Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου 2016

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ AΓΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ. (Ο ΕΛΛΗΝΟΑΡΜΕΝΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο Α ΤΖΙΜΙΣΚΗΣ ΜΕΡΟΣ Β).

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ AΓΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ. (Ο ΕΛΛΗΝΟΑΡΜΕΝΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο Α ΤΖΙΜΙΣΚΗΣ ΜΕΡΟΣ Β)...
 ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ.

 Ο Ιωαννης αντιμετωπισε με επιτυχια μια επιθεση των ρωσσων, οι οποιοι εξαιτιας της λανθασμένης διπλωματικης ενεργειας του Νικηφορου του β, ειχαν καταλαβει την Βουγλαρια. Ο Ιωαννης εστειλε τον Ελληνοαρμενιο Αρχιστρατηγο (δομεστικο των σχολων), Βαρδα Σκληρο, ο οποιος σταματησε μια επιθεση των Ρωσων κοντα στην Ανδριανουπολη. Ο Βαρδας Σκληρος εφαρμοσε την τακτικη της ψεύτικης υποχωρήσεως, μια τακτικη που ανακαλυψαν οι Ελληνες οι προγονοι μας, εξαιτιας της πολιτιστικης μας ανωτερότητας. Φυσικα την τακτικη της ψεύτικης υποχωρήσεως, δεν την ανακαλυψαν και δεν την εφαρμοσαν για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια οι μογγολοι του Τιμουρ, όπως διαδιδουν σε διαφορες εκπομπες οι "νεοταξιτες". Με τον τροπο αυτό, αν και ο Ελληνικος (ρωμαικος) στρατος ηταν παρα πολύ λιγος, επετυχε όμως οι ρωσοι, να πεσουν στην ενεδρα με αποτέλεσμα να τους νικησουν οι λιγοι Ελληνες. Ακομη με την πολύ μεγαλη διπλωματικη ικανοτητα του, ο Βαρδας Σκληρος κατορθωσε να σταματησει την επανασταση του Βαρδα Φωκα. Τωρα ειχε πλεον ερθει η ωρα να αντιμετωπισει ο Ιωαννης, τους Ρωσους οι οποιοι ειχα καταλαβει την Βουλγαρια, εξατιας του λαθους του Νικηφορου του β. Ο Αγιος Νικηφόρος διοτι ηταν απασχολημένος στο Ανατολικο μετωπο, με τους σαρακηνους, χωρις να εχει το περιθωριο να κανει δυο πολεμους ταυτόχρονα. Το αποτέλεσμα αυτης του προβλήματος ηταν να ζητησει την βοηθεια των ρωσων, σχετικα με την αντιμετωπιση των βουγλαρων. Τωρα πλεον οι Ρωσοι που ειχαν καταλαβει την Βουγλαρια, οχι μονον δεν εφευγαν, αλλα απαντησαν στον Ελληνοαρμενιο Ιωαννη τον α, οτι θελουν όλα τα ευρωπαικα εδάφη της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας. Εάν δεν δεχοταν ο Βασιλιας θα γινοταν πολεμος. Οπως ηταν επομενο ο Ιωαννης γιατι ηταν πραγματικος ηγέτης και όχι σαν τους σημερινους προδοτες, ξεκινησε αμεσως τον πολεμο εναντια στους προκλητικους ρωσσους, οι οποιοι εφτασαν να ζητουν μεχρι υπέρογκα ποσα, για να παραδωσουν την Βουλγαρια στους Ελληνες. Στις 23 Απριλιου του 971 μ.Χ., την ημερα του Αγιου Γεωργιου, εγινε μια φοβερη μαχη μεταξυ Ελλήνων και Ρωσσων, η οποια κρατησε ολη την διαρκεια της ημερας, ενω η νικη αλλαζε χερια συνεχεια. Τελικα οι Ρωσσοι υποχωρησαν και βγηκαμε νικητες.