Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.ΒΙΟΛΕΤΤΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΤΑΓΚΑΛΟΥ.

ΙΣΧΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ. ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ. ΒΙΟΛΕΤΤΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΤΑΓΚΑΛΟΥ...
Η απόφοιτος του μουσικού σχολείου Βόλου, η Βιολέττα Χριστίνα Ντάγκαλου , είναι ένα νέο κοριτσι με ονειρα και φιλοδοξιες. Η Βιολεττα προσπαθει να καταξιωθεί στο Ελληνικο τραγουδι με βαση της ικανότητες της, και όχι τους γνωστους πλαγιους τροπους, τους οποιους χρησιμοποιουν οι περισσοτερες. Ένα πραγμα το οποιο είναι παρα πολύ καλο, καθως συναδει, με ένα από τα μεγιστα Ηθικα Αξιωματα των αρχαιων προγονων μας, ότι αξιος τιμης σε μια πολη είναι οποιος δεν αδικει. Όμως όλα τα αξιωματα και της τιμες μιας πολεως της αξιζουν, οσοι σταματουν της αδικιες εις βαρος τριτων. Αυτό μας διδαξε μεταξυ παρα πολλων αλλων ο υπατος των Φιλοσοφων. Η Βιολεττα μας μιλα για τα μουσικα σχολεια, την μουσικη και τα σχεδια της.
1) Ερωτηση: Ποτε τελειωσες το μουσικο σχολειο; Απ.: Καλησπέρα σας. Αποφοίτησα από το Μουσικό Σχολείο Βόλου το 2012.
 2) Ερωτηση: Στην Ελλαδα όλα γινονται ημιτελή. Πολλα χρονια πριν ξεκινησει η οικονομικη κριση, δημιουργηθηκαν τα μουσικα γυμνασια, και τα μουσικα λυκεια. Η προσωπικη μου απορια, είναι γιατι να μην υπαρχουν και μουσικα δημοτικα σχολεια, γιατι να χανονται εξι πολύτιμα χρονια; Απ.:Δυστυχώς ζούμε σε μια χώρα η οποία πλέον την παιδεία και τον πολιτισμό τα θεωρεί μια πολυτέλεια. Δε τα στηρίζει όσο θα έπρεπε – τουναντίον φροντίζει να τα υποβαθμίζει εναποθέτοντας τις ευθύνες σ’ αυτό που λέμε σήμερα «οικονομική κρίση». Ίσως τότε, επί της εποχής δημιουργίας μουσικών σχολείων, να πίστευαν πως πρέπει να είναι σε θέση το παιδί να επιλέξει μόνο του αν θέλει να πάει σε ένα τέτοιο σχολείο, άρα θεωρητικά θα έπρεπε να είναι και μεγαλύτερο στην ηλικία. Ίσως πάλι, να θεωρούσαν πως ένα παιδί για να αναπτύξει τη μουσική του δεκτικότητα - το μουσικό του ταλέντο, δεν πρέπει να είναι μικρό ηλικιακά. Ίσως αν υπήρχαν να αποτελούσαν σημαντικό πλήγμα για τα ωδεία. Ποιος ξέρει τον πραγματικό λόγο; Προσωπικά όμως, πιστεύω πως αν υπήρχαν, τα παιδιά θα είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν το ταλέντο τους στο μέγιστο βαθμό και να υπηρετήσουν τη μουσική με μεγαλύτερη επιθυμία και αυτό γιατί ο ανθρώπινος νους είναι πιο εύπλαστος κατά την παιδική ηλικία και απορροφά με μεγαλύτερη ευκολία τα ερεθίσματα που παίρνει.
