Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2016

OI ΑΓΙΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ.
H ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΟ ΕΡΓΟ, ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΤΟΥ,
ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ,ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ, ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΛΑΠΛΟ ΑΝΤΙΚTΥΠΟ. Ο Ιησους Χριστος δεν μας γλυτωσε μονον από το απολυτο ηθικο, πνευματικο σκοτος, δεν μας εσωσε μονον από την αμαρτια, δεν μας διδαξε μονον την αγαπη, αλλα ηταν η αιτια να αναστηθει ο νεκρος αρχαιος Ελληνικος κοσμος των μονοθειστων αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων. Ο Χριστος εγινε η αιτια σωτηριας του Ελληνικου λαου, από την σκλαβια των αρχαιων ρωμαιων, και τον σταδιακο αφανισμο στο περασμα των αιωνων. Επισης ο Σωτηρας Χριστος ηταν αιτια να σωθει η ετοιμοθανατη από το εωσφορικο δωδεκαθεο, ρωμαικη αυτοκρατορια, η οποια ειχε σαπισει σε ηθικο,σε πνευματικο επιπεδο, και η οποια θα ειχε ακριβως το ιδιο τελος με τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο. τον οποιο εξαφανισε από προσωπου γης, το εωσφορικο δωδεκαθεο. Ολο αυτό το διαστημα που σταδιακα εσβηνε η αρχαια ρωμαικη αυτοκρατορια, ο Ελληνισμος, οι Ελληνες αναστηθηκαν πνευματικα, ηθικα μεσω του χριστιανισμου, της ηθικης ζωης και των χρηστων ηθων. Ο αρχαιος Ελληνικος κοσμος σαπισε πνευματικα, ηθικα, πολιτικα, στρατιωτικα, από το εωσφορικο δωδεκαθεο.Αιτια οι ανθρωποθυσίες, το φαγωμα των θυσιασμένων, οι ευνουχισμοι ανδρων,προς τιμην της δαιμονικης Αρτεμης και Κυβελης. Τα Μαστιγώματα των γυναικων, προς τιμην της δαιμονικης Αρτέμιδος. Η δια της βιας εκδιδόμενες Ελληνιδες ενταντι αδρας αμοιβης, στους δαιμονικούς ναους της αφροδιτης οπου τα χρηματα εισεπραταν οι μαστροποι ιερεις. Ακομη είχαμε τον θεσμο της δουλειας και πασης φυσεως σεξουαλικης ανωμαλίας. Οι σεξουαλικες ανωμαλίες είναι το βασικοτερο λατρευτικο τυπικο του εωσφορου, μαζι με της ανθρωποθυσίες.
Tην πνευματικη και ηθικη ανασταση του Ελληνικου εθνους την ειδε πολύ θετικα ο αγιος Κωνσταντινος. O Αγιος Κωνσταντινος θα αλλαξει την παγκοσμια ιστορια, ενώ ταυτόχρονα θα δωσει αλλα 880 χρονια παραταση ζωης στο ετοιμοθανατο ρωμαικο κρατος.




Ο Αγιος Κωνσταντινος είναι ενας από τους ανθρώπους, στον οποιο χρωσταμε την υπαρξη μας ως εθνος. Ο αγιος εμελλε να αλλαξει την ιστορια της ανθρωποτητος, εμελλε να είναι η αιτια, για την δημιουργια της πρωτης παγκόσμιας Ελληνοχριστιανικης αυτοκρατοριας. Αυτό είναι ένα πραγμα που δεν το συγχωρουν οι εωσφοριστες.




Ο Αγιος Κωνσταντινος, ως ένα τεραστιο πολιτικο μυαλο ειδε το τελος της σχεδόν ετοιμοθάνατης ρωμαικης αυτοκρατοριας, εξαιτιας του εωσφορικου δωδεκαθεου. Θελωντας να κρατησει το Ρωμαικο κρατος στην ζωη και να μην εχει το τελος του αρχαιου Ελληνικου κοσμου, πηρε την ιστορικη αποφαση να παραδωσει την διοικηση του Ρωμαικου κρατους στους αναγεννημενους από τον Χριστο και τον Πλατωνα Ελληνες. Ηξερε πολύ καλα ο Αγιος Κωνσταντινος ότι μονον με αυτον τον τροπο θα ανανεωσει σε πνευματικο, ηθικο, πολιτικο, στρατιωτικο, κοινωνικο επιπεδο το ετοιμοθανατο ρωμαικο κρατος.Τοτε συμβαινει ένα απιστευτο γεγονος . Οι Ελληνες του μεσαιωνα, από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους, εγιναν διοικητες του, χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο. Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, πανεπιστήμονες. Ο συνδιασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Τα χρηστα ηθη ζωης των Ελλήνων ,είναι το παναρχαιο διαχρονικο "μυστικο", για την επιβιωση του εθνους στο περασμα των αιωνων. Ταυτόχρονα όμως είναι και το κλειδι ολων των μεγαλων Ελληνικων στρατιωτικών και πολιτικων επιτυχιων από καταβολης του Ελληνικου εθνους. Οι Ελληνες με το που αναλαμβανουν την διοικηση του Ρωμαικου κρατους , εχουν πληρη συνειδηση της πολιτισμικης και θρησκευτικης ανωτερότητας τους. Γνωριζουν παρα πολυ καλα οι Ελληνες ότι εξαιτιας του Χριστου ,του Πλατωνα και των χρηστων ηθων απελευθερωθηκαν χωρις να πολεμησουν . Δεν εφτανε όμως αυτό αλλα εγιναν διοικητες στο κρατος στο οποιο προηγούμενος ηταν σκλαβοι. Tα σχεδια των εωσφοριστων, ειχαν για μια ακομη φορα καταστραφηκαν.


Τωρα πλεον οι Ελληνες ειναι Ρωμαιοι αυτοκρατορες, ρωμαιοι υπηκοοι, διοικουν την παγκοσμια Ρωμαικη αυτοκρατορια. Οι τιτλοι λοιπον Ρωμαιος , Ρωμαιοι αυτοκρατορες , Ρωμαιοι υπηκοοι, σημαιναν ταυτοχρονος τους τιτλους εξουσιας, ελευθεριας, και πολιτιστικης ανωτεροτητας των Ελλήνων.


O Φλαβιος Βαλεριος Κωνσταντινος, θελωντας να εδραιωσει δια παντος τον Χριστιανισμο, αναζήτα τον ΤΙΜΙΟ ΣΤΑΥΡΟ. Αυτό το κανει και για πολιτικους λογους, διοτι μεσα από την απολυτη καθιερωση του Χριστιανισμου, η αυτοκρατορια, θα εξασφαλιζε, τα πιο ισχυρα θεμελια,σε στρατιωτικο, πολιτικο, κοινωνικο. και ηθικο επιπεδο. Το 326 αναχώρησε για τους Αγίους Τόπους η ευσεβής μητέρα του αγία Ελένη, όπου εχτισε λαμπρους ναους και μοναστηρια. Επίκεντρο ήταν ο Πανάγιος Τάφος του Κυρίου. Στο σημείο εκείνο ο αυτοκράτορας Αδριανός είχε κτίσει το 135, κατά την δεύτερη καταστροφή της Ιερουσαλήμ, ναο της Αφροδιτης. Η αγία Ελένη επιδόθηκε σε προσπάθειες για την ανεύρεση του Τιμίου Σταυρού. Ύστερα από επίπονες ανασκαφές τελικά βρέθηκαν τρεις σταυροί, του Κυρίου και των δύο ληστών. Η πιστή βασιλομήτωρ, με δάκρυα στα μάτια παρέδωσε τον Τίμιο Σταυρό στον Πατριάρχη Μακάριο, ο οποίος στις 14 Σεπτεμβρίου του έτους 335 τον ύψωσε στον Γολγοθά και τον τοποθέτησε στον ναό της Αναστάσεως, τον οποίο είχε ανεγείρει η αγία πάνω από τον Πανάγιο Τάφο και ο οποίος σώζεται ως σήμερα.












Ανταξιοι θεμελιωτες της Ελληνικης (Ρωμαικης) αυτοκρατοριας οι τρεις Ιεραρχες, μαζι με τον Αγιο Γρηγοριο Νυσσης. Οι Τέσσερις κατ ουσιαν ιεραρχες καθως διπλα τους σταθηκε επαξια ο Αγιος Γρηγοριος Νυσσης, σπουδασαν φιλοσοφια, ρητορικη κλπ, στην αρχαια Αθηνα, καθως και σε αλλα μερη. Ο Αγιος Γρηγοριος Νυσσης, με τον Ιωαννη τονΧρυστοστομο, εγιναν για λιγο χρονικο διαστημα, επαγγελματιες ρητορες. Οι Τέσσερις κατ ουσιαν ιεραρχες, εχωντας πολύ υψηλες γνωσεις επανω στον Πλατωνα, εκαναν το αυτονοητο. Ενωσαν δηλαδή, τα εκ φυσεως ενωμενα, τα οποια είναι ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, με τον Χριστιανισμο. Αυτό συνεβη διοτι ειχαν της ιδιες ηθικες-ιδεολογιες. Εάν οι τέσσερις ιεραρχες, δεν εβαζαν τον Πλατωνα, μεσα στην χριστιανικη διδασκαλια τα αξιωματα του Πλατωνα, ο χριστιανισμος θα παρεμενε μια απλη ασημαντη θρησκεια. Όλα αυτά διοτι, την μοναδικη αληθινη θρησκεια, ολους εκεινους τους αιωνες, την κυνηγουσαν αλύπητα οι Εωσφοριστες "νεοταξιτες ", με μοναδικο στοχο να την εξαφανισουν, ειτε να την περιορισουν , εάν δεν ηταν σε θεση να πετυχουν τον πρωτο στοχο τους. Με την εισοδο του Πλατωνα ,ο Χριστιανισμος, εκτοξευτηκε στα υψη, ενώ ταυτόχρονα εγινε αμεσως κατανοητος και αποδεκτος από ολους τους Ελληνες. Με τον Πλατωνα και τα φιλοσοφικα του αξιωματα , ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια του κοσμου, αλλα ταυτόχρονα θωρακίζεται χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν ,ολους εκεινους τους αιωνες οι εωσαφοριστες με σκοπο να διαλυσουν τον Χριστιανισμο. Ηταν τοσο φοβερες οι διωξεις σε καθημερινη βαση ολους εκεινους τους αιωνες, που παρα τον ερχομο, τα θαυματα, τα μαρτυρια και την ανασταση του Θεανθρωπου, ηταν τελειως αδυνατον να επιβιωσει ο Χριστιανισμος, χωρις τον Πλατωνα. Ταυτόχρονα μεσα από της Πλατωνικες ιδεες-αξιωματα, ο Χριστιανισμος εγινε πολύ ευκολοτερα αποδεκτος από
τους Ελληνες, καθως τους φανηκε από την αρχη,
ότι ο Χριστιανισμος είναι κατι πολύ οικειο, προς εκεινους.
Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια. Μονον οσοι ηταν αγραμματοι δεν εγιναν χριστιανοι, ειτε δεν μπορεσαν να διεισδυσουν στα ουσιωδη νοηματα της χριστιανικης διδασκαλιας.








ENA AKOMH ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΛΑΤΩΝΙΚΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΩΝ,ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΘΩΡΑΚΙΣΑΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟ.


Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ B.

6 σχόλια :

  1. MEΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΔΟΞΑΣΜΕΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά κι ευλογημένα στους εορτάζοντες σήμερα,
    δόξα στους Αγίους, γιατί αυτοί τιμούν το όνομα του Κυρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΑ,ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ 12ΘΕΟ ΚΙ ΤΟΝ ΔΙΑ!!!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΓΥΦΤΟΣ .
    ΣΑΤΑΝΙΣΤΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΓΥΦΤΑΡΙΟ.

    Υπάρχουν Τσιγγάνοι και Ρομά, και υπάρχουν και Γύφτοι.

    Κατοικώ σε μια λαϊκή συνοικία της Αθήνας. Μια «κανονική» γειτονιά, με ανθρώπους του μεροκάματου, μισθωτούς, οικογένειες, με τα μαγαζάκια της και όλα τα χρειαζούμενα. Μετανάστες δεν κατοικούν στη γειτονιά μου, στους δρόμους βλέπω μόνο κάποιους με τα καρότσια που συλλέγουν διάφορα από τους κάδους, κυρίως μέταλλα, και ανακυκλώσιμα. Στη γειτονιά μου έχουμε Τσιγγάνους. Μέχρι πέρυσι υπήρχε σε κοντινή απόσταση ένας αυτοσχέδιος καταυλισμός, σε καταπατημένο οικόπεδο. Ο μαχαλάς αυτός ήταν σαν κατοικημένος σκουπιδότοπος. Κάποια στιγμή τα συνεργεία του Δήμου Αθηναίων τον ξήλωσαν και καθάρισαν το οικόπεδο τελείως. Οι Τσιγγάνοι έφυγαν, κάποιοι έπιασαν παλιά σπίτια και παρέμειναν, μια οικογένεια από αυτούς μένει ακριβώς απέναντί μου.



    Κουρτίνες δεν έχουν στα παράθυρα και τις μπαλκονόπορτες, και τα δωμάτιά τους φαίνονται σχεδόν συνέχεια. Κοιμούνται στο πάτωμα σε χαλιά. Δεν έχουν έπιπλα, παρά μόνο μια τηλεόραση. Για τα μωρά τους έχουν αυτοσχέδιες κούνιες, σαν αιώρες, με σπάγκους στερεωμένους στον τοίχο και ένα κιλιμάκι ανάμεσα, όπου λικνίζεται το μωρό.



    Πίσω από το τετράγωνο κατοικεί άλλη μια οικογένεια. Από τότε που έκανα το διαφημιστικό και υποδύθηκα τον «Κίτσο», με μάθανε και με χαιρετάνε όποτε περνάω. Τους βλέπω που κάθονται οκλαδόν στο πεζοδρόμιο, και ενίοτε πίνουνε δεκάδες μπύρες, σωριάζοντας τα κουτάκια δίπλα τους. Ένα βράδυ κάποιος γηραιός πατέρας μαχαίρωσε τον γιο του, εκείνος τον κυνήγησε στα στενά και τον έσπασε στο ξύλο και γυμνόστηθο τον θυμάμαι, τον γιο, να επιστρέφει σπίτι του, με το αίμα να τρέχει από την κοιλιά του.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με όλα αυτά, εξαιρουμένου του μαχαιρώματος, το μόνο μου πρόβλημα είναι το εξής: οι Τσιγγάνοι της γειτονιάς μου αρνούνται συστηματικά να ρίχνουν τα σκουπίδια τους μέσα στους κάδους. Τα παρατάνε όπως-όπως απέξω, με ανοιχτές σακούλες, οι γάτες τις σκαλίζουν και δημιουργείται ένας σκουπιδότοπος κάθε τρεις και λίγο. Την περασμένη Κυριακή, αφήσανε ένα σωρό σαβούρες, και τα μικρά τους παιδιά παίζανε κι αυτά στα σκουπίδια, μια σκηνή βγαλμένη λες από το Slumdog millionaire. Ενίοτε αφήνουν τεράστιες σκουπιδοσακούλες με γαρύφαλλα, περισσευούμενα από κέντρα, ποιος ξέρει, και μετατρέπεται η γωνία σε πίστα με πατημένα λουλούδια. Μια φιλότιμη οδοκαθαρίστρια τα μάζευε το άλλο πρωί, της πιάνω κουβέντα: -Όπου κατοικούν Τσιγγάνοι συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Και δεν παίρνουν από λόγια, συνέχεια δημιουργούν αυτό το πρόβλημα.

      Διάβασα για την υπόθεση του μικρού κοριτσιού. Η κοινωνία μας έχει την τάση να γενικεύει. Αμέσως σχεδόν υπερασπιστικά κάτι «ευαισθητοποιημένα» άρθρα για την καταπίεση των Ρομά στην Ελλάδα και ότι εκεί οφείλεται η περιθωριοποίησή τους, κ.λπ.,

      Τηλεφωνώ στον αγαπητό μου Ρομά στην καταγωγή ΨΩΡΡΑ :
      -ΨΩΡΡΑ μου, μία είναι η φυλή των Ρομά στην Ελλάδα;
      -Όχι, υπάρχουνε πολλές, άλλες από Ινδία, από Τουρκία, από Πακιστάν.
      -Γιατί κάποιοι ζουν νομαδικά και κάποιοι άλλοι όχι;
      -Είναι επιλογή τους. Πολλοί από μας ζούμε όπως οι περισσότεροι Έλληνες. Εργαζόμαστε, πάμε τα παιδιά μας στα σχολεία. Κάποιοι δεν τα στέλνουν ή αρνούνται να ενταχθούν.
      -Αυτή η τάση για παραβατικότητα που έχουν πολλοί, ή ας πούμε για ρύπανση, ή που ζούνε σε πρόχειρους μαχαλάδες, πού οφείλεται; Σε κάποια καταπίεση ή κοινωνική περιθωριοποίηση;
      -Όχι, είναι επιλογή τους. Δεν τους αναγκάζει κανείς να ζουν σε παραπήγματα ή σε άθλιες συνθήκες υγιεινής.
      -Έχω την εντύπωση ότι ακόμη και αυτό με τη ρύπανση, είναι θέμα του χαρακτήρα μεμονωμένης μερίδας, συμφωνείς;
      -Απολύτως.
      Κλείσαμε το τηλέφωνο. Οι υποψίες μου επιβεβαιώθηκαν.

      Δεν αναγκάζει κανένα σύστημα και περιθωριοποίηση κάποιον να γίνει απαγωγέας παιδιών ή μικροκλέφτης. Καμία κοινωνική αδικία δεν κάνει κάποιον να φέρεται σαν βρωμιάρης, αγνοώντας τις κοινωνικές συνθήκες της ανθρώπινης συμβίωσης. Επίσης, οι Τσιγγάνοι που ψάχνουν και μαζεύουν σκουπίδια δεν το κάνουν γιατί δε βρίσκουν δουλειά, αλλά από την ιδιόρρυθμη «ανεξαρτησία» που τους δίνει μια τέτοια ασχολία. Και βεβαίως το περιθώριο, είναι και επιλογή. Και ενίοτε, και κάποιοι «εναλλακτικοί» καλλιτέχναι, το πουλάνε κανονικότατα και το παίζουν «κάποιοι» πλασάροντας αντισυμβατικότητα προκειμένου να δικαιολογούν τη δική τους αδυναμία συνεννόησης με την κοινωνία γύρω τους.




      Υπάρχουν Τσιγγάνοι και Ρομά, και υπάρχουν και γύφτοι (με την κακή έννοια) Τσιγγάνοι και Ρομά. Όπως υπάρχουν και Έλληνες γύφτοι και γύφτουλες, που κάνουν γυφτιές και είναι λίγδηδες στη συμπεριφορά. Πέρα από τη φυλή και τα «καταπιεστικά» συστήματα, υπάρχει και ο χαρακτήρας του ανθρώπου και η αγωγή του και οι επιλογές του στη ζωή. Και αυτά μετράνε περισσότερο από τις όποιες φυλές. Και ο περιθωριακός δεν είναι κανένας επαναστάτης. Ούτε και το να πετάς σκουπίδια και να είσαι σκυλοβρωμιάρης είναι αντισυμβατική συμπεριφορά. Όταν όλα είναι εναντίον σου, οφείλεις να είσαι αξιοπρεπής, περισσότερο από ποτέ. Να τελειώνουμε, λοιπόν, με τα ανόητα ελαφρυντικά. Και τις γενικεύσεις.

      Διαγραφή
  5. Η φωτογραφία δεν είναι απλά μια ακόμη από την εποχή που η Ελλάδα ζούσε τον θρίαμβο του Έπους του 1940. Είναι η απάντηση σ΄ όσους ρωτούν γιατί τότε η σαφώς ασθενέστερη σ΄ όλα Ελλάδα μεγαλούργησε και σήμερα η χώρα δεν μπορεί να σταθεί όρθια και να αρθρώσει λόγο και άποψη έναντι όσων την βάζουν συστηματικά στη γωνία. Τότε η κατάσταση ήταν σαφώς πιο δύσκολη με τα όπλα να έχουν τον λόγο. Κι όμως τότε τα καταφέραμε…


    Η εξήγηση λοιπόν στην λεζάντα της φωτογραφίας:

    Στην πρώτη σειρά, δεύτερος από αριστερά, ο ηθοποιός Λάμπρος Κωνσταντάρας.

    Δεξιά του, πρώτος από αριστερά, ο βαρύτονος Ευάγγελος Μαγκλιβέρας.

    Αριστερά του, τρίτος από αριστερά, ο τενόρος Κώστας Σάμιος.

    Τελευταίος δεξιά ο έμπορος Τσαλίκης.

    Στην δεύτερη σειρά, πρώτος από αριστερά ο δημοσιογράφος Δ.Γαλερίδης.

    Δεύτερος, ο υπουργός Γεώργιος Καρτάλης.

    Τρίτος, ο καθηγητής Δ. Θιβαδόπουλος.

    Τέταρτος, ο συγγραφέας Γεώργιος Θεοτοκάς που έβαλε “μέσον” (!) για να πάει να πολεμήσει στην πρώτη γραμμή.!!! Το “μέσον” του για τον σκοπό αυτό ήταν ο τότε Στρατηγός Σέργιος Γυαλίστρας.

    Πεμπτος, ο βιομήχανος Συμεόνογλου.

    Έκτος, ο δημοσιογράφος Κώστας Μάγιερ.

    Όλοι αυτοί θα μπορούσαν να έχουν γίνει αυτό που σήμερα λέμε… “βύσμα”. Κι όμως κανείς τους δεν κρύφτηκε. Κανείς τους δεν επικαλέστηκε την ιδιότητά του για να μην φορέσει το χακί και να πολεμήσει. Ούτε καν το σκέφθηκαν .

    Όλη η ελληνική κοινωνία ,η συντριπτική της πλειοψηφία ενώθηκε για να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο. Και κανείς πλην ελαχίστων δεν υπολόγισαν τους κινδύνους και τις ταλαιπωρίες .

    Δεν ήταν μόνο οι εικονιζόμενοι “διάσημοι” της εποχής στη φωτογραφία που πολέμησαν . Υπήρξαν κι άλλοι πολλοί:

    papagiannopoulos

    Ο ηθοποιός κ Διονύσης Παπαγιαννόπουλος πολέμησε σαν υπολοχαγός στη πρώτη γραμμή.

    Ο ηθοποιός Ντίνος Ηλιόπουλος ήταν ασυρματιστής πυροβολικού πρώτης γραμμής.

    Ο ηθοποιός Παντελής Ζερβός λοχίας πρώτης γραμμής.

    Ο ηθοποιός, Νίκος Σταυρίδης ήταν τραυματιοφορέας πρώτης γραμμής.

    Ο ηθοποιός Δήμος Αυγείας, ήταν καταδρομέας κολύμπησε στο παγωμένο νερό με το μαχαίρι στο στόμα και έκοψε τα καλώδια των εκρηκτικών, μιας παγιδευμένης από τον εχθρό σημαντικής γέφυρας, επιτρέποντας έτσι την προέλαση του Ελληνικού στρατού στην Κορυτσά, η απελευθέρωση της οποίας σηματοδότησε την αποφασιστική καμπή για την συντριβή των φασιστικών δυνάμεων.

    Παρασημοφορήθηκε και συνέχισε να πολεμά μέχρι που σκοτώθηκε, πιστός στον υψηλό προορισμό του ρόλου του.

    Ο ηθοποιός Πάνος Κυριακόπουλος, έπεσε πολεμώντας στον Αυλώνα.

    Οι ηθοποιοί μας Θάνος Κωτσόπουλος, Μάνος Κατράκης, Λυκούργος Καλλέργης, Στέλιος Βόκοβιτς, Γκίκας Μπινιάρης, Νάσος Χριστογιαννόπουλος, Φροίξος Θεοφανίδης, Μάκης Τζίνης, Στέφανος Πήλιος,ήταν όλοι στρατιώτες και πρωταγωνιστές της πρώτης γραμμής.

    Μαζί και μ’άλλους ανθρώπους της Τέχνης, όπως ο τενόρος Γ. Τουμπακάρης,που έπεσε ηρωικά και «με απερισκεψία ευέλπιδος» μαχόμενος, ή ο θεατρικός συγγραφέας και γενικός γραμματέας του Εθνικού Θεάτρου Άγγελος Τερζάκης, που καταγράφεται ότι παρέμεινε στη ζώνη του πυρός ως το τέλος του πολέμου, ή οι αγαπημένοι μας συγγραφείς και ποιητές,Νίκος Καββαδίας, Νίκος Εγγονόπουλος, Νικηφόρος Βρεττάκος, Άρης Δικταίος, Τάκης Σινόπουλος, Λουκής Ακρίτας, Γιώργος Σαραντάρης, Αστέρης Κοββατζής, Άγγελος Βλάχος, Ανδρέας Καραντώνης, Στέλιος Ξεφλούδας, Γιάννης Μπεράτης, κ.ά. ή οι ζωγράφοι-σκηνογράφοι, μοναδικοί και αγαπητοί Σπύρος Βασιλείου και Γιάννης Τσαρούχης, που κρατούσε στα χέρια του πάντοτε

    μια εικόνα της Μεγάλης Μάνας και ζωγράφισε την Παναγία της Νίκης.

    Όλοι αυτοί μπορούν να πουν: «.έζησα το θαύμα.» όπως λέει ο Ανθυπολοχαγός Οδυσσέας Ελύτης για τον εαυτό του. Γράφει:

    «Δεν απέμενε παρά να κρατήσω τον όρκο μου και να δώσω υπόσταση

    στον Ανθυπολοχαγό της Αλβανίας, αυτόν που είχε δοκιμαστεί σε όλα

    τα ανεβοκατεβάσματα της Ελληνικής Ιστορίας και που προχωρούσε ολοένα

    για να φτάσει μέσα και πέρα από το θάνατο.»

    «Από το άλλο μέρος, έγινε αιτία ο πόλεμος να συνειδητοποιήσω

    τι είναι ο αγώνας, ο ομαδικός πλέον και όχι ο προσωπικός.

    Θέλω να πω τι σημαίνει να μάχεσαι και συ.»

    «Χωρίς την εμπειρία αυτή, πιστεύω δεν θα μου είχε ανοιχτεί ο δρόμος
    για το «Άξιον Εστί». »

    ΑπάντησηΔιαγραφή