Οι Ελληνες ειχαν κατακτησει την Βουλγαρικη πρωτευουσα την Πρεσθλαβα, οπου εκει ο παρα πολύ ικανος διπλωμάτης ο Ελληνοαρμενιος Ιωαννης, ειπε στον αιχμαλωτο τσαρο Βορις ότι τον "αναγνωριζει" ως ηγεμονα της Βουλγαριας, και ότι ερχεται με σκοπο να ελευθερωσει την Βουλγαρια από τους ρωσους και όχι να την κατακτησει για λογαριασμο του. Η ενεργεια του αυτή, σε συνδιασμο, με την γεναιοτητα του Ελληνικου (ρωμαικου) στρατου, εκαναν τους βουγλαρους στρατιώτες να εγκατελειψουν μαζικα τον ρωσικο στρατο, στον οποιο ειχαν υποχρεωθεί να υπηρετουν. Κατά την καθοριστικη μαχη που εγινε στο Δορυστολο στις 21 Ιουλιου του 971 μ.Χ., οι Ελληνες στρατηγοι, αξιωματικοι, στρατιωτες, μαζι με τον αυτοκρατορα, αλλα και τον αρμενιο στρατηγο, Ιωαννη κουρκουα, πολεμησαν παρα πολύ γεναια, για πολλοστη φορα. Ταυτόχρονα σε αυτην την παραδουναβια πολη, εμφανιστηκε ο Ελληνικος (ρωμαικος) στολος, με το ακατανικητο υγρο πυρ. Οι ρωσοι ηταν κυκλομενοι, από στερια και θαλασσα, εντουτοις η μαχη ηταν πολύ σκληρη, κοντευε πλεον να τελειωσει η ημερα, χωρις να υπαρχει νικητης. Τιποτε δεν ειχε κριθει υπερ των Ελλήνων. Τοτε στο τελος της ημερας ξεσπα μια καταιγιδα, οπου μεσα από τα συννεφα της σκόνης που δημιουργηθηκαν, οι Ελληνες στρατιώτες, ειδαν να ηγειται του Ελληνικου (ρωμαικου) στρατου, ενας "αγνωστος" ιππεας, ο οποιος σκορπουσε τον ολεθρο στους εωσφοριστες ρωσσους. Στην αρχη οι Ελληνες στρατιώτες της εμπροσθοφυλακης εμειναν αφωνοι και απορημενοι, καθως αναγνωρισαν ότι αυτος ο φοβερος ιππεας, δεν ανηκει στις ταξεις τους Ελληνικου στρατου, αλλα ουτε πολεμουσε προηγούμενος μαζι τους, κατά την διαρκεια τη μαχης. Λιγα λεπτα αργοτερα, μολις ξεπερασαν την αρχικη εκπληξη, διαπιστωσαν ότι ο ιππεας αυτος, ο φοβερος πολεμιστης, που βοηθησε τους Ελληνες να νικησουν, δεν ηταν άλλος από τον Αγιο Θεοδωρο τον Στρατηλατη, του οποιου η μνημη γιορταζοταν ακριβως εκεινη την ημερα οπου δινοταν η μαχη. Οπως ειδατε ο θεος βοηθα μονον οσους αγωνιζονται, μονον οσους πολεμουν, μονον οσους ζουνε χωρις σεξουαλικες ανωμαλίες. Αντίθετος δεν βοηθα ποτε οσους ζουνε μεσα την σεξουαλικη διαφθορα. Επισης ο Θεος δεν βοηθα ποτε οσους είναι καθημενοι σε έναν καναπε, και περιμενουν την ελευθερια, να τους δωθει ως "δωρο", χωρις να βοηθουν τον συνανθρωπο, χωρις να ζουνε ηθικα. Το πιο κλασικο παράδειγμα οι εβραιοι οι οποιοι εκαναν σεξουαλικες ανωμαλίες, ενώ ταυτόχρονα λατρεψαν δαιμονες. Τοτε ο Θεος περιμενε να πεθανει μεχρι και ο τελευταίος από τους εβραιους που ειχε αμαρτησει ενώπιον του. Μονον τοτε πηγε τους υπολοιπους εβραιους που δεν ειχαν αμαρτησει στην γη της επαγγελιας. Καθως ο αληθινος θεος είναι ο θεος του καλου, της δικαιοσυνης, της αγαπης, της ταξης, της ηθικης, για αυτό δεν βοηθησε ποτε ανα τους αιωνες, τους σαπιους που ζουνε μεσα στην σεξουαλικη διαφθορα, την αδικια, την ανομια, την αταξια κλπ.
Αυτά για να μην περιμενουν οι νεοραγιαδες από τον καναπε, βουτηγμένοι μεσα στην σεξουαλικη διαφθορα και την αδικια, να τους γλυτωσει ο βατατζής με τον πουτιν. (1) Εάν ηταν οπως τα λενε οι ανθρωποι του μαυρου θεοσοφικου σατανισμού, που προωθουν την "προφητεια", και την "απελευθερωση" μεσω του καναπε, μεσω της σεξουαλικης διαφθορας, τοτε οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα, αυτοι οι τέλειοι χριστιανοι δεν θα χρειαζοταν να πολεμησουν ποτε, αλλα θα επρεπε να καθοταν ολους εκεινους τους αιωνες στους καναπέδες να περιμενουν τον αντιστοιχο βατατζή. Ολα αυτά διοτι ζουσαν οι Ελληνιδες γυναικες του μεσαιωνα, ζουσαν, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα, κάθε ημερα εκαναν ελεημοσύνες, πηγαιναν σε εσπρεινους, αγρυνπιες κλπ.Της Κυριακες πηγαιναν παντοτε στην Θεια λειτουργεια, η οποια αποτελουσε για εκεινους τροπο ζωης. Σε εβδομαδιαια βαση επισκεπτοταν φτωχούς στα νοσοκομεια οι οποιοι ηταν αρωστοι ενω δεν ειχαν συγγενείς και φιλους. Ακομη πηγαιναν και επισκεπτοταν στα φτωχοκομεία,φτωχούς, οι οποιοι δεν ειχαν παρεα και συγγενείς. Για τους ιδιους λογους επισκεπτοταν κρατουμενους. Εντούτοις ολους εκεινους τους αιωνες ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΕΛΕΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΩΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, πολεμουσαν ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ολους εκεινους τους αιωνες, για να παραμεινουν ελευθεροι, για να εχουμε την Ελληνοχριστιανικη αυτοκρατορια. Ο Χριστος δεν τους εστειλε ποτε κανεναν βατατζή . Ο Αυτορατορας Ιωαννης ο α, προς τιμην του Αγιου Θεοδωρου του στρατηλατου, ο οποιος επαιξε καταλύτικο ρολο, στο να κερδηθεί η νικη επι των ρωσων, μετονομασε το Δορυστολο σε Θεοδωρουπολη. Η Βουλγαρια ολοκληρη, αποτελουσε πλεον Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορικη επαρχια. Όλα αυτά εξαιτιας της γεναιοτητας του Ιωαννη και των υπολοιπων Ελλήνων αξιωματικών, στρατιωτών, μαζι φυσικα με ένα μικρο αριθμο αρμενιων, όπως προανεφερα. Ο Βασιλιας Ιωαννης Α δεν θριαμβευσε μονον εναντιων των ρωσων αλλα και εναντιον των αραβων οπου εδω οι Επιτυχιες οι δικες του, και του Ελληνικου (Ρωμαικου) Στρατου ειναι παρα πολυ περισσοτερες. Στις 12 Νοεβριου του 972 μ.χ.,εισηλθε ο Ελληνικος Στρατος στην Νισιβη. Η κατακτηση αυτη εκανε πολυ μεγαλη εντυπωση και προκαλεσε φοβο στους υπηκόους του χαλιφη. Υστερα βαδισε αρχικα εναντια στην Αρμενια για να την εξαναγκασει σε συμμαχια πραγμα που πετυχε. Οι πεδιαδες της Μεσοποταμιας ηταν ερημες απο αραβες κατοικους, καθως μονον στο ακουσμα οτι ερχετε ο Ελληνικος στρατος ετρεχαν πανικοβλητοι. Ο τριτος και σπουδαιοτερος πολεμος εναντιων των Αραβων ξεκινα την Ανοιξη του 975 μ.Χ., στις 29 Μαιου επεσε το Μπααλμπεκ (Ηλιουπολη). Επειτα ο Ιωαννης βαδισε εναντιον της Δαμασκου, η οποια δηλωσε φορου υποτελης στον Αυτοκρατορα για να αποφυγει την ισωπεδωση. Την Τιβεριαδα και την Ναζαρετ δεν της ισοπεδωσε ο Ιωαννης απο σεβασμο (λογω Χριστιανισμου). Επισης οι πολεις Ακρα (Αργεια-Πτολεμαις), Ραμλε, Ιερουσαλημ δηλωσαν υποταγη στον Ελληνα Αυτοκρατορα. Επιστρεφωντας ο Τζιμισκης κατεκτησε την Σιδωνα, την Βυρητο, την Βυβλο, ενω επεσαν ολα τα παραλιακα φρουρια. Εν συνεχεια επεσαν τα Γαβαλα, Βαλαναια, και άλλες πολεις. Αυτές είναι μερικες από της πολλες κατακτησεις του Ιωαννη. Ο Ιωαννης όπως και ο προκάτοχος του ο Νικηφόρος ο Β, εδωσε το βαρος στο Συριακο μετωπο, συνεχιζοντας το Ελληνικο επος του μεσαιωνα. Ο Ιωαννης Τζιμισκης είναι ο τεταρτος κατά σειρα κορυφαιος αυτοκρατορας, μετα τον Ιερο Βασιλειο β, τον Ηρακλειο, και τον Αργαλεο θανατο των Σαρακηνών, τον Αγιο Νικηφορο τον β Φωκα. Επιστρεφοντας στην Πρωτευουσα ο Ιωαννης, προσβληθηκε μαλλον απο τυφο και πεθανε στις 10 Ιανουαριου του 976. Ενας ακομη πολύ μεγαλος Αυτοκρατορας που δοξασε την Ελλαδα. Ο Ιωαννης ο Α πολεμουσε στην πρωτη Γραμμη της κάθε μαχης, του κάθε πολεμου, και πολλες φορες Ολομοναχος χωρις φρουρα για να εμπνευσει τον Ελληνικο Στρατο, να κερδιζει της μαχες και τους πολεμους. Αυτό είναι κατι το το οποιο εκαναν ολους εκεινους τους αιωνες ολοι οι γνήσιοι Ελληνες αυτοκρατορες, ολοι οι γνήσιοι Ελληνες στρατηγοι, ανωτατοι αξιωματικοι και αξιωματούχοι. Τοτε αριστοκράτες λεγοταν οι πιο γεναιοι πολεμιστες, οι οποιοι την περιουσια τους την εκαναν επειδή πολεμουσαν καθημερινα πολύ γεναια στα πεδια των μαχων για την Ελλαδα, παιζοντας την ζωη τους κορωνα γραμματα. Ολα αυτά σε αντιθεση με τα σημερινα βοθροσκουπιδα που κανουν περιουσιες, με πραξικοπημα, παρανομα προδοτικα μνημονια, κλεβωντας, παραμενοντας ατιμωρητοι. Για ολες αυτές της ανανδρες πραξεις τα βοθρολυματα της πολιτικης, αξιωνουν να ονομάζονται "αριστοκρατες". Το πιο ενδεικτικο ολων για τον Ιωαννη Τζιμισκη είναι ,ότι όταν δεν πολεμουσε και βρισκοταν στην Κωνσταντινουπολη, πηγαινε σε τακτικη βαση και εκανε περιπατους με τους λεπρους, απο το λεπροκομειο της Κωνσταντινουπόλεως. Αυτο και μονο μας δειχνει γιατι ηταν τοσο γεναιος στα πεδια των μαχων. Η μητερα του Ιωαννη ηταν Ελληνιδα και αδερφη του Αγιου Νικηφορου Φωκα. Ο πατερας του Ιωαννη ηταν αρμενιος, και ο παππους του Ιωαννη ηταν αδερφος του ενδοξου Αρμενιου Στρατηγου, του Ιωαννη Κουρκουα.





Ξυπνήστε ρε: OI AMAZONEΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕΣ ΚΑΙ Η ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΗ





Ξυπνήστε ρε: Η ΙΕΡΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙΜΠΡΙΤΖ, (ΜΕΡΟΣ Α ).Παλαιότερη Ανάρτηση - Ξυπνήστε ρε

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙΜΠΡΙΤΖ (ΜΕΡΟΣ β) .Παλαιότερη Ανάρτηση - Ξυπνήστε ρε

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙΜΠΡΙΤΖ, (ΜΕΡΟΣ Γ ).Παλαιότερη Ανάρτηση - Ξυπνήστε ρε




8 σχόλια :

  1. Ποιος ο τελικός σκοπός για τη χώρα μας. Ως προκλητική μπορεί μόνο να χαρακτηριστεί η πρόταση του προέδρου της Τσεχίας Μίλος Ζέμαν, καταθέτοντας τις προτάσεις του για την αντιμετώπιση του προσφυγικού. Ο ίδιος σχολιάζοντας την κατάσταση με τους μετανάστες που καταφθάνουν παράνομα στην Ευρώπη και δεν δικαιούνται άσυλο, είπε:...
    πως θα πρέπει να απελαθούν στη βόρεια Αφρική ή σε κάποια ακατοίκητα ελληνικά νησιά! Η δήλωσή του αυτή έγινε μάλιστα στους Financial Times, με την ελληνική πλευρά να είναι απούσα για μία ακόμη φορά σε τόσο προκλητικές δηλώσεις. Ωστόσο ο ίδιος συνέχισε, συνδυάζοντας την πρόταση αυτή με το υπέρογκο χρέος της Ελλάδας. "Η Ελλάδα έχει πολλά ακατοίκητα νησιά και ένα τεράστιο χρέος. Θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε hot spots στα ελληνικά νησιά ως αντάλλαγμα για τη μείωση του ελληνικού χρέους", υποστήριξε ο πρόεδρος της Τσεχίας, που κατά καιρούς έχει αναφερθεί ξανά προκλητικά προς τη χώρα μας. Κατά καιρούς η σύνδεση του ελληνικού χρέους με τους εκατοντάδες χιλιάδες μετανάστες που έχουν εγκλωβιστεί στη χώρα μας, έχει αποτελέσει και πάλι θέμα στους ευρωπαϊκούς κύκλους, ωστόσο πρώτη φορά παρουσιάζεται δημόσια από αξιωματούχο η πρόταση για "γκετοποίηση" ολόκληρων ελληνικών νησιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε​​ίναι μάλλον κοινής πιστοποίησης η παραδοχή ότι: Tον ΣYPIZA τον έφερε στην εξουσία η αγανάκτηση και απογοήτευση των ψηφοφόρων από τη διακυβέρνηση της N.Δ. Tη N.Δ. (του κ. Σαμαρά) την έφερε στην εξουσία η οργή και η αηδία των ψηφοφόρων για τη διακυβέρνηση του ΠAΣOK (του ολίγιστου των Παπανδρέου). Στον ολίγιστο πρόσφερε (κυριολεκτικά) την εξουσία η φυτική απραγμοσύνη Kαραμανλή του βραχέος.



    Kαι η «βίβλος γενέσεως» του σημερινού εφιαλτικού απελπισμού μας θα μπορούσε να επεκταθεί οπισθοβατικώς για πολύ.



    Mοιάζει προσχεδιασμένη η αλυσιδωτή μακάβρια «μεταλλαγή τυράννων» – απίστευτα διορατική η ρήση του Παπαδιαμάντη (1892): «A! αι εκλογαί, αυτή η μόνη επί εβδομήκοντα έτη ασχολία μας, αφ’ ότου ηλευθερώθημεν, αφ’ ότου δηλαδή μετηλλάξαμεν τυράννους, τους οποίους διά των εκλογών φανταζόμεθα ότι αντικαθιστώμεν τάχα συχνότερον».



    Mοιάζει προσχεδιασμένη η μεταλλαγή, όμως το κατρακύλισμα «στου κακού τη σκάλα» συνήθως προκύπτει, δεν προσχεδιάζεται – μάλλον ταυτίζεται με την αυτεγκατάλειψη μιας κοινωνίας στην παρακμή. Tο προφανές είναι ότι η αλυσιδωτή μεταλλαγή έχει βολέψει ολοφάνερα τους τυράννους: Oσα εγκλήματα (ανικανότητας ή φαυλότητας) κι αν είχε διαπράξει μια κυβέρνηση, οι ψηφοφόροι τα αμνηστεύουν, προκειμένου να απαλλαγούν από την τρέχουσα ανυπόφορη τυραννία. Eίναι έτοιμοι να επιστρέψουν σε ό,τι πριν ελάχιστα χρόνια τους προκαλούσε αποτροπιασμό και αηδία. Nα επιστρέψουν στους εγνωσμένα ανίκανους και ανίατα φαύλους, ίσως και με ενθουσιασμό ή πείσμα.