 3) Eρωτηση: Ποια είναι τα οφέλη της μουσικης στον χαρακτήρα ενός παιδιου, συμφωνα με την αποψη σου; Απ.: Αν σκεφτεί κανείς ότι η μουσική πλέον χρησιμοποιείται για θεραπευτικούς σκοπούς μπορεί εύκολα να αντιληφθεί κανείς την ευεργετικότητά της σε όλους τους τομείς, πόσο μάλλον στους εφήβους. Η ενασχόληση με τη μουσική έχει βοηθήσει ακόμη και ανθρώπους με τεράστια παραβατική συμπεριφορά να αλλάξουν το χαρακτήρα τους προς το καλύτερο. Ένας έφηβος λοιπόν όντας στην πιο κρίσιμη ηλικία της ζωής του για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα του επωφελείται πολύ από την ενασχόλησή του με αυτή. Η μουσική τον προετοιμάζει σε έναν άνθρωπο με ευαισθησίες, όνειρα, όρεξη για δουλειά και αγάπη προς τη συλλογικότητα. Ξέρει πάντα ότι στη δύσκολη στιγμή της ζωής του θα καταφύγει σε αυτή και θα του δώσει δύναμη. Η μουσική σου βγάζει τον καλό σου εαυτό και λειτουργεί ψυχοθεραπευτικά. Το έχω διαπιστώσει και στον εαυτό μου.
 4) Ερωτηση: Ποιες είναι οι διαφορες, στον χαρακτήρα και στην συμπεριφορα, των παιδιων που πηγαινουν σε μουσικα σχολεια σε σχεση με τα παιδια που δεν πηγαινουν σε μουσικα σχολεια. Τι εχεις να μας αναφέρεις με βαση της εμπειριες σου; Απ.: Εδώ ανοίγουμε ένα μεγάλο κεφάλαιο κατά τη γνώμη μου. Η αλήθεια είναι πως όταν δεν έχεις ζήσει κάτι και από τις δύο πλευρές δεν μπορείς να είσαι 100 % αντικειμενικός. Παρόλα αυτά, πολλά παραδείγματα που έχω στο μυαλό μου από τρίτους με έχουν κάνει να σχηματίσω μια γνώμη. Παρατήρησα σε πολύ μεγάλο βαθμό τη διαφορά ενός μουσικού σχολείου με ενός ενιαίου Γυμνασίου- Λυκείου στο θέμα της πειθαρχίας. Οι μαθητές των μουσικών σχολείων τείνουν να είναι πιο πειθαρχημένοι. Και πιστεύω πως αυτό οφείλεται στο ότι πάντα έχουν ένα κοινό στόχο. Γενικά η ενασχόληση με τη μουσική απαιτεί πειθαρχία, αλλά ο κοινός στόχος στην περίπτωση αυτή είναι το κίνητρο. Όταν έχεις να προετοιμάσεις μια μεγάλη συναυλία για παράδειγμα και εργάζεσαι μήνες γι αυτήν- πάντα σε απόλυτη συνεργασία – δεν μπορείς παρά να πειθαρχήσεις. Και το σημαντικό; Θέλεις να το κάνεις. Ξέρεις ότι στο τέλος θα ανταμειφθείτε όλοι συλλογικά για κάτι που αγαπάτε όλοι το ίδιο πολύ. Η πειθαρχία όμως στο μουσικό κομμάτι γίνεται καθημερινότητά σου και έτσι επηρεάζει και τα άλλα μαθήματα ασυναίσθητα. Μέχρι που γίνεται τρόπος ζωής και την υιοθετείς και στην πραγματική σου καθημερινότητα.
 5) Ερωτηση: Θα πρότεινες να πανε οι γονεις τα παιδια τους σε μουσικα σχολεια; Ανεπιφύλακτα. Το επίπεδο των μουσικών σχολείων είναι αδιαμφισβήτητα υψηλό και γιατί όχι ισάξιο με αυτό των ιδιωτικών σχολείων. Οι καθηγητές είναι όλοι γεμάτοι όρεξη για δουλειά και προσφορά και σύμφωνα με έρευνες ελάχιστοι είναι οι μαθητές που δεν εισάγονται σε ΑΕΙ. Το επίπεδο μόρφωσης είναι τόσο υψηλό και αυτό γιατί γίνεται μεθοδική δουλειά με αγάπη. Πολύ σημαντικό! Με αγάπη και μεράκι.
