IncreaseRev

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΜΕΡΟΣ Γ.

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ.
Ο ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΔΙΑΒΟΛΟΠΑΙΔΑ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ.

Η ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΩΝ.
ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΔΑΞΑΣ Ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ.

Ο Ιουλιανός προσπάθησε να εξαναγκασει τους Ελληνες χριστιανους να αποδεχτουν, πως εαν αποκηρυσσαν τον "Ελληνισμό" ως παγανισμο θα έπρεπε παραλληλα να τον αποκηρυξουν και ως Ελληνικό πολιτισμό.

Ο εωσφοριστης Ιουλιανος απαγορευε την διδασκαλια στα σχολεια των εργων αρχαιων φιλοσοφων, σοφιστων,που ειχαν γραψει εναντιον της αρχαίας θρησκείας, καιγοντας με μισος τα έργα τους. Δείτε τι είχε γράψει σε επιστολή του ο δαιμονισμενος Ιουλιανος : Ας μη φτανει στην ακοη επικουρειος ή πυρρωνειος λογος. Τωρα αληθεια, οι θεοι καλα εκαναν και κατεστρεψαν τα εργα τους, ευτυχως που τα βιβλια τους χαθηκαν (Ιουλιανος, Επιστ.89β, Προς αρχιερέα Θεόδωρο, 301c).


Οι Πατέρες της ορθοδοξίας που τοσο αδικα τους συκοφαντουν ως δήθεν "ανθέλληνες", έχουν απόλυτη συνείδηση σχετικα με το όνομα Έλλην, για αυτό διαμαρτύρονται προς τον εωσφοριστη Ιουλιανο, σχετικα με τις υπουλες-δαιμονικες τακτικες του και ότι δεν είναι δυνατον το ονομα Ελλην, να ταυτίζεται μονον με το εωσφορικο δωδεκαθεο.

Ηταν κατ ουσια οι πατερες της εκκλησιας στο ιδιο μηκος κυματος με τους αρχαιους Ελληνες Φιλοσοφους, Σοφιστες, ιστορικους, ποιητες κλπ, οι οποιοι απεριπταν το δωδεκαθεο ως ξενοφερτο εωσφορικο, αστειο και αναξιο αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. Αποτέλεσμα ολων αυτων των αποψεων ηταν φυσικα να μην αποδέχονται την καπηλεια-ταυτιση του ονοματος Ελλην , από τους εωσφοριστες αρχιερείς του δωδεκαθεου. Η ορθοδοξία, δεν απορρίπτει την αρχαία Ελληνική,γραμματεια αλλα απορριπτει μονο το εωσφορικο δωδεκαθεο.

Ο Ελληνικός πολιτισμος παρεμεινε παντοτε το πνευματικο θεμελιο
των Ελλήνων του μεσαιωνα. Η Ελληνική φιλοσοφία, η Ελληνική ιστοριογραφια και ποιηση αποτελούν το μορφωτικό αγαθό-παθος ολων των ευσεβών Ελλήνων χριστιανων του μεσαιωνα.

ΟΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ. Ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι. Ο χριστιανισμος δεν εβλαψε τον Ελληνισμο, αλλα τον διεσωσε απο την παρακμη και του εδωσε νεα πνευματική δύναμη, για να συνεχισει την πορεια του.Ο εκχριστιανισμός των λαών σημαινε σε μεγαλο βαθμο και τον εξελληνισμο τους. Οι Αλλοδαποι με το που ηρθαν στην Ελλαδα δεν άφησαν τιποτε ορθιο. Κατεδάφισαν τα ιερά, εξαφάνισαν τις πολεις, ξεθεμελιωσαν τα καστρα, κατεστρεψαν τον πολιτισμο,των αρχαιων Ελληνων. Οι ατυχοι Ελληνες οι οποιοι επεζησαν απο της σφαγες των εωφσοριστων, εγιναν δουλοι, οπως για παραδειγμα οι ειλωτες της Λακωνικης, οι Πενέστες στην Θεσσαλία. Επισης ειχαμε τους Αφαμιώτας στην Κρήτη και πολλους αλλους σε διαφορα μερη της Ελληνικης επικρατειας. ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΩΝ ΕΙΧΑΜΕ ΜΟΝΙΜΩΣ ΦΟΝΙΚΟΤΑΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΕΜΦΥΛΙΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ. Η ιστορια της αρχαιας Ελλαδας αποτελουσε δυστυχως ενα συνεχές θέατρο πολεμικων συγκρουσεων-εμφύλιων σπαραγμών. Ουδέποτε υπήρξε απολυτη ειρηνη και συμφιλίωση στον Ελλαδικό χώρο. Αβυσσαλέο και αγεφύρωτο μίσος κυριαρχουσε αναμεσα στις περισσοτερες πολεις – κρατη . Ορισμενες απο αυτες υπηρχαν μονον για να πολεμουν, όπως η στρατοκρατικη Σπαρτη, στην οποια οι πολιτες ήταν ισόβιοι ενεργοι στρατιωτες, ορκισμενοι να σπερνουν τον ολεθρο στους άλλους Ελληνες.

Αλλες γενοκτονίες των δωδεκαθειστων, ηταν οι γενοκτονίες των Θηβαίων από τους συνασπισμενους Πελοποννησιους, που μας ειναι γνωστη από την τραγωδια του Αισχύλου, Επτα επι Θήβας. Άλλη μεγαλη γενοκτονια ηταν των Ορχομενίων από τους Θηβαίους, των Ερετριεων από τους Χαλκιδεις , των Μηλιων από τους Αθηναίιυς , των Σαμίων από τους Αθηναίους , των Θηβαίων απο τους Μακεδόνες των κατοίκων της Δωδωνης και του Δίου από τους Αιτωλούς, των Θερμιων Αιτωλών από τους Μακεδόνες , των κατοίκων της Περγάμου και της Αττικής από τους ίδιους.

Οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου όταν εγκαταστάθηκαν στον Ελληνικο χωρο, και ενώ προηγουμενος ειχαν τελειωσει με την γενοκτονια των Ελληνων, εδραιωσαν την βάρβαρη- εωσφορικη τους θρησκεία. Το χειρότερο από όλα, για τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο, είναι ότι επέβαλαν την θρησκεία τους, το δωδεκάθεο, που δεν είναι τίποτε άλλο από την λατρεία του εωσφορου των ανωτερων-κατωτερων δαιμονων.

Τρομερη γενοκτονία προξενησαν για αιώνες στην Ελλάδα οι λατρεις του φρυγικου δαιμονα Σαβαζιου, ο οποίος μετονομαστηκε σε Διονυσος και εγινε γιος του αρχιδαιμονα Δία.

Η οργιαστικη διονυσιακη λατρεια, αναμειχτηκε με τοπικα εωσφορικα στοιχεια, οπου δημιουργηθηκε ο ορφισμος, μια νεα θρησκεια, η οποια άρχισε να εξαπλωνεται σε ολη την Ελλαδα, από τον 8ο π. Χ. αιωνα. Οι φανατικοι λατρεις του φρυγικου δαιμονα των οργίων και της κραιπαλης, διέδιδαν τη νέα θρησκεια με πρωτοφανή βιαιότητα. Οσοι αρνουνταν να τη δεχτουν και να συμμετασχουν στα εμετικα οργια κατασφαζονταν ως εχθροι του νέου δαιμονα.

Οι μαινάδες ηταν οι εκστασιασμένες πορνες του μέθυσου δαιμονικού Διόνυσου, οι οποίες έτρεχαν τις νύχτες στις ερημιές ουρλιάζοντας, καταβρόχθιζαν ωμά τα άτυχα ζώα που έβρισκαν μπροστά τους, αλλά και τους άνδρες που τύχαινε να συναντήσουν. Μεταξυ αλλων Αναφέρεται ότι κατασπάραξαν και έφαγαν τον Ορφέα. Επίσης οι λάτρεις του Διονύσου ήταν υποχρεωμένοι να παίρνουν μέρος στα εμετικά «ιερά όργια». Διέπρατταν, στις αισχρές διονυσιακές εορτές ανείπωτες ηθικές αθλιότητες. Η κάθε γυναίκα, έγγαμη ή μη, ήταν υποχρεωμένη στο όνομα του θεού, να ανεχτεί τις σεξουαλικές βρωμερές και διεστραμμένες ορέξεις του κάθε εωσφοριστη του δωδεκαθεου. Οι βιασμοί γυναικών και η άσκηση κάθε είδους βίας κατά τη διάρκεια των εορτών όχι μόνο δε θεωρούνταν έγκλημα, αλλά τρόπος λατρείας του μέθυσου και εωσφορικου "θεου". Η "ιερή" πορνεία επίσης ήταν λατρευτική απαίτηση των δαιμονων. Χιλιάδες δυστυχες νεες Ελληνιδες κλείνονταν, χωρίς τη θέλησή τους, στους δαιμονικούς ναούς της Αφροδίτης και "ιερουργούσαν" τη δαιμονικη θεά με το σώμα τους, επιφέροντας τεράστια κέρδη στους ιερείς μαστροπους της θεάς. Αυτό γινόταν ’σεόλη την αρχαιότητα, με αποκορύφωμα στους κλασσικούς και ελληνιστικούς χρόνους. Ο Ηρόδοτος αναφέρει ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για την ιερή πορνεία στην αρχαία Ελλάδα (Ιστορ. Ι,199). Επίσης ο Στράβων διασώζει την εξής χαρακτηριστική πληροφορία για την ιερή πορνεία στην Κόρινθο: Το ιερό της Αφροδίτης «ούτω πλούσιον υπήρξεν, ώστε πλείους ή χιλίας ιεροδούλους εκέκτητο εταίρας» (Στράβ. 378)


Μια μικρή εικόνα αυτης της τρομερης γενοκτονιας μας δίνει ο μεγαλος τραγικος ποιητης Ευριπιδης στην τραγωδια του "Βάκχες".

ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ
ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ.
ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΟΙ
ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΣΤΟ
ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ.