    H κοινωνική δυναμική δεν έχει μόνο θετικό πρόσημο, όταν μια κοινωνία μπει στην τροχιά της αυτοκαταστροφής, ο παραλογισμός και η απώλεια των ποιοτικών διακρίσεων ακυρώνουν ακόμα και το ένστικτο αυτοσυντήρησης. Mε ποια κριτήρια ποιοτικών αξιολογήσεων εξέλεξε το ΠAΣOK αρχηγό τον «Γιωργάκη» αρχικά και τη «Φώφη» στη συνέχεια; Hταν προκλητικά ολοφάνερο ότι την επιλογή την καθόρισε η καταναλώσιμη εμβέλεια του οικογενειακού ονόματος, όπως συμβαίνει και με φίρμες οδοντόπαστας ή απορρυπαντικών. Aντίστοιχα και η N.Δ., κόμμα χωρίς ραχοκοκαλιά κοινωνικών στόχων, με διαχειριστική και μόνο εκδοχή της εξουσίας (την επανεκλογή σαν αυτοσκοπό), ψάχνει πάντοτε το ελιξίριο πολιτικής επιβίωσης στη μίμηση του εκάστοτε εκλογικά πετυχημένου αντιπάλου της: Nόμισε ότι βρήκε τον αντι-Aνδρέα στο πρόσωπο του Kωνσταντίνου Mητσοτάκη και τώρα τον αντι-Tσίπρα στο πρόσωπο του Kυριάκου.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H συνέντευξη του Kυριάκου στον «ΣKAΪ» (8.9.16) ήταν μια πραγματική δημοσιογραφική επιτυχία: Eδειξε η τέχνη των ερωτήσεων ότι ο υιός Mητσοτάκης πιστεύει τον εαυτό του μονομάχο απέναντι στον πρωτοπυγμάχο Tσίπρα. Σε κάθε φράση του επαναλάμβανε, τρεις ή τέσσερις φορές, τη λέξη «εγώ» – με διαρροϊκή αλλεπαλληλία, σχεδόν παιδαριώδη ναρκισσισμό. Ωσάν να μην έχει κατασταθεί αρχηγός συλλογικού σχήματος, να μην προΐσταται στελεχών και επιτελικών οργάνων που σχεδιάζουν την παραγωγή πολιτικής, συσκέπτονται και συναποφασίζουν – τίποτε από αυτά. Eνιωθε μονομάχος και σίγουρος φαντασιακά για την υπεροχή του.



    O».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρόλος του φιλολογικού είδους που λέγεται επιφυλλίδα, είναι να συνεργεί στην αποτίμηση της ποιότητας, όχι να σερβίρει μισόλογα κομματικών σκοπιμοτήτων. Oι αποτιμήσεις μπορεί να είναι και λαθεμένες, αλλά παραμένουν πρόκληση για κριτική σκέψη. Oσο η ελληνική κοινωνία εγκαταλείπει την πολιτική στη λογική της διαφημιστικής «αποτελεσματικότητας», δηλαδή στην πλήρη αδιαφορία για την ποιότητα, τόσο τα χρονικά όρια ιστορικής επιβίωσης της κρατικής μας υπόστασης θα στενεύουν, η δεδομένη παρακμιακή ασυναρτησία και ο βασανισμός μας θα επιτείνονται.



    H ανεξέλεγκτη στην προς τα έξω εκφορά της εγωπάθεια είναι νόσημα, ακυρώνει την κριτική λειτουργία της λογικής, εγκλωβίζει σε φαντασιώδη αυτάρκεια. Σίγουρα προσβάλλει - θίγει και την αξιοπρέπεια των πολιτών, την κοινωνική ευπρέπεια. Aλλά σε αυτή την ασχημοσύνη των πολιτικών έχουμε εθιστεί, το χυδαίο τσαλαπάτημα της ευπρέπειας το επέβαλαν ως καθεστώς «εκσυγχρονισμού» οι καρικατούρες «της Aριστεράς και της προόδου» (ΠAΣOK και ΣYPIZA). Mιμήθηκε τις καρικατούρες και η N.Δ., τόσο με τη θλιβερή κυβερνητική παρένθεση Σαμαρά - Mπαλτάκου όσο και με το πολύ χαμηλό επίπεδο αρχηγικών υποψηφιοτήτων, τον Iανουάριο του 2016.



    H αστική, τουλάχιστον, ευπρέπεια (η αποφυγή της αυτοδιαφημιστικής παιδαριωδίας και των ευτελισμένων κοινοτοπιών, η προτεραιότητα του «εμείς» και όχι του «εγώ») δεν εμφανίστηκε να διεκδικήσει την αρχηγία του κόμματος της N.Δ. Eικόνα, ενδεικτική απλώς, ευπρέπειας (όχι οπωσδήποτε και πολιτικής επάρκειας) θα μπορούσαν να δώσουν υποψηφιότητες στελεχών της N.Δ., όπως ο Nίκος Δένδιας, ο Σταύρος Δήμας ή ο Xρήστος Σταϊκούρας. Aλλά το πρωτεύον κριτήριο ήταν η εικόνα του αντι-Tσίπρα: ένας κομπορρήμων μονομάχος.



    Eίναι λογικά συνεπέστατο και εμπειρικά προφανές ότι η οικονομική καταστροφή έρχεται πάντοτε ως κατάληξη της κοινωνικής παρακμής, δεν είναι η αιτία της. Mια κοινωνία παύει να παράγει όταν χάσει τη συνοχή της, η παραγωγή προϋποθέτει θεσμικό πλαίσιο κοινωνικής λειτουργικότητας και δημοσιοϋπαλληλία με συνείδηση κοινωνικού λειτουργού. Oι «επενδύσεις» θα υπηρετήσουν ανάκαμψη και ανάπτυξη, μόνο αν προηγηθεί άτεγκτη αξιοκρατία, με στόχο όχι απλώς τη μηχανιστική «αποδοτικότητα» αλλά πρώτιστα την καταξίωση της αριστείας.



    Kακά τα ψέματα. Tα ψηλαφητά δεδομένα της ελλαδικής κοινωνικής πραγματικότητας κραυγάζουν το αδιέξοδο, το μη χειρουργήσιμο έμφραγμα. Δεν μπορεί να υπάρξει ελπίδα, όταν όλα τα κόμματα εξουσίας είναι απολύτως πειθαρχημένα στις αρχές του Iστορικού Yλισμού (μαρξισμού ή καπιταλισμού) και οποιαδήποτε άλλη πολιτική οπτική εκπροσωπείται από τζουτζέδες. Oι κομματικές αντιμαχίες είναι όλες a priori παγιδευμένες στη διαχειριστική εκδοχή της πολιτικής, γι’ αυτό και δεν διαφέρουν σε τίποτα ο Mητσοτάκης από τον Tσίπρα – δεν θα διστάσουν και να συγκυβερνήσουν, όπως συγκυβέρνησε και το ΠAΣOK με τη N.Δ.



    Δεν πιστεύουν σε τίποτα, θύματα θλιβερά όλοι τους της εξουσιολαγνείας, της ψυχοπαθολογικής εγωπάθειας.



    H λογική μας, όταν δεν τη στομώνουμε με ψευδαισθήσεις, λέει ότι πρέπει να περιμένουμε τα χειρότερα. Tο κράτος δεν εισπράττει από πουθενά, η «στάση πληρωμής» μισθών και συντάξεων είναι λογικά αναπότρεπτη, συμπληρώθηκε προ πολλού ένας χρόνος από το κλείσιμο των τραπεζών. Mοιάζει πολύ πιθανό, όταν ξεσπάσει ο εφιάλτης της κοινωνικής έκρηξης, οι σπιθαμιαίοι του πολιτικού σκηνικού να μαλλιοτραβιούνται ακόμα για τις άδειες λειτουργίας τηλεοπτικών καναλιών!..



    H ελπίδα πάντως πεθαίνει τελευταία. Political incorrect ο Kολοκοτρώνης, παρακαλούσε: «Παναγία μου, βοήθησε και τούτην την φοράν τους Eλληνες διά να εμψυχωθούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΩΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΗΣ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΙΣΚΗΣ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΡΟΣΩΝ ΕΚΤΙΣΕ ΣΤΗΝ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΧΩΡΙΟ DERINKUYU (ΜΑΛΑΚΟΠΗ) ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΚΟΠΙ ΤΟΝ ΝΑΟ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΣΑΡΙΚΛΙ ΟΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ Ο ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΜΟΣ ΤΩΝ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΚΑ ΕΛΛΑΔΕΣ ΜΗΛΟΥΝ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΟΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΥΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ,ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΦΤΩΧΑ ΣΕ ΥΛΗ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αρθρο παρανοια!!Και ο Κορδατος εγραφε χιλιαδες σελιδες ηλιθιοτητων με αναριθμητες λεπτομερειες που κατεληγαν παντα στο ιερο δισκοποτηρο των εμμονων του.Στον ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ!!Οι αναλογιες ειναι προφανεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΣΤΕΙΟΣ ΑΜΑΘΕΙΣ ΡΑΓΙΑΔΑΚΟΣ
    ΕΙΣΑΙ ΚΡΕΜΜΥΔΑ.
    ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η
    ΤΣΟΥΜΠΑΜΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή