IncreaseRev

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΚΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΡΟΣ Β

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν οι αγιοι Ιεραρχες το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. Προσθεσαν στον χριστιανισμο μονον ότι καλο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος μεσα από τα αξιωματα-διδαδματα του υπατου των Φιλοφοφων του Αριστοκλή.

Το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο, δεν υπηρξε το μοναδικο, ουτε ηταν το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας και του αρχαιου Ελληνικου
κοσμου.

Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων. Επισης αντιγραφουν την ιστορια, ποιηση, τεχνη, αφαιρώντας μονον την ασέβεια και την ανηθικότητα των δαιμονων του δωδεκαθεου.

Οι ιεραρχες διδαξαν μετα τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους-σοφιστες ότι ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι. Ο χριστιανισμος δεν εβλαψε τον Ελληνισμο, αλλα τον διεσωσε απο την παρακμη και του εδωσε νεα πνευματική δύναμη, για να συνεχισει την πορεια του.

Ο εκχριστιανισμός της Πλατωνικης διδασκαλιας από τους αγιους ιεραρχες
είναι η μεγαλυτερη αποδειξη ότι οι Ελληνες φιλσοφοι ηταν μονοθειτες και ότι δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο.

Από την ημερα που ηρθε ο Χριστος, μεχτρι σημερα, σε κανενα άλλο εθνος δεν είχε τοσο μεγαλη αποδοχη ο Χριστιανισμός,παρα μονον στον Ελληνικό λαό. Αυτό φυσικα εξαγριωνε ακομη περισσοτερο τους φανατικούς Εβραίους εωσφοριστες του δωδεκαθεου.


Το Ελληνικο εθνος στο περασμα των αιωνων ανεδειξε τους μεγαλύτερους αγιους, Πατέρες και Διδασκάλους. Αναμεσα στους κορυφαιους είναι και οι αγιοι ιεραρχες.


Οι αγιοι ιεραρχες εζησαν την βασιλεια του χριστομαχου και απαραδεκτου
Ιουλιανου.


Ο Ιουλιανός προσπάθησε να εξαναγκασει τους Ελληνες χριστιανους να αποδεχτουν, πως εαν αποκηρυξουν τον παγανισμο θα έπρεπε παραλληλα να τον αποκηρυξουν και τον ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.


Ο εωσφοριστης Ιουλιανος απαγορευε την διδασκαλια στα σχολεια των εργων αρχαιων φιλοσοφων, σοφιστων,που ειχαν γραψει εναντιον της αρχαίας θρησκείας, καιγοντας με μισος τα έργα τους. Δείτε τι είχε γράψει σε επιστολή του ο δαιμονισμενος Ιουλιανος : Ας μη φτανει στην ακοη επικουρειος ή πυρρωνειος λογος. Τωρα αληθεια, οι θεοι καλα εκαναν και κατεστρεψαν τα εργα τους, ευτυχως που τα βιβλια τους χαθηκαν (Ιουλιανος, Επιστ.89β, Προς αρχιερέα Θεόδωρο, 301c).



Οι Πατέρες της ορθοδοξίας που τοσο αδικα τους συκοφαντουν ως δήθεν "ανθέλληνες", έχουν απόλυτη συνείδηση σχετικα με την Ελληνικη Φιλοσοφια, για αυτό διαμαρτύρονται εντονα προς τον εωσφοριστη Ιουλιανο, σχετικα με τις υπουλες-δαιμονικες τακτικες του και ότι δεν είναι δυνατον το ονομα Ελλην, να ταυτίζεται μονον με το εωσφορικο δωδεκαθεο.


Ηταν οι αγιοι της εκκλησιας ακριβως στο ιδιο μηκος κυματος με ολους τους αρχαιους Ελληνες Φιλοσοφους, Σοφιστες, ιστορικους, ποιητες οι οποιοι απεριπταν το δωδεκαθεο ως ξενοφερτο εωσφορικο, αστειο και αναξιο αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. Αποτέλεσμα ολων αυτων των αποψεων ηταν φυσικα να μην αποδέχονται την καπηλεια-ταυτιση του ονοματος Ελλην , από τους εωσφοριστες αρχιερείς του δωδεκαθεου.

Οι Ελληνες Χριστιανοί της εποχής, δεν καταφεροταν εναντια στον θαυμαστο και ανεκτιμητο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο από πολυ ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου όπως οι ανθρωποθυσιες, μερος των οποιων ηταν και η σπλαγχνομαντεια, δηλαδη αποσπουσαν τις κοιλιες των θυματων και τελουσαν γαστερομαντεια παρατηρωντας μεσα σε αυτην τα μελουμενα.

Oλοι οι Ελληνες χριστιανοι ηταν παντοτε καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες,προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).

Οι ενστασεις ​ολων των γνησιων Ελληνων​ σχετικα με το δωδεκαθεο είναι πολύ συγκεκριμενες. Πρωτον διοτι είναι ξενοφερτο (Ηρόδοτος, Αριστοκλής, Ισοκράτης, Εκαταίος κλπ). Δευτερον γιατι εχθρευεται θανάσιμα τον Ελληνισμο. Τριτον γιατι όλα αυτά ανθρωποθυσίες, σεξουαλικες ανωμαλίες, κλπ, προκαλουν ανομια, αταξια και καταστροφή σε κάθε εποχη για το Ελληνικο εθνος. Κυριολεκτικα οι συνεπειες είναι τραγικες. Μην ξεχνατε πανω από όλα οι ιδιοι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες κλπ, καταδικαζαν το δωδεκαθεο ως εωσφορικο , αστειο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. (1) Ειχαν απολυτο δικιο οι αρχαιοι προγονοι μας. Διοτι οι αδικες ανθρωποθυσίες, το φαγωμα των θυσιασμένων, η δια της βιας εκπορνευση των Ελληνιδων γυναικων εναντι αδρας αμοιβης , την οποια εισεπραταν οι μαστροποι εωσφοριστες ιερεις των δαιμονικων θεων. Όπως επισης οι ευνουχισμοι ανδρων, οι θυσιες ζωων ,οι λιτανειες του φαλλου, και οι σεξουαλικες ανωμαλίες , οι τελετες μαυρης μαγειας , όλα αυτά δεν ειχαν κατι το ηθικο, το δικαιο, το λογικο ,το αξιολογο. Αντίθετος ολες αυτές της ενεργειες από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα της κανουν ολοι οι λαοι οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο.


ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο
ΝΑΖΙΑΝΖΗΝΟΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο
ΝΥΣΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑ
ΠΟΛΥ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΗΝ Β ΑΓΙΑ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΚΑΤΑ
ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ.


Σε κάθε εποχη της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας οι εωσφοριστες δεν μας πολοεμουσαν μονον με τα οπλα, αλλα δημιουργουσαν πολλες και επικίνδυνες αιρεσεις. Αυτό είναι κατι το οποιο το κανουν μεχρι και την συγχρονη εποχη.

Ο Μεγας Θεοδόσιος ηταν ο αυτοκρατορας ο οποιος καθιερωσε τον Ζωοδοτη Χριστιανισμο ως επισημη θρησκεια της αυτοκρατοριας, ενώ απαλλαξε τον Χριστιανισμο από της επικίνδυνες αιρεσεις της εποχης.


Τα μεγαλύτερα στηρίγματα του αυτοκρατορα Θεοδοσιου σε αυτην την πολύ δυσκολη προσπαθεια ηταν οι Αγιοι Ιεραρχες.

Με Νεαρα, την οποια εξεδωσε στις 27 Φεβρουαρίου του 380 μ.Χ., ο Μεγας Θεοδοσιος καθορισε επι πνευματικου επιπεδου την εννοια της Ορθοδοξιας, διεκηρυξε οτι μονον οι δεχομενοι τις αποφασεις της α Οικουμενικής Συνόδου, δικαιουνταν να ονομαζονται Ορθοδοξοι Χριστιανοι και οτι στους αιρετικους δεν επιτρεποταν να χρησιμοποιουν το όνομα της Εκκλησιας. Τέλος με την δημοσιευση μιας ακομη νεαρας, διεταζε την επιστροφη ολων των εκκλησιων στους ορθοδοξους Χριστιανους.

Ενδεικτικο είναι ότι στην βασιλευουσα ολες της Εκκλησιες της κατειχαν οι αιρετικοι.

Η κατασταση ηταν πολυ δυσκολη. Ολοι οι ναοι της Βασιλεύουσας ήταν στα χέρια των αιρετικών. Όμως ο Άγιος δεν απελπίζεται. Μετατρεπει ενα δωματιο στο σπιτι που τον φιλοξενουσαν σε ναο και του δινει συμβολικο ονομα. Ονομααζει τον ναο Αγια Αναστασια δειγμα οτι πιστευε στην ανασταση της ορθόδοξης πιστης.


Ο Αγιος Γρηγοριος στον ναό της Αγιας Αναστασιας εκφωνει τους περιφημους πεντε θεολογικους λογους, εξαιτιας των οποιων απεκτησε δικαια τον τίτλο του Θεολόγου.


Το 381 μ.Χ., με τις φροντίδες και την συμβολη του Αγιου Γρηγοριου και των υπολοιπων αγιων ιεραρχων ελαβε χωρα η β ιερη οικουμενικη συνοδος που επικυρωσε την ιερη αποφαση της α αγιας οικουμενικης συνόδου σχετικα με τον Ιησού Χριστο, συμπληρωσε το Αγιο συμβολο της πιστεως προσθετοντας και τον ορο περι Αγιου Πνευματος, ωστε να ειναι ανοθευτη η ορθοδοξη πιστη εναντια στις μιαρες αιρετικες διδασκαλιες οπως αυτην του Μακεδονίου.


Με την επιμελεια του αγιου Γρηγοριου, και των αλλων αγιων ιεραρχων
ο Αγιος-μεγας βασιλιας Θεοδοσιος ο α ρυθμυσε τα της νομίμου κατοχης των αρχιερατικών θρόνων, η οποία είχε διαταραχθει επί της παντοδυναμιας των Αρειανων. Δύο ακόμη Σύνοδοι συνεκλήθησαν στην Κωνσταντινούπολη το 382 και το 383 μ.Χ. Σκοπός τους ηταν αντιστοιχα, η υπογραμμιση της αυτονομιας της εκκλησιας της Ανατολης και η θεαματικη καταδίκη καθε μορφης αιρετικων δογματων.

Επισης ο βασιλιας Θεοδόσιος ο α, με την ανεκτιμιτη βοηθεια των αγιων εξέδωσε πολλα διαταγματα κατά ολων των αιρετικων (Μανιχαιων, Αρειανων, πνευματομαχων κλπ), με τα οποία καθοριστηκαν ολες οι πρέπουσες ποινες των Χριστομαχων εωσφοριστων, ώστε να επιβιωσει το κρατος.

Οι αποφασεις των συνοδων εφαρμοστηκαν αυστηρα. Επανεφερε τον νομο περι αργιας τις Κυριακες,ενώ απαγορευσε τα θεαματα του αμφιθεατρου και του ιπποδρομου τις Κυριακες.

Ο Μεγας Θεοδοσιος ελαβε μετρα κατα της εμποριας των λειψανων των αγίων και των μαρτύρων.


Μεταξυ αλλων ο αυτοκρατορας Θεοδόσιος ορισε τον Αγιο Γρηγοριο Νυσσης
ως πρωτυπο επισκοπου.



ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΝΑΖΙΑΝΖΗΝΟΥ.

Ο Αγιος Γρηγοριος παρα την επικρατηση της Ορθοδοξιας, κατά την β αγια
οικουμενικη συνοδο μια ομαδα επισκόπων τον αντιπολιτεύεται για τελειως ευτελείς σκοπους. Τότε ο Γρηγόριος, αηδιασμένος, δηλώνει την παραίτησή του, αναχωρεί στη γενέτειρά του και τελειώνει με ειρήνη τον βιο του το 390 μ.Χ.



Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ


Ο Αγιος Ιωαννης ειχε πλολα ψυχικά χαρίσματα, πυρινο θειο λογο με μεγαλη ευγλωττία στα κηρύγματα του.


Για αυτό ενθουσιαιζε τα πλήθη της Αντιόχειας και συγκινουσε τις ψυχές τους βαθύτατα. Η φήμη του αυτή έφτασε μέχρι τη βασιλεύουσα, για αυτο την 15η Δεκεμβρίου 397 μΧ., με κοινη αποφαση του βασιλια Αρκαδίου και κληρου, εγινε Πατριαρχης Κωνσταντινουπολεως, κατι που ο ίδιος δεν επεδίωξε ποτε.


Απο την θεση αυτη ο Ιερός Χρυσόστομος, εκτος άλλων, υπηρξε αυστηρος ασκητης και δεινος ερμηνευτξς της Αγιας Γραφης, οπως φαινεται απο τα πολλα συγγραμματα του που διασώθηκαν 804, περίπου, ομιλίες του.

Ένα απο τα πιο σημαντικα εργα του ιερου-Αγιου Χρυσοστόμου είναι και η Θεια Λειτουργία, που γινεται σχεδον καθε Κυριακη, με λιγες μονο, απο τοτε αλλαγες.

Ο ιερός Χρυσόστομος υπηρξε αδυσωπητος ελεγκτης καθε παρανομιας και κακιας. Αυτό ομως εγινε η αιτία να δημιουργησει φοβερούς εχθρούς.

Οι εχθροι του αγιου, σε συνεργασία με τον τοτε πατριάρχη Αλεξανδρειας Θεοφιλο (ενος μοχθηρου και ασεβους ανθρωπου), συγκαλεσε συνοδο παράνομη, από 36 επισκόπους οι οποιοι ηταν όλοι τους πνευματικα υποπτοι και δυσαρεστημένοι με τον άγιο. Στο χωριο Δρυς της Χαλκηδόνας επέτυχαν την καθαιρεση και εξορια του Αγιου σε ενα χωριο της Βιθυνιας. Η αποφαση αυτή όμως, εξαγριωσε τα πλήθη, ώστε αναγκάστηκαν οι ίδιοι να τον ανακαλέσουν απο την εξορια και να τον αποκαταστησουν στον θρονο με αλλη συνοδικη αθωωτικη αποφαση (402 μ.Χ.). Λίγο αργότερα, οι νέοταξιτες, επετυχαν και πάλι να εξορισουν τον Άγιο (20 Ιουνίου 404 μ.Χ.) στην Κουκουσο της Αρμενιας και απο εκει στα Κομανα, οπου μετα απο πολλες κακουχίες και αλλες ταλαιπωριες πεθανε το 407 μ.Χ..


ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΝΥΣΣΗΣ


Ο άγιος Γρηγόριος μεσα από της Πλατωνικες διδασκαλιες επιτυγχανει να εξηγησει πολλές θεολογικές έννοιες.

Ο Γρηγόριος νυμφευεται την Θεοσεβεια μια αγια γυναικα, την οποια συντομα
την βρισκει ο θάνατος. Ο Ευσεβης Γρηγοριος, εχει πιστη, δεν απελπιζεται,
στα επεμενα χρονια γίνεται επίσκοπος Νυσσης.


Όμως οι αιρετικοι Αρειανοί έφεραν μεγάλες αντιρήσεις αντιλαμβανόμενοι, ότι στο πρόσωπό του μεγαλου αυτου φιλοσοφου-ρητορα, συντομα η αιρεση τους θα είχε εμποδιο έναν παρα πολύ μεγαλο πολέμιο. Για αυτό αμεσως κατά την προσφιλη τους τακτικη εδώ και πολλους αιωνες οι δωδεκαθειστες-
εωσφοριστες πηραν την αποφαση να τον εξοντώσουν με πλεκτανη.


Τον κατηγορησαν ότι δηθεν εξελεγη αντικανονικα επισκοπος Νυσσης και ότι καταχσθηκε χρήματα της Εκκλησίας.


Τις κατηγορίες υπέβαλε ο προς τον διοικητή Δημοσθένη,ο Φιλόχαρης όργανο των αιρετικων Αρειανών. Ο Μέγας Βασίλειος εγραψε μια επιστολη, για την κατηγορια της καταχρησεως παρακαλεσε να γινει ο ελεγχος για να δειχθει η συκοφαντια. Επισης για την αντικανονικη χειροτονια αναφερει οτι η ευθυνη ειναι δικη του, διοτι εκεινος χειροτονησε τον Αγιο Γρηγοριο και οτι σε κάθε περίπτωση, δεν είναι σωστο να δικάσει επι της υποθεσεως αυτης η συνοδος "επισκοπων", των οποιων η εκκλησιαστικη θεση δεν ήταν σε κανονικη ταξη.

Το 376 μ.Χ. ο Αγιος Γρηγόριος καθαιρειται ερημην απο συνοδο Αρειανων "επισκοπων" του Ποντου και της Γαλατιας. Ο αγιος Γρηγόριος,ο επισκοπος Νυσσης καταδιωκομενος, για του Χριστου την σωτηρια πιστη αναγκαζοταν να πλαναται και να κρυβεται.


Η διωξη του εληξε στις 9 Αυγουστου 378 μ.Χ., οταν πέθανε ο Ουάλης στην
φονικη μαχη της Ανδριανουπολεως, οπου οι Γερμανοι-Γοτθοι κατεσφαξαν το ανθος του Ελληνορωμαικου στρατου.


Ο Γρηγόριος επανηλθε στην Νυσσα, οπου του επιφυλαχθηκε θριαμβευτικη υποδοχη.

ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ
ΟΛΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ
ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩ
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ
ΤΙΜΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ
ΤΟΥ.






Ήταν τόση η καλοσύνη και η φιλανθρωπία τους, για αυτό ποτε δεν υπολογισαν τα πλούτη και τα χρήματά τους. Τίποτα δεν κράτησαν για τον εαυτό τους. Όλα τα υπάρχοντα τους τα διέθεσαν για να δώσουν χαρά-ζωη στους συνανθρωπούς τους.

Πολλές φορές οι Ιεραρχες με τα ιδια τους τα χέρια, έδεναν τις πληγές των αρρώστων. Τίποτε δεν τους φόβιζε. Ακόμη και τους λεπρούς περιποιουνταν.

Οι αγιοι ιεραρχες ηταν άριστοι διδάσκαλοι του χριστιανισμου. Κανένας δεν εξήγησε όπως εκεινοι , με τόσο πλούτο και τόση σαφήνεια τα νοήματα των θείων Γραφών, και την πλατωνικη διδασκαλια κατά την εποχη της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατορίας.

Επισης ποτε δεν υπήρξε ομοιος με εκεινους στην παιδεια την ετοιμολογία, την απλότητα, αλλά και στη φλόγα και την δύναμη της ρητορείας. Υπήρξαν δεινοι ρήτορες εξαιρετικοι φιλοσοφοι,διδασκαλοι κοινωνιολόγοι με αίσθημα χριστιανικής ισότητας.

Σχετικα με την Ελληνικη παιδεια οι ιεραρχες διδαξαν ότι το καθήκον ολων των γονεών να αποκτουν τα παιδια τους Ελληνοχριστιανικη παιδεια.

Συμφωνα με τους αγιους, οι γονείς που δεν φροντίζουν για τη μόρφωση των παιδιών τους θεωρούνται φονιάδες. Γιατί η μόρφωση είναι εκείνη που θα καλλιεργήσει την ψυχή ενός παιδιου.

Βέβαια, μας διδαξαν ότι όπως κάθε τι χρησιμο και δημιουργικο στην ζωη χρειαζεται κοπο για να αποκτηθει. Όμως οσο δύσκολα και αν είναι, αξίζει να κατακτησουμε το πιο υψηλο επιπεδο της αρχαιας Ελληνικης παιδειας.

Γιατί μόνο έτσι θα μπορέσουμε να γίνουμε ολοκληρωμένοι Ελληνες.

Οι αγιοι θεολογοι-φιλοσοφοι μας προτρεπουν να στολίσουμε τις ψυχές των παιδιών με την κατάλληλη μόρφωση ώστε να επιβιώσουμε στο περασμα των αιωνων ως Ελληνικο εθνος.

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ

Οι αγιοι Ιεραρχες μας διδαξαν ότι μεσα από την αρχαια Ελληνικη παιδεια , και τον χριστιανισμο θα αποκτησουμε τον σωστο Ελληνικο χαρακτήρα. Όλα αυτά τα οποια διδασκαν πρωτα τα ειχαν κανει πραξη όπως ολοι οι μεγαλοι αρχαιοι προγονοι.

Οι φωστήρες της τρισηλιου θεοτητος χαρακτηρίζονται για το ήθος τους , την ειλικρίνεια, τον ψυχικό του πλούτο και την βαθιά αγάπη του για τον άνθρωπο. Η κάθε τους διδασκαλια αποτελει είναι και μια λύση σε κάποιο πρόβλημα της ζωής, και του Ελληνικου εθνους.

Ο άνθρωπος αποτελείται από δύο στοιχεία, το πνεύμα και το σώμα. Αυτά τα δυο πολύτιμα δώρα του θεού πρέπει να τύχουν ειδικής μεταχείρισης από τον καθένα μας. Όπως οι μέλισσες διαλέγουν το νέκταρ από τα λουλούδια, το ιδιο και οι σωστοι Ελληνες θα πρεπει να διαβαζουν μονο Πλατωνα και αγια γραφη, ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος. Παντα από ότι διαβαζεται να κρατατε μονον τα χρήσιμα, αυτά τα οποια σε κανουν καλυτερο ανθρωπο.

Οι αγιοι αυτοι μεσα από τον σωστο τροπο ζωης και της Ελληνοχριστιανικης παιδειας , μας εδειξαν την μεγαλη ανθρωπιά, την ειλικρίνεια και την ευθύτητα του χαρακτήρα τους Την τεραστια αγαπη -αφοσιωση τους στον Χριστο, τον Πλατωνα και τους αδυναμους συνανθρώπους.

Για τους Αγιους Ιεραρχες, η αρχαια Ελληνικη γραμματεια-πολιτισμος είναι η σπουδαιοτερη από όλες τις αρετές. Για αυτο θεωρουν την παιδεία ως το μεγαλυτερο δωρο προς τον ανθρώπο, ενω επιτίθονται λεκτικα εναντία σε ολους τους εχθρους της αρχαιας Ελληνικης παιδειας.

Οι αγιοι ιεραρχες ειχαν πολύ μεγαλη προσήλωση στο δίκαιο, την παιδεια και την αλήθεια. Θεωρουν την φιλαργυρία και την πλεονεξία φοβερές αμαρτίες που φθείρουν την ψυχή :Ουδείς φιλόχρυσος εγένετο φιλόχριστος. Σκοπός της ζωής του ανθρώπου. Σύμφωνα με τις απόψεις του Aγιων Ιεραρχων τα μεγιστα ηθικα αξιωματα, δεν είναι τα πλούτη, οι σεξουαλικες ανωμαλίες, οι ασκοπες διασκεδάσεις, τα ιπποδρόμια και τα θέατρα, αλλά μονον ο συνεχής αγώνας για την πνευματική ανάπτυξη και την ψυχική τελείωση των Ελλήνων μεσα από τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

Οι αγιοι ιεραρχες διδαξαν, με βαση το ιερο αξιώμα του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων ότι αξιος τιμης σε μια πολη είναι οποιος δεν αδικει. Όμως όλα τα αξιωματα και τις τιμες μιας πολεως της αξιζουν οσοι σταματουν της αδικιες. Για αυτό με την σειρα τους οι αγιοι Ιεραρχες ανεφεραν ότι ολοι οι γνήσιοι Ελληνες πρέπει να πολεμάμε για την αλήθεια και το δίκαιο, να ειμαστε προσηλωμενοι στους στόχους μας, να έχουμε το αίσθημα του καθήκοντος, της ευθύνης και της φιλοπατρίας. Όλα προαναφερομενα μας διδαξαν να τα υποστηρίζουμε την αρχαια Ελληνικη παιδεία, και να προσπαθούμε για την πνευματική-ψυχική μας εξελιξη.

Ακομη ζητησαν-διδαξαν να αγαπάμε ολους τους συνανθρώπους μας, να είμαστε παντατοτε φιλάνθρωποι και να βοηθούμε αυτούς που έχουν ανάγκη, αυτούς που δεν έχουν φαγητό να φάνε και ρούχα να ντυθούν.

Χαρακτηριστικα αναφερουν ότι εκείνοι που αφαιρουν τα ρούχα από κάποιον και τον αφήνουν γυμνό είναι απατεωνες. Το ψωμί που κρατάμε ανήκει στον πεινασμένο. Τα ρούχα που φυλάμε ανήκουν στους αδικημενους φτωχούς. Τα πολλά παπούτσια που έχουμε ανήκουν στους ξυπόλητους. Τα παραπανισια χρήματα δεν είναι δικά μας, αλλα ανήκουν σε ολους οσους τα έχουν ανάγκη.

Όταν ενας και μόνο άνθρωπος εχει πιστη στην καρδιά και αρχαια Ελληνικη παιδεια μπορεί να διορθώσει μια ολόκληρη πόλη,

H ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ ΕΒΓΑΛΕ
ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ
ΗΡΩΕΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ
ΑΥΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ. ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ
ΗΡΩΑΣ ΤΗΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ Ο
ΟΠΟΙΟΣ ΕΓΙΝΕ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΛΩΝ
ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΙΕΡΟ
ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΝ Β.

ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΗΘΩΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ, ΗΡΩΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΥΣ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.

Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας. Ακομη και ο Αλεξανδρος , με παρα πολύ εμπειρους στρατιώτες, με πολύ περισσοτερους στρατιώτες, σε σχεση με τον Ηρακλειο, και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο.

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΗΡΩΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΤΡΗΣ
ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΝΟΙΞΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ, ΠΑΝΔΙΔΑΚΤΗΡΙΟΝ,
ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ
ΣΧΟΛΕΣ. ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ
ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΣΑΣΙΛΕΙΣ-
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ.

Ο Ηρακλειος δημοσιευσε της εξαιρετικες επιστημονικες του εργασιες με τους τιτλους, υπόμνημα εις την μεγαλην του Πτολεμαιου συνταξιν. Η δευτερη σπουδαια εργασια ειχε τιτλο,περι κατασκευης, σφαιρας του αρατου.

ΓΙΑΤΙ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ.

Η μαγεία αναμειχθεισα με την αστρολογία ανεπτύχθη σε αποκρυφο επιστημη, την θεουργια και βρηκε θεωρητικό στήριγμα στις φιλοσοφικες θεωρίες των νεοπλατωνικών και των νεοπυθαγορίων. Οι νεοπλατωνικοί Ιαμβλιχος και Προκλος δεν ήσαν τόσο φιλόσοφοι, αλλα ηταν ιερείς μιας εωσφορικής και ανυπαρκτου θρησκειας (Αρνολντ Τουμπη Σπουδή της Ιστοριας, μετ. Ν. Παπαρροδου, Αθηνα 1962,σελ.457). Το χειροτερο όμως ηταν ότι οι φιλοσοφικες οι σχολές των Αθηνών είχαν μεταβληθεί σε κέντρα άσκησης της μαυρης μαγείας, γεγονός που οδηγησε τελικα στο κλείσιμό τους το 529 μ.Χ., από τον Ιουστινιανό. Πολύ σωστη η ενεργεια, του Ιουστινιανού, να κλεισει τα κεντρα μαυρης μαγειας του εωσφορικου δωδεκαθεου. Στους χρόνους που κατέρρεε η ειδωλολατρια, η μαγεια και η δεισιδαιμονια είχαν παρει αφάνταστες διαστάσεις. Όπως μας πληροφορουν συγγραφείς της εποχής, οπως ο Λουκιανος, η μαγεία είχε καταλάβει πρωτεύουσα θέση στις λαϊκές μάζες. Μάγοι υπό ποικιλα ονόματα, ως φαρμακομάντεις, ιατρομαντεις, βωμολοχοι, αγυρται κλπ, έχοντας ως βοηθούς γραιας βωμολόχους, περιμακτριας, τελεστρατιας, τυμπανιστριας κ.α. περιηρχοντο τας πολεις, υποσχομενοι ζωη, υγεια, πλουτο, ευτεκνία, κάλλος και οποιοδηποτε αγαθο (Θ.Η.Ε.,τομ.8,449). Ο καθηγητής Ν. Λουβαρις τονισε πως στους υστερους χρονους της αρχαιότητος, μάγοι πολυάριθμοι και ποικιλώνυμοι, αγυρται, απολακταί, βωμολόχοι, ιατρομαντεις, καθαρτες, φαρμακομαντεις, κλπ, συνοδευόμενοι υπό γυναικων μαγισσών , ορμώμενοι εκ Θεσσαλίας κυρίως, ήτις εθεωρείτο η κατ’ εξοχήν κοιτίς των, περιετρεχον τας πολεις και εξηπατουν τους απλοικούς.

Οι νεοπαγανιστες εδώ και χρονια χρησιμοποιουν κάθε είδους ψεματος, για να
πεισουν τους αμαθεις, ότι αυτό το κρατος δεν "ηταν Ελληνικο" και ότι εκανε "κακο" στον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο. Μεταξυ αλλων ένα από τα ψεματα για τα οποια μιλουν είναι το "κλεισιμο" των Φιλοσοφικων σχολων. Ο Ιουστινιανος ο α,το 529 μ.Χ. έκλεισε της Φιλοσοφικές σχολές, απαγόρευσε να διδάσκουν "Φιλοσοφία". Oλα αυτά διοτι οι τελευταίοι νεοπλατωνικοί Ιάμβλιχος και Πρόκλος δεν ήσαν τόσον φιλόσοφοι αλλα ιερείς μιας φανταστικής και ανυπάρκτου θρησκείας» (Άρνολντ Τόυμπη Σπουδή της Ιστορίας, μετ. Ν. Παπαρρόδου, Αθήναι 1962,σελ.457). Το χειροτερο όμως ηταν ότι οι φιλοσοφικες οι σχολές των Αθηνών είχαν μεταβληθεί σε κέντρα άσκησης της μαυρης μαγείας, γεγονός που οδήγησε τελικά στο κλείσιμό της το 529μ.χ. Πολύ σωστη η ενεργεια, του Ιουστινιανού, να κλεισει τα κεντρα μαυρης μαγειας του εωσφορικου δωδεκαθεου. Στους χρόνους που κατέρρεε η ειδωλολατρία, η μαγεία και η δεισιδαιμονία είχαν λάβει αφάνταστες διαστάσεις. Όπως μας πληροφορούν συγγραφείς της εποχής, όπως ο Λουκιανός, η μαγεία είχε καταλάβει πρωτεύουσα θέση στις λαϊκές μάζες. Επειδή όμως το αιμα νερο δεν γινεται, οι φιλοσοφικες σχολες θα ανοιξουν εκ νεου με την ανοδο του πρωτου Ελληνα στον θρονο του Ηρακλειου ,από την Καππαδοκια. Με την ανοδο του Ελληνα Ηρακλειου ανοιξαν αμεσως οι Φιλοσοφικες πανεπιστημιακες σχολες. Εκει διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα.

Οι Ελληνες σπουδαστες διδασκοταν μουσικη,γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια. Ξακουστες εμειναν οι ανωτατες φιλοσοφικες σχολες, πανδιδακτηριον, η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της Μαγναυρας, η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη των Μαγγανων, κλπ .

Στις σχολες αυτές ξεχωριζουν οι πολύ μεγαλες μορφες της μεσαιωνικης Ελληνικης φιλοσοφιας ο Στεφανος τον Αλεξανδρινος. Ο Στεφανος διδαξε μουσικη, γεωμετρια, αστρονομια. Παραλληλα ο Στεφανος εγραψε , μελετες για Πλατωνα , Αριστοτελη, Ιπποκρατη, Γαληνο. Ο Γαλλος καθηγητης της χημείας Berthelot Perrie σε λογο στην Γαλλικη ακαδημια , επιστημων (18 Μαιου 1900 μ.Χ.), ειπε ότι ο Στεφανος ηταν ο κορυφαιος επιστήμονας της εποχης του. Ο πρύτανης Λεων ο μαθηματικος, ηταν γεωμέτρης, αστρονόμος, φιλόσοφος. Ο Λεων προετοιμασε για να εκδωθουν εκ νεου τα εργα του Αρχιμηδη , του Ευκλειδη, του Απολλωνιου του Πυργαιου, του Πτολεμαιου. Τα Εργα αυτά βρίσκονται αυτην την στιγμη στο πανεπιστημιο της Οξφόρδης. Ο Ιδιος εγραψε της προσωπικες του παρατηρήσεις, επανω στους Ευκλειδη και Αρχιμηδη. Ο Λεων, είναι ο πρωτος που εισηγαγε τα γραμματα στην Αλγεβρα, ενώ κατοπιν εντολης του Μιχαηλ του γ . Ο Λεων ειχε παει για πολλα χρονια σε μοναστηρι στην Ανδρο , οπου βρηκε και μελετησε, επι πολλα ετη σπανια βιβλια των Αρχαιων Ελλήνων Φιλοσοφων.


ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ-ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ

ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΦΩΤΙΟΣ

Ακομη να μην ξεχναμε τον μεγα Πατριαρχη φιλοσοφο τον Φωτιο, που διδασκε με στην Εκκλησια επι αμβωνος,να μελετουν οι Ελληνες όχι μονον της ιερες γραφες του Χριστιανισμου,αλλα να μελετουν και τους αρχαιους φιλοσοφους.

Μνημιωδεις εμειναν οι δημοσιες λεκτικες διαμάχες του Μεγα Φωτιου και των αλλων Ελλήνων σχετικα με το ερωτημα ποιος ηταν ο κορυφαιος φιλόσοφος ο Πλατωνας η ο Αριστοτέλης.

ΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ

ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΩΤΙΟ.


Ειναι νωστο οτι ο πρωταιτιος της εικονομαχιας ειναι ο εβραιος απο την Τιβεριαδα με το ονομα Σαραντάπηχος, μαζι με τον αυτοκρατορα Λέων γ τον Ισαυρο.

Ο Λεων ο γ είναι ενας αυτοκρατορας που ανεβηκε στον θρονο καθαρα,με την υποστηριξη των εωσφοριστων ,της "νεας " Ταξης. Ο Λεων ο γ ,μαζι με τον Εβραιο Σαρανταπηχο * από την Τιβεριαδα , είναι η αιτια για την δημιουργια του πιο θανατηφορου εμφυλιου πολεμου που γνωρισε ποτε το Ελληνικο Εθνος. H συμπαιγνια εις βαρος του Ελληνικου χριστιανικου λαου είναι τεραστια, για μια ακομη φορα.

Ο Λεων ο γ ενας εντελως αγνωστος, με μηδενικες πιθανότητες, να γινει αυτοκρατορας, ανεβηκε στον Ελληνικο θρονο με την υποστηριξη των εβραιων, καθως υπηρχαν παρα πολλοι αλλοι, με πολύ μεγαλύτερες ικανότητες από αυτές του Λεων του γ. Το αντιτιμο για τον θρονο αυτό,είναι να απαγορεψει την λατρεια των ιερων εικονων, του Χριστου,των Αγιων, της Παναγιας ,κλπ. Ο εμπαιγμος γινεται ακομη μεγαλύτερος όταν ο Λεων ο γ,στο νομοθετικο του εργο εκλογη, ειχε μεσα νομο,ο οποιος ελεγε ότι η ποινη για αυτους που είναι αιρετικοι είναι θανατος. Εντουτοις ο ιδιος ο Λεων ,δημιουργησε την χειροτερη, φοβεροτερη αιρεση ολων των εποχων για την Ελληνικη(ρωμαικη)αυτοκρατορια,για το Ελληνικο Χριστιανικο εθνος.Μια αιρεση (εικονομαχια), που ειχε πολλες χιλιαδες νεκρων, εξορισμενων, βασανισμένων,αδικα διωκομενων χριστιανων εικονολατρων.

Η ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ- ΡΩΜΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.


Μεταξυ αλλων ο εβραιος Σαραντάπηχος ο οποιος ηταν συμβουλος του Λεοντα, αποφασισε, νὰ ἀποχριστιανίσει τὴν Ελληνικη παιδεία καὶ τὴν αὐτοκρατορία, νὰ τὴν ἐκκοσμικεύσει, ὥστε νὰ μην εχει καμια επιρροή ο χριστιανισμος στοὺς Ελληνες πιστούς-υπηκόους.


Ὁ Λέων Ἴσαυρος, με τον Εβραιο Σαρανταπηχο, θέλησεαν νὰ δώσουν μία νεοταξικη εωσφορικη κατεύθυνση στὸν πολιτισμὸ καὶ στὴν παιδεία, ὅπως ἐπιθυμοῦν νὰ δώσουν καὶ οἱ νεώτεροι σημερινοι συγχρονοι προδοτες στὴν Ἑλλάδα,.


Ὁ Μέγας Φώτιος ηταν κατοχος μιας ἐξαιρετικης, μιας μοναδικης σοφιας και γνωσης, για την οποία προκαλοῦσε τον θαυμασμο και τὸν επαινο ακομη και των ἐχθρῶν καὶ των αντιπαλων του. Πρωτου να γινει πατριαρχης δίδασκε σε ιδιωτικη σχολη που ειχε δημιουργησει στὴν οἰκία του, ομως διδασκε καὶ στὸ πανεπιστημιο της Μαγναυρας. Δίδασκε γραμματικΗ, φιλοσοφια, λογικη, διαλεκτική, ἀκόμη καὶ μαθηματικα. Μὲ πολλη στενοχωρια εγκατελειψε αυτην την εκπαιδευτικη δραστηριοτητα, η οποια ειχε γινει ο σκοπος, της ζωης του, όμως πιεζόμενος απο τριτους, στην ἡλικια των σαραντα ετων στον πατριαρχικο θρονο.

Ο Φωτιος οταν εφευγε απο την δική του σχολη για να παει στο ανακτορα, οπου ειχε υψηλη πολιτικη θεση, τον συνοδευαν οι μαθητες του μεχρι το παλατι. Τοση ελξη ασκουσε ως διδάσκαλος, ωστε και η ὀλιγοωρη απουσια του στενοχωρουσε τους μαθητες του. Οταν δε επεστρεφε απο τα ανακτορα, εβγαιναν ολοι να τον υποδεχθουν καυ εκαναν κυκλο γυρω απο αυτόν. Από τον κυκλο των μαθητων του Φωτιου προηλθαν μεγαλες προσωπικοτητες, όπως ο αυτοκρατωρ Λεων στ’ ο σοφος, οι απόστολοι των Σλαβωνν ο Κυριλλος και Μεθοδιος, ο πατριαρχης Νικόλαος α μυστικος,, ο Αρεθας Καισαρειας κ.ἄ.

Η ΑΝΝΑ ΚΟΜΝΗΝΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΗΣ

ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ

Η πριγκιπισσα Αννα όμως είναι η ιδια γυναικα η οποια απεκτησε παρα πολύ μεγαλη παιδεια. Η παιδεια της Αννας ξεπαρασε κατά πολύ ,την παιδεια ολων των υπολοιπων γυναικων του μεσαιωνα.


Η Αννα εμαθε όλα όσα μπορούσαν να μαθευτούν στην εποχή της, την ρητορική την φιλοσοφία, την ιστορία την λογοτεχνία, την γεωγραφία την μυθολογία, την ιατρική. Επισης διάβασε ολους τους μεγάλους ποιητές της αρχαιότητας, τον 'Ομηρο, τους λυρικούς, τους τραγικούς και τον Αριστοφάνη Ακομη διαβασε τους ιστορικούς όπως τον Θουκυδίδη και τον Πολύβιο, τους ρήτορες όπως τον Ισοκράτη και τον Δημοσθένη. Πανω από όλα όμως η Αννα Κομνηνη διάβασε τα εργα του Αριστοτέλη και τους διαλόγους του υπατου των φιλοσοφων του Πλάτωνα .

Από την επαφή αυτή με τους περίφημους φιλοσοφους διδάχθηκε την τέχνη της σωστής ηθικης, της παιδειας- έκφρασης, για αυτό εγραψε αυτό το πολύ σπουδαιο ιστορικο εργο την Αλεξιαδα.

Η πριγκιπισσα Αννα ηταν σε θεση να απαγγείλει με πολυ μεγαλη άνεση Ορφέα, Τιμόθεο, Σαπφώ και Πίνδαρο κλπ. Η Αννα Κομηνη αναδιοργανωσε της Αριστοτελικες σπουδες, στην ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης..

Φυσικα δεν υπαρχουν λογια για την ανωτατη φιλοσοφικη σχολη του καλογερου Νικηφορου Βλεμμυδη, στην Μικρα Ασια (Εφεσσο),οπου η αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια εφτασε στο απογειο της, ειδικα σε επιπεδο γεωμετριας, κατά την μεσαιωνικη εποχη.

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΑΙΤΙΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ.



ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΚΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΡΟΣ Α


ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ... ΜΕΡΟΣ Α

ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΜΕΡΟΣ Β .

Ξυπνήστε ρε: ΕΛΛΗΝΕΣ ​ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ...

ΕΛΛΗΝΕΣ ​ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ (ΤΙ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ-ΗΡΟΔΟΤΟΣ-ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ) ΜΕΡΟΣ Β

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ


ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΜΟΝΟΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΗΡΩΩΝ ΜΕΡΟΣ Α

ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΜΟΝΟΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ- ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΗΡΩΩΝ ΜΕΡΟΣ Β

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΚΟΥΑΣ Ο ΝΕΩΤΕΡΟΣ ΜΕΡΟΣ Α ΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟΝ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΚΟΥΑΣ Ο ΝΕΩΤΕΡΟΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟΝ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΕΡΟΣ B

ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΕΙΡΗΝΗ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ.

ΜΕΓΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΕΘΝΙΚΟ-ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ MEΓΑΣ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ-ΠΡΟΣΒΟΛΗ TON MAIO TOY 2017.


ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ ΜΟΔΑ.

Ξυπνήστε ρε: ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΜΟΝΟΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ...

O IEΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΤΩ ΘΕΩ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΡΩΜΑΙΩΝ

Ο ΑΡΓΑΛΕΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΑΡΑΚΗΝΩΝ.

NAI ΣΤΗΝ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΛΥΚΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΙΣΩΠΛΑΤΕΣ ΜΑΧΑΙΡΙΕΣ

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. MEΡΟΣ Α.

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. MEΡΟΣ Β.

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΜΕΡΟΣ Γ.

O IEΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΤΩ ΘΕΩ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΡΩΜΑΙΩΝ

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ B.

Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ

EΛΛΗΝΑΣ Η ΕΒΡΑΙΟΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ; ΜΕΡΟΣ Α ΚΑΙ Β

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΚΟΥΑΣ ΚΑΙ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ

ΕΛΛΗΝΕΣ ​ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ (ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ-ΗΡΟΔΟΤΟΣ-ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ) ΜΕΡΟΣ Α

ΕΛΛΗΝΕΣ ​ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ (ΤΙ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ-ΗΡΟΔΟΤΟΣ-ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ) ΜΕΡΟΣ Β

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟ

ΤΑ TΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΣΤΗΝ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

O XΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. MEΡΟΣ Γ ΚΑΙ Δ.

Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. MEΡΟΣ Α ΚΑΙ Β

Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Β.

Η ΑΥΓΟΥΣΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΩ
Οι απόγονοι της Αγελάδας, του Δία, του Νείλου και του Ποσειδώνα.

ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ- ΜΕΡΟΣ Α.

ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ- ΜΕΡΟΣ B

ΠΕΡΙ "ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ" ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΟΥ Α. ΜΕΡΟΣ Α.

H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ B.

H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ Α.

ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Α.

ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΡΟΣ B.


ΡΩΜΑΝΟΣ Ο Δ ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ


ΜΕ ΧΙΛΙΕΣ ΒΡΥΣΕΣ ΧΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΧΙΛΙΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΡΑΙΝΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ
ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ







ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

8 σχόλια :

  1. Λοιπόν έχουμε και λέμε...Ο Ψώρρας έχει...33 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ από μετοχές της Ανατολής...2,7 ΤΡΙΣ ΔΟΛΛΑΡΙΑ από ομόλογα WOZNY...και 115 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ από τα παγκόσμια καταπιστεύματα.Σύνολο 150 ΤΡΙΣ ......Το παγκόσμιο ΑΕΠ είναι περίπου 76 ΤΡΙΣ ΔΟΛΛΑΡΙΑ....Δηλαδή ο μαντράς από την Πάτρα μπορεί να αγοράσει 2 ΦΟΡΕΣ τον πλανήτη Γη !!!!ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΔΙΑ !!!



    Ανώνυμος25 Ιανουαρίου 2017 - 12:46 μ.μ.

    ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟ ΨΩΡΡΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑ ΤΣΕΚ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΞΑΡΓΗΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΑ ΧΡΕΗ
    ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΦΝΙ ΜΕ ΤΟ ΣΟΥΡΛΟΜΑΝΔΥΑ ΣΕ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΤΡΕΛΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΣΕ ΚΥΝΗΓΑΕΙ
    ΚΑΝΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ

    ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΩΡΑ;;; ΓΛΙΤΩΣΕ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΗ ΜΠΟΡΑ

    ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΠΑΡΤΕ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΑΝΑ ΨΩΡΡΑ





    ΑπάντησηΔιαγραφή



  2. Ο πατέρας και τα αδέρφια του πατέρα του ασχολούνταν με την τοποθέτηση πλακιδίων και μαρμάρων, ήταν δηλαδή εργατοτεχνίτες, έτσι ασχολήθηκε κι αυτός με τη συγκεκριμένη δουλειά. «Όταν τον γνώρισα το 1988 ήταν ένας άνθρωπος που υποτίθεται ότι δεν είχε στον ήλιο μοίρα και τοποθετούσε πλακάκια. Ουσιαστικά ο Ψώρρας ποτέ δεν δούλεψε. Ο ηγέτης της ''ΓΥΦΤΩΝ Συνέλευσις'' δεν είναι μόνος του, αλλά έχει δίπλα του μια ομάδα ανθρώπων, μέλη της οικογένειάς του, όπως τη σύζυγό του και άλλους που τον περιστοιχίζουν. Ο Αρτέμης Σώρρας νομίζω ότι δεν έχει τελειώσει το δημοτικό, αν θυμάμαι καλά και από τα στοιχεία που είχα δει, πρέπει να έχει ολοκληρώσει την Γ’ τάξη του Δημοτικού».

    «Τη δική του μειονεξία προσπαθούσε να την αναπληρώσει με ανθρώπους κύρους, που τους εμφάνιζε προς τα έξω ως φίλους του. Έλεγε σαχλαμάρες, αλλά δεν μπορούσαμε να βγαίνουμε κάθε λίγο και λιγάκι να τον διαψεύδουμε», σημειώνει ο Φώτης Λεπίδας. «Έκλεινε τις δουλειές και μετά απαιτούσε τα χρήματα, ότι δήθεν τον έδιωξε ο εργοδότης-ιδιοκτήτης. Δεν θυμάμαι να υπάρχει έστω μία υπόθεση που να πληρώθηκε χωρίς να έρθει σε σύγκρουση».

    Στο ερώτημά πώς και δεν τον είχαν προβληματίσει όλα αυτά τα περιστατικά ο κ. Λεπίδας απαντά με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Αν τέτοια γεγονότα προβλημάτιζαν ένα δικηγορικό γραφείο, τότε θα έπρεπε να κλείσει. Σ’ εμάς δεν έρχονται καλόγριες. Άνθρωποι της εκτροπής και της αντισυμβατικής συμπεριφοράς μας έχουν ανάγκη. Ένας πελάτης ήταν, που ερχόταν σ’ εμένα για τις υποθέσεις του».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "ΑΝΤΙ ΚΕΝΤΑΥΡΟΝ"

    Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2017
    ΔΙΑ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΟΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΤΗΣ ΟΕΑ ΓΙΑΝΝΗ ΖΟΥΡΝΑΤΖΗ ΤΟ 2012 Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΑΘΗΝΩΝ ΑΣΚΗΣΕ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗ ΔΙΩΞΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΟΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΣ ΑΝΩ ΑΤΟΜΟΥ ΔΙΑ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΕΓΕΡΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΤ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ

    http://anti-kentauron.blogspot.gr/2017/01/2012.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο κυριος Σώρρας σήμερα στον Αντενα στο δελτίο ειδήσεων του κυρίου Χατζηνικολάου, μεταξύ άλλων είπε: Οτι έχει επιχειρηήεις στις Σευχέλλες , απο τις οποίες αποκομίζει τρισεκατιμμύρια !!
    Επίσης αύριο αργά το βράδυ στον Αλφα στην εκπομπή του κυρίου Σρόιτερ δίνει μακροσκελή. Σ συνέντευξη όπου απειλεί τον δημοσιογράφο με μηνύσεις .
    Απο ότι κατάλαβα ο κύριος Σώρρας , έχει καταπιεί μια κασέτα καιαν ερωτηθεί κάτι άλλο πέραν αυτών που παπαγαλίζει, φωνάζει,απειλεί και βρίζει,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΒΟΜΒΑ,,,,,,,,,,,,,,,,,, ΞΥΛΩΝΕΤΑΙ Η ΓΥΦΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ

    Από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου
    Αναίρεση υπέρ του νόμου για τα 600 δισ. του Σώρρα

    Η δικαστική απόφαση που θα εκδοθεί θα έχει νομολογιακό χαρακτήρα - Είχε κατατεθεί αίτηση αναίρεσης στην εισαγγελέα του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου Ξένη Δημητρίου
    Η αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ευσταθία Σπυροπούλου, άσκησε αναίρεση υπέρ το νόμου επί της υπ΄ αριθμ. 67650/2013 αθωωτικής απόφασης του Η΄ Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών, η οποία δέχθηκε ότι ο Αρτέμης Σώρρας είναι ο διαχειριστής 600 δισ. δολαρίων ( ποσό το οποίο έχει ενσωματωθεί σε 6 διεθνή γραμμάτια του αμερικανικού ταμείου, ονομαστικής αξίας 100 δισ. το καθένα).

    Η αναίρεση υπέρ του νόμου επί της εν λόγω απόφασης του Πλημμελειοδικείο Αθηνών ασκήθηκε μετά την αίτηση αναίρεσης που είχε καταθέσει στην Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ξένη Δημητρίου, ο δικηγόρος Πέτρος Πανταζής

    Να σημειωθεί ότι η δικαστική απόφαση που θα εκδοθεί επί της αναίρεσης υπέρ του νόμου δεν έχει έννομες συνέπειες.

    Δηλαδή, δεν ακυρώνει ή δεν μεταβάλει το «δια ταύτα» της υπ΄ αριθμ. 67650/2013 απόφασης του Η΄ Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών, αλλά έχει απλώς νομολογιακό χαρακτήρα.

    Επίσης, εάν η απόφαση που θα εκδοθεί από τον Άρειο Πάγο έχει αρνητικό αποτέλεσμα για τον 50χρόνο Αρτέμη Σώρρα, τότε εκείνος δεν μπορεί να την επικαλείται ή να την προσκομίσει ενώπιον των δικαστηρίων.

    Η αναίρεση ασκήθηκε, καθώς κρίθηκε ότι η επίμαχη απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών έτους 2013 έχει μη ειδική, εμπεριστατωμένη και ελλειπή αιτιολογία, ενώ παράλληλα κάνει εσφαλμένη ερμηνεία του άρθρου 191 του Ποινικού Κώδικα που αφορά στο αδίκημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων.


    πρωτο θεμα.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παει και η αμετακλητη του γυφτου που την ειχε κανει σημαια και παραμυθιαζε τους αφελεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ΓΙΑΧΟΥΒΑΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
    ΣΕ ΑΣΧΗΜΗ ΨΥΧΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    ΕΒΡΙΖΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ.

    ΟΜΩΣ ΕΙΠΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
    ΓΙΑ ΛΑΟΣ, ΝΑΖΙ, ΨΩΡΡΑ ΚΑΙ
    12ΘΕΟΥΣ.

    ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
    ΤΟΥ : ΑΠΟ ΤΡΕΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟ
    ΜΙΚΡΟ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

    ΕΤΣΙ ΜΑΘΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ηπειρχε και ελληνοϊουδαϊκο βασιλειο παλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή


Loading...