Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2016

Μήνυμα Παυλόπουλου στην Τουρκία

Μήνυμα προς τη γείτονα Τουρκία ότι η Ελλάδα επιδιώκει τη φιλία με αυτήν, αλλά σε ζητήματα που αφορούν τα εθνικά μας δίκαια και την εφαρμογή του Διεθνούς Δικαίου, δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν υποχωρήσεις,
υπαναχωρήσεις, διαπραγματεύσεις, έστειλε σήμερα από την Αλεξανδρούπολη ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, ο οποίος εγκαινίασε το Ελληνικό Ινστιτούτο Θρακικών Ερευνών.

«Υπενθυμίζω στην γείτονα Τουρκία ότι όχι μόνο επιδιώκουμε τη φιλία με αυτήν αλλά διαμηνύουμε ότι σ’ αυτούς τους ταραγμένους και για εκείνη καιρούς, η Ελλάδα είναι η πόρτα και το παράθυρο προς τη Δύση και προς την ΕΕ, και είμαστε έτοιμοι να κρατήσουμε την πόρτα και το παράθυρο ανοιχτά. Το αποδείξαμε γιατί υπήρξαμε οι πρώτοι που σ’ αυτή τη μεγάλη περιπέτεια του πραξικοπήματος στηρίξαμε πρώτοι και ίσως και μόνοι για ώρες αρκετές στην αμήχανη Δύση, τη δημοκρατική νομιμότητα στη γείτονα Τουρκία. Αλλά σε ότι αφορά τα ζητήματα που αφορούν τα εθνικά μας δίκαια και την εφαρμογή του Διεθνούς Δικαίου, που αφορά όπως είπα και την Ευρώπη, δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν υποχωρήσεις, υπαναχωρήσεις, διαπραγματεύσεις», τόνισε ο κ. Παυλόπουλος.

Αναφερόμενος κατά τον χαιρετισμό του, στη Συνθήκη της Λοζάνης ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας υπογράμμισε πως «ισχύει και είναι αδιαπραγμάτευτη» και προσέθεσε: «Ερμηνεύεται η Συνθήκη της Λοζάνης και υπάρχουν ερμηνείες πολλές. Οι κυριότερες είναι η ιστορική, είναι η συστηματική, είναι η γραμματική είναι η τελολογική ερμηνεία, αλλά διαμηνύουμε προς την Τουρκία δίπλα ότι συναισθηματική ερμηνεία, ερμηνεία από βάθους ή από μέσης καρδίας δεν υπάρχει. Ούτε υπάρχει, ούτε πρόκειται να υπάρξει και γιατί επιστημονικώς είναι αδιανόητη, αλλά είναι πολιτικώς επικίνδυνη και για τη διεθνή κοινότητα και για την παγκόσμια ειρήνη».

Κατέστησε σαφές πως τα εθνικά μας δίκαια και εθνικά δίκαια της ίδιας της ΕΕ δεν επιδέχονται αστεϊσμών. «Επειδή ακούγονται μερικές φωνές καλόπιστες, ότι λέγονται υπό τύπον αστεϊσμού για εσωτερική κατανάλωση, γιατί αντιδρούμε έτσι; Θέλω να θυμίσω, και το έχει αποδείξει η ιστορία ότι στις διεθνείς σχέσεις και ιδίως για μας τους Έλληνες και κατά την υπεράσπιση των εθνικών μας δικαίων πολλά πράγματα ξεκινάν με τη μορφή της κωμωδίας αλλά καταλήγουν σε τραγωδία, και αυτό δεν πρόκειται να το επιτρέψουμε να συμβεί ποτέ στο εξής. Και εν πάση περιπτώσει επειδή θεωρούμε ότι αυτή τη στιγμή είναι δύσκολοι καιροί για αστεϊσμούς, εμείς οι Έλληνες ως μέλη και της ΕΕ τα εθνικά μας δίκαια και εθνικά δίκαια της ίδιας της ΕΕ δεν πρόκειται ποτέ να τα βάλουμε στη ζυγαριά του αστεϊσμού ή της σοβαρότητας. Για μας είναι έτσι όπως τα λέει η ιστορία και το Διεθνές Δίκαιο».

Σε ό,τι αφορά τον ρόλο που θα διαδραματίσει το Ελληνικό Ινστιτούτο Θρακικών Μελετών ο κ. Παυλόπουλος σημείωσε πως η πρωτοβουλία του Δήμου και του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, των συνιδρυτών του Ινστιτούτου, έρχεται να καλύψει ένα τεράστιο κενό που θα έπρεπε ήδη να έχει καλυφθεί από την Πολιτεία χρόνια. Τόνισε πως «θα γράψει εποχή, φέροντας στο φως την αλήθεια για την ιστορία και τον πολιτισμό της Θράκης. Για την ελληνικότητα της Θράκης και του θρακικού ελληνισμού. Και αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό σήμερα, στην ταραγμένη εποχή μας... Αυτή την αλήθεια πρέπει να την αποκαταστήσουμε και να την υπερασπιστούμε. Και το κάνουμε όχι με καμία αν θέλετε νεποτική διάθεση προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά επιτέλους εμείς οι Έλληνες πρέπει να υπερασπιστούμε αυτό το οποίο μας ανήκει και ιστορικώς και από πλευράς Διεθνούς Δικαίου».

«Ενόψει και των τελευταίων εξελίξεων, το Ινστιτούτο και η έρευνά του θα στηρίξουν την εφαρμογή και του Διεθνούς Δικαίου γενικότερα σε ό,τι αφορά και τα δικά μας πράγματα, τα οποία δεν είναι μόνο δικά μας, είναι και πράγματα της Ευρώπης. Να μην το λησμονάμε αυτό. Όπως π.χ. θα τεκμηριώσουν τη σωστή και πάγια ερμηνεία του Διεθνούς Δικαίου και ιδίως της Συνθήκης της Λοζάνης. Υπενθυμίζω: Η Συνθήκη της Λοζάνης είναι αναπόσπαστο τμήμα του Διεθνούς Δικαίου και η Συνθήκη της Λοζάνης δεν επιδέχεται μεταβολές. Η Συνθήκη της Λοζάνης λοιπόν καθορίζει τα σύνορα της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης , γιατί η Ελλάδα είναι κράτος μέλος της ΕΕ και τα σύνορα της ΕΕ κατά το πρωτογενές ευρωπαϊκό δίκαιο καθορίζονται από τα κράτη μέλη κυριάρχως. Άρα όπως καθορίζονται κυριάρχως από την Ελλάδα, τα σύνορά μας είναι και σύνορα της ΕΕ κατ’ εφαρμογή της Συνθήκης της Λοζάνης η οποία δεν είναι επιδεκτική μεταβολής».

Μέσω μίας ιστορικής αναδρομής της Θράκης, με αφετηρία την αρχαία Ελλάδα όπως αυτή αποτυπώνεται πρώτα απ’ όλα στη μυθολογία, στη συνέχεια στην εποχή της δημιουργίας της αυτοκρατορίας του Μεγάλου Αλεξάνδρου και τη βυζαντινή περίοδο, αλλά και με αναφορά σε σημαντικούς Θράκες, ο κ. Παυλόπουλος υπογράμμισε τη μακραίωνη και λαμπρή ιστορία της ελληνικής Θράκης. Δήλωσε συμπαραστάτης της όλης προσπάθειας, αναγνωρίζοντας την αξία και την προοπτική της.

Σημειώνεται πως το Ελληνικό Ινστιτούτο Θρακικών Μελετών ιδρύθηκε από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης πριν έξι μήνες με κύριο σκοπό την ανάδειξη και μελέτη της μακραίωνης ιστορίας της και προκειμένου «να αναδειχθεί η πολυπολιτισμικότητα της περιοχής και να δοθούν καίριες απαντήσεις σε όλους αυτούς που καπηλεύονται την ιστορία της περιοχής της Θράκης», όπως διευκρίνισε ο πρύτανης του Δ.Π.Θ. Αθανάσιος Καραμπίνης. Από την πλευρά του ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Βαγγέλης Λαμπάκης τόνισε ότι η Αθήνα δεν έχει κάνει το χρέος της όλα τα προηγούμενα χρόνια απέναντι στη Θράκη.

Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας συνόδευε ο υφυπουργός Εξωτερικών, αρμόδιος για θέματα Απόδημου Ελληνισμού, Τέρενς Κουίκ.

Πηγή: ΑΜΠΕ

6 σχόλια :

  1. ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ
    ΟΛΗ Η ΓΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ
    ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
    ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ
    26 ΤΡΙΣ ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟ 2006
    60 ΤΡΙΣ ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟ 2016
    ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ;
    ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ, ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ,
    ΤΟΝ ΟΤΕ, ΤΗΝ ΔΕΗ, ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ, ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ, ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ, ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ,
    ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ, ΤΟ ΨΩΜΙ, ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ, ΤΗΝ ΧΑΡΑ ;
    ΟΙ Τ-Ρ-Α-Π-Ε-Ζ-Ι-Τ-Ε-Σ
    ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΡΕΟΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ 'ΜΕΙΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ *** ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΔΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε παυλοπουλε δεν κουραστηκες να στελνεις μηνυματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευριπίδης Μπίλλης
    Τα "γλυκόλογα" του προέδρου σε σχέση με την τραγική κατάστραση, μόνον ως μοιλολόι μπορεί να θεωρηθούν, σύμφωνα με όσα πραγματικά γράφει ο καθηγητής Χρήστος Γιανναράς.
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ
    Δεν είμαστε Ισλανδία
    http://www.kathimerini.gr/882313/opinion/epikairothta/politikh/den-eimaste-islandia 06.11.2016
    «Mην κοροϊδευόμαστε, η Eλλάδα έχει τελειώσει. Θα υπήρχε ακόμα και τώρα σωτηρία, αν με την ψήφο μας εξαφανίζαμε από την πολιτική σκηνή τους αυτουργούς της καταστροφής μας. Aλλά δεν είμαστε Iσλανδία»
    Δύο φορές τον χρόνο, 25 M06.11.2016 Mαρτίου και 28 Οκτωβρίου, ζούμε στην Ελλάδα μιαν ευφραντική ψευδαίσθηση. Mε ψευδαισθήσεις ζούμε και τις υπόλοιπες τριακόσιες εξήντα τρεις ημέρες του χρόνου, αλλά όχι οπωσδήποτε ευφραντικές.
    Στις δύο «εόρτιες» αργίες, Mάρτη και Oκτώβρη, ζούμε την ψευδαίσθηση ότι συνεχίζουμε να συγκροτούμε «κοινωνία», να κατοικούμε «πατρίδα». Tην ψευδαίσθηση κατασκευάζουν κυρίως τα MME, αλλά και τα τυποποιημένα προεδρικά, πρωθυπουργικά και λοιπά «επίσημα» διαγγέλματα – οι παρελάσεις, τα θούρια, τα σχόλια που συνοδεύουν τις τηλεοπτικές εικόνες, οι αφηγήσεις υπερήλικων αυτοπτών ή ειδημόνων που ζωντανεύουν το παρελθόν.
    Ψευδαισθάνεται η ελλαδική πληθυσμική συλλογικότητα ότι είναι ακόμα «κοινωνία», ότι λειτουργούν ακόμα άξονες συνοχής – όχι πια η γλώσσα ούτε η «παράδοση» που μεταβιβάζει πείρα, συμπεράσματα, συνέχεια ιδιοπροσωπίας, αλλά οπωσδήποτε κάποιο ψυχολογικό κατάλοιπο αίσθησης του ανήκειν, τυφλό όσο και στους ποδοσφαιρομανείς. Tις δύο αυτές μέρες του χρόνου παίζεται στην Eλλάδα η παντομίμα «πατρίδας».
    Στα σχολεία και στα πανεπιστήμια η ευφραντική ψευδαίσθηση έχει εξουδετερωθεί με ισχυρές δόσεις φωταδιστικού διεθνισμού – τα πράγματα εκεί ελέγχονται από τις «προοδευτικές δυνάμεις» σαράντα δύο χρόνια τώρα. O πόλεμος με την Iταλία βεβαιώνεται μόνο ιδεολογικός, αντιφασιστικός, καθόλου πατριωτικός (ο πατριωτισμός είναι μια μικροαστική προκατάληψη). Oσο για το 1821, ήταν οι κατσαπλιάδες του κοινωνικού περιθωρίου που ξεσηκώθηκαν, κυρίως για να φαγωθούν μεταξύ τους παρά για να διώξουν τους Tούρκους. Eυτυχώς, οι φιλέλληνες Eυρωπαίοι ναυμάχησαν στο Nαυαρίνο, ελευθέρωσαν την Eλλάδα, την έκαναν κράτος, της δάνεισαν βασιλιά, νόμους, θεσμούς, οργάνωση.
    Oι παρελάσεις πάντως και οι μεγαλοστομίες των παρουσιαστών - σχολιαστών τους, τα θριαμβικά εμβατήρια, οι σημαιοστολισμοί, τα επικαιροποιημένα ραδιο-τηλεοπτικά προγράμματα, συνεχίζουν, δυο φορές τον χρόνο, την ευφραντική ψευδαίσθηση. Mε χαμένη την κρατική της ανεξαρτησία και εξευτελιστικά επιτροπευόμενη η Eλλάδα επιδεικνύει τον εξοπλισμό της, οι φιλαρμονικές παιανίζουν θούρια, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας υποκλίνεται στις σημαίες που παρελαύνουν. Oλοι ξέρουν, εμείς οι ντόπιοι και η υφήλιος σύμπασα, ότι ο εξοπλισμός της χώρας είναι απολειφάδι μόνο της καταλήστευσης των προϋπολογισμένων για την άμυνα κονδυλίων από τους κομματανθρώπους της εξουσίας. Φυλάκισαν (εξιλαστήρια δειγματοληψία) τον Tσοχατζόπουλο, αλλά όσοι πρωθυπούργευαν τότε ή συνυπουργούσαν ή «παρέλαβαν» την υπουργία από τον Tσοχατζόπουλο απολαμβάνουν ανενόχλητοι τα επίχειρα της συναυτουργίας από θέσεις εξουσίας, ώς σήμερα.
    Φυσικά (και αυτό το επίρρημα συγκεφαλαιώνει τη θανατερή παρακμή μας) ούτε οι κορυβαντιώντες σχολιαστές των παρελάσεων ούτε τα αργυρώνητα κομματικά αφεντικά τους αφήνουν να ξεμυτίσει, έστω και φευγαλέα, το ερώτημα: Aκόμα και αυτό το εξοπλιστικό υπόλειμμα της χρηματολαγνείας των κομματανθρώπων, ποιοι θα το χειριστούν, με ποιο φρόνημα, με ποια θυσιαστική ετοιμότητα; Nα πολεμήσει το Eλληνόπουλο σήμερα, αν χρειαστεί, για ποια πατρίδα, για ποια ελευθερία και ανεξαρτησία, για ποια Iστορία, ποια γλώσσα, ποιες «εστίες», ποια «ιερά»;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευριπίδης μπίλλης
    (συνέχεια)
    Eδώ και σαράντα δύο χρόνια η λέξη «πατρίδα» έχει αποκλειστεί από το πολιτικό λεξιλόγιο, προδίδει «εθνικισμό» – χαρίστηκε η λέξη στον χρυσαυγίτικο τραμπουκισμό. Oύτε ξέρει πια το Eλληνόπουλο, κανείς δεν του εξήγησε, τι θα πει «πατρίδα». Ξέρει, σαν μοναδικό σημαίνον της οργανωμένης συλλογικότητας, το «κράτος». Kαι η λέξη «κράτος» αντιπροσωπεύει, για κάθε Eλληνα, έναν μηχανισμό σήψης, διαφθοράς και ανικανότητας υποταγμένον ολοκληρωτικά στην «πελατειακή» λογική των σχέσεων της εξουσίας με τον πολίτη.
    Aυτό το κράτος, εξοργιστικό και αηδιαστικό αποκύημα αναξιοκρατίας, βολέματος των ιταμών ανίκανων, δηλαδή των κομματικών παρασίτων, κάθε νοήμων πολίτης το αισθάνεται αντίπαλο, απειλή της ζωής του και της αξιοπρέπειάς του. Nα πάει να πολεμήσει, να ρισκάρει τη μία και μοναδική ζωή του, γι’ αυτό το «κράτος»; Eξάλλου «εθνική ανεξαρτησία» πια δεν υπάρχει, το κράτος επιτροπεύεται ολοκληρωτικά, έφτασε να είναι εξευτελιστικά χρεοκοπημένο, να περιμένει τη «δόση» της μεγαθυμίας των δανειστών για να βγάλει τον κάθε μήνα. Xρεοκόπησε το ελληνώνυμο κράτος, για να μπορεί χωρίς λογοδοσία να αθετεί την υπογραφή του και τις σφραγίδες του, να αδιαφορεί για τις συμβάσεις που έχει υπογράψει (μισθοδοσίας, συνταξιοδότησης), να κατακλέβει σαν κοινός λωποδύτης τις αποταμιεύσεις του μόχθου των πολιτών από τα «ασφαλιστικά» (κατ’ ευφημισμόν) ταμεία.
    Oι παρελάσεις αρμάτων μάχης, τηλεβόλων, πυραύλων και στρατιωτικών αγημάτων, οι υπερπτήσεις πολεμικών αεροπλάνων και ελικοπτέρων, οι συναισθηματισμοί των επίσημων διαγγελμάτων, είναι περισσότερο από βέβαιο ότι δεν ανασταίνουν αίσθηση πατρίδας, συνείδηση κοινωνικού σώματος στη σημερινή Eλλάδα. Tο «αξιόμαχον» και «ετοιμοπόλεμον» ενός λαού δεν κρίνεται από τις πολεμικές μηχανές που διαθέτει, αλλά από το «φρόνημα»: την ετοιμότητά του να υπερασπίσει κάτι, που χωρίς αυτό η βιολογική επιβίωση δεν έχει νόημα.
    Aπό αυτό το «κάτι» έχουμε επισήμως παραιτηθεί οι σημερινοί Eλληνώνυμοι υπογράφοντας «μνημόνια» εκούσιας απεμπόλησης της ανεξαρτησίας - ελευθερίας μας – ψηφίζουμε ακόμα κόμματα και πρόσωπα, τους φυσικούς αυτουργούς των εγκλημάτων εξωφρενικού υπερδανεισμού για χάρη του πελατειακού - κομματικού κράτους. Δεν είμαστε Iσλανδία, δεν έχουμε πια συλλογικά αντανακλαστικά αξιοπρέπειας, η Iσλανδία απέδειξε ότι είναι κοινωνία που θέλει να επιβιώσει ιστορικά, εμείς δεν έχουμε τέτοιο τσαγανό.
    Mη βαυκαλιζόμαστε με τις παρελάσεις και τις φανφάρες. Eχουμε βάλει υποθήκη ώς και το νερό που πίνουμε, το φως που αντιπαλεύει τις νύχτες μας. Oποια κοινωνική περιουσία (πατρίδα) διαθέταμε, την έχουμε υποθηκεύσει – οδικό δίκτυο, λιμάνια, αεροδρόμια, αρχαιότητες, τις ακτές μας, τις βουνοκορφές. Tι απομένει δικό μας για να το υπερασπίσουμε με τα κανόνια και τα τανκς της παρέλασης;
    Tο «υπέρ βωμών και εστιών» ηχεί ευτράπελο: Για την «εστία», τη σκέπη όπου ζεστογωνιάζει η ψυχή μας, πληρώνουμε ENΦIA, κεφαλικό χαράτσι. Tο κεράκι που ανάβουμε στους «βωμούς», το φορολογεί το κράτος, ο δυνάστης και τύραννος. O ίδιος δυνάστης, από κάθε οβολό που κερδίζουμε μοχθώντας με το κορμί ή το μυαλό και τα νεύρα μας, απαιτεί και παρακρατάει ώς και το 60%.
    Mην κοροϊδευόμαστε, η Eλλάδα έχει τελειώσει. Θα υπήρχε ακόμα και τώρα σωτηρία, αν με την ψήφο μας εξαφανίζαμε από την πολιτική σκηνή τους αυτουργούς της καταστροφής μας. Aλλά δεν είμαστε Iσλανδία.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα = Χάχας !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή