Αμβρόσιος: Αγράμματος και μοχθηρός ψευδολόγος ο Βούτσης

O Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλεία υπερασπίστηκε τον χαρακτηρισμό «βόθρος» που χρησιμοποίησε ο Μητροπολίτης Κοζάνης για τη βουλή

Ολομέτωπη επίθεση εξαπέλυσε ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος στον Νίκο Βούτση, με αφορμή την κόντρα που είχε ο πρόεδρος της Βουλής την περασμένη εβδομάδα με τον Μητροπολίτη Κοζάνης, Παύλο, ο οποίος φέρεται να αποκάλεσε «βόθρο» τη Βουλή.

Επανερχόμενος στο θέμα με επιστολή του στον Μητροπολίτη Κοζάνης, ο Αμβρόσιος υπερασπίστηκε τον χαρακτηρισμό αυτό παραθέτοντας μια φωτογραφία του Κώστα Ζουράρι με σαγιονάρες στη Βουλή και ρωτώντας: «Σε ποιο χώρο οι άνθρωποι πάνε, φορώντας τις σαγιονάρες τους; Ασφαλώς στον «καμπινέ»..."

Ταυτόχρονα αποκάλεσε τον Νίκο Βούτση αγράμματος και μοχθηρό ψευδολόγο για τις πρόσφατες τοποθετήσεις του σε θέματα της ορθοδοξίας.

Δείτε παρακάτω την επιστολή του Αμβροσιου

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ ΣΕΡΒΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΖΑΝΗΣ

Κ.Κ. ΠΑΥΛΟΝ

Σεβασμιώτατε,
________Με πολλήν θλίψιν ανέγνωσα την είδηση, ότι ο κ. Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων ωργίσθη καθ' Υμών, επειδή είπατε, ότι η Βουλή των Ελλήνων ομοιάζει με βόθρο!
________Ούτε επικροτώ, ούτε όμως και αποδοκιμάζω τόν χαρακτηρισμό! Επιθυμώ όμως να Σας βοηθήσω στην Απολογία Σας. Γι' αυτό και παρακαλώ πρίν δώσετε μιά οποιαδήποτε απάντηση στον κ. Βούτση να τον ερωτήσετε:
Κύριε Πρόεδρε,
* Παρακαλώ, γνωρίστε μου σε ποιό χώρο της κατοικίας των οι άνθρωποι πάνε, φορώντας όχι παπούτσια και κάλτσες, αλλά τις ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ ΤΟΥΣ; Ασφαλώς στον «καμπινέ» και όχι βέβαια στο σαλόνι του σπιτιού τους!
* Πως, λοιπόν, και γιατί δεν διαμαρτυρηθήκατε, όταν Βουλευτής και Υφυπουργός της Κυβερνήσεώς σας προσήλθε στη Βουλή φορώντας ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ; Μήπως αυτός ο κύριος υποβίβασε τον θεσμό της Βουλής;
* Επί πλέον σας ερωτώ: Μήπως τα παρακάτω λόγια σας, χωρίς άλλη επεξεργασία, επιβεβαιώνουν τά λόγια μου; Διότι με δηλώσεις σας είπατε τα εξής φοβερά λόγια: «Η αξιωματική Αντιπολίτευση ξεκινάει από την αμηχανία, περνά στην νευρικότητα και φθάνει στην εξαλλοσύνη»! Αλήθεια, λοιπόν, όταν κάποιος χάνει την ηρεμία του, καί από την νευρικότητα φθάνει στην εξαλλοσύνη,ελέγχει άραγε τα λόγια του; Ασφαλώς όχι! Τότε ακριβώς το στόμα του ανθρώπου γίνεται ένας αληθινός βόθρος, από τον οποίον μόνον δυσοσμία αναδύεται!
* Ώστε, κ. Πρόεδρε, μήπως είναι η ώρα να πάτε σε κάποιο ψυχο-οφθαλμίατρο και να ελέγξετε τήν πνευματική Σας όραση;
_____Εμείς για να Σας βοηθήσουμε, παραθέτουμε την φωτογραφία του Υπουργού με τις ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ!



_Σεβασμιώτατε,
Καθώς εκ των πραγμάτων αποδεικνύεται, ο κ. Βούτσης εμφανίζεται είτε ως αγράμματος είτε ως μοχθηρός ψευδολόγος!
_Χθές από το Κανάλι ΕΡΤ είπε και κάτι άλλο: «Δεν είμαστε λαός Ορθόδοξος»!
__Υποδείξτε του, λοιπόν, νά ανοίξει το Σύνταγμα των Ελλήνων, όπου στο άρθρο 3 αναγράφονται και τα εξής:

«Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού»!

Και έπειτα να τον ερωτήσετε:
Κύριε Βούτση, τι είσθε;
* ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ;
* ΑΣΤΟΙΧΕΙΩΤΟΣ;
* ΨΕΥΔΟΛΟΓΟΣ;
* ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ;
ή * ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ;

Για Σας, λοιπόν, και για τους ομοίους με Εσάς κάθε βράδυ στην Ακολουθία του Παρακλητικού Κανόνος ψάλλουμε τα εξής:

«Οἱ μισοῦντες Σιών, αἰσχύνθητε ἀπό τοῦ Κυρίου, ὡς χόρτος γάρ πυρί ἔσεσθε ἀπεξηραμένοι» (Ἀντίφωνον τῶν Ἀναβαθμῶν, Μικρά Παράκλησις).

Αλλά και σε κάθε Εσπερινό επίσης παρακαλούμε τον Χριστό μας με τα λόγια:

«Ἐκλείποιεν ἁμαρτωλοί ἀπό τῆς γῆς καί ἄνομοι, ὥστε μή ὑπάρχειν αὐτούς. Εὐλόγει ἡ ψυχή μου τόν Κύριον» (Προοιμιακός)

Και έπειτα από αυτά όλοι μαζί να του ευχηθούμε ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ!
Επί δε τούτοις διατελώ

Με περισσήν αγάπην για τον Χριστό μας
και για την Ορθοδοξία μας
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Καλάβρυτα, 10 Αυγούστου 2017

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Διακατεχόμενος από μεγάλη οργή και αγανάκτηση για όλους αυτούς τους πολεμίους της Ορθοδοξίας μας, τους Γαβρόγλουδες και τους Βούτσηδες, κατ' ανάγκην διακόπτω την σιωπή μου, καθώς ευρίσκομαι περιοδεύοντας εδώ πάνω στα μαρτυρικά χώματα των Καλαβρύτων και παρακαλώ τον Θεόν να μας προστατεύσει από όλους αυτούς τους αστοιχείωτους, οι οποίοι Κυβερνούν τον Τόπο μας.

ΑΛΛΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ
ΑΠΟΡΩ ΚΑΙ ΕΞΙΣΤΑΜΑΙ!
Οι θεωρούμενοι ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ, Πατριωτικοί κλπ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; Γιατί σιωπούν;

Κύριε Κυριάκο Μητσοτάκη,
Κύριε Πάνο Καμμένε,
Κυρία Φώφη Γεννηματά,
Εσείς δεν ακούσατε τίποτα;
Είμαστε ή «Δεν είμαστε λαός Ορθόδοξος»;
Δώστε μας μια απάντηση!
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

6 σχόλια :

  1. ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΙΟ ΓΑΛΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελληνόψυχος αυτός ο Μητροπολίτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγώνας αδιάλειπτος για ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και ΠΑΤΡΙΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν πρέπει να λυπόμαστε όταν παθαίνουμε κάτι κακό, μα όταν κάνουμε κάτι κακό



    Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου

    Δεν πρέπει να κλαίμε όταν παθαίνουμε κάτι κακό, μα όταν κάνουμε κάτι κακό. Τη λύπη την έβαλε μέσα μας ο Θεός. Όχι, όμως, για να τη μεταχειριζόμαστε άσκοπα ή και βλαπτικά, σε ακατάλληλο χρόνο και σε αντίθετες συνθήκες στη φύση μας περιστάσεις, κλονίζοντας έτσι την υγεία της ψυχής και του σώματος, αλλά για ν’ αποκομίζουμε απ’ αυτήν όσο γίνεται μεγαλύτερο πνευματικό κέρδος.

    Γι’ αυτό, δεν πρέπει να λυπόμαστε όταν παθαίνουμε κάτι κακό, μα όταν κάνουμε κάτι κακό. Εμείς, ωστόσο, έχουμε αντιστρέψει τα πράγματα. Έτσι, και αμέτρητα κακά να διαπράξουμε, ούτε λυπόμαστε ούτε ντρεπόμαστε. Αν, όμως, πάθουμε και το παραμικρό κακό από κάποιον, τότε τα χάνουμε, βαριοθυμούμε, γινόμαστε συντρίμμια και δεν συλλογιζόμαστε πως οι θλίψεις και οι πειρασμοί φανερώνουν τη φροντίδα του Θεού για μας περισσότερο από τα ευχάριστα περιστατικά...




    Αλλά γιατί αναφέρω τις θλίψεις αυτής της ζωής; Μήπως και η απειλή του αιωνίου κολασμού δεν αποτελεί τη φιλανθρωπία του Θεού καλύτερα από την υπόσχεσή Του για την ουράνια βασιλεία; Γιατί, αν δεν υπήρχε η απειλή του αιωνίου κολασμού, λίγοι θα ήταν εκείνοι που θα κέρδιζαν τη σωτηρία. Δεν είναι, βλέπεις, αρκετή για μας, τους ράθυμους, η υπόσχεση των ουράνιων αγαθών. Ο φόβος της κολάσεως πιο πολύ μας παρακινεί στην αρετή.

    Γι’ αυτό, λοιπόν, υπάρχουν η λύπη και η αθυμία, όχι για να μας κυριεύουν όταν πεθαίνει ένα αγαπημένο μας πρόσωπο ή όταν χάνουμε χρήματα ή όταν δοκιμάζουμε κάποια αποτυχία, αλλά για να μας βοηθούν στον πνευματικό μας αγώνα. Ας λυπόμαστε όχι για τη θλίψη ή τη βλάβη που μας προξενεί κάποιος, αλλά για τις αμαρτίες μας, με τις οποίες λυπούμε το Θεό. Γιατί οι αμαρτίες διώχνουν μακριά μας το Θεό, ενώ οι θλίψεις, που δοκιμάζουμε από άλλους ανθρώπους, Τον κάνουν να μένει κοντά μας ως προστάτης.

    Άλλωστε, πρέπει να το πάρεις απόφαση, άνθρωπέ μου, ότι στη ζωή αυτή θα έχεις βάσανα, δοκιμασίες, προβλήματα, πειρασμούς. Πρέπει να τ’ αντιμετωπίζεις με γενναιότητα όλα αυτά, χρησιμοποιώντας ως όπλα την πίστη, την ελπίδα, την υπομονή. Ας εύχεσαι, βέβαια, να μην πέσεις ποτέ σε πειρασμό. Όταν, όμως, παραχωρεί κάποιον ο Θεός, μην ταράζεσαι. Κάνε ό,τι μπορείς για να φανείς αληθινός στρατιώτης του Χριστού. Δεν βλέπεις που οι γενναίοι στρατιώτες, όταν η σάλπιγγα τους καλεί στην μάχη, αποβλέποντας στη νίκη, θυμούνται τους ένδοξους προγόνους τους, που έκαναν μεγάλα κατορθώματα, και ρίχνονται με θάρρος στον αγώνα; Όμοια κι εσύ, όταν έρχεται η ώρα της πνευματικής μάχης, να θυμάσαι τα κατορθώματα των αγίων μαρτύρων και ν’ αγωνίζεσαι με γενναιότητα, με πίστη, με χαρά. Δεν μπορεί, λοιπόν, ποτέ να λυπάται ο χριστιανός; Μπορεί, αλλά για δύο μονάχα λόγους: Όταν είτε ο ίδιος είτε ο πλησίον του έρχεται σε αντίθεση με το Θεό και το άγιο θέλημά Του. Δεν πρέπει, επομένως, να στενοχωριούνται και να θλίβονται εκείνοι που κακολογούνται, μα εκείνοι που κακολογούν.

    Γιατί δε θ’ απολογηθούν οι πρώτοι, για όσα λέγονται σε βάρος άλλων. Αυτοί πρέπει να τρέμουν και ν’ ανησυχούν, γιατί αργά ή γρήγορα θα συρθούν στο φοβερό Δικαστήριο του Θεού, όπου θα λογοδοτήσουν για όσες κακολογίες ξεστόμισαν. Κι εκείνοι που κακολογούνται, πάντως, πρέπει ν’ ανησυχούν, αν όσα λένε γι’ αυτούς είναι αληθινά. Αξιολύπητοι, βλέπεις, είναι οι αμαρτωλοί, έστω κι αν κανένας δεν τους κατηγορεί. Αξιοζήλευτοι, απεναντίας, είναι οι ενάρετοι, έστω κι αν ο κόσμος όλος τους κατατρέχει. Γιατί, όταν η συνείδηση ενός ανθρώπου είναι ήσυχη, όσες τρικυμίες κι αν ξεσηκώνονται εναντίον του, αυτός θα βρίσκεται πάντα σε λιμάνι γαλήνιο. Όταν, όμως, η συνείδησή του είναι ταραγμένη, ακόμη κι αν όλα του έρχονται ευνοϊκά, θα βασανίζεται, σαν τον ναυαγό στη φουρτουνιασμένη θάλασσα.


    http://stratisandriotis.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν την Ελλάδα: Διανομή Ελληνικής Γης για μετανάστες 100 στρεμμάτων στον κάθε έναν δωρεάν και 100% επίδομα ενοικίου


    Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν την Ελλάδα: Διανομή Ελληνικής Γης για μετανάστες 100 στρεμμάτων στον κάθε έναν δωρεάν και 100% επίδομα ενοικίου – Οι μετανάστες αντιδρούν και ζητούν χρήματα και όχι γη και δουλειά

    Σε μία απόφαση που δεν έχει προηγούμενο θέλει να προχωρήσει το υπουργείο μεταναστευτικής πολιτικής σε συνεργασία με τα υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης και Υπουργείο Περιβάλλοντος και Χωροταξίας.

    Ο Γιάννης Μουζάλας έθεσε θέμα ένταξης των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία, χωρίς διακρίσεις και αυστηρά κριτήρια που θα καθιστούν εύκολη την αφομοίωση μεγάλου αριθμού μεταναστών χωρίς ωστόσο να δημιουργηθεί οικονομική δυσφορία για αυτούς.

    Μέσα από το πρόγραμμά που προωθεί η κυβέρνηση και θέλει να ολοκληρώσει μέχρι το καλοκαίρι του 2018, έχει σκοπό να παραχωρήσει δωρεάν 200.000 στρέμματα στην περιοχή της Μακεδονίας σε 2000 μετανάστες με μία σειρά από προνόμια ώστε να μπορούν να ενταχθούν στην παραγωγική διαδικασία.


    Tα προνόμια που σκέφτεται να παραχωρήσει η ελληνική κυβέρνηση είναι:

    1) Αφορολόγητο μέχρι και 25.000 ευρώ εισόδημα για όλους του μετανάστες που δεχθούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα αγροτικής παραγωγής

    2) Άτοκα δάνεια για την αγορά μηχανημάτων έως και 300.000 ευρώ για τον κάθε έναν με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου.

    3) Επίδομα ενοικίου έως και 100% με κριτήρια εισοδήματος και οικογενειακής κατάστασης.

    4) Άδεια για λαϊκές αγορές..

    5) Απαλλαγή από ασφαλιστικές εισφορές για 2 χρόνια.

    Στο πρόγραμμα θα έχουν δικαίωμα ένταξης μόνο μετανάστες που είναι δηλωμένοι ως προστάτες οικογένειας και μόνο όσοι δήλωσαν ως χώρες προέλευσης την Συρίας, Το Μαρόκο, Το Ιράν, Το Πακιστάν και την Αίγυπτο.

    Ωστόσο αντιπροσωπεία από μέλη ΜΚΟ και μεταναστών δεν συμφωνεί στην εκκίνηση ενός τόσο προκλητικού και ρατσιστικού προγράμματος για την ελληνική κοινωνία. Μάλιστα δηλώνουν άκρως αντίθετοι σε κάτι τέτοιο λέγοντας ότι η Ελλάδα οφείλει να του δίνει χρήματα και όχι να του επιβάλει έμμεσα να γίνουν αγρότες.

    Το προκλητικότερα σημείο μάλιστα μέσα στο πρόγραμμα είναι ότι ο κάθε ένας που θα συμμετάσχει στο εν λόγο πρόγραμμα θα έχει δικαιώματα ιδιοκτησίας στην γη που θα του παραχωρηθεί αρκεί να υπάρχουν 10 παραγωγικά έτη.


    Scoops.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ρε ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ ΡΕ ΜΠΑΡΜΠΑ???? ΕΔΩ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΑ ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΑΣ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ...ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΑΝΤΑ.!!
    ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΕΛΕΕΙΝΟΙ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΘΛΙΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή


Αρθρα Αναγνωστων

[Άρθρα Αναγνωστών][threecolumns]

Πολιτικη

[Πολιτικά][threecolumns]

Υγεια

[Υγεία][twocolumns]

Οικονομικα

[Οικονομικά][threecolumns]

Περιεργα - Απιστευτα

[Περίεργα - Απίστευτα][bsummary]
Loading...

Μυστηρια

[Μυστήρια][bsummary]

Αρχαια Ελλαδα

[Αρχαία Ελλάδα][twocolumns]

Life Style

[Life Style][bsummary]