Τετάρτη, 2 Νοεμβρίου 2016

ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Η «ΕΛΕΝΗ», Ο «ΠΑΡΙΣ» ΚΑΙ ΟΙ... ΤΡΟΪΚΑΝΟΙ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.


Εστιάζοντας στις ιστορικές αναλογίες που προδιαγράφουν το μέλλον.


ΜΕΡΟΣ 1ο



Γράφει ο Μοναχός Λεόντιος ∆ιονυσιάτης

«Όταν θα ιδείτε το χιλιάρμενο στα ελληνικά ύδατα, τότε θα λυθείτο ζήτημα της Πόλης».

Ισαπόστολος Κοσμάς ο Αιτωλός.


 Γενικά. Ερμηνεύοντας το «Χιλιάρμενο», κοσμικά και πνευματικά, είχαμε αναφερθεί στις αναλογίες των γεγονότων της εποχής του Τρωικού πολέμου, προς τα σημερινά. Υπενθυμίζομε ότι αυτό δεν γίνεται τυχαία, ούτε είναι θέμα πεπρωμένου (κισμέτ).

Είναι θέμα πνευματικού νόμου.

Τι είναι ο πνευματικός νόμος; Απλά, είναι ο νόμος με τον οποίο
κυβερνάει ο Θεός τα σύμπαντα των λογικών δημιουργημάτων, αγγέλων και ανθρώπων. Αυτός, ενώ υπάρχει και μέσα στη συνείδησή μας, φανερώθηκε γραπτά στους ανθρώπους σαν δέκα (10) εντολές από τον καιρό του Μωυσή, και ερμηνεύτηκε πλήρως από τον Κ. Ιησού Χριστό.

 Ο νόμος αυτός, επειδή ακριβώς αφορά τις λογικές οντότητες που
δημιουργήθηκαν αιώνιες, είναι τόσο ισχυρός και μόνιμος, ώστε «είναι ευκολότερο να παρέλθει ο Ουρανός και η Γη, παρά να καταργηθεί κάτι ελάχιστο απ' αυτόν (να πέσει μια κεραία του)». (Λουκ. 16:17)

Όσα γεγονότα επιτρέψει ο Θεός να διαδραματισθούν στη γη καθ' όλο το διάστημα μέχρι την 2α Παρουσία, είναι αποτέλεσμα της
φροντίδας Του για την σωτηρία των ανθρώπων, διά του  Μυστηρίου της «Θείας Οικονομίας», αλλά και της ελεύθερης, ενίοτε μεταβαλλόμενης, βούλησης των ανθρώπων για την τήρηση ή όχι των εντολών Του, καθώς και των δεήσεων και προσπαθειών των αγίωναγγέλων. Την ιστορική εξέλιξη μέχρι να εισέλθουν όλοι οι σωζόμενοι στο σώμα του Χριστού, την Εκκλησία, και να
έρθει η 2α Παρουσία, περιγράφει προφητικά ο άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος στην Αποκάλυψη.

Η επέμβαση του Θεού είναι ειρηνοποιός, ενώ η απομάκρυνσή του, δηλ. η έλλειψη της χάρης Του, εκτός των καταστροφικών συνεπειών στο άλογο περιβάλλον, αγριεύει τις λογικές
ψυχές αυξάνοντας τις εμπάθειες και τις μεταξύ τους μάχες από το φθοροποιό πλησίασμα σ' αυτές του εχθρού του ανθρωπίνου γένους διαβόλου. Τώρα που οι περισσότεροι των Χριστιανών έχουν απομακρυνθεί από το νόμο του Θεού πλησιάζει η καταστροφή τους, και στον πόλεμο της Κωνσταντινούπολης «το τριχρονίτικο δαμάλι θα βαφεί στο αίμα».


Καθώς οι τοπικοί πόλεμοι αυξάνουν όσο προχωράμε προς τον 3ο παγκόσμιο πόλεμο, η εμφάνιση της διεθνούς ειρηνευτικής (όπως θεωρείται) θαλάσσιας δύναμης του «χιλιάρμενου», δηλ. του «ναυτικού των χιλίων πλοίων» όπως βαφτίστηκε από τον ναύαρχο Μάλεν, αφυπνίζει το νου μας για να αντιληφθούμε την χάρη του Θεού που δίνεται πλουσιότερη στους πιστούς διότι πλησιάζουν τα γεγονότα της Κωνσταντινούπολης, με την κάθοδο του «Ξανθού
γένους» στα πλαίσια της 5ης σάλπιγγας της Αποκάλυψης, και σύμφωνα με τις προφητείες του
 1
 «Το 1000-άρμενο στην Ιστορία, στις προφητείες και τώρα»!

και μόνο το κείμενο

2
 ∆είτε και αυτό

3 Κατά τον άγιο Κοσμά, που ο λόγος του είναι βαθύτερος, ως ισαποστόλου, έχει και το νόημα της τιμωρίας των Χριστιανών που ξέπεσαν μετά από τρεις ένδοξες χρονικές περιόδους ή άλλως αυτών που πριν ανήκαν στις 1η, 2η και 3η Ρώμη.

Προφητείες

- 2 -
αγίου Κοσμά του Αιτωλού, του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτου και των άλλων αγίων της Ορθοδοξίας. Το πλοίο ή ναυς και λατινικά naus είναι σύμβολο της Εκκλησίας, του συνόλου της ή κάθε μιας των κατά τόπους Εκκλησιών. Γι' αυτό και το «ναυτικό των 1000 πλοίων» μας θυμίζει τη δύναμη που λαμβάνουν οι πιστοί και όλες οι Εκκλησίες από την Αγία Τριάδα όταν τηρούν τις 10 εντολές, καθ' όσον το 1000 είναι το δέκα στην 3η δύναμη (103)...

Με 1000 πλοία,5 εξεστράτευσαν και οι Έλληνες εναντίον των αρπάγων Τρώων, για να φέρουν πίσω την ωραία Ελένη και να ταπεινώσουν την Τροία, που εκμεταλλευόταν τη θέση της
δίπλα στα στενά του Ελλησπόντου διά των οποίων γινόταν το εμπόριο προς και από τις πόλεις του Εύξεινου Πόντου για να πλουτίζει.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΟΙΜΟΣ-ΑΘΗΝΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου