Τα βασανιστήρια στο Βυζάντιο -Ωχριούν οι τζιχαντιστές

Το Βυζάντιο, που δεν ήταν παρά η Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, καθιέρωσε με ωμή βία τον χριστιανισμό ως επίσημη θρησκεία της αυτοκρατορίας. Ο χριστιανικός κόσμος ποτέ δεν θέλησε να παραδεχτεί το βίαιον της υπόθεσης, παρ’ όλο που ατέλειωτες ιστορικές μαρτυρίες, γραπτές και αρχαιολογικές, βοούν προς αυτή την κατεύθυνση.
Διαβάζοντας τα παρακάτω εύκολα μπορεί κανείς να αντιληφθεί ότι οι αγριότητες των τζιχαντιστών του ISIS και ο φανατισμός των ταλιμπάν ωχριούν μπροστά στις φρικαλεότητας των χριστιανών ορθοδόξων του μεσαίωνα. Στην Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία οι ιθαγενείς αναγκάστηκαν να αποδεχθούν τον χριστιανισμό κατά τα πρώτα 1000 χρόνια με αυτές τις μεθόδους τρομοκράτησης και βασανισμού.
Υπάρχουν όμως κι έντιμοι χριστιανοί οι οποίοι το αναγνωρίζουν. Θα αναφέρουμε μια τέτοια περίπτωση:
Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ, Πρύτανις στο Πανεπιστήμιο της Σορβόνης, βιβλίο «Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ», έκδοση «Ψυχογιός» σελ. 17.

«Πράγματι κατά τη βασιλεία του Θεοδοσίου ο χριστιανισμός γίνεται η θρησκεία του κράτους. Εναντίων των ειδωλολατρών (διάβαζε Ελλήνων) εφαρμόσθηκαν μέτρα, που πήραν συχνά το χαρακτήρα πραγματικών διώξεων.
Το μαντείο των Δελφών υποχρεώθηκε να σιγήσει, οι Ολυμπιακοί αγώνες και τα Ελευσίνια μυστήρια απαγορεύτηκαν, τα ιερά λεηλατήθηκαν από τους χριστιανούς, οι ιερείς, όπως γράφει ο Λιβάνιος υποχρεώθηκαν «να σιγήσουν ή να πεθάνουν».
Ωστόσο είναι άξια απορίας τα φρικτά βασανιστήρια κι οι απάνθρωπες ποινές που εφαρμόστηκαν, καθ’ όλη τη διάρκεια της αυτοκρατορίας αυτής, παρ’ όλα τα «αγαπάτε τους εχθρούς υμών» και τα «καλώς ποιείται τοις μισούσιν υμάς». Όπως και να το κάνουμε, θρησκεία της αγάπης λέγεται.
Κι όμως, οι φρικαλεότητες εκτινάχθηκαν σε απίστευτα ύψη. Η απανθρωπιά των Βυζαντινών μας προκαλεί τεράστιες δέος και τρομερή κατάπληξη για το απίστευτο μέγεθος της διαστροφής, στην οποία μπορεί να περιέλθουν ανθρώπινα όντα.

Όλα τα στοιχεία που θα παραθέσουμε είναι από το ανεκτίμητο βιβλίο του Κυριάκου Σιμόπουλου «ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ». Ότι θα ακολουθήσει εδώ τυγχάνει προϊόν αντιγραφής από το προαναφερθέν βιβλίο. Θέτουμε υπ’ όψιν των αναγνωστών ότι τίποτε απολύτως δεν αναφέρει ο εν λόγω συγγραφέας χωρίς να το τεκμηριώσει και μάλιστα στις περισσότερες περιπτώσεις με αρκετά και ικανά ιστορικά ντοκουμέντα, τα οποία παραθέτει στις πάμπολλες υποσημειώσεις. Πρόκειται για ένα άκρως επιστημονικό έργο. Επίσης πρέπει να αναφέρουμε ότι το βιβλίο είναι ογκωδέστατο, ότι καλύπτει όλες τις ιστορικές περιόδους και πολιτισμούς και ότι όσα θα αποσπάσουμε εδώ τυγχάνουν ψήγματα του όλου έργου.Έχουμε λοιπόν και λέμε:

Στο Βυζάντιο άναψαν οι πρώτες πυρές για την θανάτωση αιρετικών και μάγων. Στο Βυζάντιο η πρώτη Ιερά Εξέταση. Καινούργιες μέθοδοι βασανισμού και εκτελέσεων εφαρμόζονται για κατάδικους και εχθρούς της εξουσίας. Όλα αυτά μαζί με τη διαφθορά του συστήματος, συνθέτουν μια τοιχογραφία φρίκης και τρόμου. Η κατάκτηση και η διατήρηση της αυτοκρατορικής ηγεμονίας, γράφει ο Μιχαήλ Ψελλός, γινόταν «φόνοις και αίμασιν»…
Βασάνιζε η αυτοκρατορική εξουσία, βασάνιζε και η πατριαρχική. Με την ίδια αγριότητα. Οι βασανιστές του πατριαρχείου συναγωνίζονταν τους βασανιστές του παλατιού σε σκληρότητα και εφευρετικότητα.

Η αγριότητα των βυζαντινών ηθών, ο σαδισμός και οι εκδικητικές επινοήσεις στους βασανισμούς εξεικονίζονται στα κείμενα των χρονογράφων. Αναρωτιέται ο Νικήτας Χωνιάτης ποιός από τους πασίγνωστους τύραννους της αρχαιότητας υπήρξε τόσο θηριώδης όσο οι σύγχρονοί του ηγεμόνες. Μήπως ο Καμβύσης ή ο Ταρκύνιος, μήπως ο Έχετος ή ο Φάλαρις;
Δεν είναι επομένως περίεργο που πολλοί αυτοκράτορες χαρακτηρίζονται από Βυζαντινούς συγγραφείς αίσχιστοι, παμμίαροι, δυσεβείς, θεοβδέλυκτοι, ωμότατοι, ανόσιοι, τρισάθλιοι, θηριώδης, αιμοχαρείς, θεομισείς, αλιτήριοι, παλαμναίοι (δηλ. δολοφόνοι, βδελυροί).

Οι ποινές στους Βυζαντινούς χωρίζονταν σε τρεις κατηγορίες. Σα κείνες που συνεπάγονταν θάνατο, στις σωματικές ποινές και σε κείνες που όριζαν χρηματική αποζημίωση. Στις κεφαλικές ανήκαν αρχικά ο αποκεφαλισμός, η πυρά, η κρεμάλα, ο απαγχονισμός, ο καταποντισμός, ο λιθοβολισμός κι ακόμα η εξορία, ο περιορισμός και η δουλεία. Αργότερα θα προστεθούν στις θανατικές ποινές η εκτύφλωση, ο ακρωτηριασμός και το μεταλλισθήναι – ισόβια καταναγκαστικά έργα στα μεταλλεία.
Απέραντη ποικιλία αυθαίρετων βασανισμών και μαρτυρικών θανατώσεων. Ψήσιμο στη θράκα, εκδορά, θανάτωση σε κοχλαστό νερό, βραστό λάδι ή αναλειωτή πίσσα, ανασταύρωση, παλούκωμα, κατόρυξη, πυρωμένα σίδερα, φαρμάκωμα, ακόμα και ευνουχισμός.
Ο τεράστιος αριθμός των ακρωτηριασμών στο Βυζάντιο φαίνεται και από τα παρωνύμια που δίνονταν σε όσους είχαν υποστεί ρινοτομία, αποκοπή αφτιών, χεριών κ.λπ., Κοψόρρινος, Αργυρομύτης, Ασημομύτης, Χαλκομύτης -επειδή τα θύματα αντικαθιστούσαν την κομμένη ή πλαγιασμένη μύτη με ομοίωμα, ένα είδος θήκης από μέταλλο- Κουτσομύτης, Κουτσοχέρας, Κουτζοδάκτυλος, Δερμοκαΐτης. Κι ακόμα το όνομα Γάλλος που σημαίνει τον «αποτετμημένον τα αιδοία», τον ευνούχο.
Οι Βυζαντινοί αναζητούσαν και θεωρητική κάλυψη των ακρωτηριασμών και των εκτυφλώσεων, που κυριαρχούσαν στον κολασμό των πολιτικών, κυρίως, εγκλημάτων, με θεολογικά επιχειρήματα και αναγωγές στα ιερά κείμενα. Επιστράτευαν λ.χ. την ίδια τη διδασκαλία του Χριστού, τα ευαγγελικά ρήματα.

Βγάλε το μάτι σου, κόψε το χέρι σου ή το πόδι σου αν σε σκανδαλίζει. Καλύτερα κουτσός ή κουλός παρά αρτιμελής και κολασμένος – «και εάν σκανδαλίζει σε η χειρ σου, απόκοψον αυτήν. καλόν σοι εστί κυλλόν εις την ζωήν εισελθείν, ή τας δύο χείρας έχοντα απελθείν εις την γέενναν, εις το πυρ το άσβεστον… και εάν ο πούς σου σκανδαλίζει σε, απόκοψον αυτόν. καλόν εστί σοι εισελθείν εις την ζωήν χωλόν, ή τους δύο πόδας έχοντα βληθήναι εις την γέενναν… και εάν ο οφθαλμός σου σκανδαλίζει σε, έκβαλε αυτόν. Καλον σοι κλπ.». (Μαρκος, Θ’, 43-47).
Αλλά και στον Ματθαίο ε’, 29: «ει δε ο οθφαλμός σου ο δεξιός σκανδαλίζει σε, έξελε αυτόν και βάλε από σου. Συμφέρει γαρ ίνα απόληται εν των μελών σου, και μη όλον το σώμα σου βληθή εις γέενναν. Και ει η δεξιά σου χειρ σκανδαλίζει σε, έκκοψον αυτήν και βάλε από σου».

Και μια άλλη, νομικοθεολογική αυτή τη φορά, θεμελίωση. Η εκτύφλωση και οι ακρωτηριασμοί αντικαθιστούν τη θανατική ποινή δίνοντας στον δράστη του εγκλήματος την ευκαιρία να μετανοήσει… πρόκειται φυσικά για σοφιστικές προφάσεις και υποκριτικές δικαιολογίες. Οι ακρωτηριασμοί και οι εκτυφλώσεις είναι η φρικαλεότερη μορφή βασανισμού, χειρότερη ποινή κι από τον θάνατο γιατί καταδικάζει το θύμα σε ισόβια δυστυχία.
Με τη συχνότητα, πολλαπλότητα και έκταση που παρουσιάζονται στο Βυζάντιο οι αποτρόπαιες αυτές τιμωρίες, δημιουργούν τη εντύπωση πνεύματος διαστροφής και κύματος βαρβαρότητας…


Χειροκοπία
Ήταν η πιο συνηθισμένη ποινή, για όποιους έγδυναν νεκρούς, παραχάραζαν νομίσματα, έκοβαν ξένο αμπέλι, πυρπολούσαν αποθήκες, γκρέμιζαν φράχτες, όποιος ξέκοβε κοπάδι από βοσκοτόπι ή μαντρί, προκαλούσαν βαρύ τραύμα με γροθιά, έπαιζαν ζάρια κ.ά. Από τις αρχές του Η’ αιώνα οι ακρωτηριασμοί, με την ένταξή τους στην ποινική νομοθεσία, κατάντησαν ένα οικτρό φαινόμενο του βυζαντινού καθημερινού βίου. Σε ορισμένες περιόδους έπαιρναν διαστάσεις τρομακτικές. Σε κάθε βήμα συναντούσε κανείς ανθρώπους με κλαδεμένα μέλη.

Ρινοτομία
Ήταν ο ποιο συνηθισμένος ακρωτηριασμός. Θύματα ακόμα και αυτοκράτορες. Επιβαλλόταν για πολλά και ποικίλα εγκλήματα, πολιτικά και του κοινού δικαίου, και έπληττε άτομα όλων των τάξεων, κρατικούς αξιωματούχους, κληρικούς και απλούς πολίτες.

Αποτελούσε είδος βασανιστηρίου αλλά και ηθικής, κοινωνικής και πολιτικής εξόντωσης σε περιόδους εσωτερικών αναστατώσεων ή θρησκευτικής διαμάχης, όπως στα χρόνια της εικονομαχίας. Επιβαλλόταν συνήθως στους δίγαμους, αιμομίκτες, πορνεύοντες σε μοναστήρι, βιαστές, απαγωγείς κοριτσιού κ.α.
Επιβαλλόταν και στους μοιχούς μαζί με ξυλοδαρμό δημόσιο και κούρεμα ατιμωτικό. Σε περίπτωση μοιχείας ελεύθερης με δούλο η γυναίκα μαστιγωνόταν, κουρεύονταν και έχανε τη μύτη της ενώ ο δούλος καιγόταν ζωντανός ή θανατώνονταν με ξίφος.
Ρινοτομία στους Βυζαντινούς δεν σήμαινε πάντοτε αποκοπή της μύτης με μαχαίρι, κλάδεμα από τη ρίζα, όπως γινόταν επί τουρκοκρατίας. Έκοβαν με μια κοφτερή λαβίδα, ψαλίδιζαν δηλαδή, μόνο τον χόνδρο που χωρίζει τους δύο ρώθωνες. Έτσι η μύτη, χωρίς το εσωτερικό υποστήριγμα, έγερνε στο πλάι. Η αποκοπή του χόνδρου γινόταν από χειρουργό.

Γλωσσοτομία
Ποινή επί ψευδορκία.

Ταυτοπάθεια
Πολλές φορές, έκοβαν το μέλος του σώματος που είχε προκαλέσει την εγκληματική πράξη ή επέβαλλαν την ταυτοπάθεια. Έκοβαν την γλώσσα του ψεύδορκου, έριχναν στην πυρά τον εμπρηστή και φούρκιζαν τον φονιά ληστή στο σημείο ακριβώς που έγινε η ανθρωποκτονία.

Ο χρονογράφος Γεώργιος Κεδρηνός αναφέρεται στον βαρύ κολασμό με τη μέθοδο της ταυτοπάθειας μιας ομάδας αρρενοφθόρων (παιδεραστών) στον δεύτερο χρόνο της βασιλείας του Ιουστινιανού. Ανάμεσά τους και δύο επίσκοποι, ο Ησαΐας ο Ρόδιος και ο Αλέξανδρος Διοσπόλεως Θράκης. Ακρωτηριασμός των γεννητικών μορίων, έμπηξη μυτερών καλαμιών στην ουρήθρα, γύμνωση, περιαγωγή στους δρόμους, θάνατος.

Καυλοκοπία
Ήταν θανατηφόρα εξαιτίας της αιμορραγίας που προκαλούσε. Με αποκοπή των γεννητικών οργάνων κολάζονταν και οι κτηνοβάτες. Βλ. ταυτοπάθεια. Ο Ιουστινιανός και η Θεοδώρα χρησιμοποιούσαν την απειλή αποκοπής των γεννητικών μορίων ως όπλο τρομοκρατίας ή εκδικητικό μέσο εναντίον των αντιφρονούντων και μη υπάκουων. Για να εξοντώσει έναν επίφοβο εχθρό το αυτοκρατορικό ζεύγος έδινε εντολή να χαλκευθεί κατηγορία για παιδεραστία, με συνέπεια τον άμεσο ακρωτηριασμό του. Αυτή την τύχη είχε κάποιος Βασιανός που τόλμησε να μιλήσει σαρκαστικά για την Θεοδώρα.


Εκτύφλωση
Στο Βυζάντιο τους ακρωτηριασμούς ακολουθεί σε συχνότητα η εκτύφλωση. Ως ποινή, βασανιστήριο, ανταπόδοση, ως προληπτικό ή κατασταλτικό μέτρο η εκτύφλωση κυριαρχεί στον δημόσιο και ιδιωτικό βίο επί αιώνες με την τραγικότητα και τη φρίκη που προκαλεί. Η ευκολία προσφυγής σ’ αυτή την αποτρόπαιη τιμωρία ή εκδίκηση εξεικονίζει, περισσότερο από κάθε άλλο κοινωνικό χαρακτηριστικό βίας και ανομίας, τα ήθη του Βυζαντίου.

Κολασμός για τα εγκλήματα κατά της εξουσίας η εκτύφλωση είχε καταντήσει καθημερινό φαινόμενο εξαιτίας των μόνιμων εσωτερικών αναστατώσεων και των αδιάκοπων πολέμων, εξωτερικών και εμφύλιων, της πολιτικής διαφθοράς, των αναρίθμητων ανταρσιών, στάσεων και στρατιωτικών κινημάτων, των πραξικοπηματικών ανατροπών, της εξοντωτικής θρησκευτικής διαμάχης, του ανταγωνισμού των φατριών και της αρχομανίας… Θύματα αυτοκράτορες, πατριάρχες, στρατηγοί, βασιλόπαιδες, αξιωματούχοι. Αλλά και ιερόσυλοι, αιρετικοί και μάγοι…
Η εκτύφλωση προβλεπόταν αρχικά από την νομοθεσία αλλά μόνο για τους ιερόσυλους. Με αυτοκρατορική, ωστόσο, εντολή ή συγκατάθεση θα επεκταθεί αυθαίρετα και στα εγκλήματα καθοσιώσεως, για κάθε δηλαδή επιβουλή κατά της εξουσίας και του βασιλικού οίκου… Ο αυτοκράτορας, επίγειος εκπρόσωπος του θεού, ενσαρκώνει το ιερό και όσιο, όποιος επιβουλεύεται τον μονάρχη και την εξουσία προσβάλλει τα ιερά και τα όσια, ασεβεί στο θείο, είναι επομένως ιερόσυλος…
Δεν περνούσε μέρα στην Κωνσταντινούπολη χωρίς εξομματισμούς και φονικά, γράφει ο Νικήτας Χωνιάτης. … η βασανιστική αυτή ποινή εφαρμοζόταν με δύο τρόπους. Ο πρώτος, με πυρωμένο σίδερο που κρατούσε ο δήμιος μπροστά στα μάτια του θύματος. Ο δεύτερος, με τη χρησιμοποίηση αιχμηρών αντικειμένων ή με κάποιο καυτό ή κοχλαστό υγρό.
Οι Βυζαντινοί συνήθιζαν και τις ομαδικές τυφλώσεις αιχμαλώτων. Κορυφαίο παράδειγμα, ίσως το πιο μαζικό και βάρβαρο της ιστορίας, η εκτύφλωση 15.000 Βουλγάρων στρατιωτών του Σαμουήλ, ύστερα από την μάχη του Μελένικου, το 1014.


Κάψιμο βιβλίων
Το Βυζάντιο έχει και ένα άλλο θλιβερό προβάδισμα. Τη δημόσια ρίψη στην πυρά ανεπιθύμητων βιβλίων. Διαπομπεύονταν -«περιβωμίζονταν»- μάλιστα και οι κάτοχοί τους στους δρόμους της «βασιλεύουσας». Ήταν η εποχή που απαγορεύτηκε η διδασκαλία της φιλοσοφίας και έκλεισαν -το 529 με εντολή του Ιουστινιανού- οι αθηναϊκές σχολές. Όπως μας πληροφορεί ο χρονογράφος Ιωάννης Μαλαλάς ρίχτηκαν στην πυρά ελληνικά βιβλία των κλασσικών και μετακλασικών χρόνων και έργα τέχνης πολυμίσητα για τη νέα θρησκεία.
Δεν είναι το μοναδικό περιστατικό. Το 724 ο εικονομάχος αυτοκράτορας Λέων Γ’ πρόσταξε να πυρποληθεί η περίφημη Οικουμενική Σχολή, το ανώτατο πνευματικό ίδρυμα της εποχής, όπου στεγαζόταν η μεγαλύτερη βιβλιοθήκη του Βυζαντίου, επειδή οι δάσκαλοι του εκπαιδευτηρίου αρνήθηκαν να γνωματεύσουν εναντίον της λατρείας των εικόνων.
Οι χρονογράφοι Κεδρηνός, Ζωναράς, Γλυκάς και Μανασσής βεβαιώνουν ότι ο αυτοκράτορας έδωσε εντολή να κυκλωθεί από ένοπλους στρατιώτες το κτίριο κατά την διάρκεια της πυρκαγιάς και να απαγορευθεί η έξοδος του προσωπικού από τη Σχολή, με αποτέλεσμα να καούν όχι μόνο οι θησαυροί της βιβλιοθήκης αλλά και οι διδάσκαλοι.
Επτά περίπου αιώνες αργότερα, το 1463, δέκα χρόνια μετά την άλωση, ο πατριάρχης Γεννάδιος (Γεώργιος Σχολάριος) έκαψε το βιβλίο του Πλήθωνος (Γεμιστού) «Νόμοι», εξαιτίας εισηγήσεών του για πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές μεταρρυθμίσεις. Έτσι εγκαινίασε η Εκκλησία τη δράση της μετά τον σκλαβωμό του Γένους…

Ο Μ. Κωνσταντίνος καίει βιβλία.

Κρατούμενοι ως πειραματόζωα
Οι Βυζαντινοί είναι οι πρώτοι που χρησιμοποίησαν κρατουμένους ως πειραματόζωα για ιατρική έρευνα. Έχουν, δηλαδή, τα πρωτεία στα λεγόμενα επιστημονικά βασανιστήρια. Ο Θεοφάνης μας πληροφορεί ότι επί Βασιλείου Β΄ Βυζαντινοί πράκτορες πήγαν στη Βουλγαρία με αποστολή την απαγωγή ενός χριστιανού εξωμότη. Οι πράκτορες κατόρθωσαν να τον αρπάξουν και να τον μεταφέρουν δέσμιο στην Κωνσταντινούπολη. Εκεί, αφού του έκοψαν χέρια και πόδια, κάλεσαν τους γιατρούς. Κι εκείνοι τον άνοιξαν ζωντανό με τα νυστέρια τους από τα γεννητικά όργανα ως το στέρνο για να μάθουν τα μυστικά του ανθρώπινου σώματος.

Διαπόμπευση
Η διαπόμπευση, η ατιμωτική δηλαδή περιαγωγή καταδίκου στους δρόμους και η παράδοσή του στη χλεύη, στους ονειδισμούς αλλά και στις βάναυσες επιθέσεις του όχλου ήταν το κατ’ εξοχήν βυζαντινό βασανιστήριο. Άγριος βασανισμός ψυχικός και σωματικός γιατί η περιφορά των θυμάτων στην Αγορά συνοδευόταν όχι μόνο από τον ηθικό εκμηδενισμό τους, με τις λοιδορίες και τις προσβολές αλλά και από βιαιοπραγίες και κάθε λογής κακώσεις.
Δεν ήταν «ιδία ποινή», αποκλειστική δηλαδή η διαπόμπευση, αλλά προσθετική, συμπληρωματική και εφαρμοζόταν πριν από την τελική τιμωρία – πριν από τη φυλάκιση, τον ακρωτηριασμό, την εκτύφλωση ή τη θανάτωση…
Πριν από την διαπόμπευση, τον «θρίαμβο» όπως την αποκαλούσαν χλευαστικά, μαστίγωναν σκληρά τον κατάδικο, τον κούρευαν «εν χρω», τον ξούριζαν (μαλλιά, γένια, μουστάκι, φρύδια), μουτζούρωναν το πρόσωπό του με καπνιά ή το άλειφαν με πίσσα, τον στεφάνωναν με μια πλεξάνα σκόρδα, τον τύλιγαν με βρωμερά άντερα από το χασαπιό, κρεμούσαν στο λαιμό του σαπιοκοιλιές και στους ώμους του κουδούνια.
Κατά την πάνδημη περιαγωγή του στους δρόμους και στην αγορά ή στον Ιππόδρομο κάθιζαν το θύμα γυμνό ή ημίγυμνο σε γάιδαρο, παλιομούλαρο, ψωριασμένη καμήλα, ακόμα και σε γελάδα ανάστροφα και το υποχρέωναν να κρατάει την ουρά του υποζυγίου.

Στην πομπή που σχηματιζόταν προπορεύονταν σαλπιγκτές και διαλαλητές. Και το πλήθος των συγκεντρωμένων περίεργων του πετούσαν στο πρόσωπο λάσπες και ανθρώπινες ακαθαρσίες, άδειαζαν πάνω του δοχεία με ούρα, τον χτυπούσαν στο στόμα με βορβορώδη εντόσθια σφαγίων. Μουτζούρωναν παλάμες και δάκτυλα με την καπνιά και τη γάνα των τσουκαλιών και των τζακιών, ζύγωναν τον «γαϊδουροκαθισμένο» και τον πασάλειβαν. Τον έφτυναν, τον πετροβολούσαν, τον χτυπούσαν με ραβδιά και μαστίγια, τον έβριζαν, τον λοιδορούσαν.
Διαπομπεύονταν γιατροί που δεν εφάρμοζαν καλή θεραπεία με αποτέλεσμα να πεθάνει ο ασθενής. Ανάγκαζαν, μάλιστα, τον άτυχο Ασκληπιάδη να κρατάει κατά την περιαγωγή δοχείο νυκτός…
Ακόμα και εκταφές και διαπομπεύσεις νεκρών γίνονταν στην Κωνσταντινούπολη. Όπως το πτώμα του αυτοκράτορα Λέοντος Ε’ του Αρμενίου που ύστερα από τη δολοφονία στο ναό σύρθηκε -το 820- στους δρόμους και ρίχτηκε στον Ιππόδρομο. Ξέθαψαν τον πατριάρχη Ιωάννη «μετά του ωμοφορίου» και έφεραν τα λείψανά του στον Ιππόδρομο σε ημέρα αγώνων. Εκεί, μπροστά στο πλήθος, αφού αποκάλυψαν και μαστίγωσαν τον σκελετό -«έτυψε μαγκλάβια»- τον έκαψαν.

Απίστευτες φρικαλεότητες
Μετά το πραξικόπημα και τον αποκεφαλισμό του στρατηγού Αλέξιου Βρανά ο αυτοκράτορας Ισαάκιος Άγγελος πρόσταξε να περιαχθούν στους δρόμους της Πόλης το κεφάλι του κι ένα πόδι καρφωμένα σε παλούκια. Αλλά δεν αρκούσε η εκπόμπευση των λειψάνων του στασιαστή. Κατά την διάρκεια του επινίκιου γεύματος στο παλάτι ο αυτοκράτορας ζήτησε το κεφάλι του Βρανά και το κύλησε στο πάτωμα ανάμεσα στους συνδαιτημόνες. Άρχισαν τότε όλοι να το λακτίζουν πέρα-δώθε, «δίκην σφαίρας», όπως γράφει ο Ν. Χωνιάτης, που περιορίζεται να χαρακτηρίσει την πράξη του αυτοκράτορα «επεισόδιον ουκ ευπρεπές».
Ο Αλέξιος Κομνηνός έβρασε κάποιον σε καζάνι και έστειλε ύστερα το πτώμα του στους οικείους του μέσα σε μεγάλο κοφίνι. Άλλον έκλεισε σε σακί και τον πέταξε στη θάλασσα. Για τον αρχηγό όμως των στασιαστών ήταν πιο εφευρετικός. Πρόσταξε να ετοιμάσουν ένα χαλκωματένιο στέμμα, άνοιξε τέσσερες τρύπες γύρω-γύρω, στερέωσε το «διάδημα» στο κεφάλι του θύματος και έμπηξε με σφυρί τέσσερα σιδεροκάρφια από τις τρύπες στο κρανίο…
Οι αυτοκρατορικοί δήμιοι άλειφαν τα γένια και τα μουστάκια του δεμένου χεροπόδορα θύματος με κηρέλαιο και έβαζαν φωτιά με αποτέλεσμα να καίγεται το κεφάλι σαν αλειμματοκέρι. Άλλοτε, αντί κηρέλαιο, χρησιμοποιούσαν πίσσα και ελαιόλαδο.
Κατά την περίοδο των ενδοχριστιανικών διενέξεων οι αντιμαχόμενες μερίδες συναγωνίζονταν σε βασανισμούς και κακουργίες, απαράλλαχτα όπως κατά τους θρησκευτικούς πολέμους στη Δύση. Έγδαραν λ.χ. το γενειοφόρο τμήμα του προσώπου ενός μοναχού βγάζοντας το δέρμα μαζί με τα γένια. (Υπενθυμίζουμε ότι όλες οι πληροφορίες στο βιβλίο του Σιμόπουλου είναι τεκμηριωμένες και ότι από τις αποτρόπαιες αυτές πράξεις που αναφέρει μόνο ένα μέρος αντιγράφουμε εδώ)
Η Θεοδώρα βασάνιζε τους εχθρούς της τυλίγοντας και σφίγγοντας με βούνευρο το κεφάλι τους τόσο πολύ που έβγαιναν τα μάτια από τις κόχες.

Γδάρσιμο ζωντανών ανθρώπων
Ο δρουγγάριος των βυζαντινών πλωίμων (στόλαρχος) Νικήτας Ωορύφας (Θ’ αιώνας), που διακρίθηκε στις εκστρατείες κατά των Αράβων πειρατών, όταν αιχμαλώτιζε χριστιανούς εξωμότες στα εχθρικά καράβια, τους έγδερνε ζωντανούς. Χάραζε το δέρμα στον αυχένα και τραβούσε με δύναμη λωρίδες ως τις φτέρνες.

Βράσιμο σε κοχλαστή πίσσα
Ο προηγούμενος Ωορύφας άλλους εξωμότες κρεμούσε με τροχαλία πάνω σε καζάνια με κοχλαστή πίσσα και τους άφηνε, χαλαρώνοντας τα σχοινιά, να βυθιστούν λέγοντας πως τους βαφτίζει στη νέα θρησκεία τους.

Ανασκολοπισμός-Παλούκωμα
Η περιγραφή που ακολουθεί είναι από τον Σερραίο συγγραφέα Γιώργο Καφταντζή και αναφέρεται στο βιβλίο του «Η ΣΕΡΡΑΪΚΗ ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΣΥΝΑΔΙΝΟΥ», έκδ. της Μητροπόλεως Σερρών 1989.

«Το παλούκωμα (φούρκισμα, ανασκολοπισμός) γίνονταν δημόσια και σε θέση περίοπτη με τον εξής τρόπο. Έπαιρναν μια μακριά ως 3 μέτρα σούβλα σιδερένια ή ξύλινη με σιδερένια μύτη, την οποία κουβαλούσε ο κατάδικος στον ώμο ως τον τόπο του απαίσιου μαρτυρίου. Εκεί τον ξάπλωναν καταγής μπρούμυτα γυμνό μέχρι τη μέση και χειροπόδαρα με ανοιγμένα σκέλια. Ύστερα ο μπόγιας αφού ξέσχιζε το πανταλόνι και φάρδαινε με το μαχαίρι την τρύπα του απευθυσμένου, έχωνε τη σούβλα αλοιμένη λίπος για να γλιστρά και χτυπώντας σιγανά προσέχοντας να μη βλάψει βασικά όργανα όπως τα έντερα, καρδιά, πλεμόνια, την έβγαζε από το πίσω μέρος της δεξιάς πλάτης..»

Συντριβή των Αρθρώσεων
Αποκοπή των τενόντων με μαχαίρι
Προκαλούσε παράλυση.
Ευνουχισμός
Μια από τις πολυδοκιμασμένες μεθόδους για οριστικό παραμερισμό, για αχρήστευση και στιγματισμό εχθρών, αντιπάλων αντιφρονούντων και κυρίως νεαρών διεκδικητών ή κληρονόμων του θρόνου ήταν ο ευνουχισμός… Αναρίθμητα τα περιστατικά βίαιου ευνουχισμού για πολιτικούς λόγους.
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

14 σχόλια :

  1. ΕΥΓΕ ΣΤΟ Ξ/Ρ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ...

    ΚΟΝΤΑ 20 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΠΕΒΛΗΘΕΙ ΔΙΑ ΤΙΣ ΒΙΑΣ ΟΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΠΟΙΝΗ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΝ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝ Η ΠΛΗΣΙΑΖΕΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΠΥΘΙΑ: Δεν υπήρξε ποτέ Ελληνικότητα του Βυζαντίου, ούτε ποτέ Ελληνορωμαϊκό κράτος..

      ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΠΛΗΞΕ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΕ ΤΟΥΣ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΚΦΩΝΗΣΕ.

      Καλησπέρα σας Ελληνίδες και Έλληνες, τέκνα αθανάτων θεών και αθανάτων ηρώων. Κληρονόμοι του μεγαλύτερου παγκοσμίου πολιτισμού του απώτατου παρελθόντος, από το οποίο ακέραιο λείψανο διασώζεται σήμερα το μεγαλειώδες δημιούργημα του, η ελληνική γλώσσα μας, που χρειάστηκε πολλές μυριάδες ετών να εξελιχθεί και να τελειοποιηθεί, ποιοτικώς ανάλογη, φυσικά, με τον Ελληνικό πολιτισμό, που αποτέλεσε το εργαλείο για την οικοδόμηση του και την λειτουργία του. Έτσι δημιούργησε ο Θεός την Ελλάδα και ονόμασε «Γη του Φωτός», γιατί «ΕΛ» σημαίνει φως και «ΛΑΣ» σημαίνει «πέτρα», «έδαφος», «γη».

      Και από αυτή την Γη του Φωτός, την γη που πρώτη αντίκρισε το φως του ήλιου, γεννήθηκαν οι φωτοδότες των αρετών και του πολιτισμού, οι Έλληνες και σκόρπισαν αυτοί τον πολιτισμό τους εις όλη την γη καθώς και ετάχθη. Η γέννηση της Ελλάδας και της Ελληνικής Γλώσσας. Όπως σημειώνει η επιστήμη της Γεωλογίας και των άλλων συναφών κλάδων, προ 140 εκατομμυρίων ετών ήταν όταν ολόκληρος ο πλανήτης σκεπαζόταν από νερά και χέρσα γη δεν εφαίνετο πουθενά, μια γιγαντιαία ανοδική ορογεννητική κίνησης ανύψωσε υπέρ την επιφάνεια της υδρόσφαιρας, προς τον ήλιο, την λεγόμενη Πελαγονική Οροσειρά, μια στενή ζώνη ξηράς που περιελάμβανε την βορειότερη Μακεδονία (Πελαγονία), τον Όλυμπο, την Ανατολική πλευρά της μετέπειτα Θεσσαλίας και την Βόρειο Εύβοια. Επί 115 εκατομμύρια χρόνια, αυτή η μοναδική νησίδα, η Ελλάδα μας εν μέρει, αντίκριζε ολομόναχη την πανθάλασσα που την περιτριγύριζε.

      Εις αυτήν την νησίδα για 80 εκατομμύρια έτη, πριν ακόμα αναδυθούν άλλες οροσειρές, άρχισε η διαδικασία των νέων μορφών της γενέσεως όντων. Πριν 35 εκατομμύρια χρόνια, δηλαδή 105 εκατομμύρια έτη μετά την άνοδο της Πελαγονικής οροσειράς στην επιφάνεια, αναδύονται ως άλλα νησιά οι ορεινοί όγκοι όπως η Πίνδος, οι Δειναρικές Άλπεις, τα Πυρηναία και τα Ιμαλάϊα. Η λογική λέει, λοιπόν, η παρουσία του ανθρώπου, σε όποια εποχή και εάν εμφανίστηκε στην γη αυτός ο άνθρωπος, πρέπει να αναζητείται στον Όλυμπο. Είναι δε αδύνατον ποτέ σε μια περιοχή που για λόγους ανερμήνευτους αναδύεται η πρώτη χέρσος γη, ο άνθρωπος της προνομιούχου αυτής γης να σχηματίζεται όμως αργότερα από ότι οι άλλοι άνθρωποι, που η ανάδυση της γης τους καθυστερούσε κατά πάρα πολλά εκατομμύρια έτη. Χώρος και άνθρωπος εδώ μεταξύ Ολύμπου και Πίνδου εσχημάτιζαν την πανάρχαια Ελληνική γλώσσα, η οποία και δάνεισε τις λέξεις του πολιτισμού της

      ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ...
      https://newradiofmb.blogspot.gr/2017/02/blog-post_87.html#comment-form
      ==============================
      Η ομιλία της πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιανουαρίου 2007 στο γεύμα που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο «Ritz» γιά την εορτή των ''Ελληνικών Γραμμάτων'', με την παρουσία του μητροπολίτη Σικάγου Ιάκωβου καιτο θέμα ήταν ο "ελληνοχριστιανικός" πολιτισμός.

      Ξεκινώντας την ομιλία της σε άπταιστη καθαρεύουσα, αν και με αμερικανική προφορά, η νεαρή μαθηματικός έθεσε το ερώτημα σχετικά με τα αίτια που κατέστρεψαν τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό αναλύοντας τις διώξεις του Ελληνισμού απο τον Χριστιανισμό.Ο υπεύθυνος για την εκδήλωση διέκοψε την βιντεοσκόπηση κι άρχισε έξαλλος και συνεπικουρούμενος από τέσσερις-πέντε ακόμα παρευρισκομένους να φωνάζει:

      «Έξω, έξω, βρωμοθήλυκο!», ενώ ορισμένοι άλλοι υποστήριζαν, ότι έπρεπε να αφήσουν την ομιλήτρια να ολοκληρώσει το λόγο της.

      Η Προμηθέα ύψωσε με σθένος τον τόνο της φωνής της και προσπάθησε να τους εξηγήσει, ότι αυτά που έλεγε αποτελούσαν την ιστορική αλήθεια,εμπρός όμως στις αυξανόμενες αντιδράσεις η μητέρα της αναγκάσθηκε να την κατεβάσει από το βήμα.

      https://www.youtube.com/watch?v=9ef_scXTbEU

      Διαγραφή
    2. ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΙΚΑΓΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΙΧΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΛΥΣΣΑΞΕΙ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΝ ΚΑΤΕΒΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑ, ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ...

      Διαγραφή
    3. ΕΣΕΝΑ ΡΕ ΣΚΑΤΟΓΥΦΤΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΧΤΕΣ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΑΙΖΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΗΣ 12ΘΕΪΣΤΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΣΤΡΙΒΑ ΤΟ ΚΑΡΥΔΙ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΞΙΟΠΟΙΝΗ ΠΡΑΞΗ Η ΖΩΟΚΤΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙ ΚΑΝΑΣ ΑΦΕΛΗΣ ΤΑ ΔΕΚΑΡΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΓΥΡΤΗ ΜΟΓΓΟΛΟΓΥΦΤΥΑ ΑΠΑΤΕΩΝΑ.
      Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟΥ ΣΕ ΜΑΡΑΝΕ ΛΩΠΟΔΥΤΗ
      ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ

      Διαγραφή
    4. ΑΚΟΥΣΕ ΕΒΡΑΙΚΗ ΛΕΠΡΑ,ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΑΙΞΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΦΕΡΕ ΕΔΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΠΟΥΝ ΚΑΘΑΡΜΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΘΙΚΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ,ΜΑΝΕΣ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΜΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΒΑΣΜΟ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ....

      ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ "ΑΝΤΙ" ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ..

      ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ,ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΕΝΩΧΛΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΩΧΛΕΙ,ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΣΚΥΛΟΦΑΡΑΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΔΙΑΙΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΝΟ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΝΩΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΚΡΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΧΕΙΜΑΡΡΟΣ...

      ΠΙΣΤΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ 12ΘΕΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΕΚΑΘΑΡΟΙ,ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑ,ΧΡΩΜΑ,ΔΟΓΜΑ..!!!

      ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΣ ΠΑΕΙ,ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΙΜΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ..

      Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΔΩΘΕΙ,ΤΗΝ ΞΕΠΟΥΛΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΖΙΣΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ,ΠΟΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΙΚΗΘΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ...

      ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΣΩΡΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΚΔΙΚΑΣΗΣ,ΟΛΟΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ,ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΘΩΟΘΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΔΙΝΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΓΙΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΜΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΜΕ 30.000 ΘΥΜΑΤΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΕΤΣΙ??

      ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ,ΕΙΜΟΥΝ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ,ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΜΕ ΠΟΝΗΡΟΥΣ ΕΧΩ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΑΝΟΙΓΩ...!!!

      ΣΤΟ ΚΑΛΟ,ΜΗ ΣΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΩ ΑΛΛΟ....

      Διαγραφή
    5. ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΕΛΟΣ,ΑΘΡΗΣΚΟΣ ΕΙΜΑΙ,ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΘΕΟΣ,ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ,ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΣΥΝΩΜΟΤΕΙ ΥΠΕΡ ΣΟΥ,ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ..

      ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΝΑ ΜΕ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ,ΟΠΟΥ ΚΑΙ Σ’ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ,ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΤΗΛΙ ΝΑ ΑΝΑΒΕΙ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΙΣΤΟΙ ΕΤΡΩΓΑΝ ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ..

      ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ,ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ Η ΠΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΔΕΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑΣ ΔΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΑΦΕΝΤΕΣ ΣΤΟ ΒΙΟ ΤΟΥ…

      Διαγραφή
    6. ΜΗ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙΣ ΚΑΙ Γ@ΜΗΣΩ ΓΥΦΤΟ ΓΥΦΤΙΣΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΤΣΑΝΤΙΡΙ
      ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΝΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ
      ΓΙΑ ΨΑΞΕ ΤΟ ΑΛΜΠΟΥΜ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΒΡΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

      ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΓΥΦΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ;
      ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ
      ΤΙ ΓΥΦΤΟΣ ΤΙ ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ.
      ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΓΥΦΤΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΩΛΟΓΛΕΙΦΤΗΣ ΤΟΥ Ο ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ.

      Διαγραφή
    7. ΤΟ ΓΥΦΤΟΣ ΠΑΡΤΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΒΑΡΑ ΤΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΒΡΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΔΩ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΒΡΑΙΟΙ ΓΥΦΤΟΙ ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΦΕΡΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑ Η ΤΡΑΒΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΚΤΗΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΟΥΛΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΝΗΡΕ...

      ΟΥΣΤ ΒΡΩΜΙΑΡΗ ΠΟΥ ΒΡΩΜΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ,ΠΟΣΟ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΗ??

      ΠΟΣΟ??

      Διαγραφή
  2. "και το όνομα αυτού ΙΩΑΝΝΗΣ". Πατεράκη ρώτα τη μάννα σου σε έβαλε στην κολυμπήθρα η όχι; Θέλεις δεν θέλεις είσαι Χριστιανός Ορθόδοξος και με βούλα. Τα υπόλοιπα άστα για τα σκουλίκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ΠΟΥ ΜΑΡΤΥΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΓΙΑΣΑΝ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΗΣ ΣΙΟΝΙΣΤΡΙΑΣ ΑΡΒΕΛΕΡ ΤΗΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣΑΣ ΚΑΙ ΣΙΟΝΙΣΤΡΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ . ΟΛΕΣ ΔΕ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΠΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ,ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΑΝΕΞΗΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΙΣ ΒΙΑΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΩΝ . ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΟ ΙΟΥΛΙΑΝΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΒΑΤΗ , ΑΝΤΕΡΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΠΕΝΕΣ ΕΒΡΑΙΟΣΙΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΒΕΛΕΡ ,ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΤΗΣ ΕΝΑΣ ΤΕΝΕΚΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΟΝΙΣΤΙΚΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΟΥΣΤΑ ,ΕΙΠΑΜΕ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΜΑΣ ,ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Η ΜΟΔΑ ΚΑΙ Η ΚΟΣΜΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 6:12
    ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΘΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ" ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ.
    ΕΙΧΕ ΟΝΤΩΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ.

    ΟΜΩΣ, ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΟΜΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΟΤΑΝ ΕΠΕΒΛΗΘΗ;

    << Στην εισαγωγή τού "Κατά χριστιανών" συγγράματος τού Ιουλιανού (εκδ. "θύραθεν ΕΠΙΛΟΓΗ"), διαβάζουμε στην σελ.19:
    "Μετά την επικράτηση τού χριστιανισμού, από όλα τα έθνη τής αυτοκρατορίας - ΄Ελληνες, Εβραίοι, Σύροι, Ιλλυριοί, Αρμένιοι, Γαλάτες κλπ. – ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ υποχρεώθηκαν να απαρνηθούν το εθνικό τους όνομα", πράγμα που αποδεικνύει ότι ο στόχος, ο εχθρός γιά τον χριστιανισμό ήταν όντως ο Ελληνισμός και μόνον αυτός.
    Διότι ήταν το φώς, η τροχοπέδη απέναντι στα σκοταδιστικά του σχέδια >>


    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΡΟΧΑΛΗΤΟ ΣΟΥ.

    ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΤΕ.

    ΘΑ ΒΑΣΙΛΕΥΗ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΡΕΒΩΔΕΣ ΣΚΟΤΟΣ.

    ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟΜΥΑΛΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΣΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΜΜΜ ΑΥΤΗ Η ΠΟΙΝΗ ΤΗΣ ΚΑΥΛΟΚΟΠΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΠΣΩΡΡΑ - ΠΑΤΕΡΑΚΗ! ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΓΙΑΥΤΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟΝ ΡΗΝΟ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΤΑΙ ''ΚΛΑΡΙΝΟ'' ΑΑΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι μια ακόμα κλασσική περίπτωση σαν αυτές που απασχολούν νυχθημερόν τα μίντια και ξαφνικά ξεφουσκώνει και σκάει σαν... φούσκα.

    Το φαινόμενο "Αρτέμης Σώρρας", διογκώθηκε
    λόγω της διαφυγής του στις 17 Μαρτίου όταν δεν εμφανίστηκε ενώπιον του δικαστηρίου της Πάτρας που τον καταδίκασε μαζί με την γυναίκα του σε 8 χρόνια κάθειρξη, παρέμεινε στα πρωτοσέλιδα επι σειρά ημερών και πλέον εξαφανίστηκε από "προσώπου γης".

    Η αστυνομία, όπως λέγεται, έχει σχηματίσει μια επίλεκτη ομάδα που απαρτίζεται από οκτώ άτομα "ειδικών καθηκόντων" και ένα κλιμάκιο 50 ανδρών το οποίο συνεπικουρείται από την Αντιτρομοκρατική, και τον αναζητά – μάταια μέχρι σήμερα - εντός και εκτός Ελλάδας. Το ότι όμως εξαφανίστηκε από τα ΜΜΕ δεν συνιστά είδηση αφού μετά από 150 μέρες σιωπής (παρά τις πομπώδεις δηλώσεις που έκανε τις πρώτες μέρες) ήταν αναμενόμενο και λογικό.

    Πλέον όμως ο Σώρρας είναι σχεδόν "persona non grata” ή τείνει να γίνει ακόμα και για τους πρώην συνεργάτες του οι οποίοι ετοιμάζονται όπως φαίνεται να τον εξαφανίσουν και αυτοί από την οργάνωσή τους, σε μια – πιθανόν - "απέλπιδα" προσπάθεια να συνεχίσουν να υπάρχουν ως πολιτικός φορέας που φιλοδοξεί να συμμετάσχει δυναμικά στις εκλογές, όταν γίνουν.



    Τα σημάδια

    Τα δείγματα της ενόχλησης και της αποστασιοποίησης ήρθαν προ καιρού όταν 3 εκ των κορυφαίων συνεργατών του που απολογήθηκαν στον 1ο ειδικό ανακριτή για την κακουργηματική κατηγορία της εγκληματικής οργάνωσης φέρονται να εξέφρασαν την απορία και την αντίθεσή τους για το γεγονός ότι ο ίδιος ο Αρτέμης Σώρρας δεν έχει εμφανιστεί ενώπιον των αρχών παρά το γεγονός ότι εκκρεμούν σε βάρος του δύο εντάλματα σύλληψης, ενα για την παρούσα υπόθεση και ένα μετά την καταδικαστική απόφαση δικαστηρίου στην Πάτρα.

    Μάλιστα – κυρίως η δεύτερη εξαιτίας της οποίας εξαφανίστηκε – αφορά , όπως φέρονται να είπαν προσωπικά ζητήματά του και όχι των Ελλήνων Συνέλευσις, αφού καταδικάστηκε για υπεξαίρεση, σχετικά με ένα αυτοκίνητο. Οι ίδιοι δε ισχυρίζονται ότι ασχολούνταν αποκλειστικά με τον πολιτικό φορέα και βρέθηκαν μόνοι τους να είναι αντιμέτωποι με κακουργήματα.

    Η κρατούσα άποψη στις τάξεις των Ελλήνων Συνέλευσις, φέρεται να είναι πλέον ότι ο Αρτέμης Σώρρας προκαλεί περισσότερη φθορά παρά φέρνει οφέλη στον πολιτικό φορέα που ίδρυσε. Του καταλογίζουν δε πως η απόφασή του να διαφύγει, αντί να παραδοθεί, έχει ζημιώσει συνολικά την οργάνωση.



    Αποκαθήλωση

    Έτσι τα πράγματα οδηγούν ως μονόδρομος προς την αποκαθήλωση του "φαινομένου" Σώρρας, ο οποίος με έναν ισχυρισμό περί ύπαρξης 600 δις ευρώ για την εξόφληση του ελληνικού χρέους, κατάφερε σε κάποιες περιπτώσεις να αποκτήσει οπαδούς αλλά και δημοσιότητα που δεν έχουν ονειρευθεί πολιτικά προσωπα με δεκαετίες κοινοβουλευτικής παρουσίας στις πλατες τους.

    Πώς θα γίνει αυτό; Στο πρώτο συνέδριο της Ελλήνων Συνέλευσις που πιθανόν θα πραγματοποιηθεί 21-23 Οκτωβρίου θεωρείται δεδομένο πως θα εκλεγεί νέος προεδρος και τότε ο Σώρρας θα είναι οριστικά παρελθόν για τον πολιτικό φορέα. Ο στόχος του συνεδρίου βέβαια θα είναι προφανώς η διαμόρφωση ενός τελικού ιδεολογικού πυρήνα που θα επιτρέψει στην οργάνωση να κατέβει ως κόμμα στις προσεχείς εκλογές, διεκδικώντας την είσοδό της στη βουλή. Πως θα γίνει όμως αυτό χωρις την υπερπροβολή που προσέφερε ο Σώρρας είναι ένα μεγάλο ερωτημα.

    Μαρασμός
    Μέχρι όμως να γίνει το συνέδριο θα πρέπει να κρατηθεί ο φορέας αφού υπάρχουν πληροφορίες από όλη την Ελλάδα πως οι υποστηρικτές λιγοστεύουν και σε πολλά από τα 270 γραφεία που είχαν ιδρυθεί πανελλαδικά δεν υπάρχουν σημεία ζωής. Είναι δε εμφανές πλέον πως η ρητορική του φορέα απέχει ουσιαστικά από την συζήτηση για τα 600 δισ. και προσπαθεί να διαμορφώσει ένα πολιτικό αφήγημα.

    Αν αυτο αρκεί θα φανεί σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ''ΣΥΝΕΥΡΕΣΗΣ''!!!
      ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΦΗΓΗΜΑ ΤΗΣ? ΘΑ ΜΟΙΡΑΖΑΕΙ ΤΣΑΠΕΛΕΣ ΜΕ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΧΑΠΙΑ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕΙ Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΟΣΜΑΚΗΣ? ΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑΑΑΑ ΠΛΑΚΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΘΑ ΔΟΥΝΕ ΤΙ ΕΣΤΙ ΒΕΡΥΚΟΚΟ ΑΑΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑΑΑΑΑ...ΤΣΑΠΕΛΕΣ ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΤΣΑΠΕΛΑ ΘΑ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΤΗΡΟΓΥΦΤΟ !!!!

      Διαγραφή


Υγεια

[Υγεία][threecolumns]

Αρθρα Αναγνωστων

[Άρθρα Αναγνωστών][twocolumns]

Πολιτικη

[Πολιτικά][threecolumns]

Οικονομικα

[Οικονομικά][threecolumns]

Περιεργα - Απιστευτα

[Περίεργα - Απίστευτα][bsummary]
Loading...

Μυστηρια

[Μυστήρια][bsummary]

Αρχαια Ελλαδα

[Αρχαία Ελλάδα][twocolumns]

Life Style

[Life Style][bsummary]