Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2016

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΟΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ «ΣΑΚΧΑΡΑ»

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ  Κ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΧΑΤΖΗΤΟΛΙΟΥ  ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
1. Πληθώρα σατανικῶν ἀντιξοοτήτων δυστυχῶς μᾶς ἀπορροφοῦν ἀπὸ
τὰ βαθύτατα χαράματα μέχρι καὶ μετὰ τὰ μεσάνυκτα μέχρι τοιούτου βαθμοῦ, οὕτως ὥστε δὲν προλαμβάνομε νὰ ἐπιλαμβανόμεθα ἐγκαίρως καὶ εὐκαίρως ὄχι μόνο τὶς διάφορες διεθνεῖς ἐξελίξεις, ἀλλὰ οὔτε καὶ τὶς ἐσωτερικὲς καὶ νὰ ἀναλύουμε ἀπὸ κάθε ἄποψι τὰ θέματά μας, γιὰ νὰ μὴ δίδουμε ἀφορμὴ σὲ διαφόρους ἀντίθετους νὰ μᾶς κάνουν μομφές, ὅτι δῆθεν ἐμεῖς εἴμαστε μονόπλευροι  !   !   !   .   .   .

2. Ἕνας ἄλλος λόγος γιὰ τὸν ὁποῖο δὲν ἐπεκτεινόμαστε σὲ ἀναφορὲς ὅλων τῶν θετικῶν ἢ ἀρνητικῶν πτυχῶν τοῦ κάθε θέματος εἶναι ὅτι δὲν θέλουμε νὰ κουράζουμε καὶ τοὺς ἀναγνῶστες μας.

3. Ὅμως ὅλοι οἱ ἐμφορούμενοι ἀπὸ τὶς ἠθικὲς ἀξίες τῆς φυλῆς μας, γιὰ μία ἀκραιφνῆ Ὀρθοδοξία, ἀδιάφθορη Οἰκογένεια καὶ ἀκεραία καὶ ἐλευθέρα Πατρίδα, μᾶς ἀναγνωρίζουν καὶ ἐμπράκτως ἀναδημοσιεύουν τὰ ἄρθρα μας εἴτε στὰ ἔντυπα μέσα, ὡς π.χ. ὁ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΟΣ ΛΟΓΟΣ, ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΟΖΑΝΗ, ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΚΑΛΑΒΡΥΤΙΝΗ ΗΧΩ, εἴτε ἠλεκτρονικὰ μέσα, ἱστοσελίδες, facebook καὶ twitter, ὡς π.χ. ΑΚΤΙΝΕΣ, ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ, ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ, ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ κ.λπ.

4. Ἀναφορικῶς μὲ τὴν Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδο συγχαίρουμε ἐκ μέσης καρδίας τοὺς θαρραλέους, ταπεινοὺς καὶ εὐλαβεῖς Μητροπολίτες :

α) Τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Γόρτυνος καὶ Μεγαλοπόλεως κ. Ἱερεμία

(Βλέπε ἱστοσελίδα μας : 5.9.16-Αγία & Μεγάλη Σύνοδος. Μία απάντησις σε όλα τα ερωτήματα: Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας

http://www.fotgrammi.gr/index.php/news-ipipa/1146-5916--a------------)  !   !   !   .   .   .


β) Τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ, ὁ ὁποῖος διεφώτισε κάπως τὸ χριστεπώνυμο πλήρωμα γιὰ τὴν στάσι τῶν Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτῶν ἐντὸς τῆς Ἱεραρχίας καὶ ὡς πρὸς τὴν ἀνακοίνωσι, ποὺ ἐξέδωσαν οἱ ἰθύνοντες τῆς Ἱεραρχίας πρὸς ἐνημέρωσι ἢ ἀποπλάνησι τοῦ χριστεπωνύμου πληρώματος  !   !   !   .   .   .


γ) Τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιῶς κ. Σεραφείμ,


καθὼς καὶ

δ) Τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καλαβρύτων καὶ Αἰγιαλείας κ. Ἀμβρόσιο.


Τοὺς δύο τελευταίους, γιὰ νὰ τοὺς φιμώσουν τοὺς ἀπείλησαν μὲ ἀκοινωνησία, οὕτως ὥστε νὰ μὴ ἀντιδράσουν καὶ γιὰ νὰ ἀνακοινώσουν τὴν «σολομώντεια μεσοβέζικη» αὐτὴ λύσι «χάριν τῆς ἑνότητος» καὶ νὰ μὴ διαφωτίζεται πλήρως τὸ χριστεπώνυμο πλήρωμα καὶ ἁμφότερα τὰ στρατόπεδα νὰ μὴ ὑπερασπίζωνται τῶν θέσεών τους καὶ τῶν ἀπόψεών τους. Ἡ ἱστορία τῶν ἑνωτικῶν καὶ ἀνθενωτικῶν ἐπαναλαμβάνεται.


5. Ἀναφορικῶς μὲ τὴν ἀντικειμενικὴ ἱστορία ἀναφέρουμε ἐπιγραμματικά :

α) «ΟΛΒΙΟΣ ΟΣΤΙΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΣΧΕ ΜΑΘΗΣΙΝ», (Εὐριπίδης, 480 - 406 π.Χ.). Εὐτυχὴς εἶναι ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος γνωρίζει τὴν ἱστορία του καὶ τὴν καταγωγή του.

β) «Ἄν ὑπάρχει μνήμη, ὑπάρχουν καὶ ἰδέες στὰ πράγματα», (Πλάτων, 429 - 345 π.Χ.).

γ) «Οἱ ἀληθινοὶ ἄνθρωποι τῆς προόδου εἶναι αὐτοί, ποὺ τρέφουν ἕνα βαθὺ σεβασμὸ στὸ παρελθόν», (Ζ. Ρενάν) .

δ) «Ἡ ἱστορία εἶναι ἀναγκασμένη νὰ ἐπαναλαμβάνῃ, γιατὶ κανένας δὲν τὴν ἀκούει», (Λ. Πίτερ) .

ε) «ΛΑΟΙ ΠΟΥ ΞΕΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΠΟΘΑΝΟΥΝ».

στ) «Ὅποιος ξεχνάει τὴν ἱστορία του καὶ δὲν θυμάται τὸ παρελθόν του, εἶναι καταδικασμένος νὰ τὸ ξαναζήσῃ», (George Santayana, 1863-1952, Ἰσπανοαμερικανὸς φιλόσοφος).

ζ) «Ὅποιος τὴν ἱστορία του τὴν ἴδια δὲν ξέρει, τὸ πῶς καὶ τὸ γιατὶ ἐδῶ καὶ τρεῖς χιλιάδες χρόνια, στῆς ἀμάθειας τὸ σκοτάδι μένει καὶ ζεῖ μονάχα ἀπὸ τὴν μιὰ μέρα στὴν ἄλλη», (Γκαίτε).

6. Ἀναφορικῶς δὲ μὲ τὴν ἀκραιφνῆ ἀλήθεια, εἴδατε τὶς θεϊκὲς προτροπές:

α) «Ἐρευνᾶτε τὰς Γραφάς» (καὶ ἂς τὶς ἔχομε ὡς πῶλο τῶν ἐνεργειῶν μας καὶ ὄχι μόνο αὐτά, ποὺ ἐπὶ μέρους μᾶς ἐδίδαξαν καὶ ἐμεῖς, «τοῦ γλυκοῦ νεροῦ» ὄντες, βαυκαλιζόμαστε ὅτι εἴμαστε πρότυποι Χριστιανοί) !   !   !   .   .   .

β) «Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς»  (Ἰωάν, 8, 32).

γ) «ἕως τοῦ θανάτου ἀγώνισαι περὶ τῆς ἀληθείας καὶ Κύριος ὁ Θεὸς πολεμήσει ὑπὲρ σοῦ» (Σοφία Σειρὰχ 4, 28).

δ) «...ἐγὼ εἰμὶ ἡ ἀλήθεια....» (Ἰωάν. 14,6).

ε) «πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις» (Πράξεις Ἀποστόλων 5, 29).

στ) «...ἐγὼ παρρησία ἐλάλησα τῷ κόσμῳ· ἐγὼ πάντοτε ἐδίδαξα ἐν συναγωγῇ καὶ ἐν τῷ ἱερῷ, ὅπου πάντοτε οἱ Ἰουδαῖοι συνέρχονται, καὶ ἐν κρυπτῷ ἐλάλησα οὐδέν» (Ἰωαν. 18, 20).

ζ) «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω.» (Γαλ. 1,8),

καθὼς καὶ προτροπὲς τῶν ἀρχαίων ἡμῶν προγόνων – τοῦ ἀθανάτου ἑλληνικοῦ πνεύματος :

α) «Φίλος μὲν Πλάτων, φιλτάτη δὲ ἡ ἀλήθεια».

β) «ἔλεγξε σοφὸν καὶ ὁ σοφὸς θέλει γίνει σοφώτερος, ὁ συνετὸς συνετώτερος, ὁ δὲ μιαρὸς θὰ σὲ μισήσῃ».

γ) «Ὤ ἐλεήμων αὐστηρότης».

«Βίος ἀνεξέλεγκτος, βίος ἀβίωτος».

δ) «Ἕν οἷδα ὅτι οὐδὲν οἷδα»  καί

«Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος» (Σωκράτης).

ε) Τὸ τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου :

«ὅσα δὲν λύονται κόπτονται».

στ) Ὁ Φίλιππος, ὁ ὁποῖος ζοῦσεν σὲ πολυτελέστατα παλάτια, ἐν ἀντιθέσει μὲ τοὺς πτωχοὺς ἀνθρώπους, ποὺ ζοῦσαν σὲ προχειρότατα καταλύματα καὶ σὲ καλύβες, δὲν ἔκαμνε χρῆσι τῶν πολυτελῶν καὶ ἀφθονοτάτων ἀνέσεων, ποὺ εἶχε, ἀλλὰ εἶχε ὁρίσει ἕνα στρατιώτη, ὁ ὁποῖος τοῦ ἐκτυποῦσε τὴν θύρα κάθε πρωὶ καὶ τοῦ ὑπενθύμιζε: «Φίλιππε μέμνησον ὅτι θνητὸς εἶ». Μὲ αὐτὲς τὶς σκέψεις ἐργαζόταν μέχρι τὸ ἑσπέρας. Τὸ ἑσπέρας δέν «ξεσποῦσε» σὲ δεξιώσεις, χοροεσπερίδες καὶ «ξεφαντώματα» μὲ τὴν ἀριστοκρατία, ἀλλὰ ἀπεσύρετο στὰ ἴδια ἀναλογιζόμενος : «τὶ ἔπραξα, τὶ ἔπρεπε νὰ κάμνω καὶ τὶ δὲν διεκπεραίωσα» καὶ μὲ αὐτὲς τὶς σκέψεις καὶ μὲ ἥσυχη τὴν συνείδησί του παρέδιδε τὸ πνεῦμα στὸν Μορφέα,

καθὼς καὶ ρήσεις τοῦ δημοσόφου ἑλληνικοῦ λαοῦ καὶ σωτηριώδεις προτροπὲς παθόντων.

Ἔχοντες πάντοτε κατὰ νοῦ ὅλα τὰ ἀνωτέρω, ἐπιβάλλεται νὰ ἐνεργῶμε ἐγκαίρως, εὐκαίρως, μετὰ πάσης συνέσεως καί «ἡ ἰσχὺς ἐν τῇ ἑνώσει», ἔχοντες πρωτίστως τὴν ἐπίγνωσι τοῦ : «ἄνευ ἐμοῦ οὐ δύνασθε ποιεῖν οὐδέν». Νὰ ἐπιδιώκωμε πάντοτε τὴν θεία δύναμι μὲ θερμοτάτη προσευχὴ καὶ νηστεία, ἀλλὰ νὰ μαχόμεθα καὶ ἡμεῖς, ἔχοντες ὑπ᾿ ὄψιν μας :

«… ὅτι οὐκ ἔστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις.» (Ἐφεσ. 6, 12) καὶ τὸ

«ἔστε φρόνιμοι ὡς οἱ ὄφεις καὶ ἀκέραιοι ὡς αἱ περιστεραί» (Ματ. 10,16),

γιὰ νὰ ἔχωμε ἐπιτυχίες.

Τά «κάστρα πέφτουν», μόνο ἐὰν ἔχωμε ὡς «βαρὺ πυροβολικό» τὴν θεία δύναμι καὶ συνδυάζονται καὶ τὰ πυρὰ ἀπὸ ἀέρος, ξηρᾶς καὶ θαλάσσης. Διαφορετικὰ θὰ εἶναι «ζήτω, ποὺ καήκαμε». Τὸ κακὸ θὰ θριαμβεύῃ μὲ γεωμετρικὴ πρόοδο, τὸ δὲ καλὸ θὰ συρρικνοῦται μὲ ἀριθμητικὴ τοιαύτη.