Ποτε να μην ξεχνατε Ελληνες, ότι από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα, ολοι οι λαοι οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο, εκαναν ανθρωποθυσιες σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων, πασης φυσεως σεξουαλικες ανωμαλίες, σοδομισμοι, αιμομιξίες, σεξ μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστιες, κλπ. Ολες αυτές οι πραξεις αποτελουν αναποσπαστο λατρευτικο τυπικο του εωσφορου, από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα. Φυσικα σας εχω γραψει αμέτρητες φορες ότι οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου, ηταν οι δημιουργοι ολων των Ελληνικων εμφυλιων πολεμων, από τους οποιους επαιρναν και ποσοστα από τα λαφυρα των πολεμων. Ακομη σε κάθε πολεμο εναντια στους περσες ,οι οποιοι ηταν ομοθρησκοι τους , με αποτέλεσμα, να δινουν αποτρεπτικούς χρησμούς στους Ελληνες να μην πολεμησουν τους περσες. Όταν οι Ελληνες αρχηγοι δεν δεχοταν αυτους τους χρησμούς, και για αυτό ηθελαν να πολεμησουν τοτε εδιναν νεους χρησμούς παγιδες. Εν συνεχεια οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου για να εκδικηθουν τους ενδοξους Ελληνες αρχηγούς (Παυσανια, Θεμιστοκλή Μιλτιαδη) , οι οποιοι δοξασαν και κρατησαν Ελευθερη την Ελλαδα , τους κατηγορησαν ψευδος ως προδοτες στους περσες. Οι τρεις Ελληνες αρχηγοι ,παρακουσαν της εντολες της μεγαλύτερης ανθελληνικης σφηκοφωλιας του Εωσφορικου μαντειου των δελφων, και πολεμησαν εναντια στους Περσες. Το αποτέλεσμα ηταν να τους εκδικηθουν, επειδή κρατησαν ελευθερη την Ελλαδα. Για αυτό τους κατηγορησαν ψευδος, και τους τρεις (Παυσανια, Μιλτιαδη, Θεμιστοκλή,) ως προδοτες στους Περσες. Ηταν αδυνατον να ηταν προδοτες οι Ελληνες αρχηγοι. Όλα αυτά από την στιγμη που επαιξαν της ζωες τους κορωνα γραμματα, στα πεδια των μαχων, κατά την διαρκεια των Περσικων Πολεμων. Ακομη οι τρεις αρχηγοι, με της στρατηγικες και της πολιτικες τους ικανότητες, απέφυγαν ολους τους χρησμούς παγιδες, του εωσφορικου μαντειου των Δελφων. Την εποχη που τους κατηγορησαν για προδοτες, η Ελλαδα ειχε διαφυγει εξαιτιας των τριων αρχηγων (Μιλτιάδης, Παυσανίας. Θεμιστοκλής) ,κάθε κινδυνο. Εξαιτιας των τριων αυτων Ελλήνων, η Ελλαδα από θεση αμυνας, πατουσε πλεον πολύ δυνατα στα ποδια της, με αποτέλεσμα να είναι σε θεση αντεπιθέσεως, εναντια στους Περσες. Ενα πραγμα που εγινε τελικα με τους Αγησιλαο αρχικα, και αργοτερα με τον Αλεξανδρο τον γ. Δεν ειχε λοιπον κανενα νοημα, να γινουν "προδοτες", οι τρεις Ελληνες αρχηγοι, την στιγμη που όλα ειχαν κριθει υπερ της Ελλαδος, και εκεινοι ειχαν τεραστια συμβολή σε αυτό. Εντούτοις και οι τρεις αρχηγοι ειχαν τραγικο τελος. Σε κάθε εποχη ο ιδιος λαος ο οποιος κατοικει μονιμα στην Ελλαδα από το 1519 π.χ. ( Ηρόδοτος ,Ευτερπη), προκαλει κάθε είδους εθνικη καταστροφή. Μια ακομη τεραστια εθνικη καταστροφή, προκαλεσε ο εβραιος πολιτικος αξιωματούχος από την Τιβεριαδα, ο Σαραντάπηχος. Ο Σαραντάπηχος ως αυτοκρατορικος συμβουλος του αυτοκρατορα Λεων γ του Ισαυρου, δημιουργησε την εικονομαχια.Το αποτελεσμα ηταν να κινδυνευσει με διαλυση,όχι μονον ο Χριστιανισμος, αλλα ολοκληρη η Ελληνικη (ρωμαικη ) αυτοκρατορια, η οποια ελαχιστα ελειψε να πεσει αμαχητί στα χερια των αραβων. Ενας ακομη πολιτικος αλλοδαπος, αξιωματούχος, απόγονος του καδμου, του δαναου, και ολων των σκλαβων που ηρθαν στην Ελλαδα, ο παρακοιμωμενος Ιωσηφ Βριγγας, ηταν εκεινος ο οποιος κινησε γη και ουρανο, ώστε να εμποδισει τον Αγιο Νικηφορο Φωκα ,από την ανοδο του στον θρονο. Αρχικα εγραψε επιστολή στον ανηψιο του Νικηφορου του β, τον Ελληνοαρμενιο Ιωαννη Τζιμισκη, με την οποια ζητουσε ειτε να σκοτωσει τον θειο του, ειτε να τον συλλαβει, να τον τυφλωσει, και να τον κλεισει σε μοναστηρι.Όταν ο Ιωαννης αρνηθηκε, εκανε τα παντα ο Ιωσηφ Βριγγας, για να σταματησει τον Νικηφορο, από την ανοδο του στον θρονο, μεχρι ενοπλη αντισταση προεβαλλε. Όμως δεν πετυχε τιποτα, ο Αγιος Νικηφόρος εγινε αυτοκρατορας, και ο Βριγγας εχασε όλα του τα αξιωματα. Λιγο πριν πεθανει αυτή η θλιβερη μορφη ζωης, για να εκδικηθεί τον Ιωαννη, εστειλε καποιους,οι οποιοι εξαπατησαν τον Νικηφορο τον β, καθως τον επεισαν ότι ο Ιωαννης ,ετοιμαζει πραξικοπημα. Αυτό το ε κανε ο Ιωσηφ Βριγγας , διοτι ο Ιωαννης δεν υπακουσε στις εντολες του ,να σκοτωσει του θειο του, τον Νικηφορο τον β. Αυτό που εκανε ο Βριγγας ηταν μια ακομη πλεκτανη, ένα ακομη ψεμα, διοτι ο Ιωαννης μεγαλωσε από μικρο παιδι, με μοναδικο πρωτυπο τον Θειο του τον Νικηφορο τον β, ο οποιος ηταν ο πιο γεναιος πολεμιστης, εκεινης της εποχης στα πεδια των μαχων. Ο Ιωαννης ηθελε να γινει ομοιος με τον θειο του, τον θαυμαζε παρα πολύ. Όταν μεγαλωσε εγινε στρατιωτικος, και πολεμουσε πολύ γεναια ,διπλα στον θειο του Νικηφορο β, στην πρωτη γραμμη της κάθε μαχης. Ένα ονειρο ζωης, ειχε γινει πραγματικοτητα για τον Ιωαννη.Το ιδιο ονειρο ειχαν ολοι ,οι Ελληνες ολους εκεινους τους αιωνες, να πολεμησουν, να υπερασπιστουν την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια. Πανω από όλα όμως αυτό που εκανε ο Ιωαννης ηταν να μην σκοτωσει τον θειο του, και να του αποκαλυψει την συνομωσια. Δυστυχως όμως ο Νικηφόρος εξαπατηθηκε, από τον πανουργο Ιωσηφ Βριγγα. Το αποτέλεσμα της νεας πλεκτάνης του Βριγγα, ηταν να αφαιρεσει ο Νικηφόρος όλα τα στρατιωτικα αξιωματα ,από τον Ιωαννη, και να τον θεσει σε κατ οικον περιορισμο. η Ελλαδα εχασε για εκεινο το διαστημα, τον δευτερο γεναιοτερο κατά σειρα πολεμιστη, και στρατηγο. Η Συνεχεια όμως ηταν ακομη πιο τραγικη, καθως ,κατά την δευτερη συνομωσια , κατά της ζωης του Νικηφορου του β, ο Ιωαννης πλεον πληγωμενος από την αδικια που του εκανε ο θειος του ,δεν θα κανει απολυτος τιποτα , για να σταματησει τους συνομωτες. Το τραγικο δεν ηταν αυτό, αλλα ηταν και συμφωνος, να δολοφονηθεί ο θειος του. Ο κοσμος του Ιωαννη ειχε καταρευσει, το ίνδαλμα του, ο θειος του, που τοσο λατερυε , που τοσο θαυμαζε, τον ειχε πληγωσει ανεπανόρθωτα. Ενας άλλος Ιωσηφ, ο Μαγιστρος ιωσηφ τραχωνειατης, επι βασιλειας Ελληνα βασιλεως Ρωμανου του δ Διογενη, με εντολη της εωσφορικης πολιτικης αριστοκρατιας, της Κωνσταντινουπόλεως, ηταν ο υπεύθυνος για την προδοσια στο Ματζικερτ, η οποια προδοσια, ειχε συνεπεια, την οριστικη απωλεια, του μεγαλυτερου μερους της Μικρας Ασιας,αλλα και την μονιμη εγκατασταση των τουρκων στην Μικρα Ασια ,μεχρι της ημερες που ζουμε εμεις σημερα ,εν ετη 2016. Ο Ρωμανος ο δ ειχε δωσει εντολη να πολιορκησει ο Ιωσηφ Τραχωνιατης, μια πολύ κοντινη πολη στο Ματζικερτ, την πολη Χλιατ. Ο Ιωσηφ ειχε μαζι του ολους τους επαγγελματιες στρατιώτες,του Ελληνικου (ρωμαικου ) αυτοκρατορικου στρατου. Ο αυτοκρατορας Ρωμανος ο δ, καθοταν εξω από το Ματζικερτ,με της εφεδρειες. Όταν εφτασε ο σελτζουκος σουλτάνος, αλπ αρσλαν, με το στράτευμα του για την τελικη μαχη, ο Ρωμανος ,εστειλε ειδοποιηση στον Τραχωνιατη, να επιστρεψει στο Ματζικερτ, μαζι με το στρατευμα. Αμεσως τοτε ο Ιωσηφ Τραχωνιατης, αγνοησε επιδεικτικα τον Ρωμανο ,με αποτέλεσμα να παρει τα πιο αξιόμαχα Ελληνικα στρατεύματα, και μεσω της Μεσοποταμιας, να γυρισει πισω στην Ελλαδα. Επισης ποτε να μην ξεχνατε μεταξυ ολων των προαναφερομενων,το τραγικο τελος ειχαν και οι Ηρωες του 1821 μ.Χ., οι οποιοι αλλοι θανατωθηκαν, παρανομα, και αλλοι πεθαναν επαιτες χωρις καμια συνταξη. Αυτό εγινε ,διοτι οι Ελληνες ηρωες τολμησαν να απελευθερωσουν την Ελλαδα, από τον οθωμανικο ζυγο. Το ιδιο τελος με ολους τους μεγαλους Ελληνες για τους ιδιους λογους ειχε ο Γεωργιος Παπαδοπουλος. Αυτό διοτι από το 1830 μ.Χ., η Ελλαδα εγινε ένα ασημαντο προτεκτοραττο των ξενων δυναμεων. Ο Παπαδοπουλος τολμησε να αποτιναξει τον ζυγο των νεοταξιτων, με σκοπο να κανει την Ελλαδα παντοδυναμη, ηδη την ειχε κανει ανεξαρτητο κρατος. Πισω από ολους τους διωγμούς ολων των μεγαλων Ελληνων ηγετων από την αρχαιοτητα μεχρι σημερα βρισκεται ο ιδιος λαος.






Ο ΠΛΑΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΑΛΗΘΙΝΟ
ΘΕΟ ΚΑΙ ΜΙΣΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ
ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ.


Οι Ελληνες είναι αυτοχθονες και δεν μπορουν να τους διοικουν λαθροεπηλιδες. Για αυτό και ο Ιερος Πλατων, στον Μενεξενο ,εγραψε ότι εμεις οι γνήσιοι Ελληνες , δεν ειμαστε βαρβαρομικτοι, δεν ειμαστε ουτε Καδμοι, ουτε Δαναοι, ουτε Πελοπες , ουτε Αιγυπτοι. Για αυτό το μισος μας αυξάνεται εναντιον ολων αυτων των αλλοδαπών, οι οποιοι ερχονται συνεχεια , στην αρχαια Αθηνα. Ο Πλατωνας αν και γνωριζε τον θεσμο της φιλοξενιας και ότι ο φιλοξενούμενος είναι ιερο προσωπο, εντουτοις διοτι στην περιπτωση αυτή είχαμε μαζικη εισβολή λαθροεισβολεων ,για αυτό μιλα με τοσο μισος εναντιον των αλλοδαπών κατακτητών.


ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΘΑΝΑΣΙΜΗ ΠΑΓΙΔΑ-ΠΛΕΚΤΑΝΗ
ΤΩΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ.

Ο Ηρόδοτος αναφερει οτι οι Πελασγοι δεν ηταν Ελληνες. Όμως γιατι οι Πελασγοι πηγαν και κατοικησαν στην αρχαια Αθηνα αναμεσα τους αρχαιους Αθηναιους οι οποιοι ηταν γνήσιοι Ελληνες, με το περασμα του χρονου θεωρηθηκαν και οι Πελασγοι Ελληνες. Είναι γνωστές οι προσπάθειες δωδεκαθειστων, να εξωμοιωθουν οι Πελασγοί με τους Έλληνες. (1)

Αυτό διοτι οι Πελασγοι ηταν αλλοδαποι εωσφοριστες.Οι εωσφοριστες Πελασγοι διδαξαν τα εωσφορικα Καβειρια μυστηρια στους Αθηναιους. Για αυτό προσπαθουν με κάθε τροπο, οι σημερινοι εωσφοριστες του Δωδεκαθεου με κάθε ψεμα και τρομερη παραποιηση της ιστοριας να παρουσιασουν τους Πελασγούς ως πραγματικούς Ελληνες. Αυτό το κανουν για να μην μαθουν οι Ελληνες την Αιγυπτιακη καταγωγή του δωδεκαθεου αλλα και την Σημητικη-Αιγυπτιοχεμιτικη καταγωγή των προγονων τους.


ΠΟΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΟΙ ΠΕΛΑΣΓΟΙ ;


ΗΡΟΔΟΤΟΣ.

.
Για τη γλώσσα των Πελασγών δεν μπορώ να μιλήσω με σιγουρια, αλλα το οτι δεν ήταν Ελληνικη μπορεί να το συμπεράνει κανείς πρώτα από τη γλώσσα ενός μέρους της φυλής των Πελασγών, που ζει τώρα στην πόλη Κρότωνα* πάνω από τους Τυρρηνούς, και που κάποτε ήταν γείτονες αυτών που τώρα ονομάζονται Δωριείς (τότε που οι Πελασγοί ζούσαν στην περιοχή που ονομάζουμε σήμερα Θεσσαλιώτιδα) δεύτερον από τη γλώσσα των Πελασγών που έχτισαν την Πλακία και τη Σκυλάκη του Ελλήσποντου.


Η δε Ελληνικη φυλη , ειχε ανεκαθεν την γωσσα, την οποια χρησιμοποιει. Oταν απεσχισθη απο τους Πελασγους, ηταν ακομη, μικρο πληθυσμιακα εθνος, αλλα στην συνεχεια αυξηθηκε, ωστε να σχηματισει πολλά εθνη,διοτι ενωθηκαν με τους Ελληνες και αλλοι βαρβαροι. H Πελασγικη φυλη ηταν βάρβαρη, για αυτο δεν έλαβε καμμία αύξηση .


Οι Γεφυραιοι ηταν λαος Πελασγικης καταγωγης και οι σατανιστες που διεδωσαν την λατρεια της εωσφορικης Δήμητρας- Ισις. Η Πελασγική αυτη καταγωγη της θεας ειναι δεδομενη. Στην Αρκαδία η λατρεια της ειχε διατηρηθει με ενα χαρακτηρα καθαρα Πελασγικό. Η Γη είχε ονομασθει Μελαινα, ενα επίθετο που αρμόζει στην γή (Γαία),


Η πελασγική δαιμονικη Ήρα της Πελοποννησου, ειχε κοινα σημεια με την Δημητρα, βασιλισσα του σύμπαντος, προιστατο, ως η θεα της γης, εις την γονιμοποιησιν, την αναπαραγωγην.

Από το γενος των Γεφυραιων, ήταν επίσης, οι Θηβαίοι Φοίνικες του Κάδμου, που εγκατασταθηκαν στην Αθήνα, διωγμενοι απο την Ταναγρα.

Μια άλλη εκδοχή, οτι είχαν σταλεί για δούλοι, ως αφιέρωμα στους Δελφους από τους Αθηναιους. Ο Απολλωνας ομως δεν υποδουλωσε τους ομοεθνεις του, και τους εδωσε χρησμο να ακολουθησουν το ιδιο Ιουδαιο-Φοινικικο εθιμο. :΄΄Σε άντρα Γεφυραίο ο οίκος (μου) είναι φιλικός΄΄. Ακολουθώντας βόδια, μέχρι που αυτά να κουραστουν, όπως χρησμοδοτησε ο δαιμονας, για να εγκατασταθουν εκει, οσο οι Αθηναιοι πολεμούσαν με τον Ευμολπο, περπατησαν μεχρι την λεγομενη Ταναγρα, εχοντας δωσει στον προπορευομενο κηρυκειο, και μετα εξοπλισαν τους ναους.

Μια απο της μεγαλυτερες γενοκτονιες εις βαρους του Ελληνικου εθνους ειναι η γνωστη εκστρατεια κατά των Αθηνων του αδιστακτου Θρακα μαυρου μαγου- ιερέα Ευμολπου, γεναρχη του ιερατικού-εωσφορικου γένους των Ευμολπιδών, του Ελευσίνιου ιερού τον 7ο π.Χ. αιώνα.

Οι Γεφυραίοι στην Αθηνα, ακομα και την ιστορικη εποχη, ειχαν δικους τους ναους, όπου απαγορευαν τη είσοδο των αλλων Αθηναιων μια που εκει έκαναν δαιμονικές τελετουργίες στο όνομα της εωσφορικης Δήμητρας. Οι Γεφυραίοι Φοίνικες ηταν οι πραγματικοι εισαγωγεις των δαιμονικων Ελευσινίων, που αυτά συνδέονται με τη Δήμητρα και τον Εύμολπο.

Οι Γεφυραίοι ανηκουν σην ιερατική τάξη στην αρχαια Αθήνα, και ήταν Φοίνικες. Σύμφωνα με τον Ηρόδοτο, ποτέ δεν εντάχθηκαν απόλυτα στην Αθηναϊκή κοινωνία, αλλά μάλλον έλεγχαν την Αθηναϊκή λατρεία.

Πολύ σημαντικο εΙναι ότι οι αρχαιοι δαιμονες-θεοι ειναι θεοι των Πελασγων οι οποιοι στην αρχη ηταν τερατομορφοι. Οταν αυτοι υιοθετηθηκαν απο τους Έλληνες μετατραπηκαν απο τους τελευταιους σε ανθρωπομορφους. Το σίγουρο είναι οτι οι Ελληνες με την πολιτισμο τους εξευγενισαν στο έπακρο αυτές τις θεότητες, τοσο με το καλλος της τεχνης τους, οσο και με την πνευματικη τους ανωτερότητα.


Ο Ηρόδοτος κάνει σαφή διάκριση των Πελασγών από τους Έλληνες και δηλώνει ότι οι Πελασγοί ήταν ξενόγλωσσο φύλο που κάποτε απορροφήθηκε από το κυρίαρχο Ελληνικό.


ΕΚΑΤΑΙΟΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ


O Εκαταιος ο Μιλησιος αναφερει για την Πελοποννησο, πως πριν από τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι. Σχεδον ολοκληρη η Ελλαδα ήταν κατοικια βαρβαρωνπαλια,
απαριθμωντας, τους λαούς που έφερε από την Φρυγια ο Πέλοπας στην αποκαλουμενη απο αυτον Πελοποννησο, τον δαναο, που ηρθε από την Αιγυπτο, τους Δρυοπες, Καυκωνες, Πελασγους, Λελεγες και άλους, που μοιρασανε οσα ηταν κατω και πανω απο τον Ισθμο. Την μεν Αττικη πήραν οι Θρακες του Εύμολπου, την Δαυλιδα της Φωκίδας ο Τηρέας, την Καδμεια οι φοινικες του Κάδμου, και την Βοιωτια όλη, οι Αονες, Τεμμικες και Υαντες.


Η απομακρυνση από τον αληθινο Θεο και η λατρεια των ειδωλων, ειναι εργο του εωσφορου.


Έχει ως κινητρο τον εγωισμο-αυτοθεωση,ενω υποθαλπτει τις κατωτερες επιθυμιες-ηδονές, η εκπλήρωση των οποιων δημιουργει πολέμους, έριδες,αναστατώσεις,καταρρακωση της μοναδικης αξιας του ανθρωπου ως εικονας Θεου, όπως μας διδασκει ο Απόστολος Παυλος στο πρωτο κεφαλαιο της προς Ρωμαίους επιστολης. Το ηθος των θεων του δωδεκαθεου ειναι κατωτερο, του ηθους των χειροτερων ανθρωπων. Για αυτο και η λατρεια τους απορριφθηκε απο τους αρχαιους Έλληνες σοφούς, ως ανοητη και απαξιωτικη για τον άνθρωπο.


Η ειδωλολατρια δεν ειναι ουτε το μοναδικο,ουτε το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας. Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων,σοφιστών, επιστημόνων. Επισης για αντιγραφουν την ιστορια, ποιηση, τεχνη, αποκαθαιροντάς την μονο από την ασέβεια και την ανηθικότητα των δαιμονων του δωδεκαθεου.


ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ.


Η πραγματικη ιστορία, μας διαβεβαιωνει πως καμια θρησκευτικη πιστη η ιδεολογια δεν εξαφανιστηκε ποτε με τη βια. Αντιθετα, θρησκευτικές πίστεις ή άλλες ιδεολογίες που υπέστησαν διωγμούς και παντοειδείς περιορισμούς, ανδρώθηκαν και αναπτύχθηκαν περισσότερο και βγήκαν τελικά ωφελημένες από τις διώξεις.


Οι αρχαιες θρησκειες και εν προκειμενω η αρχαιοελληνικη θρησκεια ειχε καταρρευσει πολυ πριν εμφανιστει ο Χριστιανισμος. Η καταρρευση ειχε αρχισει στα κλασικα χρονια, με αιτια την δράση των σοφιστων-φιλοσοφων και των επιστημονων και ειχε σβησει στα ρωμαικα χρόνια.

Τα έργα των ιστορικών των χρονων εκεινων βεβαιωνουν περίτρανα το γεγονος αυτο, οπως αυτα του Πλουταρχου, του Παυσανια, του Στραβωνα, του Πολυβιου κ.α. στα οποια διαπιστώνεται η τέλεια εγκαταλειψη και σε αυτα ακομη τα διάσημα ιερα, οπως το δελφικο. Ο Στραβων τον 2ο μ.Χ. αιωνα αναφερει χαρακτηριστικά για τους Δελφούς: σήμερον και αυτός ο ναός των Δελφών έχει παραμεληθεί (Στραβ. 9,15)


ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΡΩΜΑΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

Υπήρχαν συγκεκριμένοι νομοι, που απαγορευαν την κατεδαφιση των αρχαιων ιερών και που προστατευαν την αρχαια θρησκεια. Ο Αγιος Κωνσταντινος (324-337) ελεγε στους υπηκοους του: Μπορειτε να μεταβαινετε στους βωμους και στα δημοσια ιερα σας για να τελειτε την λατρεια σας συμφωνα με τις συνηθειές σας (Θεοδοσιανος Κωδικας, ΙΧ16,1 και 2).

Οι περισσότεροι νόμοι δεν είχαν στοχο τους απλούς πιστους του εωσφορισμου, αλλα τα εωσφορικα κεντρα της, οπως τα διαβοητα μαντεια και ιδιως τα αισχρα ιερά πορνεια, τα οποια εκμεταλλευονταν αγρια τους ατυχους σατανιστες, ενω καλλιεργούσαν την δεισιδαιμονία-ανηθικότητα. Ενδεικτικο παραδειγμα η κατεδαφιση του δαιμονικου ναου της Αφροδιτης στην Αφακα της Τυρου, όπου εκπορνεύονταν γυναίκες, αλλα και ανδρες, δηλαδη κίναιδοι. Ο ναος είχε καταστεί κέντρο διαφθορας και ακολασίας. Επισης απαγορευτηκε η λειτουργία των μαντειων του δαιμονα Απόλλωνα στην Κολοφώνα και του στην Μίλητο της Μικρας Ασίας, διότι εκεί οι εωσφοριστές ιερείς και ψευτομαντεις ειχαν υποκινησει τον φοβερο διωγμο του Διοκλητιανου, πειθοντας τον θρησκοληπτο αυτοκρατορα, πως οι θεοι στελνουν ατυχίες στο κράτος εξαιτίας του χριστιανισμού , με αποτέλεσμα να βρει τραγικο μαρτυρικο θανατο μέγαλο πληθος χριστιανων, και να υποστουν αμετρητες διωξεις, εκατομμυρια πιστων.

Ας σημειωθεί εδώ πως οι πιο αιμοσταγεις διώκτες των αυτοκράτορες, των χριστιανων, ως το Θεοδόσιο (379-395), ειχαν τον τιτλο του μεγα αρχιερέος (Pontifex Maximus) του δωδεκαθεου. Πως ηταν δυνατον ο ιδιος ο υπατος αρχιερεας των εωσφοριστων να ειναι ταυτοχρονα και διώκτης του σατανισμού.






Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821.

Οι πρόγονοι έχυσαν το αίμα τους, για την ιερη πίστη του Χριστού και μονον, και εάν αυτην την εποχη φτασαμε στο απογειον της παρακμης αιτια είναι οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου.

ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
ΟΣΟΙ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
ΕΧΑΣΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥΣ
ΙΔΙΟΤΗΤΑ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ
ΜΑΣ ΣΤΗΝ Α ΕΘΝΟΣΥΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ
ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ.

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ.


Α ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ.

Σημαντικότερο ολων εiναι το β αρθρο της εθνοσυνελεύσεως διοτι δωθηκε ο ορισμος για το ποιοι είναι πραγματικοι Ελληνες. Στο αρθρο αναφeρεται ότι : Oσοι αυτόχθονες κατοικοι της επικράτειας της Ελλάδος πιστευουσιν εις Χριστον, εισιν Έλληνες και απολαμβανουν ανευ τινος διαφορας ολων των πολιτικων δικαιωματων.

Απο όλους τους προαναφερομενους εξαιρείται ένα μικρο μερος ανα τους αιωνες, με βαση της παγκόσμιες Ελληνικης μαθηματικες σταθερες μετρον αριστον, και μηδεν αγαν.

ΜΕ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-
ΡΩΜΑΙΚΗΣΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ
ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ(13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
1204 Μ.Χ.), ΟΙ ΕΝΔΟΞΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ
ΜΑΣ ΕΠΑΝΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ
ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝ ΤΟ
ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ
ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ.


ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ-ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ.


ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΟΥΝ
ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ
ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΚΛΑΒΟΙ ΤΟΥ ΡΩΜΑΙΚΟΥ,
ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ
ΕΚΕΙΝΟΥΣ, ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ, ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΧΡΙ
ΘΑΝΑΤΟΥ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΜΕ
ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ
ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ,
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΑΝΑΝ,
ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. ΑΥΤΟ
ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΜΕ
ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ
ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ.
ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΙ, ΙΣΧΥΡΟΙ ΝΑ ΠΑΤΟΥΝ ΚΑΛΑ ΣΤΑ
ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ,
ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΑΝ.
Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΔΩΡΕΑΝ,ΟΥΤΕ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,
ΘΕΛΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ, ΓΙΑ
ΑΥΤΟ ΗΡΘΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, Ο
ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.


ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ 1821, ΥΣΤΕΡΟΥΣΑΝ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΙΓΛΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΟΣ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ((ΡΩΜΑΙΚΗΣ) ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ, ΩΜΩΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΗΘΩΝ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟ
ΔΙΟΤΙ ΖΟΥΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ., ΚΑΤΑ ΤΗΝ
ΗΡΩΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821.



(1) ΗΡΟΔΟΤΟΣ Herodotus, book Euterpe [ed.] for the use of the Grammar school, ...



ΗΡΟΔΟΤΟΣ Β ΒΙΒΛΙΟ ΕΥΤΕΡΠΗ 50-52.ΤΑΥΤΑ ΜΕΝ ΝΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΤΟΙΣΙ, ΤΑ ΕΓΩ ΦΡΑΣΩ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ ΝΕΝΟΜΙΚΑΣΙ. ΤΟΥ ΔΕ ΕΡΜΕΩ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΟΡΘΑ ΕΧΕΙΝ ΤΑ ΑΙΔΟΙΑ ΠΟΙΕΥΝΤΕΣ ΟΥΚ ΑΠ ΑΙΓΥΠΤΙΩ ΜΕΜΑΘΗΚΑΣΙ, ΑΛΛ ΑΠΟ ΠΕΛΑΣΓΩΝ ΠΡΩΤΟΙ ΜΕΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ, ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΑΡΑΛΑΒΟΝΤΕΣ, ΠΑΡΑ ΔΕ ΤΟΥΤΩΝ ΩΛΛΟΙ.ΑΘΗΝΑΙΟΥΣΙ ΓΑΡ ΗΔΗ ΤΗΝΙΚΑΥΤΑ ΕΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΕΛΕΟΥΣΙ ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΣΥΝΟΙΚΟΙ ΕΓΕΝΕΤΟ ΕΝ ΤΗ ΧΩΡΗ, ΟΘΕΝ ΠΕΡ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΞΑΝΤΟ ΝΟΜΙΣΘΗΝΑΙ. ΟΣΤΙΣ ΔΕ ΤΑ ΚΑΒΕΙΡΩΝ ΟΡΓΙΑ ΜΕΜΥΗΤΑΙ ΤΑ ΣΑΜΟΘΡΗΙΚΕΣ ΕΠΙΤΕΛΕΟΥΣΙ ΠΑΡΑΛΑΒΟΝΤΕΣ ΠΑΡΑ ΠΕΛΑΣΓΩΝ,ΟΥΤΟΣ ΩΝΗΡ ΟΙΔΕ ΤΙ ΛΕΓΩ. ΤΗΝ ΓΑΡ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΝ ΟΙΚΕΟΝ ΠΡΟΤΕΡΟΝ ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΟΥΤΟΙ ΟΙ ΠΕΡ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣΙ ΣΥΝΟΙΚΙ ΕΓΕΝΕΤΟ, ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΟΥΤΩΝ ΣΑΜΟΘΡΑΗΙΚΕΣ ΤΑ ΟΡΓΙΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΣΙ.






ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. MEΡΟΣ Α.

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. MEΡΟΣ Β.

O IEΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΤΩ ΘΕΩ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΡΩΜΑΙΩΝ

Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΡΟΣ Α
Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΡΟΣ Β

Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΡΟΣ Γ.

ΝΑΖΙ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ. MEΡΟΣ Α.

ΝΑΖΙ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ MEΡΟΣ B.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ B.

ΤΑ TΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΣΤΗΝ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

O XΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. MEΡΟΣ Γ ΚΑΙ Δ.

Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. MEΡΟΣ Α ΚΑΙ Β

Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Β.

Η ΑΥΓΟΥΣΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΩ
Οι απόγονοι της Αγελάδας, του Δία, του Νείλου και του Ποσειδώνα.

ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ- ΜΕΡΟΣ Α.

ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ- ΜΕΡΟΣ B

ΠΕΡΙ "ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ" ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΟΥ Α. ΜΕΡΟΣ Α.

H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ B.

H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ Α.

ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Α.

ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΡΟΣ B.

η πραγματικη καταγωγη των αρχαιων ελληνων μακεδονων. μερος α.

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ. ΜΕΡΟΣ Β.

Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. Αδιαμφισβήτητο και μη διαπραγματεύσιμο δεδομένο είναι η κυριαρχία της Κυπριακής Δημοκρατίας, η οποία αποτελεί πλήρους κυριαρχίας μέλος του ΟΗΕ, του Συμβουλίου της Ευρώπης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της οποίας τα κυριαρχικά δικαιώματα είναι εγγυημένα από το Σύνταγμά της, από το διεθνές δίκαιο, από τον Καταστατικό Χάρτη του ΟΗΕ και από τις Συνθήκες της ΕΕ και του Συμβουλίου της Ευρώπης... Οι συνθήκες αυτές και γενικότερα το διεθνές δίκαιο εγγυώνται επίσης τα θεμελιώδη δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη, τη λαϊκή κυριαρχία και το δημοκρατικό πολίτευμα, καθώς και τη συντακτική και την αναθεωρητική εξουσία που ανήκει στο λαό του κυρίαρχου κράτους.
    Η γνώμη μου είναι ότι: με δεδομένες όλες αυτές τις εγγυήσεις, καμιά συμφωνία μεταξύ εκπροσώπων της Κυπριακής Δημοκρατίας και εκπροσώπων των «εγγυητριών δυνάμεων» ή/και εκπροσώπων άλλων κρατών ή διεθνών οργανισμών δεν μπορεί να γίνει ή να έχει κύρος η οποία θα προσβάλει ή θα τροποποιεί: (α) τα κυριαρχικά δικαιώματα της Κυπριακής Δημοκρατίας, (β) τις εγγυήσεις της λαϊκής κυριαρχίας και του δημοκρατικού πολιτεύματος, (γ) το Σύνταγμα της Κυπριακής Δημοκρατίας και (δ) τα θεμελιώδη δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη.
    Δεδομένου ότι τα δικαιώματα αυτά ανήκουν άμεσα στη συντακτική και αναθεωρητική εξουσία κάθε λαού κυρίαρχου κράτους – επομένως και του Κυπριακού, κάθε απόφαση της Πολυμερούς Διάσκεψης της Γενεύης προσβάλλει τα εν λόγω δικαιώματα θα είναι άκυρη, αλλά και κάθε απόφαση που απλώς θα το ισχύον Σύνταγμα, δε θα έχει κύρος ούτε δεσμευτικότητα για τον Κυπριακό Λαό. Κάθε συμφωνία κρατών και άλλων οντοτήτων απλά για τήρηση κοινής πολιτικής στο ζήτημα επίλυσης του Κυπριακού δεν μπορεί να είναι τέτοια, ώστε να μειώνει την κυριαρχία της Κυπριακής Δημοκρατίας, τη διεθνή της θέση ως κυρίαρχου κράτους, τη λαϊκή κυριαρχία ως προς τον καθορισμό της μορφής του δημοκρατικού πολιτεύματος και τη ρύθμιση των λειτουργιών του κράτους και γενικά την τροποποίηση του Συντάγματος, καθώς και τα θεμελιώδη δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη. Η ευθύνη συμμετοχής σε τέτοιου είδους συμφωνίες είναι βαρύτατη.
    Θα πρέπει να γίνει κοινή συνείδηση ότι οποιαδήποτε πρόταση λύσης του Κυπριακού θα πρέπει να αποφασισθεί τελικά από τον κυπριακό λαό, δεδομένου ότι οποιαδήποτε λύση θα έχει, ασφαλώς, επίλυση θεμάτων αναθεωρητικής ή συντακτικής εξουσίας.
    Σ’ αυτή την κρίσιμη στιγμή κατά την οποία απειλείται σοβαρά η ίδια η ύπαρξη της Κυπριακής Δημοκρατίας ως κράτους πλήρους κυριαρχίας, όλες οι δυνάμεις της Κύπρου και της Ελλάδας, οπουδήποτε και αν εδρεύουν (Εκκλησία, πολιτικά κόμματα, πολιτικοί οργανισμοί και κάθε άλλης μορφής πολιτική ομαδοποίηση), οι οποίες θέλουν να αγωνιστούν ειλικρινά για τη σωτηρία της:
    έχουν υποχρέωση να απευθύνουν ΤΩΡΑ προς τον ΟΗΕ, την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Συμβούλιο της Ευρώπης και όπου αλλού είναι σκόπιμο υπόμνημα για την απειλή και έντονη έκκληση για παρέμβασή τους προς διάσωση της Κυπριακής Δημοκρατίας και των δικαιωμάτων του Λαού της.


    Πειραιάς, 22.12.2016
    Γιώργος Κασιμάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή


Loading...