6) Ερωτηση: Πολλοι είναι αυτοι οι οποιοι εχουν την απορια. Γιατι εμφανίζεται μονον το μουσικο σχολειο Βολου στην τηλεοραση; Tα αλλα σχολεια δεν εχουν να επιδειξουν κατι αντιστοιχο; Κανείς δεν είπε πως τα άλλα σχολεία δεν έχουν να επιδείξουν κάτι τέτοιο. Κατά τη γνώμη μου το Μουσικό Σχολείο Βόλου είχε αυτό το προβάδισμα, αν θέλετε, επειδή ασχολήθηκε σε βάθος με το ελληνικό τραγούδι και την προβολή του για τη συνέχειά του. Μελετήσαμε θυμάμαι (και φαντάζομαι ακόμη συμβαίνει) πολλούς Έλληνες συνθέτες και στιχουργούς δίνοντας πάντα βαρύτητα στο πως θα ερμηνευθούν. Ίσως αυτό το έκανε να ξεχωρίσει. Βέβαια έχουμε την τύχη στο Μουσικό Βόλου να διδάσκουν καθηγητές μεγάλου μουσικού κύρους και ευρείας αναγνωρισιμότητας, εκείνοι ήταν οι εμπνευστές όλης αυτής της διαδικασίας και δε μπορούμε παρά να τους είμαστε ευγνώμονες.
 7) Ερωτηση: Eσυ ποια αλλα σχολεια πιστευεις ότι ξεχωριζουν, ποια σχολεια ειδες και σου αρεσαν σε μουσικους μαθητικούς διαγωνισμούς; Δυστυχώς όταν εγώ μπήκα στο σχολείο αυτό οι μουσικοί αγώνες καταργήθηκαν μετά από μικρό χρονικό διάστημα, οπότε δεν έζησα αυτή την εμπειρία και δεν ήρθα ποτέ σε τόσο κοντινή επαφή με το έργο άλλων μουσικών σχολείων. Έχω ακούσει ωστόσο από μεγαλύτερους συμφοιτητές μου, που πλέον διδάσκουν σε μουσικά σχολεία, τα καλύτερα για το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης. Έχω μάθει πως υπάρχει μεγάλη πληθώρα μουσικών συνόλων και μουσικών ειδών που μελετώνται και έχω μάθει επίσης ότι υπάρχει πολύ ταλέντο εκεί μέσα από την πλευρά των μαθητών.
 8) Ερωτηση: Όλα τα ωραια δυστυχως εχουν ένα τελος, το ονειρεμενο "ταξιδι" με το μουσικο σχολειο τελειωσε. Τι κανεις αυτην την εποχη, ασχολείσαι επαγγελματικα με το τραγουδι; Πράγματι όλα τα ωραία τελειώνουν και όσο μεγαλώνουμε αυτό γίνεται ακόμη πιο φανερό. Αυτή την περίοδο της ζωής μου ασχολούμαι επαγγελματικά με το τραγούδι ενώ παράλληλα είμαι τελειόφοιτη του τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
 9) Ερωτηση: Παραμενεις στο εντεχνο τραγουδι η εχεις βαλει και αλλα ειδη στο ρεπερτοριο σου; Φροντίζω πάντα να ερμηνεύω οτιδήποτε με αγγίζει, μου ταιριάζει και με αντιπροσωπεύει σαν ιδιοσυγκρασία. Το έντεχνο τραγούδι ή ακόμη καλύτερα το καλό Eλληνικό τραγούδι φροντίζω να το υπηρετώ γιατί το αγαπώ, το σέβομαι και με έχει «αναθρέψει» κατά κάποιο τρόπο. Μεγάλωσα με αυτό και μιλάει στην καρδιά μου. Το κυριότερο όμως είναι ότι η μουσική του σέβεται το στίχο και το αντίστροφο.
 10) Ερωτηση: Eίναι ευκολο για έναν μαθητη του μουσικου σχολειου να κανει καριερα στο τραγουδι; Για κανέναν δεν είναι εύκολο να κάνει καριέρα στο τραγούδι. Πέραν του ταλέντου που σε ένα τραγουδιστή πρέπει να θεωρείται δεδομένο ,είτε προήλθε από μουσικό σχολείο είτε όχι, υπάρχουν πολλοί άλλοι παράμετροι για να πετύχει κανείς σε αυτό το επάγγελμα. Χρειάζεται σκληρή δουλειά, αφοσίωση, συνεχής καλλιέργεια του εαυτού σου, υπομονή, συνέπεια και πολλά άλλα. Ειδικά σήμερα που η δισκογραφία έχει ματώσει πρέπει να αποδεικνύεις καθημερινά και διπλά την αξία σου για να κρατήσεις την αγάπη του κόσμου και των συναδέλφων σου. Υπάρχει ένας αέναος αγώνας με διαλείμματα είσπραξης ευτυχίας και πάλι από την αρχή. Τίποτα δεν είναι ,επίσης, δεδομένο. Σημασία έχει να κάνεις πράγματα δημιουργικά, ευχάριστα για σένα που να σε αντιπροσωπεύουν πλήρως και αργά ή γρήγορα πιστεύω βρίσκουν τους αληθινούς αποδέκτες τους. 11) Ερωτηση: Ποια είναι τα σχεδια σου για το μελλον; Τα σχέδιά μου αυτή τη στιγμή είναι ένα καλό πτυχίο και το να δημιουργώ πράγματα καλλιτεχνικά που με εκφράζουν. Σε λίγο ξεκινάμε και πρόβες με αγαπημένους φίλους και συνεργάτες για κάποιες εμφανίσεις σε γνωστούς χώρους της Θεσσαλονίκης που θα ανακοινωθούν σύντομα στην προσωπική μου σελίδα. Τα σχέδιά μου συνεπώς περιλαμβάνουν πολλή μουσική για άλλη μια φορά! Όσον αφορά τα πιο μακροπρόθεσμα σχέδιά μου αυτά σίγουρα περιλαμβάνουν το όνειρο για μια γεμάτη και ολοκληρωμένη καριέρα στο καλό ελληνικό τραγούδι.
 12) Ερωτηση: Εάν ηταν εφικτο, θα ηθελες να επιστρεψεις ως μαθητρια στο μουσικο σχολειο; Σίγουρα αναπολώ τα εφηβικά μου χρόνια και έχω πολύ γλυκές αναμνήσεις από την φοίτησή μου στο μουσικό σχολείο. Ωστόσο, πιστεύω πως όλα τα πράγματα στη ζωή έχουν το σωστό χρόνο για να συμβούν και κάνουν τον κύκλο τους. Θεωρώ ότι έχω γεμίσει από εκείνες τις εμπειρίες και πλέον εξελίσσομαι προσθέτοντας και άλλες διαφορετικές. Μου έδωσε πολλά πράγματα και συνέβαλλε πολύ σε αυτό που είμαι σήμερα. Γι ‘ αυτό το λόγο θα του είμαι πάντα ευγνώμων.
 13) Ερωτηση: Αυτην την εποχη ασχολείσαι μονο με το τραγουδι, με το βιολι δεν ασχολεισαι καθολου; Ασχολούμαι και με τα δύο και πάντα θα ασχολούμαι και με τα δύο. Το βιολί είναι ο εκφραστικός μου φίλος. Άλλωστε στο Πανεπιστήμιο κάνω σπουδές επάνω στο βιολί. Στις εμφανίσεις μου πάντα το συμπεριλαμβάνω επίσης. Απλώς το τραγούδι είναι ο έρωτάς μου. Το βιολί με συντροφεύει αλλά όχι με τόσο κυρίαρχο ρόλο όσο το τραγούδι.
Σας ευχαριστώ πολύ.


4 σχόλια :



  1. Ο ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΤΣΑΠΕΛΟΦΑΓΟΣ

    Ο ΡΟΜΑ ΨΩΡΡΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ.

    ΠΩΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΣΥΚΑ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΣΕ ΤΣΑΠΕΛΕΣ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΕ ΚΑΡΥΔΙΑ

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΕΣ ΜΟΥ ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΟΥΝΗΣΕΤΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΞΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΣΑΣ ΧΕΡΑΚΙΑ….. ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΣΥΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ….. ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΠΟΥ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΣΕΙ ΤΑ ΣΥΚΑ ΦΕΥΓΕΙ...... ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΊΝΕΤΕ .

    ΤΙ ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΤΕ ΤΟ ΝΥΧΙ???….ΤΟ ΝΥΧΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΤΕ ΜΕ ΓΑΝΤΙΑ… ΚΑΙ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ….ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ
    Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ Η ΓΕΝΙΑ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΘΟΥΝ..... ΓΙΑΤΙ??? ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ ….ΔΕΝ ΗΤΑΝΕ ΠΕΣΕ ΠΙΤΑ ΝΑ ΣΕ ΦΑΩ…. ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠ΄ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΟΒΟ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΣ …..

    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΟΛΑΙΤΙΣΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΙΩΤΙΣΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ
    ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΟΒΑΤΑΙ

    1 ) ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΥΡΟΣΥΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΑ ΠΛΥΝΕΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΤΡΑΓΓΙΣΕΤΕ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΧΑΡΤΟΝΙΑ ΣΤΡΩΣΤΕ ΧΑΡΤΙ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣΤΕ ΤΑ ΣΥΚΑ ΑΦΟΥ ΤΑ ΣΚΕΠΑΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΛΙ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ.

    2 ) ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΖΑΡΩΣΕΙ ,ΑΥΤΟ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ

    3) ΒΑΖΕΤΕ Σ΄ ΕΝΑ ΚΑΖΑΝΙ ΝΕΡΟ ΝΑ ΒΡΑΖΕΙ ΝΑ ΧΟΧΛΑΖΕΙ ….
    4) ΡΙΧΝΕΤΕ ΛΙΓΑ ΛΙΓΑ ΤΑ ΣΥΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕ ΜΙΑ ΤΡΥΠΗΤΗ ΚΟΥΤΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΣΕ ΣΟΥΡΩΤΗΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΑΓΓΙΣΟΥΝ
    5) ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΕΧΕΤΕ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ
    6) ΝΑ ΤΑ ΠΑΤΙΚΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΤΕ ΣΕ ΠΡΟΘΕΡΜΑΣΜΕΝΟ
    ΦΟΥΡΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΤΟΥΣ 200 ΒΑΘΜΟΥΣ
    7) ΕΧΕΤΕ ΣΠΑΡΤΑ ΕΤΟΙΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΤΕ ΤΑ ΣΥΚΑ ΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΡΑΒΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΕΦΑΝΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΕ ΤΣΑΠΕΛΑ
    8) ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΦΟΥ ΤΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΝΑ ΤΑ ΚΟΨΕΤΕ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΜΙΖΕΤΕ ΜΕ ΚΟΠΑΝΙΣΜΕΝΟ ΚΑΡΥΔΙ
    9) ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΕΤΕ ΣΕ ΧΑΡΤΙΝΑ ΚΟΥΤΙΑ ΑΦΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΕΙΡΑ ΒΑΛΕΤΕ ΧΑΡΤΙ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
    10) ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΚΟΥΤΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΛΙΓΑ ΦΥΛΛΑ ΔΑΦΝΗΣ
    ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΡΩΜΑ

    ΟΤΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΜΟΝΕΣ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ
    ΚΑΙ ΛΕΤΕ ΤΑ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΣΑΣ ΧΕΡΑΚΙΑ

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΨΩΡΡΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΩΡΕΑ ΕΝΑ ΚΤΗΡΙΟ,
    ΓΙΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΛΕΙΑΣ;
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την αντίδραση του πολιτικού κόσμου στην Ιταλία, αλλά και της αντιπολίτευσης στον Δήμο του προκάλεσε ο Δήμαρχος της πόλης Καλιτζάνο, ο οποίος απαίτησε από τους πρόσφυγες που φιλοξενούνται στην περιοχή, να μην χρησιμοποιούν τα ίδια δημόσια λεωφορεία με τους ντόπιους κατοίκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ισλαμοποίηση στην Ελλάδα ξεπερνά κάθε όριο. Το Υπουργείο Μεταναστευτικής Πολιτικής σχεδιάζει επικείμενη εγκατάσταση των προσφύγων στο κτίριο της ιστορικής μονής Παναγίας Πέτρας Ολύμπου. Σε αυτό αντιδρά η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, η οποία θα συγκαλέσει άμεσα σε σύσκεψη όλους...
    τους εμπλεκόμενους φορείς προκειμένου να λάβουν θέση και να συζητήσουν διεξοδικά το σημαντικό αυτό θέμα, ενώ θα ακολουθηθεί και νομική διαδικασία. Η Ιερά Μονή Παναγίας Πέτρας Ολύμπου χρονολογείται από τον 11ο αιώνα και είναι συνδεδεμένη με την τοπική ιστορία και τις τύχες του Ελληνισμού στη Μακεδονία. Έδρα της άλλοτε Επισκοπής Πέτρας, αποτέλεσε ορμητήριο των αγωνιστών για την απελευθέρωση της Μακεδονίας και την κήρυξη της επανάστασης του Ολύμπου κατά των Τούρκων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή