα εκλογή. Εξεταση στον Ταμπουρα. Δυο κομματια (σκοποί ή τραγουδια) από την Ελληνική Δημοτική Μουσική. 



Ενδεικτικά προτείνονται τα ακόλουθα: Φωκιανο. Αμπέλι μου πλατυφυλλο. Ακριτας οντας έλαμνεν. Τζιβαερι. Νταρι-νταρι. Από ξένο τόπο. Κάτω στον κάμπο τον πλατύ. Τι ήθελα και σε αγαπούσα. Μπαϊντούσκα. 



Με γέλασαν τα πουλιά. Παπαλάμπραινα Ξυλα Μυτιλήνης. 



Εξεταση στο πιανο για την Α λυκειου. Τρία (3) κομμάτια διαφορετικης εποχής ή στυλ, από τα οποία μια (1) σπουδή και ένα (1) πολυφωνικό. 




Τα δυο (2) από μνήμης. Πέντε (5) κλίμακες, από τις οποίες τρεις (3) μείζονες και δυο (2) ελάσσονες(η επιλογή γινεται απο τον διδασκοντα την διδάσκουσα και τον μαθητή / τη μαθητρια) σε μια (1) οκταβα συνδεση των κύριων συγχορδιών I- IV- V στις Ντο και Φα μειζονες και στις λα και ρε ελάσσονες. prima vista. 




Στα μουσικα σχολεια, εκτός από τα μαθηματα γενικης παιδειας, διδασκονται επι πλεον και μαθηματα μουσικης και τεχνων. Στα μαθήματα μουσικης παιδειας μελετουν σε ισοτιμη βάση την Ελληνική Μουσικη παράδοση με την Ευρωπαική (κλασική & σύγχρονη) μουσικη. 



Διδάσκονται, επίσης, Ιστορία της Τέχνης. Επίσης διδασκονται Πιάνο, Ταμπουρα, Κιθαρα, Φλαουτο, Κλαρινο, Λαουτο, Βιολι, Μπουζουκι, Μαντολινο, Κρουστα κ.λ.π. 


Ένα πολύ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ το οποιο θα πρεπει να γνωριζουν ολοι οι γονεις είναι ότι Μαθητες με χαμηλή επιδοση στα Μουσικα Μαθήματα δεν μπορουν να συνεχίσουν την φοίτησή τους στα Μουσικα Σχολεία, και ας προάγονται στα μαθήματα Γενικής Παιδείας. 



Οι απόφοιτοι των Γενικων Μουσικων Λυκείων έχουν τις ίδιες δυνατότητες επιλογης, κατά την αποφοίτησή τους, με τους αποφοίτους των άλλων Λυκείων, να δώσουν εξετάσεις και να εισαχθούν στα Ανώτατα και Ανωτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας. 




Επι πλεον έχουν τη δυνατότητα, σύμφωνα με την Υπουργική απόφαση του 2000 (Γ2/1050/4-3-2000), απόκτησης πτυχίου Μουσικής Ειδικότητας ,Αρμονιας, Βυζαντινής Μουσικής, οργάνων Παραδοσιακών, υστερα από εξετάσεις που γίνονται από το Υπουργειο Παιδείας κάθε χρόνο τον Σεπτέμβριο. 



Οι τίτλοι αυτοί είναι ισότιμοι & αντίστοιχοι με τους τίτλους που χορηγούνται από τα Ωδεία και τις Μουσικες Σχολες. 




Ακομη για τους τελειοφοιτους του Μουσικού Σχολειου προωθείται Προεδρικό Διάταγμα, που θα πριμοδοτεί την εισαγωγή τους στα Τμήματα Μουσικών Σπουδών των Πανεπιστημίων της χώρας. 


Επίσης οι μαθητές των Μουσικων Σχολείων κατά τη διάρκεια της φοίτησης τους αποκτουν πολύτιμες γνώσεις για ανωτερες μουσικες σπουδες και εμπειριες για την μελλοντική επαγγελματική τους αποκατάσταση. 



Οι απόφοιτοι των Μουσικών Σχολείων που αποκτούν τίτλο μουσικής ειδικότητας, μπορούν να εργαστούν αμέσως στα Μουσικά Σχολεία, σαν καθηγητές Μουσικής. 




Οσα παιδια δεν διαθετουν γνωσεις σε όλα τα προαναφερομενα θα πρεπει να απευθυνθουν οι γονεις στους ειδήμονες, δηλαδή σε δασκαλους μουσικης, ώστε να είναι προετοιμασμένα, για τον Σεπτεμβριο του 2017, για είναι σε θεση να δωσουν εξετασεις. 





Τα μουσικα σχολεια, τα συνδιαζουμε, παντοτε, με την εκμαθηση του παγκρατιου αθληματος, την γνωση της πραγματικης Ελληνικης ιστοριας, και τον εκκλησιασμο. 


Είναι οι μοναδικοι τροποι επιβίωσεως του Ελληνικου εθνους. Αυτό διοτι είναι τα μοναδικα μεσα για να δημιουργηθουν χρηστα ηθη.




*Νταλάρας και Μουσικό Σχολείο Βόλου - Σ'ευλογημένη μέρα ...

















Μουσικο Σχολειο Βολου - Δρομοι του Αρχαγγελου. - YouTube














Δάκρυ στο γυαλί (Μουσικό Σχολείο Βόλου) - YouTube


''ASTERI MOU FEGGARI MOU'' - ''ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ ... - YouTube


Μουσικο Σχολειο Βολου ~ Χατζη Μπαξες [Στην Υγεια μας]..4 ...


Μουσικο Σχολειο Βολου ~ Ξημερωνει και βραδιαζει [Στην ...


Στην υγειά μας 8-5-2010 Μαργαρίτα Μαγιοπούλα - YouTube


**ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ_''εδώ το φως''_ ... - YouTube


https://www.youtube.com/watch?v=YJ6HKJP71Ww


Μουσικό Σχολείο Αλίμου - Κωνσταντινούπολη 2013 - YouTube


ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ_από ξένο τόπο - YouTube

19ο Φεστιβάλ Θρησ. Μουσικής - Μουσικό Σχολείο Βόλου - YouTube
ΣΤΟ 12 : 30 TOY BIINTEO



Η ΒΟΥΛΗ ΧΑΤΖΗΔΑΚΙΣ ΣΤΟ 4 : 41 TOY BINTEO.

Μ.Σ.Θεσσαλονίκης-Χορωδία Μ.Σ.Θ. 2012 - Διάρκεια: 14:01. Mous Thess5.931 προβολές






Γράψτε το Σχόλιο σας
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Υγεια

[Υγεία][threecolumns]

Αρθρα Αναγνωστων

[Άρθρα Αναγνωστών][twocolumns]

Πολιτικη

[Πολιτικά][threecolumns]

Οικονομικα

[Οικονομικά][threecolumns]

Περιεργα - Απιστευτα

[Περίεργα - Απίστευτα][bsummary]
Loading...

Μυστηρια

[Μυστήρια][bsummary]

Αρχαια Ελλαδα

[Αρχαία Ελλάδα][twocolumns]

Life Style

[Life Style][bsummary]