Πρότυπό μας ἂς εἶναι ὁ Θεάνθρωπος Χριστός, ποὺ ἠγωνίζετο ἐναντίον τοῦ πολυωνύμου ὀργανωμένου κακοῦ, τόσον τοῦ Καίσαρος, ὅσον καὶ τοῦ αἰσχίστου ἱερατείου καὶ τῶν δολίων καὶ καταχθονίων «γραμματέων καὶ φαρισαίων» ὑποκριτῶν !   !   !   .   .   .

7. Πληροφοροθήκαμε ὅτι ὁ ἰδεολόγος Καθηγητὴς τῆς Παθολογίας κ. Ἀπόστολος Χατζητόλιος, ἀκραιφνὴς Ὀρθόδοξος Χριστιανός, Ἑλληνόψυχος μαχητὴς γιὰ μία ἀκεραία καὶ ἐλευθέρα Ἑλλάδα, Πρέσβυς καλῆς Θελήσεως ὑπὲρ τοῦ Τάματος τοῦ Ἔθνους, θὰ παραχωρήσῃ συνέντευξι τὴν Τρίτη 29.11.2016 καὶ ὥρα 21.00 στὴν ἐκπομπὴ «Γράμματα σπουδάματα» τῆς T.V. 4E.

Αὐτὴ ἡ πολιτικὴ συνέντευξι γιὰ τὰ ἐπίκαιρα θέματα θὰ ἀναμεταδοθῇ καὶ τὸ Σάββατο 3.12.2016 καὶ ὥρα 12.00 τὸ μεσημέρι.

8. Ἡ Ἑλλάδα μας, δυστυχῶς, καταδικάσθηκε ἀπὸ ἄκρως ἐπικίνδυνους πολιτικούς, ἰδίως μετὰ τὴν μεταπολίτευσι: «δὲν διεκδικοῦμε ἀπολύτως τίποτε, διαπραγματευόμαστε τὰ πάντα».

Ἔτσι τὰ «φίδια» «φίλοι μας», ὅπως ὁ σύγχρονος εἰδεχθέστατος «γενίτσαρος» σουλτάνος καὶ νέος σχιζοφρενὴς Χίτλερ, Ἐρντογάν, γιὰ νὰ δυνηθῇ νὰ ἑδραιωθῇ στὸ ἐσωτερικὸ τῆς χώρας του, μᾶς ἀπειλεῖ μὲ νέα διαπραγμάτευσι τῆς Συνθήκης τῆς Λωζάννης.

Οὕτω κινδυνεύουμε τὰ μέγιστα, οἱ κηδεμόνες μας νὰ μᾶς βάλουν «φίμωτρο» λέγοντάς μας :

«δεχθεῖτε παραχωρήσεις μερικῶν νησιῶν καὶ τὴν Δυτικὴν Θράκη στοὺς Τούρκους, γιὰ νὰ τοὺς σταματήσουμε γιὰ τὴν ἐπανίδρυσι τῆς ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας καὶ νὰ ἐπιβάλλουμε τὴν τάξι στὴν Συρία, Ἰρὰκ καὶ λοιπά, ἱδρύοντας τὸ Κουρδιστὰν καὶ ἔχοντας ὑπὸ τὴν ὑψηλὴ ἐπιτήρησι καὶ κυριαρχία μας ὅλες τὶς παραγωγὲς μαύρου χρυσοῦ» !   !   !   .   .   .

9. Παρακαλοῦμε διαδώσατε τὴν ἐν λόγῳ εἴδησι παντοῦ, γιὰ νὰ τὴν παρακολουθήσουν ὅλοι οἱ Ἑλληνόψυχοι καὶ νουνεχεῖς Ἕλληνες, ποὺ ἐμφοροῦνται ἀπὸ ἀκραιφνὲς Ὀρθόδοξο Πνεῦμα, ἀδιάφθορο Οἰκογένεια καὶ ἀκεραία καὶ ἐλευθέρα Ἑλλάδα. Μακάρι νὰ ἔχουμε τέτοιους συναγωνιστὲς καὶ ὅλοι μαζὶ νὰ συναγωνισθοῦμε γιὰ τὸ κοινὸ καλὸ πρὸς δόξα Θεοῦ.

10. Συνιστῶμε ἐνθέρμως τὴν συνέντευξι τοῦ ἀνιδιοτελοῦς ἰδεολόγου καθηγητοῦ κ. Ἀποστόλου Χατζητόλιου καὶ εὐχόμαστε τὸ κανάλι 4Ε καθημερινῶς νὰ πολλαπλασιάζῃ τὴν ἀκροαματικότητά του καὶ νὰ συνεργασθοῦμε ὅλοι μαζὶ πρὸς δόξα Θεοῦ, διότι τὰ ἄλλα κανάλια εἶναι, ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον, γιὰ νὰ ἀφιονίζουν, νὰ ἐκμαυλίζουν καὶ νὰ ἐξαχρειώνουν τοὺς Ἕλληνες, γιὰ νὰ εἶναι λίαν εὐάλωτοι στὰ καταχθόνια σχέδια τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων.

11. Συγχαίρουμε τὸν Δῆμον  Γορτυνίας, τὴν Παγγορτυνιακὴν Ἕνωσιν καὶ τὸν Σύλλογον τῶν Ἁπανταχοῦ Βυτιναίων «Ὁ Ἅγιος Τρύφων» διὰ τὴν τιμητικὴν ἐκδήλωσιν τῆς 20ης Νοεμβρίου 2016 εἰς τὸ Μέγαρον τῆς Παλαιᾶς Βουλῆς μὲ ἀφορμὴν τὰ 200 ἔτη ἀπὸ τὴν γέννησιν τοῦ Κωνσταντίνου Παπαρρηγόπουλου καὶ τὰ 125 ἔτη ἀπὸ τὸν θάνατόν του. Οἱ σύγχρονοι ἀνιστόρητοι ἱστορικοὶ εἶναι προφανῶς ἐξαγορασμένοι καὶ ἀναισχύντως καὶ ἀνερυθριάστως καταντοῦν ἐξωμότες καὶ προδότες τῶν ἑλληνικῶν θέσεων καὶ ἀπόψεων καὶ συμβάλλουν ἀμέσως ἢ ἐμμέσως γιὰ νὰ γκρεμισθοῦν οἱ πυλῶνες τῶν ἠθικῶν ἀξιῶν, χάριν τῶν ὁποίων διατηρήσαμε ἀνὰ τὶς χιλιετίες τὸ ὅμαιμο, τὸ ὁμόγλωσσο, τὸ ὁμόδοξο, τὸ ὁμότροπο καὶ δὲν πολτοποιηθήκαμε. Τώρα ὅμως οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις δημιουργοῦν συνεχῶς «γενιτσάρους» γιὰ νὰ δύνανται νὰ ἐφαρμόσουν τὸ δόγμα τους : «θέλεις νὰ ἐξουθενώσῃς ἕνα ἔθνος, διέφθαρέ του τὴν γλώσσα, τὰ ἤθη καὶ τὰ ἔθιμα» !   !   !   .   .   .

12. Ἀνάγκη λοιπὸν νὰ «κρούωμε πρύμνη» νὰ ἑνωθοῦμε ὅλοι μαζὶ καὶ νὰ ἀντιπαραταχθοῦμε ἐνάντια στὶς σκοτεινὲς δυνάμεις καὶ νὰ νικήσουμε.

13. Πρὸς τοῦτο θὰ συμβάλῃ ἀφαντάστως ἡ πραγματοποίησι τοῦ μεγαλεπηβόλου μνημείου δοξολογίας, εὐχαριστίας, εὐγνωμοσύνης καὶ λατρείας στὸν Ἐλευθερωτὴ Σωτῆρα Χριστό, γιὰ νὰ ἀναζωογονηθῇ καὶ ἀναπτερωθῇ τὸ κατατρωθὲν ήθικὸ καὶ ἐθνικὸ σθένος τῶν Ἑλλήνων. Τότε θὰ συναισθανθοῦμε νὰ ἐπιστρέψουμε στὶς ρίζες μας καὶ νὰ ἐπικαλεσθοῦμε τὸ θεῖο ἔλεος, ὁπότε θὰ ρυσθῶμε ἀπὸ τὸ βάραθρο τῆς ἀβύσσου, ποὺ μᾶς ὁδήγησαν οἱ καταχθόνιες σκοτεινὲς δυνάμεις καὶ μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ θὰ μεγαλουργήσουμε καὶ πάλι, ἐφαρμοζομένων τῶν στίχων τοῦ Χριστιανοῦ ποιητοῦ Γεωργίου Βερίτη:

«Ὅπως ἔδωσες, θὰ δώσῃς, θὰ ζητήσουν, ὡς ζητεῖς, θὰ γενῇς καὶ πάλι φώτων καὶ πολιτισμοῦ κοιτίς».

14. Παρακαλοῦμε, δώσατέ μας λεπτομερεῖς διευθύνσεις ὀργανώσεων ὁμογενῶν μας ἀνὰ τὴν ὑφήλιο, γιὰ νὰ διαφωτίσουμε τὰ περίπου 120.000.000 Ἕλληνες πρώτης, δευτέρας, τρίτης καὶ τετάρτης γενεᾶς ἀνὰ τὴν Ὑφήλιο, οἱ ὁποῖοι εἶναι ἄκρως ἐγκαταλεμειμμένοι ὡς πρόβατα ἀπολωλότα μὴ ἔχοντα ποιμένα  !   !   !   .   .   .

15. Πρέπει ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἡ Ἀποστολικὴ Διακονία, Ἱερὲς Μονές, Ἀνώτερα καὶ Ἀνώτατα Ἐκπαιδευτικὰ Ἱδρύματα, ἡ Ἀκαδημία Ἀθηνῶν, ἀλλὰ καὶ ἡ Ἑλληνικὴ Πολιτεία νὰ ἐπιστρατεύσουν ἀπὸ τὶς στρατιὲς τῶν «περιεργαζομένων» στὶς διάφορες ὑπηρεσίες, ἰδεολόγους ἀνθρώπους μὲ εὐσυνειδησία, ἦθος, χαρακτῆρα, λάτρεις τῆς ἀκραιφνοῦς Ὀρθοδοξίας, τῆς ἀδιαφθόρου Οἰκογενείας καὶ Ἑλληνόψυχους μὲ ἰδανικὰ γιὰ τὴν ἐλευθέραν καὶ τὴν ἀκεραία Πατρίδα. Σὲ ὅλους αὐτοὺς νὰ κάμνουν, σὲ μία Ἀνωτάτη Σχολή, ταχύρυθμα σεμινάρια καὶ νὰ ἀποστέλωνται αὐτοὶ ἀνὰ τὴν ὑφήλιο σὲ ὅλες τὶς ἑλληνικὲς παροικίες καὶ κοινότητες καὶ νὰ ἀφυπνίζουν τοὺς Πανέλληνες καὶ νὰ τοὺς ἐνδυναμώνουν νὰ παραμείνουν Ὀρθόδοξοι Ἕλληνες καὶ νὰ ἀγωνίζωνται γιὰ τὰ ἰδανικὰ τὴς φυλῆς μας, γιὰ νὰ δυνάμεθα νὰ θριαμβεύουμε παντοῦ καὶ νὰ δοξάζωνται ἡ ἀκραιφνὴς Ὀρθοδοξία μας καὶ τὸ ἀθάνατο Ἑλληνικὸ Πνεῦμα - ἡ Ἑλληνικὴ Γλῶσσα καὶ τὸ Ἑλληνικὸ Ἔθνος !   !   !   .   .   .

16. Ἕλληνες πολιτικοὶ νὰ μὴ περιορίζουν τὶς περιοδεῖες τους μόνον στὸν ἑλλαδικὸ χῶρο, γιὰ νὰ κάνουν «πλύσι ἐγκεφάλου» στοὺς ἀπὸ τοὺς πάντες ἐξαπατηθέντες Ἕλληνες ὅτι δῆθεν αὐτοὶ εἶναι ἡ σωτηρία τῆς ἀνθρωπότητος καὶ ὅταν ἀνέρχωνται στὴν ἐξουσία νὰ βάζουν ταφόπλακα παντοῦ. Θὰ πρέπῃ νὰ περιοδεύουν καὶ σὲ ὅλες τὶς ἠπείρους καὶ ὅλες τὶς χῶρες τῆς ὑφηλίου γιὰ νὰ μεριμνοῦν γιὰ τοὺς Ἕλληνες τῆς διασπορᾶς ὄχι ὑπὲρ τοῦ κόμματός τους, ἀλλὰ ὑπὲρ τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ τῆς Ὀρθοδοξίας.


ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ


ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

fotgrammi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου